Ja, alle vrouwen zijn kutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef Iska het volgende:
[..]
Is dat per definitie zo? Want dan ga ik mijn best ook niet meer doen
Zoveel wijsheid in 1 post..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef EllaN het volgende:
+ babies aan spiezen rijgen
Ja, alle vrouwen zijn kut![]()
.
Tja... Ben nu ook al tijdje bezig met leuke meid en die vind het helemaal niks dat ik wil gaan varen. Maar heb dr al vanaf moment 1 gezegd dat daar echt nooit iets aan zal veranderen. Ben benieuwd of ze het zou trekken, maar denk het wel.. is wel echt een 'zelfstandige' meidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef jankaas020 het volgende:
Vaak wel.. Hoeft niet, vriendin van me ging samenwonen en haar vriend ging toen de VVO in, hij zat dus 2 jaar thuis met een kaal loontje en veel geld hadden ze dus niet. Totdat hij eindelijk weer te varen kon, toen was het van 'ja, nee, ik wil niet dat hij gaat varen!' terwijl daar juist het geld vandaan moet komen!
Truequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef jankaas020 het volgende:
Dat is het verneukeratieve, ze beginnen pas te miepen als je ergens midden op de grote plas zit, of aan de overkant ofzo. En dan kan je er niets aan doen..
Jawel hoor.. alleen je hebt het, of je hebt het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je dat bij mij thuis ook ff komen vertellen?
Tsja. Take it or leave it. Heb ik vaak zat gezegd. Een goede maat van mij, zijn vader was 1 keer op zijn verjaardag, hij werd pas 18...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef jankaas020 het volgende:
Dat is het verneukeratieve, ze beginnen pas te miepen als je ergens midden op de grote plas zit, of aan de overkant ofzo. En dan kan je er niets aan doen..
"Zullen we wat leuks doen met valentijnsdag?"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef jankaas020 het volgende:
Dus dat, de moeder van m'n zwager (man van zuslief) moest in d'r 1tje 3 kinderen opvoeden, vaders was varen (toendertijd nog 2 jaar weg) tegenwoordig zijn wij nog maar 4 maanden van huis...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja. Take it or leave it. Heb ik vaak zat gezegd. Een goede maat van mij, zijn vader was 1 keer op zijn verjaardag, hij werd pas 18...
Miepen okeej, beetje vervelend als ze er met ander vandoor gaanquote:
Dat is in elke relatie waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef Iska het volgende:
[..]
Miepen okeej, beetje vervelend als ze er met ander vandoor gaan
Wat bedoel je dan precies met, "het is niet alleen maar ellende"?quote:
Wow, heb jij dat gehad??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef jankaas020 het volgende:
Vervelender wordt het als je thuiskomt en het slot is vervangen en je kan er niet in, of het huis staat leeg..
Die maat van mij waar ik het over heb, zijn vader is een adjudant bd onderzeedienst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus dat, de moeder van m'n zwager (man van zuslief) moest in d'r 1tje 3 kinderen opvoeden, vaders was varen (toendertijd nog 2 jaar weg) tegenwoordig zijn wij nog maar 4 maanden van huis...
Dat het ook gewoon goed kan gaan. Makkelijk is het nooit, maar het is niet per definitie gedoemd om te falen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Iska het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies met, "het is niet alleen maar ellende"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |