Degene die praatte was een VS alliance oid, contactpersoon, maar geen onderdeel van de regering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vraag ik me af, aangezien de VS arrogant genoeg is (in mijn ogen) om te vinden dat zij het recht hebben om als eerste te reageren & dat de rest van de wereld maar te volgen heeft.
Dan wil ie tot september aanblijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Flashbox het volgende:
SultanAlQassemi BREAKING Al Arabiya: Reports that Mubarak will announce tonight that he will not run again for presidency 2 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan wil ie tot september aanblijven?
Wanneer zijn die verkiezingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
November zouden er toch verkiezingen zijn?
Klopt dit zo een beetje?quote:Volgens diverse bronnen op zowel twitter als lokale nieuwszenders, gaat president Mubarak vanavond of morgen het volk toespreken. Wat hij precies gaat zeggen is speculatie, maar de meeste berichten beweren dat hij gaat melden dat hij niet mee gaat doen aan de geplande verkiezingen van september. Of dit een acceptabel voorstel is voor het volk valt te betwijfelen.
Het is bevestigd door reuters.quote:
mooi, nu nog een specifieke maand voor de verkiezingen... September, of november... Wie het weet, mag het zeggenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Egyptian_presidential_election,_2011quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mooi, nu nog een specifieke maand voor de verkiezingen... September, of november... Wie het weet, mag het zeggen
Dat hij gaat spreken he, niet dat hij niet meedoet aan verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mooi, nu nog een specifieke maand voor de verkiezingen... September, of november... Wie het weet, mag het zeggen
Ben vooral benieuwd wat voor interimregering er moet komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
September zat in de planning, en er werd verwacht dat die gewonnen zou worden door Gamal Mubarak. Dat het weer vals zou worden gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Gamal Mubarak wél mee doet in sept.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
September zat in de planning, en er werd verwacht dat die gewonnen zou worden door Gamal Mubarak. Dat het weer vals zou worden gedaan.
Dat laatste gaat 'm denk niet meer worden.
Vandaar dat ik zeg dat de inhoud van de speech onduidelijk is", maar bronnen beweren...."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat hij gaat spreken he, niet dat hij niet meedoet aan verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |