Ik voor wassen en knippen iets meer dus zonder kleurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik betaal 48 voor wassen knippen en kleuren
Hier is 't een vriendin die het voor 12 euro doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zulke debielen heb je hier ook die alles doen met een blinddoek voor
Ik was mijn haar zelf, en kleur nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik betaal 48 voor wassen knippen en kleuren
Met alle respect maar ik kan echt wel zien aan een kapsel of het is geknipt binnen 20 minuten voor een joet of dat er een uur aan is besteed in een salonquote:
Ja maar jij bent een manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier is 't een vriendin die het voor 12 euro doet.
het is harenknippen
[..]
Ik was mijn haar zelf, en kleur nooit
Kwaliteit mag wat kostenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Wat de fuck. Hoezo betalen jullie allemaal zoveel?
Omdat ik een vrouw ben en ik van kwart over 7 tot kwart over 9 in die stoel zatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Jullie allemaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gadver een jongen van 15 heeft een meisje van 7 misbruikt
Sickquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hij is niet goed bij zn pan, anders zoekt ie wel een ouder meisje om te batsenquote:
Misschien kan hij die niet krijgen. Of heeft hij de geestelijke leeftijd van een 9-jarige.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is niet goed bij zn pan, anders zoekt ie wel een ouder meisje om te batsen
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik kan echt wel zien aan een kapsel of het is geknipt binnen 20 minuten voor een joet of dat er een uur aan is besteed in een salon
Klopt,quote:
Fijn, nu krijg ik weer nachtmerries over baby's die hun ogen likken met een tongquote:
weer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn, nu krijg ik weer nachtmerries over baby's die hun ogen likken met een tong
Prima.quote:
quote:
Dude.quote:
Kom ik er in voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, terugkomende nachtmerrie.
[..]
Oke lekker
nee jij komt alleen maar voor in mijn ik neuk 15 jarige jongens dromenquote:
klinkt leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee jij komt alleen maar voor in mijn ik neuk 15 jarige jongens dromen
ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik droom vaak over seks
Sex is vies, meisjes ook. Moet er niet aan denken.quote:
Maar net zei je nog Ja toen ik vroeg of je wilde neukenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sex is vies, meisjes ook. Moet er niet aan denken.
welk spul?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou je spul maar bij je.
Zeropoes
Ik hou wel van vieze dingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar net zei je nog Ja toen ik vroeg of je wilde neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |