Nerddingetje, moest van Dragems, die er volgens mij aardig doorheen zit en alles serieus neemtquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou je ergens R. van willen maken![]()
Awwwww lievquote:Koelkast je hebt de groeten van darcli
Hier moet ik dan nog even op reageren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangen
Dit is onjuist, ik heb gezegd dat ik van dat liedje een stijfje kreeg. Dat was een metafoor en sindsdien heb ik altijd een stijfje jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier moet ik dan nog even op reageren.
Jij zei elke avond dat je een stijfje had. Daarvoor had ik nog nooit van stijfjes gehoord, dus doe jij voortaan niets meer zonder jouw stijfje.
Ga jij maar lekker in bed liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is onjuist, ik heb gezegd dat ik van dat liedje een stijfje kreeg. Dat was een metafoor en sindsdien heb ik altijd een stijfje ja. Ik vind dit niet gezellig en ga nu dus naar bed.
Wou dat dat konquote:
1x gezegd, nu is het altijd jouw ding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is onjuist, ik heb gezegd dat ik van dat liedje een stijfje kreeg. Dat was een metafoor en sindsdien heb ik altijd een stijfje ja. Ik vind dit niet gezellig en ga nu dus naar bed.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nerddingetje, moest van Dragems, die er volgens mij aardig doorheen zit en alles serieus neemt
[..]
Awwwww lievWas 'ie vroeg of juist laat?
Is dat vroeg of juist laat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga maar eens wat doen, doe straks koelkast de groeten van mij![]()
en tot straks weer
ik kom zeker ook nooit meer af van mn tarrels, die ik nieteens had?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1x gezegd, nu is het altijd jouw ding.
Nee ik refereerde eigenlijk naar dragems die dat gisteren zei, maar dat heb je gemist natuurlijkquote:
Ik zou er niet trots op zijn dat ik dat weet als man zijndequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef JJH het volgende:
Esmee Denters is toch op youtube door Timberlake ontdenkt en heeft nooit meegedaan met popstars/idols/anythingelse?
Of deed ze daar een gastoptreden?
Ik zag ze ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik kom zeker ook nooit meer af van mn tarrels, die ik nieteens had?
= improved
= afkappen die plaat
= super goed
= super slecht
= goed
= slecht
en 1x
= niet goed, niet slecht

dat is vreemd zegquote:
Ik weet wel meer dingen waar ik niet trots op ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn dat ik dat weet als man zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |