quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:37 schreef Ragboer het volgende:
PAS DAT NUMMER NOU GODVERDOMME IS AAN! MOEILIJKE HÉ!
Als je er nou nog over heen mocht was er nog wat voor te zeggen, maar ho maar, dan hebben ze ineens hoofdpijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:39 schreef Ragboer het volgende:
Daarom had ik de LAPO willen hebben. Dan was alles gewoon in orde. Vrouwen kunnen niks.
Ja vreten maken maar tellen kunnen ze niet. Luie varkens zijn het.
Oké meneer stokstaart sorry zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag niet meer slowchatten pik. Als Jim straks komt krijg je echt gezeik.
Hee maakt mij niet uit gozer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké meneer stokstaart sorry zal het niet meer doen.
Maar ik heb maar 1 note...quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hee maakt mij niet uit gozer.
Maar niet dat je morgenochtend een ban aan je reet hebt hangen.
hij kwam vanmorgen ook en was echt pislink. Heeft ook flink notes uitgedeeld. Als het weer gebeurde einde reeks snap je
quote:
Daarom snap je. Zou zwaar kut zijn als de reeks gestopt gaat wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, een shitload aan posts verwijderd. Notes uitgedeeld.
Dit is geen msn, twitter is een andere website, dit is een topic over ONZ Radio ..... wil je SC'en, ga je maar ergens anders posten.
Ik ben er klaar mee.
Volgende stap: ban + einde reeks.
quote:Dit is geen msn, twitter is een andere website, dit is een topic over ONZ Radio ..... wil je SC'en, ga je maar ergens anders posten.
Dat zei ik dus ook.quote:
Jij mag draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nu gaat er niemand draaien?
Ik welquote:
geen idee welk nummer instrumentaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
ja maar welk nummer
ik hoor alleen maar zn jingle
Ik verneuk het niet.. gaat toch over de muziek.. ik merkte slechts op.. dat ik wel veel post.. aangezien er bijna niemand terug postquote:Op woensdag 2 februari 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ga nou niet lopen fucken met spam want je verneukt het straks weer voor anderen he
Van mij mag je maar zie die bui alweer hangen dat het zoveelste toffe iets naar de kut gaat omdat mensen regels aan hun laars lappen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verneuk het niet.. gaat toch over de muziek.. ik merkte slechts op.. dat ik wel veel post.. aangezien er bijna niemand terug post
dat is dv, luister je via vlc? heb je hem al eens gestopt en opnieuw gestart?quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van mij mag je maar zie die bui alweer hangen dat het zoveelste toffe iets naar de kut gaat omdat mensen regels aan hun laars lappen.
Ik hoor trouwens niks....
Alleen de stem van charr of dromenvangertje als in de jingle/tune van WH
VLC player en heb gerefreshedquote:Op woensdag 2 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dv, luister je via vlc? heb je hem al eens gestopt en opnieuw gestart?
Ik vind het mooi, ik hoor iets dus ben blij.. al is het op dit moment geklets ofzow.. heb het idee alsof ik luister naar een programma op tv.. incl de nep lachjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VLC player en heb gerefreshed
Maybe ontvang je wel iets van je buren want volgens mij heb WH hem uitgezet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh crap, vergeten uit te loggen
Knetter hoorde dus al mijn meuk die in mn playlist stond na mn eindjingle. Normaal spring ik daarheen als ik in mn show een muziekje nodig heb.
Zo maar eens disconnecten, of willen jullie SNL ook horen
Wel cute dat je mn GTST Instrumentals leuk vondquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh crap, vergeten uit te loggen
Knetter hoorde dus al mijn meuk die in mn playlist stond na mn eindjingle. Normaal spring ik daarheen als ik in mn show een muziekje nodig heb.
Zo maar eens disconnecten, of willen jullie SNL ook horen
ja vond ik leuk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wel cute dat je mn GTST Instrumentals leuk vond
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. nu kan ik hem dus uitzetten?
kut wachtmuziekje
ik kan dat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
Kan jij niet draaien knetter of wil je dat niet
K ga binnenkort wel ff die shit installeren en regelen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K ga binnenkort wel ff die shit installeren en regelen.
Dan gaan we een uurtje Normaal enzo draaien
Tot hoelaat vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 06:55 schreef trolololo het volgende:
Zo er is weer een nieuwe dag aangebroken voor ONZ Radio!
De automaat staat weer vol open
Ja goedequote:
Nee iets met extreme gladheid hier en dus ongelukkenquote:
Ik dacht dat dat meer richting Enschede en Arnhem en zo was. Maar dat is niet leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee iets met extreme gladheid hier en dus ongelukken
Komt zo weer op het nieuwsquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meer richting Enschede en Arnhem en zo was. Maar dat is niet leuk.
Dan zou er staan: AAAAAAAAAA JANNES SNEL MUTE WEG KLIK BAHquote:
Knetter is een boerin jaquote:
Mag jij wel gitaarplaten leuk vinden van koelkastquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag jij wel gitaarplaten leuk vinden van koelkast
Alleen niet luisteren als hij thuis is?quote:
Ik vind ook maar heel weinig nummers goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen niet luisteren als hij thuis is?
Logisch welquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik vind ook maar heel weinig nummers goed![]()
en koelkast draait eigenlijk altijd muziek, alleen nu in de ochtend doe ik 'm aan
want zijn geluid klinkt mooier
Snel maak koelkast wakkerquote:
Jullie zijn 's ochtends echt op je bestquote:
Jaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn 's ochtends echt op je best
quote:
Werk ze chickquote:
PANIEK PANIEKquote:
Ben ook alweer aan het werkquote:
Velletje naar achterquote:
Stelletje mafkezen julliequote:
Trololo moet zn automaat anders instellen.quote:
Lachen tochquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Lachen tochHet is nooit saai met ons
Hoe kan je nou een hele marathon missenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik heb ook weer genoten gisteren.
Ga waarschijnlijk helaas de marathon missen
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hele marathon missenWij maken 12 uur lang radio en jij gaat alles missen? Dan schrappen we de show
Ik ga verhuizen en heb pas 1 maart weer internetquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hele marathon missenWij maken 12 uur lang radio en jij gaat alles missen? Dan schrappen we de show
Als ik op internet van de buren kan ben ik er ook gewoon de hele nacht bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!Wordt volgens mij echt een zooitje hoe later het wordt.
Ghehe jullie kunnen me niet eens bellen tijdens de marathonquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!Wordt volgens mij echt een zooitje hoe later het wordt.
Ahhh dat is waar ook, ik ga duimen voor gratis draadloos internet voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen en heb pas 1 maart weer internet![]()
Morgen even kijken of ik buren heb met onbeveiligd draadloos![]()
Doe duimen voor me dus!!
Wel bellen met een stijfje danquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangen
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangen
Haha gaan we zeker doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel bellen met een stijfje dan
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel bellen met een stijfje dan
Gehoorzaam type jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahaik kreeg opdracht om op te hangen
en bel maar, we zullen het nodig hebben.
Running gagquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangen
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trololo moet zn automaat anders instellen.
Haha maar ik had het nog goed gemaakt door samen met mono te bellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahaik kreeg opdracht om op te hangen
en bel maar, we zullen het nodig hebben.
Dat ie niet om 9 uur al uit gaat TIJDENS BROTHERS IN ARMS VERDOMMEquote:
alleen als het mij uitkomtquote:
Die zeehondquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha maar ik had het nog goed gemaakt door samen met mono te bellen
Die verwacht ik ieder momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga maar eens wat doen, doe straks koelkast de groeten van mij![]()
en tot straks weer
Sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ie niet om 9 uur al uit gaat TIJDENS BROTHERS IN ARMS VERDOMME
Nee doe 10 uur!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sorryik zet hem sowiezo vanaf morgen automatisch om half 10 af, en ik maak een scriptje dat hij kapt als een aantal mensen ergens op klikken (als de opvolger beschikbaar is)
Ojaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga maar eens wat doen, doe straks koelkast de groeten van mij![]()
en tot straks weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |