Exact, dus er is hoop. Maar wat Mubarak persoonlijk te wachten staat bepaalt wat hij doet. Als ze hem levend lusten nou dan kan ie beter hopen dat de boel sust. Als ze hem alleen weg willen hebben dan probeert ie ook te blijven zitten. Je moet hem een keuze geven, als hij niets te verliezen heeft waarom zou ie dan weggaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het leger doet dat juist niet....
Udai en Qusai! Lang niet over nagedacht die zoonsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien hetzelfde als met Saddam Hoessein destijds.... Die lieten ze liever toch leven dan dood maken, omdat zijn zoon (als opvolger) nog een paar graden erger was.
Ja maar wat valt er nu president van te zijn als je je nergens meer kunt vertonen en alleen gebarricadeerd in een paleis kunt zitten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Exact, dus er is hoop. Maar wat Mubarak persoonlijk te wachten staat bepaalt wat hij doet. Als ze hem levend lusten nou dan kan ie beter hopen dat de boel sust. Als ze hem alleen weg willen hebben dan probeert ie ook te blijven zitten. Je moet hem een keuze geven, als hij niets te verliezen heeft waarom zou ie dan weggaan?
Doet de NOS niet al dagen de mensen bang maken voor een nieuw Iran?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef -jos- het volgende:
Zucht, NOS:
"is er al een opvolger voor Mubarak"
"blablalba... het kan net zo als Iran worden"
wtf? dat is toch geen antwoord op de vraag.
Luisterde je ofzo niet? Hij had het wel over een opvolger en dat de meest logische man nu nog te kleurloos is. Daarna had hij het er idd over dat Amerika bang is voor een zelfde situatie als in 1979 waarna ook de president moet aftreden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef -jos- het volgende:
Zucht, NOS:
"is er al een opvolger voor Mubarak?"
Dat doet Khamenei al jaren en bovendien 1 miljoen is veel, maar er wonen veel meer mensen in Egypte. Ik vond miljoenen in Teheran overtuigend maar die bevolking verschilt ook weer enorm met het platteland. Lieden als Mubarak, Kahemenei, Saddam laten sowieso al hun eten al controleren op aanwezigheid van giftige stoffen. Dit soort lieden zijn wel wat gewend hoor. Ze hebben in feite geen leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar wat valt er nu president van te zijn als je je nergens meer kunt vertonen en alleen gebarricadeerd in een paleis kunt zitten?
ja want anders is hun strijd voor niets geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef Flashbox het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze hem tot september laten zitten, hij moet gewoon nu weg.
Daar verbaasde ik mij ook al over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet de NOS niet al dagen de mensen bang maken voor een nieuw Iran?
Afgezien van het feit of Israël zich wel of niet aan de mensenrechten houdt, Egypte deed dat sowieso niet onder Moebie. Dus wat lopen ze nou te zeiken? Een 'mogelijke schending' voorkomen tbv een 'zekere schending'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Wordt scheitziek van die Netanyahu (spelling?) islamitisch regime misschien schending van mensenrechten.
Nee zei zijn lekker bezig qua mensenrechten.
Pislink wordt ik er van
Nee, maar de islamitische broederschap is natuurlijk wel de meest logische opvolger he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef t-8one het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik mij ook al over.
Ik volg het nieuws omtrent Egypte nu ongeveer 5 dagen, en heb nog weinig gelezen over fundamentalistische moslims oid, en de NOS noemt de moslim brotherhood, fundamentalistisch en de meest waarschijnlijke machthebber na de revolutie.
Volgens mij gaat de revolutie helemaal niet om geloof.
Puur seculiere revolutie, momenteel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws omtrent Egypte nu ongeveer 5 dagen, en heb nog weinig gelezen over fundamentalistische moslims oid, en de NOS noemt de moslim brotherhood, fundamentalistisch en de meest waarschijnlijke machthebber na de revolutie.
Ondanks dat ze zelf aangegeven te hebben dit niet te willen? Zie de updates op de FPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee, maar de islamitische broederschap is natuurlijk wel de meest logische opvolger he.
Philadelphia? USA?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Flashbox het volgende:
Ramy Yaacoub RamyYaacoub Breaking News!!!: RT @Organica_: La ilah ila Allah explosion in Philly's subway on Girard . I am still running #Philly 2 minutes ago via TweetDeck
RamyYaacoub Breaking News:!!! RT @Organica_: Explosion on Broad Line in #Philly exit immediately. I have seen/heard 4 explosions #US 1 minute ago via TweetDeck
geen idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee, maar de islamitische broederschap is natuurlijk wel de meest logische opvolger he.
Sherrihherndon Sherri Herndonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Flashbox het volgende:
Ramy Yaacoub RamyYaacoub Breaking News!!!: RT @Organica_: La ilah ila Allah explosion in Philly's subway on Girard . I am still running #Philly 2 minutes ago via TweetDeck
RamyYaacoub Breaking News:!!! RT @Organica_: Explosion on Broad Line in #Philly exit immediately. I have seen/heard 4 explosions #US 1 minute ago via TweetDeck
Nee de revolutie gaat niet over geloof. Maar dat was in Iran net zo in 1979. Er kwamen toen echter wel gekken aan de macht en in 2009 ging het dus wel weer om geloof.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dank voor de ophelderingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sherrihherndon Sherri Herndon
So sorry RT @RamyYaacoub: RT @gschlesinger: Never mind! RT @Organica_: Please note explosions are due to construction #Philly
6 minutes ago
Ik vergeet helemaal naar Het Journaal van 8 Uur! te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef -jos- het volgende:
Zucht, NOS:
"is er al een opvolger voor Mubarak?"
Verdiep je eens in de politieke situatie in Egypte (van voor deze demonstraties) en de macht van het broederschap zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
geen idee.
Maar ik sta open voor elke beargumentering hoor.
Er is iemand erg nerveusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sherrihherndon Sherri Herndon
So sorry RT @RamyYaacoub: RT @gschlesinger: Never mind! RT @Organica_: Please note explosions are due to construction #Philly
6 minutes ago
Fuck, ik ook. En de van 19.30u heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal naar Het Journaal van 8 Uur! te kijken.
De kans is inderdaad aanwezig dat de revolutie gekaapt wordt door derden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee de revolutie gaat niet over geloof. Maar dat was in Iran net zo in 1979. Er kwamen toen echter wel gekken aan de macht en in 2009 ging het dus wel weer om geloof.
Iets doet boem in de VS -> terrorisme -> oorlog verklaren -> kijken naar de oorzaak.quote:
Hahh, want dat heb jij al gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de politieke situatie in Egypte (van voor deze demonstraties) en de macht van het broederschap zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de politieke situatie in Egypte (van voor deze demonstraties) en de macht van het broederschap zou ik zeggen.
quote:Update 19.00 uur
Op hun website, geeft de Moslim Broederschap (MB) een aantal standpunten rond de protesten aan. In tegenstelling tot wat een aantal mensen en landen vrezen, zal de MB alle verdragen die Egypte heeft getekend respecteren en geen enkele leidende rol in een nieuw te vormen regering op zich nemen. Ook wijst de MB elke vorm van dialoog met de huidige regering af. Verder wordt er geëist dat de president van het constitutionele hof van Egypte de functie van interim-president op zich neemt.
quote:EGYPTE IS BIJNA NET ZO VAAK OP TV ALS CARGLASSS!!!!!!!! ALLEEN EGYPTE HEB NIET ZOON LEUK LIEDJE!!!!! SAAI!!! XXXX
Ja. Een beetje daar staan te staan is ook maar zo wat...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Een demonstrant op het Tahrir-plein vertelt aan Al Jazeera dat er activiteiten worden georganiseerd om de demonstranten bezig te houden. Zo begint er zo een voetbalwedstrijdje bij het plein
Wedden dat dat er zo eentje is met een gouden naamkettingquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Ff een luchtige noot tussendoor.
Denk dat dat er aan ligt waar hij heen vertrektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Lagrinta het volgende:
Niemand die weet of Mubarak voor z'n leven moet vrezen of dat hij in een strandstoel kan gaan liggen als ie vertrekt?
't lijkt me voor hem erg verstandig als 'ie een snorretje aanplakt en zn haar niet meer verft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Lagrinta het volgende:
Niemand die weet of Mubarak voor z'n leven moet vrezen of dat hij in een strandstoel kan gaan liggen als ie vertrekt?
Precies de reden waarom ik het nog niet op de FP gezet heb... Ik wil graag enkel bevestigde berichten brengen. Ik wil niet nog een 4-mei op FOK!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef -jos- het volgende:
Het staat nu zelfs op nu.nl, opvallend hoe een onbevestigd gerucht zich zo snel verspreid.
http://www.nu.nl/buitenland/2436959/mubarak-niet-herkiesbaar.html
De communistische moslim Obama did it again. De kapitalistische christen Palin zal de verkiezingen van 2012 winnen. Dat zal dan ook gelijk het einde van de wereld betekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef superworm het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)nsition.html?_r=1&hp
WASHINGTON President Obama has told the embattled president of Egypt, Hosni Mubarak, that he should not run for another term in elections in the fall, effectively withdrawing American support for its closest Arab ally, according to American diplomats in Cairo and Washington.
NU.nl zet het netjes tussen aanhalingstekens. Dus zij geven duidelijk aan dat het een gerucht is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef -jos- het volgende:
Het staat nu zelfs op nu.nl, opvallend hoe een onbevestigd gerucht zich zo snel verspreid.
http://www.nu.nl/buitenland/2436959/mubarak-niet-herkiesbaar.html
Denk dat ze zich kapot schamen dat FOK! zoveel eerder, sneller & completer is dan zij zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Floxxx het volgende:
Heeft geen van de Nederlandse media fok.nl nog genoemd?
Zet het ook tussen quotes dan, kan je die later altijd nog weghalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik het nog niet op de FP gezet heb... Ik wil graag enkel bevestigde berichten brengen. Ik wil niet nog een 4-mei op FOK!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Fuck, ik ook. En de van 19.30u heb ik ook gemist niet gezien.
De 'het lijkt pinkpop wel' quote komt voorbijquote:
Ik hoorde het ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
De 'het lijkt pinkpop wel' quote komt voorbij
Die grote Mubarak, aan de rechterkant, is dat NL?quote:
MO uitgesproken, moslims in Nederland vrezen PVV Tokkieschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef megamandy het volgende:
EO uitgesproken, christenen in Egypte vrezen Moslim Broederschap
Fuck dat, heb je enig idee hoeveel kritiek we toen kregen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet het ook tussen quotes dan, kan je die later altijd nog weghalen
Het is wel groot nieuws nu.
quote:Update 20.30 uur
Ook de Amerikaanse president heeft een officiële reactie gegeven op de situatie in Egypte. Bronnen hebben aan Al Jazeera, de New York Times en andere media gemeldt dat Obama Mubarak heeft verteld dat hij 'zich niet verkiesbaar moet stellen voor de verkiezingen van september.' Hiermee is de steun voor de Egyptische president tot een dieptepunt gezakt.
Verdere geruchten over de aanstaande speech van Mubarak beweren dat hij het volk 'een oplossing zal bieden voor na de protesten.' Wat deze oplossing inhoudt weet niemand nog zeker.
Naar schattingen zijn er momenteel nog zo'n 900.000 mensen aanwezig op en rond het Tahrir plein.
Nee, Engeland.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die grote Mubarak, aan de rechterkant, is dat NL?
gemeld is zonder tquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fuck dat, heb je enig idee hoeveel kritiek we toen kregen?. Ik hou het wel bij updates, totdat Moebie zelf gesproken heeft.
[..]
Of Groot Brittanië, of Nederland schat ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die grote Mubarak, aan de rechterkant, is dat NL?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Roi het volgende:
Top tweets in NL gaan over Gtst, wiskunde en tienerfeiten (?)
GTSTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Roi het volgende:
Top tweets in NL gaan over Gtst, wiskunde en tienerfeiten (?)
Indd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
MO uitgesproken, moslims in Nederland vrezen PVV Tokkieschap
Toffe side, tnx!quote:
dat wel, ik volg Egypte 24/7, maar buiten datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Erg handig hoor voor het volgen van het nieuws.
LOLquote:
Ik zette m meteen uit toen die presentator zei dat de gast van de ChristenUnie was. KLLLIK!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh! Wat een hoer op NL2 " Christelijke winkels worden massaal geplunderd" !!
Ze hadden toch een podium op het plein geplaatst?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Corkscrew het volgende:
Waar gaat Moebarak die speech geven? Op de staats-tv lijkt me?
SBS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Corkscrew het volgende:
Waar gaat Moebarak die speech geven? Op de staats-tv lijkt me?
bij dat EO programma?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh! Wat een hoer! " Christelijke winkels worden massaal geplunderd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |