Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die vorig jaar meedeed aan X Factor?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga morgen even nieuwe foto maken van mij met mn geknipte haartjes
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mag ik een sneak prevjieuw op de webcam?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee ik zie er belabberd uit nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag ik een sneak prevjieuw op de webcam?
Gezelligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat vrijdagmiddag naar de kapper
Naar de kapperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
CC meer gel kopen zodat mijn haar mooi in vorm blijft, of naar de kapper?
Kappers kosten vergelijken met de extra kosten voor de Gelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
CC meer gel kopen zodat mijn haar mooi in vorm blijft, of naar de kapper?
Gel is goedkoper manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kappers kosten vergelijken met de extra kosten voor de Gel
Kan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil je haartjes wel scheren
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dan lijkt je binnen de kortste keren op een beatle
Iets meer dan 50 euroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoeveel is dat in euro's? ik was 48 euro kwijt
Ik ben luiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe dan niet moeilijk en ga naar de kapper
Niets bijzonders maar ze zijn er zomaar een uur mee bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat laat je dan in godsnaam allemaal doen?
Ja, zulke debielen heb je hier ook die alles doen met een blinddoek voorquote:
Dit is kwaliteit manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zulke debielen heb je hier ook die alles doen met een blinddoek voor
Ik voor wassen en knippen iets meer dus zonder kleurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik betaal 48 voor wassen knippen en kleuren
Hier is 't een vriendin die het voor 12 euro doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zulke debielen heb je hier ook die alles doen met een blinddoek voor
Ik was mijn haar zelf, en kleur nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik betaal 48 voor wassen knippen en kleuren
Met alle respect maar ik kan echt wel zien aan een kapsel of het is geknipt binnen 20 minuten voor een joet of dat er een uur aan is besteed in een salonquote:
Ja maar jij bent een manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier is 't een vriendin die het voor 12 euro doet.
het is harenknippen
[..]
Ik was mijn haar zelf, en kleur nooit
Kwaliteit mag wat kostenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Wat de fuck. Hoezo betalen jullie allemaal zoveel?
Omdat ik een vrouw ben en ik van kwart over 7 tot kwart over 9 in die stoel zatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Jullie allemaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gadver een jongen van 15 heeft een meisje van 7 misbruikt
Sickquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hij is niet goed bij zn pan, anders zoekt ie wel een ouder meisje om te batsenquote:
Misschien kan hij die niet krijgen. Of heeft hij de geestelijke leeftijd van een 9-jarige.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is niet goed bij zn pan, anders zoekt ie wel een ouder meisje om te batsen
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik kan echt wel zien aan een kapsel of het is geknipt binnen 20 minuten voor een joet of dat er een uur aan is besteed in een salon
Klopt,quote:
Fijn, nu krijg ik weer nachtmerries over baby's die hun ogen likken met een tongquote:
weer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn, nu krijg ik weer nachtmerries over baby's die hun ogen likken met een tong
Prima.quote:
quote:
Dude.quote:
Kom ik er in voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, terugkomende nachtmerrie.
[..]
Oke lekker
nee jij komt alleen maar voor in mijn ik neuk 15 jarige jongens dromenquote:
klinkt leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee jij komt alleen maar voor in mijn ik neuk 15 jarige jongens dromen
ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik droom vaak over seks
Sex is vies, meisjes ook. Moet er niet aan denken.quote:
Maar net zei je nog Ja toen ik vroeg of je wilde neukenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sex is vies, meisjes ook. Moet er niet aan denken.
welk spul?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou je spul maar bij je.
Zeropoes
Ik hou wel van vieze dingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar net zei je nog Ja toen ik vroeg of je wilde neuken
Hay.quote:
Sletjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wordt uitproberen dan
quote:
allemaal naar afrikaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou je spul maar bij je.
Zeropoes
Zand. In een wagonquote:
Kijk eens hoe dat zand wordt vastgezetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En waarom zit dat zand. in een wagon
ow, ik ben echt zo blondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk eens hoe dat zand wordt vastgezet.
quote:
quote:
Ik ga nu mijn bedje in op mobiel als ie een beetje is opgeladenquote:
CCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn bedje in op mobiel als ie een beetje is opgeladen
Kusjes op jullie snuitjes![]()
Okay. Ik ga ook zo te bedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn bedje in op mobiel als ie een beetje is opgeladen
Kusjes op jullie snuitjes![]()
Neequote:
Nee, maar wil mijn 'welterusten' ook niet te laat postenquote:
Okey dokeyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Zeroku het volgende:
Hehe, ik meld me wel tijdig als ik ga slapen.
quote:
quote:
Zolang het maar duquote:
Wat denk je zelf.quote:
Calimero!quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah ik ben moe maar wil niet slapen
2 zwarte vogels voor je reactie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Een of andere vogel met een eipet op zn kanis
Ik had ook 2 geile negers kunnen zeggen, maar daar ben je minder blij mee denk ik.quote:
Hallo Zeroquote:
Hooiquote:
Vogeltjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hallo Zero
[..]
Hooi
Mooizo![]()
Had je de ijssalon nog gevonden?
Nee, wel een hoop mooie vrouwen. En mooie gebouwen. En lekker eten. En ik heb rode wijn leren drinken. En het was tof. Heel tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hallo Zero
[..]
Hooi
Mooizo![]()
Had je de ijssalon nog gevonden?
Welterusten Kanoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop mooie vrouwen. En mooie gebouwen. En lekker eten. En ik heb rode wijn leren drinken. En het was tof. Heel tof.
Nu dus slapen. Trusten Stuart
Slaap lekkerquote:
Stuquote:
Hahah tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop mooie vrouwen. En mooie gebouwen. En lekker eten. En ik heb rode wijn leren drinken. En het was tof. Heel tof.
Nu dus slapen. Trusten Stuart
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
ook nog erg moe ja, nee ik ga nu naar mijn werk fietsen, ben met 15 minuten terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
PrimaSlaperig
![]()
Met jou?Zit je alweer op werk?
Pas op want het is supergladquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:12 schreef NBT het volgende:
[..]
ook nog erg moe ja, nee ik ga nu naar mijn werk fietsen, ben met 15 minuten terug
meneer michhas, is de rust alweer een beetje bij je teruggekeerd... of nog steeds niet?quote:
quote:
Liefje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wederhelft
![]()
![]()
je hebt er 18 minuten over gedaan
Ah, vandaar... beetje zin in vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Liefje!![]()
![]()
Ik moest de kliko nog buiten zetten, vandaar
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meneer michhas, is de rust alweer een beetje bij je teruggekeerd... of nog steeds niet?
Welkomquote:
Jaaa, mijn leidinggevende is er niet dus kan me richten op fok vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar... beetje zin in vandaag?
Balen... slaap je nog steeds slecht?quote:
Ah, mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaa, mijn leidinggevende is er niet dus kan me richten op fok vandaag
Jup... Slik de medicijnen nu 's avonds ipv 's morgens, dat gaat wel iets beter, maar stond vanmorgen weer om 4 uur naast mijn bed te stuiteren. Het breekt me op, ik ben echt kapotquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen... slaap je nog steeds slecht?
Whehequote:
echt wel...quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe
Zo bijzonder is die niet.
Ook al.... me 2..... maar denk niet dat ik veel ga doen vandaag... hihi ....quote:
INPAKKEN!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef NBT het volgende:
En wat zijn jullie allemaal van plan vandaag?
Natuurlijk!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
INPAKKEN!!!!
Boobs kom je ook naar de housewarming, geen idee wanneer die gaat zijn maar toch.
Balen man! Ik hoop voor je dat er een oplossing komt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup... Slik de medicijnen nu 's avonds ipv 's morgens, dat gaat wel iets beter, maar stond vanmorgen weer om 4 uur naast mijn bed te stuiteren. Het breekt me op, ik ben echt kapot
Werken... verder geen plannen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef NBT het volgende:
En wat zijn jullie allemaal van plan vandaag?
Heb je een huis!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
INPAKKEN!!!!
Boobs kom je ook naar de housewarming, geen idee wanneer die gaat zijn maar toch.
HOU IK JE AAN!!!quote:
Nee een flatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je een huis!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar?
Dus ik kan die ene kamer zelf weer gaan gebruiken?
Is goed hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOU IK JE AAN!!!
[..]
Nee een flatje![]()
Gewoon in Emmen![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA Je hebt je smkamer weer terug
Daar heb je TomTom voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Is goed hoor!Lijkt me leuk! maar dan moet iemand mij wel ff de weg vertellen
Ik ga met openbaar vervoer, ben rijbewijs loos, of kom jij me halen tegen vergoeding?quote:
Ghehe ik weet zelf nog niet eens hoe ik er moet komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Is goed hoor!Lijkt me leuk! maar dan moet iemand mij wel ff de weg vertellen
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOU IK JE AAN!!!
[..]
Nee een flatje![]()
Gewoon in Emmen![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA Je hebt je smkamer weer terug
succes met aftellenquote:
Daar ben ik al sinds gisterochtend uur of 10 mee bezigquote:
ieder uur of iedere minuut?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik al sinds gisterochtend uur of 10 mee bezig
Gezelligheidquote:
hihi niks meer nodig?quote:
Ik heb alles nog nodigquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi niks meer nodig?Ik doe het graag hoor!
Dat is waar...quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles nog nodig![]()
Ik heb niks
I don't care want ik heb een flatje en mn eigen leven weer terug![]()
Worth more than any gift
Whehe. Ik wil best wel even omrijden hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga met openbaar vervoer, ben rijbewijs loos, of kom jij me halen tegen vergoeding?
Vraag vloerbedekking!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles nog nodig![]()
Ik heb niks
I don't care want ik heb een flatje en mn eigen leven weer terug![]()
Worth more than any gift
Dat doe je NBT toch niet aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe. Ik wil best wel even omrijden hoor
Neequote:[..]
Vraag vloerbedekking!
Auto van papaquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je NBT toch niet aanBij jou in de C1. Of heb je tegen die tijd al een twingo of mini cooper?
Behang?quote:[..]
Nee![]()
Lief!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe. Ik wil best wel even omrijden hoor
Verstandig, stel je voor dat je in de file terecht komt. Dan kan je beter comfortabel zittenquote:
quote:[..]
Behang?
Zolang hij maar shirtloos achter het stuur zit zodat je het buikje goed kan zien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Lief!!![]()
![]()
En het maakt me niks uit wat voor een auto je rijd!
Jij snapt het!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig, stel je voor dat je in de file terecht komt. Dan kan je beter comfortabel zitten
[..]
Nee![]()
[..]
Zolang hij maar shirtloos achter het stuur zit zodat je het buikje goed kan zien?
Hehe, mij maakt dat wel uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Lief!!![]()
![]()
En het maakt me niks uit wat voor een auto je rijd!
Wat dat betreft is de C1 al een hele verbeteringquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig, stel je voor dat je in de file terecht komt. Dan kan je beter comfortabel zitten
Een kusje?quote:[..]
Nee![]()
Uhuhquote:
Ik zie je nog uit die kart stappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, mij maakt dat wel uit
Ik wil een beetje vooruit kunnen komen als ik het gas in trap zeg maar
[..]
Wat dat betreft is de C1 al een hele verbetering
Dat sowiesoquote:[..]
Een kusje?
hahaha, tja we moeten wel voorruit gaan natuurlijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, mij maakt dat wel uit
Ik wil een beetje vooruit kunnen komen als ik het gas in trap zeg maar
[..]
Wat dat betreft is de C1 al een hele verbetering
[..]
Een kusje?
Hou je mond jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ik zie je nog uit die kart stappen
[..]
Dat sowieso
En met een beetje comfortquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, tja we moeten wel voorruit gaan natuurlijk!
quote:
quote:[..]
En met een beetje comfort
je buik is al comfort genoegquote:
morgen... Vertel.. wat wil je weten.. ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:08 schreef NBT het volgende:
Hallo Kres, jou ken ik nog niet, vertel eens...
quote:
Wie ben je wat doe je, en waarmee kom je ons aanvullenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef kres het volgende:
[..]
morgen... Vertel.. wat wil je weten.. ?
Kresquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Wie ben je wat doe je, en waarmee kom je ons aanvullen
Ga je op mijn buik zittenquote:
Jazeker, ik heb alleen niet geantwoord omdat ik je anders weer wakker maak enz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat![]()
Ez heb ik jou gewhatsappt vanochtend?
Ge wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat![]()
Ez heb ik jou gewhatsappt vanochtend?
Cool. Ik kan dus in mn slaap whatsappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga je op mijn buik zitten
[..]
Jazeker, ik heb alleen niet geantwoord omdat ik je anders weer wakker maak enz.
Welkom!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:29 schreef kres het volgende:
[..]
Kres
29 jaar
Werk in Amsterdam.
waar ik jullie mee aan kan vullen.. tja.. Weet ik ook niet. Slap gelul. Was meer dat ik op mijn mobiel ff op fok was en de topic voorbij zag komen.
Dus ik dacht kom laat ik ff "Hoi" roepen.
Whatsapp. Soort sms. Is leukquote:
hahaha denk eerder iets lager....quote:
Hoi terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:29 schreef kres het volgende:
[..]
Kres
29 jaar
Werk in Amsterdam.
waar ik jullie mee aan kan vullen.. tja.. Weet ik ook niet. Slap gelul. Was meer dat ik op mijn mobiel ff op fok was en de topic voorbij zag komen.
Dus ik dacht kom laat ik ff "Hoi" roepen.
Dat is gevaarlijk tijdens het autorijden hoorquote:
WhatsApp. Soort van Ping, maar dan voor bijna alle platformen.quote:
Oeh, spannend ritje gaat het worden dan.quote:
Thanks lady'squote:
Ik hoor net dat ik achterloop...quote:
Maar dat buikje is dan ook heelquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
ah, een boobs conversatie met wat buik en een kres erbij!
Blijkbaarquote:
ow... daarom vermeldde ik het ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat buikje is dan ook heel
ah, dan zit je op hetzelfde niveau als ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef kres het volgende:
Ben er trouwens ook niet helemaal achter wat je met ping kan maar goed ik doe ook niet aan Twitter ..
chickie!quote:
Ik lees net dat jij samen met je telefoon slaapt.. Bij gebrek aan beter ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
WhatsApp is leuk hoor![]()
Wist alleen niet dat ik dat ook in mn slaap kon
dan ben je een stap verder dan kres en ik...quote:
Nou ik kom een heel eind maar ben niet te eten wat iemand de hele dag doet em wat voor "spannende" dingen hij of zij meemaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, dan zit je op hetzelfde niveau als iksmsen is al heel wat! Maar dm lukt me hier ook nog wel...
Nee ik moest nog heel wat moeite doen om mn foon te pakken ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:39 schreef kres het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij samen met je telefoon slaapt.. Bij gebrek aan beter ?
Mijn telefoon is de beperkende factor, maar als het goed is heb ik binnenkort wel een foon die dat kan...quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:41 schreef kres het volgende:
[..]
Nou ik kom een heel eind maar ben niet te eten wat iemand de hele dag doet em wat voor "spannende" dingen hij of zij meemaakt.
Ik heb het al druk genoeg met mijzelf..
Nu heb jij een blackberry. Of kan je overweg met de command prompt op je PCquote:
Ik ben zo blij met mn smartphonequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn telefoon is de beperkende factor, maar als het goed is heb ik binnenkort wel een foon die dat kan...
Hmm... dan begint het wel beetje eng te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moest nog heel wat moeite doen om mn foon te pakken ook
quote:
Arme jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:45 schreef Michhas het volgende:
Kwartiertje aan het werk, nu al strontchagrijnig
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het 1e, van dat 2e snap ik helemaal niks
Ik doe niet aan smsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:45 schreef kres het volgende:
[..]
Hmm... dan begint het wel beetje eng te worden.
Nu weet ik ook dat ik je mijn 06 nr noet moet geven. Anders krijg ik van die rare smsjes.
JAquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doen ze weer vervelend Michhas?
Red mequote:
Dat 2de is toch start >> uitvoeren >> cmdquote:
Ik kom een heel eind op mijn Desire HD. Maar ik heb beetje grote vingers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn telefoon is de beperkende factor, maar als het goed is heb ik binnenkort wel een foon die dat kan...
Succes michhasquote:
Jepquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat 2de is toch start >> uitvoeren >> cmd
Enz?
Dan kan je gewoon whatsappen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ik kom een heel eind op mijn Desire HD. Maar ik heb beetje grote vingers.
Ga naar de market, en zoek naar WhatsApp.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ik kom een heel eind op mijn Desire HD. Maar ik heb beetje grote vingers.
Stil eens jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon whatsappen hoor![]()
Even whatsapp in de market halen
Ik ben goedquote:
GMTA verheven tot nieuw niveau he babequote:
Ik ga mn best doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw... Dat is... Iets te gespierd voor een vrouw
[..]
Red me Huppel
Beter zo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw... Dat is... Iets te gespierd voor een vrouw
[..]
Red me Huppel
Mijn foto wat doe jequote:
Ik ga mn best doen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar jij kwam m toch ook redden?
[..]
Jeej
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ik ben nog aan het kijken welke ik moet kopen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mn smartphone
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukjij kiest foto's uit die ik hier niet mag zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukHeuj, wie is deze meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Een beetje underboobquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij kiest foto's uit die ik hier niet mag zien
Ga zo ff kijken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga naar de market, en zoek naar WhatsApp.
Gratis app, en je kan het ook
Hmm dan beperk je je wel in de smartphonesquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben nog aan het kijken welke ik moet kopen...
zoek een phone van max 175 euro, zonder schuif/klepje, touch screen(dus geen toetsenbord) en wifi..
iemand suggesties?
[..]
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukIk kan deze niet zien op werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |