Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hele marathon missenWij maken 12 uur lang radio en jij gaat alles missen? Dan schrappen we de show
Ik ga verhuizen en heb pas 1 maart weer internetquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hele marathon missenWij maken 12 uur lang radio en jij gaat alles missen? Dan schrappen we de show
Als ik op internet van de buren kan ben ik er ook gewoon de hele nacht bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!Wordt volgens mij echt een zooitje hoe later het wordt.
Ghehe jullie kunnen me niet eens bellen tijdens de marathonquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!Wordt volgens mij echt een zooitje hoe later het wordt.
Ahhh dat is waar ook, ik ga duimen voor gratis draadloos internet voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen en heb pas 1 maart weer internet![]()
Morgen even kijken of ik buren heb met onbeveiligd draadloos![]()
Doe duimen voor me dus!!
Wel bellen met een stijfje danquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangen
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangen
Haha gaan we zeker doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel bellen met een stijfje dan
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel bellen met een stijfje dan
Gehoorzaam type jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahaik kreeg opdracht om op te hangen
en bel maar, we zullen het nodig hebben.
Running gagquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangen
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trololo moet zn automaat anders instellen.
Haha maar ik had het nog goed gemaakt door samen met mono te bellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahaik kreeg opdracht om op te hangen
en bel maar, we zullen het nodig hebben.
Dat ie niet om 9 uur al uit gaat TIJDENS BROTHERS IN ARMS VERDOMMEquote:
alleen als het mij uitkomtquote:
Die zeehondquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha maar ik had het nog goed gemaakt door samen met mono te bellen
Die verwacht ik ieder momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga maar eens wat doen, doe straks koelkast de groeten van mij![]()
en tot straks weer
Sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ie niet om 9 uur al uit gaat TIJDENS BROTHERS IN ARMS VERDOMME
Nee doe 10 uur!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sorryik zet hem sowiezo vanaf morgen automatisch om half 10 af, en ik maak een scriptje dat hij kapt als een aantal mensen ergens op klikken (als de opvolger beschikbaar is)
Ojaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga maar eens wat doen, doe straks koelkast de groeten van mij![]()
en tot straks weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |