Hallo Zeroquote:
Hooiquote:
Vogeltjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hallo Zero
[..]
Hooi
Mooizo![]()
Had je de ijssalon nog gevonden?
Nee, wel een hoop mooie vrouwen. En mooie gebouwen. En lekker eten. En ik heb rode wijn leren drinken. En het was tof. Heel tof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hallo Zero
[..]
Hooi
Mooizo![]()
Had je de ijssalon nog gevonden?
Welterusten Kanoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop mooie vrouwen. En mooie gebouwen. En lekker eten. En ik heb rode wijn leren drinken. En het was tof. Heel tof.
Nu dus slapen. Trusten Stuart
Slaap lekkerquote:
Stuquote:
Hahah tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop mooie vrouwen. En mooie gebouwen. En lekker eten. En ik heb rode wijn leren drinken. En het was tof. Heel tof.
Nu dus slapen. Trusten Stuart
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
ook nog erg moe ja, nee ik ga nu naar mijn werk fietsen, ben met 15 minuten terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
PrimaSlaperig
![]()
Met jou?Zit je alweer op werk?
Pas op want het is supergladquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:12 schreef NBT het volgende:
[..]
ook nog erg moe ja, nee ik ga nu naar mijn werk fietsen, ben met 15 minuten terug
meneer michhas, is de rust alweer een beetje bij je teruggekeerd... of nog steeds niet?quote:
quote:
Liefje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wederhelft
![]()
![]()
je hebt er 18 minuten over gedaan
Ah, vandaar... beetje zin in vandaag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Liefje!![]()
![]()
Ik moest de kliko nog buiten zetten, vandaar
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meneer michhas, is de rust alweer een beetje bij je teruggekeerd... of nog steeds niet?
Welkomquote:
Jaaa, mijn leidinggevende is er niet dus kan me richten op fok vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar... beetje zin in vandaag?
Balen... slaap je nog steeds slecht?quote:
Ah, mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaa, mijn leidinggevende is er niet dus kan me richten op fok vandaag
Jup... Slik de medicijnen nu 's avonds ipv 's morgens, dat gaat wel iets beter, maar stond vanmorgen weer om 4 uur naast mijn bed te stuiteren. Het breekt me op, ik ben echt kapotquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen... slaap je nog steeds slecht?
Whehequote:
echt wel...quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe
Zo bijzonder is die niet.
Ook al.... me 2..... maar denk niet dat ik veel ga doen vandaag... hihi ....quote:
INPAKKEN!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef NBT het volgende:
En wat zijn jullie allemaal van plan vandaag?
Natuurlijk!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
INPAKKEN!!!!
Boobs kom je ook naar de housewarming, geen idee wanneer die gaat zijn maar toch.
Balen man! Ik hoop voor je dat er een oplossing komt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup... Slik de medicijnen nu 's avonds ipv 's morgens, dat gaat wel iets beter, maar stond vanmorgen weer om 4 uur naast mijn bed te stuiteren. Het breekt me op, ik ben echt kapot
Werken... verder geen plannen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef NBT het volgende:
En wat zijn jullie allemaal van plan vandaag?
Heb je een huis!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
INPAKKEN!!!!
Boobs kom je ook naar de housewarming, geen idee wanneer die gaat zijn maar toch.
HOU IK JE AAN!!!quote:
Nee een flatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je een huis!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar?
Dus ik kan die ene kamer zelf weer gaan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |