De communistische moslim Obama did it again. De kapitalistische christen Palin zal de verkiezingen van 2012 winnen. Dat zal dan ook gelijk het einde van de wereld betekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef superworm het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)nsition.html?_r=1&hp
WASHINGTON President Obama has told the embattled president of Egypt, Hosni Mubarak, that he should not run for another term in elections in the fall, effectively withdrawing American support for its closest Arab ally, according to American diplomats in Cairo and Washington.
NU.nl zet het netjes tussen aanhalingstekens. Dus zij geven duidelijk aan dat het een gerucht is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef -jos- het volgende:
Het staat nu zelfs op nu.nl, opvallend hoe een onbevestigd gerucht zich zo snel verspreid.
http://www.nu.nl/buitenland/2436959/mubarak-niet-herkiesbaar.html
Denk dat ze zich kapot schamen dat FOK! zoveel eerder, sneller & completer is dan zij zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Floxxx het volgende:
Heeft geen van de Nederlandse media fok.nl nog genoemd?
Zet het ook tussen quotes dan, kan je die later altijd nog weghalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik het nog niet op de FP gezet heb... Ik wil graag enkel bevestigde berichten brengen. Ik wil niet nog een 4-mei op FOK!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Fuck, ik ook. En de van 19.30u heb ik ook gemist niet gezien.
De 'het lijkt pinkpop wel' quote komt voorbijquote:
Ik hoorde het ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
De 'het lijkt pinkpop wel' quote komt voorbij
Die grote Mubarak, aan de rechterkant, is dat NL?quote:
MO uitgesproken, moslims in Nederland vrezen PVV Tokkieschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef megamandy het volgende:
EO uitgesproken, christenen in Egypte vrezen Moslim Broederschap
Fuck dat, heb je enig idee hoeveel kritiek we toen kregen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet het ook tussen quotes dan, kan je die later altijd nog weghalen
Het is wel groot nieuws nu.
quote:Update 20.30 uur
Ook de Amerikaanse president heeft een officiële reactie gegeven op de situatie in Egypte. Bronnen hebben aan Al Jazeera, de New York Times en andere media gemeldt dat Obama Mubarak heeft verteld dat hij 'zich niet verkiesbaar moet stellen voor de verkiezingen van september.' Hiermee is de steun voor de Egyptische president tot een dieptepunt gezakt.
Verdere geruchten over de aanstaande speech van Mubarak beweren dat hij het volk 'een oplossing zal bieden voor na de protesten.' Wat deze oplossing inhoudt weet niemand nog zeker.
Naar schattingen zijn er momenteel nog zo'n 900.000 mensen aanwezig op en rond het Tahrir plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |