Degene die praatte was een VS alliance oid, contactpersoon, maar geen onderdeel van de regering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vraag ik me af, aangezien de VS arrogant genoeg is (in mijn ogen) om te vinden dat zij het recht hebben om als eerste te reageren & dat de rest van de wereld maar te volgen heeft.
Dan wil ie tot september aanblijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Flashbox het volgende:
SultanAlQassemi BREAKING Al Arabiya: Reports that Mubarak will announce tonight that he will not run again for presidency 2 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan wil ie tot september aanblijven?
Wanneer zijn die verkiezingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
November zouden er toch verkiezingen zijn?
Klopt dit zo een beetje?quote:Volgens diverse bronnen op zowel twitter als lokale nieuwszenders, gaat president Mubarak vanavond of morgen het volk toespreken. Wat hij precies gaat zeggen is speculatie, maar de meeste berichten beweren dat hij gaat melden dat hij niet mee gaat doen aan de geplande verkiezingen van september. Of dit een acceptabel voorstel is voor het volk valt te betwijfelen.
Het is bevestigd door reuters.quote:
mooi, nu nog een specifieke maand voor de verkiezingen... September, of november... Wie het weet, mag het zeggenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Egyptian_presidential_election,_2011quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mooi, nu nog een specifieke maand voor de verkiezingen... September, of november... Wie het weet, mag het zeggen
Dat hij gaat spreken he, niet dat hij niet meedoet aan verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mooi, nu nog een specifieke maand voor de verkiezingen... September, of november... Wie het weet, mag het zeggen
Ben vooral benieuwd wat voor interimregering er moet komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
September zat in de planning, en er werd verwacht dat die gewonnen zou worden door Gamal Mubarak. Dat het weer vals zou worden gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Gamal Mubarak wél mee doet in sept.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
September zat in de planning, en er werd verwacht dat die gewonnen zou worden door Gamal Mubarak. Dat het weer vals zou worden gedaan.
Dat laatste gaat 'm denk niet meer worden.
Vandaar dat ik zeg dat de inhoud van de speech onduidelijk is", maar bronnen beweren...."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat hij gaat spreken he, niet dat hij niet meedoet aan verkiezingen.
Ze zijn aan het aftellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef FunFair het volgende:
ze beginnen allemaal te chanten... en er zou iets op een scherm weergegeven worden?
nauwelijks :squote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef FunFair het volgende:
Is dit alles ook op de radio te volgen?
Indien je beschikt over een iPhone, AJ heeft een app met live-streaming.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef FunFair het volgende:
android?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indien je beschikt over een iPhone, AJ heeft een app met live-streaming.
quote:Egyptian PM to protestors: We will agree to your demands
Egypt's new Prime Minister Ahmed Shafiq declared that he would work to fulfill the demands of the regime opposition protestors who demonstrated Tuesday in al-Tahrir Square in Cairo.
In an interview with Egypt's El Mehwar network, Shafiq appealed to the protestors and asked that they give him a chance to make changes in the country that would benefit the population. "We will turn all of the citizens' demands into a reality sooner than they expect," the prime minister claimed. (Roee Nahmias)
Verschil tussen radio en TV is eigenlijk nihil, je ziet alleen steeds een plein met pixelsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef FunFair het volgende:
Zolang niet expliciet wordt gezegd dat Mubarak het land uit wordt getrapt is het volk niet tevreden.quote:
En niet op Englishquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
AJEnglish Al Jazeera English
#Egypt's new Prime Minister is now Live on Al Jazeera Arabic via Al-Hayyat Channel #Jan25 - http://aje.me/ajelive
19 seconds ago
mooi, verstond er nu echt niets vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt zo wel, als ze het vertaald hebben
Traag kutvolkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt zo wel, als ze het vertaald hebben
Dat zijn er wel meer hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
ben ff zijn naam kwijt, maar waar is onze FOK!ker die arabisch spreekt? Gisteren was hij nog lekker actief...
Was toch gisteren al?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef superworm het volgende:
http://www.middleeastmoni(...)ave-arrived-in-egypt
Schijnen vliegtuigen vol traangas en ander spul van Israël naar Egypte gevlogen te worden.
Made in USA?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef superworm het volgende:
http://www.middleeastmoni(...)ave-arrived-in-egypt
Schijnen vliegtuigen vol traangas en ander spul van Israël naar Egypte gevlogen te worden.
Krijgt Egypte Israël niet al hun wapens uit de VS?quote:
Geen idee. Wel vaag dat AJE meldt via twitter dat Muba een toespraak houdt maar dat ze dat niet melden op het tv channelquote:
Israël idemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Krijgt Egypte niet al hun wapens uit de VS?
LEES DAT BERICHT DAN OOK EN NIET ALLEEN DE TITELquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Israël woedend op VS om Egypte-standpunt
Nee hoor, ook uit China, Rusland en de EUquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal best, meeste wordt ingevoerd via Rotterdam, Amerikaans leger is grootste klant van die havenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bericht zegt dat Israël bilbuddies is met Mubarak en hem nog járen wil aanhouden als president. En als Hosni's traangas dan op is...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Roi het volgende:
[..]
LEES DAT BERICHT DAN OOK EN NIET ALLEEN DE TITEL
Ja je hebt een hele mooie draai gegeven aan de feiten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Bericht zegt dat Israël bilbuddies is met Mubarak en hem nog járen wil aanhouden als president. En als Hosni's traangas dan op is...
Ik heb de bron verder ook niet gecheckt en zei 'schijnt'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Roi het volgende:
Maar goed, kan iemand deze organisatie vinden "International Network for Rights and Development" ergens anders dan genoemd op Islamitisch anti-israel en NWO sites?!
Tssk, vrijwel 1 op 1 vertaald van het Reuters-bericht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja je hebt een hele mooie draai gegeven aan de feiten.
Maar dat gerucht ging gisteravond toch ook al? Of was het nou zondagavond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb de bron verder ook niet gecheckt en zei 'schijnt'.
zijn er al berichten over hoe laat hij gaat verschijnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef superworm het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya: Mubarak likely to pledge tonight to meet the demands of the opposition before his current term is over (September 2011) 8 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef FunFair het volgende:
android app is er wel trouwens, maar doet het niet.... ik kon van de week nog gewoon de site openen met de flash stream, maar die werkt ook niet meer.
Je kan gewoon de website bekijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef FunFair het volgende:
android app is er wel trouwens, maar doet het niet.... ik kon van de week nog gewoon de site openen met de flash stream, maar die werkt ook niet meer.
Aanslagen in Philidephia?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Flashbox het volgende:
Ramy Yaacoub RamyYaacoub Breaking News!!!: RT @Organica_: La ilah ila Allah explosion in Philly's subway on Girard . I am still running #Philly 2 minutes ago via TweetDeck
RamyYaacoub Breaking News:!!! RT @Organica_: Explosion on Broad Line in #Philly exit immediately. I have seen/heard 4 explosions #US 1 minute ago via TweetDeck
de neuk? gaat Moebie dan toch een poging doen om met geweld dit te beëindigen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Flashbox het volgende:
Ramy Yaacoub RamyYaacoub Breaking News!!!: RT @Organica_: La ilah ila Allah explosion in Philly's subway on Girard . I am still running #Philly 2 minutes ago via TweetDeck
RamyYaacoub Breaking News:!!! RT @Organica_: Explosion on Broad Line in #Philly exit immediately. I have seen/heard 4 explosions #US 1 minute ago via TweetDeck
Philly = Philadelphiaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
de neuk? gaat Moebie dan toch een poging doen om met geweld dit te beëindigen?
Google zegt van niet? (hoewel je gelijk kunt hebben)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt toch ook een Philledelphia in Egypte? Of ben ik nu in de war?
Nee..... er ligt wel een nachtclub genaamd "Egypt" in Philledelphiaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt toch ook een Philledelphia in Egypte? Of ben ik nu in de war?
Lol, ben ik (weer eens) topologisch abuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee..... er ligt wel een nachtclub genaamd "Egypt" in Philledelphia![]()
Het gaat om de US:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:02 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Google zegt van niet? (hoewel je gelijk kunt hebben)
Verder geen idee of het waar is.quote:RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking News!!!: RT @Organica_: explosions at Girard station #Philly on the Broad Street line. Exit immediately #US
Als ik hem was, was ik al lang vertrokken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens het Journaal zit ie in z'n Paleis.
Komt allemaal van die Organica af, geen verdere bronnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het gaat om de US:
[..]
Verder geen idee of het waar is.
Waarom zou ie? Het zijn nog maar 1 miljoen mensen en het leger kan veel harder optreden. Op de "Iraanse" of nog erger de "Chinese" manier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik hem was, was ik al lang vertrokken...
Je bent de belangrijkste reden vergeten: het leger voert zijn bevelen (schieten op demonstranten) niet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef intellectuele_user het volgende:
Het is in ieder geval afgelopen voor Mubarak als je realistisch naar de situatie kijkt.
- Vandaag meer dan 1 miljoen demonstranten
- De VS weigert om Mubarak openlijk te steunen
- De landen die Mubarak steunen Israël en Saoedi-Arabië verzwakken zijn positie juist
- De andere twee grote landen in de regio Iran en Turkije hebben zich tegen hem uitgesproken, Turkije iets minder direct
- Het Egyptische regime was niet eens in staat om 500 pro-Mubarak demonstraten op de been te kijrgen
- De oppositie wil niet met hem onderhandelen en dreigen richting zijn paleis te gaan na het vrijdaggebed
- Er zijn al meer dan honderd doden gevallen
Ja maar het leger doet dat juist niet....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Het zijn nog maar 1 miljoen mensen en het leger kan veel harder optreden. Op de "Iraanse" of nog erger de "Chinese" manier.
Ja Mubarak zit in Sharm el Sheik in zn paleis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens het Journaal zit ie in z'n Paleis.
Is dat het beste voor Egypte?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef Flashbox het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze hem tot september laten zitten, hij moet gewoon nu weg.
ja. Er verandert dan misschien weinig tot niets qua politiek, maar de mensen gaan dan wel naar huis & de volgende dag weer aan het werk. De heropbouw kan dan weer beginnen.quote:
Misschien hetzelfde als met Saddam Hoessein destijds.... Die lieten ze liever toch leven dan dood maken, omdat zijn zoon (als opvolger) nog een paar graden erger was.quote:
Toch zit die vent er nog, als het leger zich tegen hem gekeerd was, was die vent allang van het toneel verdwenen. Dit gezegd te hebben, vraag ik me af wat er gaande is binnen het leger.quote:[..]
Je bent de belangrijkste reden vergeten: het leger voert zijn bevelen (schieten op demonstranten) niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |