Fuck, ik ook. En de van 19.30u heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal naar Het Journaal van 8 Uur! te kijken.
De kans is inderdaad aanwezig dat de revolutie gekaapt wordt door derden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee de revolutie gaat niet over geloof. Maar dat was in Iran net zo in 1979. Er kwamen toen echter wel gekken aan de macht en in 2009 ging het dus wel weer om geloof.
Iets doet boem in de VS -> terrorisme -> oorlog verklaren -> kijken naar de oorzaak.quote:
Hahh, want dat heb jij al gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de politieke situatie in Egypte (van voor deze demonstraties) en de macht van het broederschap zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de politieke situatie in Egypte (van voor deze demonstraties) en de macht van het broederschap zou ik zeggen.
quote:Update 19.00 uur
Op hun website, geeft de Moslim Broederschap (MB) een aantal standpunten rond de protesten aan. In tegenstelling tot wat een aantal mensen en landen vrezen, zal de MB alle verdragen die Egypte heeft getekend respecteren en geen enkele leidende rol in een nieuw te vormen regering op zich nemen. Ook wijst de MB elke vorm van dialoog met de huidige regering af. Verder wordt er geëist dat de president van het constitutionele hof van Egypte de functie van interim-president op zich neemt.
quote:EGYPTE IS BIJNA NET ZO VAAK OP TV ALS CARGLASSS!!!!!!!! ALLEEN EGYPTE HEB NIET ZOON LEUK LIEDJE!!!!! SAAI!!! XXXX
Ja. Een beetje daar staan te staan is ook maar zo wat...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Een demonstrant op het Tahrir-plein vertelt aan Al Jazeera dat er activiteiten worden georganiseerd om de demonstranten bezig te houden. Zo begint er zo een voetbalwedstrijdje bij het plein
Wedden dat dat er zo eentje is met een gouden naamkettingquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Ff een luchtige noot tussendoor.
Denk dat dat er aan ligt waar hij heen vertrektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Lagrinta het volgende:
Niemand die weet of Mubarak voor z'n leven moet vrezen of dat hij in een strandstoel kan gaan liggen als ie vertrekt?
't lijkt me voor hem erg verstandig als 'ie een snorretje aanplakt en zn haar niet meer verft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Lagrinta het volgende:
Niemand die weet of Mubarak voor z'n leven moet vrezen of dat hij in een strandstoel kan gaan liggen als ie vertrekt?
Precies de reden waarom ik het nog niet op de FP gezet heb... Ik wil graag enkel bevestigde berichten brengen. Ik wil niet nog een 4-mei op FOK!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef -jos- het volgende:
Het staat nu zelfs op nu.nl, opvallend hoe een onbevestigd gerucht zich zo snel verspreid.
http://www.nu.nl/buitenland/2436959/mubarak-niet-herkiesbaar.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |