Duh....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lamp 1: 40 watt x 40 uur is 1600.
Lamp 2: 40 watt x 11 uur is 440.
1600 - 440 = 1160 uur verschil. Antwoord is dus A.
Waarom heb je het afgekapt dan? Of wil je dat privé houden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nog niet naar de West, dat wordt mijn dood..
Als er geen eer meer te behalen valt houdt het op..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht, ik dacht dat je door ging bikkelen tot het bittere end.
8, die van die zegeltjes...quote:
Een hoop drama, maar de druppel was dat ik blijkbaar 'expres' met valentijnsdag op het vliegveld stap 'omdat ik niet genoeg in de relatie wil stoppen' en andere verwijten..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom heb je het afgekapt dan? Of wil je dat privé houden?
Gelijk heb je. Voor je het weet is de eer iets wat je met een fles met voeden....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er geen eer meer te behalen valt houdt het op..
Het oude vertrouwde: ik zit bij de baas en zij trekt dat niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een hoop drama, maar de druppel was dat ik blijkbaar 'expres' met valentijnsdag op het vliegveld stap 'omdat ik niet genoeg in de relatie wil stoppen' en andere verwijten..
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedenavond.
Klote Rave_NL. Maar shit happens.
Ik heb donderdag alweer een date..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedenavond.
Klote Rave_NL. Maar shit happens.
ha kneus ik heb lekker 20/20quote:
Ik ben nog steeds op zoek naar een appaat die het niet erg vind dat iemand 5 maanden per jaar weg is..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het oude vertrouwde: ik zit bij de baas en zij trekt dat niet.![]()
Daarom ben ik ook vrijgezel.
Niet kunnen rekenen..quote:
Is dat per definitie zo? Want dan ga ik mijn best ook niet meer doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hahaha, succesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb donderdag alweer een date.._!
Muah, het speelde al een tijdje en dan worden kleine dingetjes grote irritaties en gigantische ruzies..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef EllaN het volgende:
Spijtig om te horen Rave, maar beter dat je nu weet hoe jullie er beiden tegenaan kijken dan er later pas achter komen.
heb ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet kunnen rekenen..![]()
Altijd al last van gehad, ik vermoed dan ook dat ik dyscalculie heb in meer of mindere mate..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, het speelde al een tijdje en dan worden kleine dingetjes grote irritaties en gigantische ruzies..
Laat ik nou net zo'n arrogante teringlijer zijn die NIET altijd gelijk heeft..
Ik was geplaats op het Luask en woonde in Julianadorp. 2004: "Hey AchJa ik ben zwanger..." (we kenden elkaar al 10 jaar ofzo) Das mooi, wanneer ben je uitgerekend? "Nou, december" Komt goed uit, dan is het Luask dicht en ga ik weer naar Ede... Knakmoment nul-1.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vaak wel.. Hoeft niet, vriendin van me ging samenwonen en haar vriend ging toen de VVO in, hij zat dus 2 jaar thuis met een kaal loontje en veel geld hadden ze dus niet. Totdat hij eindelijk weer te varen kon, toen was het van 'ja, nee, ik wil niet dat hij gaat varen!' terwijl daar juist het geld vandaan moet komen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef Iska het volgende:
[..]
Is dat per definitie zo? Want dan ga ik mijn best ook niet meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |