Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef hoihoi001 het volgende:
Ik ga over 3 weken naar Turkije en vroeg me af of je de ov-chipkaart daar ook kan gebruiken voor bussen tram treinen etc? heb namelijk een abonnement.
Alvast bedankt!
Ja, gaat daar ook nog veel snellerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef hoihoi001 het volgende:
Oké dankjewel voor jullie snelle reacties.
Kan ik daar wel gewoon in en uitchecken?
Ja maar soms moet je 2x uitchecken omdat ze in Turkije van rechts naar links schrijven, snap je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef hoihoi001 het volgende:
Oké dankjewel voor jullie snelle reacties.
Kan ik daar wel gewoon in en uitchecken?
Oké dankjewel ik weet genoeg thanks nog voor de snelle hulp.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar soms moet je 2x uitchecken omdat ze in Turkije van rechts naar links schrijven, snap je?
EN IK DAN GOFTEDOMME?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef hoihoi001 het volgende:
[..]
Oké dankjewel ik weet genoeg thanks nog voor de snelle hulp.
door de kont of in de kont?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef hoihoi001 het volgende:
[..]
HAha ja he was ook grappig toen ik je moeder door de kont neukte
Heb het doorgegeven aan de Turkse politie, veel plezier in Turkijequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef hoihoi001 het volgende:
[..]
HAha ja he was ook grappig toen ik je moeder door de kont neukte
En blijf jij maar in Marokko lelijke bontjas homoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
door de kont of in de kont?
Blijf in Turkije halftamme
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef hoihoi001 het volgende:
[..]
En blijf jij maar in Marokko lelijke bontjas homo
Hij ook al?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |