Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ga maar gewoon eten hoor, iets heel boeiends mis je toch nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zo'n drukte als ik moet gaan eten?![]()
Met dat probleem zit ik dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkzaamheids aan de schpoor jewaids. Verplicht metroën door Amsterdam. En da kennie wunt ikke nie hebbe OV-ipkaart
Hij PGRquote:
smakelijk rockyquote:
ik eet vleesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)etariers-watjes.html
Nou, discussiëren maar
Dan heb ik dus geen probleemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)etariers-watjes.html
Nou, discussiëren maar
eetsequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zo'n drukte als ik moet gaan eten?![]()
Oh ik ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
Met dat probleem zit ik dus ook![]()
Maar ik ga echt wel
Gehaktballetjes van de Ikeaquote:
Voor mij hoeft het niet die extra KM, eerst maar eens zien hoe en wat met MPG, maar hoe en wat anders dan met de trein i.p.v. de metro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ook wel![]()
Meer spoorkilometers heaVoor hetzelfde geld
dat wil ik wel natuurlijk.
Heeft jouw moeder de "het is hier geen hotel" opmerking al gemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Zeur dan niet zo man, dat gemekker ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ook wel![]()
Meer spoorkilometers heaVoor hetzelfde geld
dat wil ik wel natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Niet precies diequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder de "het is hier geen hotel" opmerking al gemaakt?![]()
"das mooi, dan hoef ok ook niet te betalen"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder de "het is hier geen hotel" opmerking al gemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
@ PGR klopt idd, maar het is wel slecht voor jeHe wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zoiets zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet precies die
Maar ik kwam laat aan tafel (ja ik luister echt heel goed enzo) dus toen was ze zelf al bijna klaar met eten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeur dan niet zo man, dat gemekker ook altijd
WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Toen ik 14 was kreeg ik 35 cent zakgeld in de weekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
"das mooi, dan hoef ok ook niet te betalen"
Er rijden wel treinen tussen Utrecht en Amsterdam hoor, maar via een andere route en je doet er iets langer overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met dat probleem zit ik dus ook![]()
Maar ik ga echt wel
Hoe rijden ze dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er rijden wel treinen tussen Utrecht en Amsterdam hoor, maar via een andere route en je doet er iets langer over.
Daar kun je toch geen bier van kopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 14 was kreeg ik 35 cent zakgeld in de week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WheheheheJe hapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Bij ons thuis at iedereen naar believen, dat maakte mijn moeder echt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel zoiets zeker?
En waar is je pappie dan?![]()
Wij aten gezellig met zijn allenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij ons thuis at iedereen naar believen, dat maakte mijn moeder echt geen fuck uit.
Wij hier meestal gezamenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij ons thuis at iedereen naar believen, dat maakte mijn moeder echt geen fuck uit.
Ze rijden altijd via Hilversum vanaf Amersfoort naar A'dam, dus ik snap even niet wat er anders is?quote:
Trev wilde via Utrecht reizen blijkbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze rijden altijd via Hilversum vanaf Amersfoort naar A'dam, dus ik snap even niet wat er anders is?
Ik ook, maar dat kwam nou eenmaal niet altijd uit. Zeker toen mijn stiefvader onregelmatig ging werken en ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij aten gezellig met zijn allenVind dat ook wel wat hebben eigenlijk...
En hai flitser![]()
Alsof ik daar normaal langs komquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze rijden altijd via Hilversum vanaf Amersfoort naar A'dam, dus ik snap even niet wat er anders is?
Een andere route zou ik zo niet weten vanaf hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trev wilde via Utrecht reizen blijkbaar.
Hij heeft een facebookquote:
Bis later snoetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
Even iets met eten doen enzo, tot later liefjes
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
Aan de Mycom heb je ook echt niks... vorige week woensdag zouden ze mijn laptop nakijken, en ik heb nog steeds niets gehoord. Probeer al een kwartier te bellen, maar ach, 15 minuten voor sluitingstijd de telefoon opnemen is te veel gevraagd.
Kutketenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?Mycom is echt een kutketen
Dozenschuivers zijn het
Morgenochtend 9 uur bel ik weer en ga ik iemands dag verpesten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?Mycom is echt een kutketen
Dozenschuivers zijn het
Ik eet elke dag alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Ik eet tegenwoordig ook weer samen met iemand. Bij mn pa thuis at ik vaak alleen omdat ik alleen thuis was. En dat was saai!
Onbeperkt samenvoegen FTWquote:
You go Mart!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenochtend 9 uur bel ik weer en ga ik iemands dag verpesten!
je weet dat als je samen wil eten je hier altijd welkom bent hé. En ja ik weet dat het een takke eind is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet elke dag alleenSoms wel met iemand, maar lang niet meer zo vaak als toen ik nog een vriendje had
![]()
Ik vind homo geen scheldwoord hoorquote:
Als je een afspraak maakt voor een dag, zorg dan ook dat je die dag de afspraken nakomt... ik heb me nog in allerlei bochten moeten wringen om dat ding daar op tijd te krijgen voor die afspraak... en als het niet lukt op die dag, laat dat dan op zijn minst wetenquote:
Eenschquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind homo geen scheldwoord hoorNiets negatiefs aan
Homo betekent van oorsprong ook gewoon 'mens', en dat zijn het ook: gewoon mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaan we een keer samen eten danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet elke dag alleenSoms wel met iemand, maar lang niet meer zo vaak als toen ik nog een vriendje had
![]()
En terechtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een afspraak maakt voor een dag, zorg dan ook dat je die dag de afspraken nakomt... ik heb me nog in allerlei bochten moeten wringen om dat ding daar op tijd te krijgen voor die afspraak... en als het niet lukt op die dag, laat dat dan op zijn minst weten.
Maar goed, ik gebruik Twitter niet vaak, maar een Tweet met Mycom en #slechteservice erin leek me wel op zijn plek.
Eensch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop heel lang voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me best wel goed eigenlijk.![]()
Even afwachten hoe lang ik dit vast kan houden
Homo sapiens toch? Homo staat toch ook voor een enkele soort, zoals homogeenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Homo betekent van oorsprong ook gewoon 'mens', en dat zijn het ook: gewoon mensen.
We zien wel, voel me best wel vermoeid, dus verwacht geen uren mezelf kennende, maar daar moet ik niet vanuti gaanquote:
RIP telefoon van nijntjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoon kan niet meer gemaakt worden... *zucht*
Hai Bosquote:
Roest in vredequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is wel zwaar klotequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Myrquote:
Ik doe niet met dat stomme gedoe mee. Het is gewoon RIP aan de overledenenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Bos
En RIP voor de nabestaanden toch?
Het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet met dat stomme gedoe mee. Het is gewoon RIP aan de overledenen
Okee. weet ik wel. Sorry dan voor mijn stomme reactie./ Was niet zo bedoeltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapjeNatuurlijk weet ik dat het nergens op slaat
Ja, vooral omdat ik hem pas een maand hadquote:
Hey Enfequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Pffff, hoofdpijn. Weer weinig geslapen vannacht door die droge hoestHeb maar ff codeïne van mn werk meegenomen, kan ik tenminste een beetje slapen vannacht
Homo is latijn voor mens / man. Sapiens betekent 'wetend'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Homo sapiens toch? Homo staat toch ook voor een enkele soort, zoals homogeen
Hai meisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Pffff, hoofdpijn. Weer weinig geslapen vannacht door die droge hoestHeb maar ff codeïne van mn werk meegenomen, kan ik tenminste een beetje slapen vannacht
Is geen stomme reactie hoor, trek het je niet aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. weet ik wel. Sorry dan voor mijn stomme reactie./ Was niet zo bedoelt
Pas een maandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ik hem pas een maand had
Yippiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
whaaaaaaaaaaaaa kiek dan
[ afbeelding ]
nog 1 te gaan en dan mag Sander afzwemmen
Wat heb je er dan mee gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens die reparatiemensen valt het weer buiten de garantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas een maand![]()
Heb je dan geen garantie er op of?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kun je toch geen bier van kopen?Ik was ook al bijna 24 voordat ik 1 druppel bier op had hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overal gewoon wat laat mee
Ook met deze post dus
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dus dan krijg je een nieuwe neem ik aan? Of heb je em zelf stuk gemaakt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Homo is latijn voor mens / man. Sapiens betekent 'wetend'
Okee doe ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meis![]()
Kusje op je hoofd
[..]
Is geen stomme reactie hoor, trek het je niet aan![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens die reparatiemensen valt het weer buiten de garantie
Heyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Dat is zeker balen, hopelijk vannacht beter
Hey meisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meis![]()
Kusje op je hoofd
[..]
Is geen stomme reactie hoor, trek het je niet aan![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ook al bijna 24 voordat ik 1 druppel bier op had hoorIk ben overal gewoon wat laat mee
Ook met deze post dus![]()
Jup, ging weer goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey![]()
Thanks, hoop ik idd ook!
Hoe ist met jou? Nog gewerkt vandaag?![]()
[..]
Hey meis![]()
Lief!
Oeh bah ben je er dan onverantwoordelijk mee omgegaan?, maar dat kan ik me niet voorstellen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens die reparatiemensen valt het weer buiten de garantie
Dat merkte ik, dus daarom zei ik het ookquote:
B?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
whaaaaaaaaaaaaa kiek dan
[ afbeelding ]
Ik met het proeven er vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik begon veel te vroeg met alcohol drinken.
Ik vind die boekjes echt zo coolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
whaaaaaaaaaaaaa kiek dan
[ afbeelding ]
Sterke drank deed je al vanaf je 14e?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ook al bijna 24 voordat ik 1 druppel bier op had hoorIk ben overal gewoon wat laat mee
Ook met deze post dus![]()
Ha, lekkere lellebelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik begon veel te vroeg met alcohol drinken.
Moejje daar ook al kleren voor aan tegenwoordigquote:
Geen idee, maar hij laadde ineens niet meer op...quote:
Tuurlijk. Al was 14 wel wat laat hoorde ik pas nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sterke drank deed je al vanaf je 14e?
proeven was met mijn ouders vanaf mijn 8ste ofzo. Vanaf mijn 11de had ik al flessen met wat vriendinnen.quote:
nee, dat is laat voor zoenen en seks, gekkiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al was 14 wel wat laat hoorde ik pas nog
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die boekjes echt zo coolMaar tof hoor
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moejje daar ook al kleren voor aan tegenwoordig
Vroeger ook al hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan valt dat dus gewoon onder de garantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laadde ineens niet meer op...
Al jaren. De a-tjes moeten tegenwoordig zelfs onderwater zwemmenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben zelfs een keer gezakt voor mijn B.. ik was stront verkouden en ik wilde persé afzwemmenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vroeger ook al hoorIk heb alleen A en moest ook zwemmen met kleren
Ik kon voor B niet ver genoeg onder water zwemmen
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is laat voor zoenen en seks, gekkie
Daar kan jij toch niks aan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laadde ineens niet meer op...
Ik moet proeven toen ik 5 was, drinken pas met 14quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
proeven was met mijn ouders vanaf mijn 8ste ofzo. Vanaf mijn 11de had ik al flessen met wat vriendinnen.
Isniequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan valt dat dus gewoon onder de garantieLaat je ouders bellen anders
En als ze rechtsbijstand hebben moet je die gewoon inschakelen
Mij moesten ze uit het water halen omdat ze vonden dat ik wel ver genoeg had gezwommenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook alleen A.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen maar mijn A-diploma, daarna stootte ik mijn teen en bloedde het, en ik schaamde me daarvoor en toen wilde ik niet meer naar de zwemles toe. Ik was een beetje raar.
Dat ben je toch nog steeds?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen maar mijn A-diploma, daarna stootte ik mijn teen en bloedde het, en ik schaamde me daarvoor en toen wilde ik niet meer naar de zwemles toe. Ik was een beetje raar.
Was?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ikke wel. Ik ging alleen scheef, ik keek niet onder waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb A, B en Cquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Vind ik niet hoor.quote:
Dan moet je je ouders laten bellen, je laat je toch niet afschepen... Stelletje idioten daar... En bel anders het juridisch loket, is gratis, die kunnen vast helpenquote:
net als je veterstrikdiplomaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ooit A en B gehaald maar geen idee meer waar ze liggen![]()
Maar de Overheid zal het vast wel opgeslagen hebben in de centrale database
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ooit A en B gehaald maar geen idee meer waar ze liggen![]()
Maar de Overheid zal het vast wel opgeslagen hebben in de centrale database
OMGquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
Ik alleen A en B, mocht niet verder van mijn ouders
quote:
Die heb ik niet gehaald..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net als je veterstrikdiploma
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zegt
Hee, wat een gekke leeuw
Die hekniequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net als je veterstrikdiploma
In Twente is niet veel waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ze vonden het niet nodig
Thijsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zegt
Hee, wat een gekke leeuw
Ik heb hem wel maar toen ik het kon wou ik ook alleen maar klitterbandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehaald..
Een van de redenen dat ik sinds september eindelijk over ben gestapt op veterloze schoenen
Ook mijn vandaag gekochte schoenen hebben geen veters, maar klitterband
Ow okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ze vonden het niet nodig
quote:
Koen zei: Neeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zegt
Hee, wat een gekke leeuw
Zwemnerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
Ik heb A, B, basis, zwemvaardigheid 1, 2 en 3 en de theorie van zwemmers A...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zegt
Hee, wat een gekke leeuw
Hij is badmeesterquote:
In het Latijn betekende 'homo' 'man' of 'mens'. Homo Sapiens is dus eigenlijk een soort mensen, namelijk 'verstandige mensen' en zo had je onze voorouders, de Homo Erectus 'Rechtopstaande mens'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Homo sapiens toch? Homo staat toch ook voor een enkele soort, zoals homogeen
Je bent te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het Latijn betekende 'homo' 'man' of 'mens'. Homo Sapiens is dus eigenlijk een soort mensen, namelijk 'verstandige mensen' en zo had je onze voorouders, de Homo Erectus 'Rechtopstaande mens'.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een veterstrik-diploma, maar ik doe het nogsteeds op de simpele manier en kan het niet op de goede lusjes manier.
Dat deed ik dus ook en de restquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zwom met afzwemmen voor B juist te ver omdat ik dacht dat de eerste streep op de bodem niet mee telde. Dat deed hij wel dus ik heb meer dan 10 meter onder water gezwommen. :")
Laat dat zwem maar wegquote:
Tsjaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was aardappels aan het schillen.
Nerd Godquote:
Ik zwom schuin, kwam in een ander deel van het bad terecht. Zwom dus onder de afscheiding doorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zwom met afzwemmen voor B juist te ver omdat ik dacht dat de eerste streep op de bodem niet mee telde. Dat deed hij wel dus ik heb meer dan 10 meter onder water gezwommen. :")
wanneer is de datum?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Koen zei: Neeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh![]()
Strebertjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mijn antwoord was uitgebreider.
De simpele manier?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een veterstrik-diploma, maar ik doe het nogsteeds op de simpele manier en kan het niet op de goede lusjes manier.
Ja, dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Misschien legt ze er net zoveel knopen in tot haar veters "op" zijn?quote:
Morgen. Half elf heeft het gemeentehuis nog wel een gaatjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien legt ze er net zoveel knopen in tot haar veters "op" zijn?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, de simpele manierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook al af
Jammerdebammer dat wordt gewoon betalen. Iets met patent enzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mijn antwoord was uitgebreider.
Klinkt heel simpelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de simpele manier
Je maakt 2 lussen en in die lussen leg je een halve knoop. Simpel
Nouja, je hebt een rare manier dat je met een draadje om een lusje gaat en dan krijg je 2 lusjes ofzo. Ik maak zelf 2 lusjes en knoop die dan.quote:
De liefdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles om jouw vraag duidelijk en met voorbeelden onderbouwd te beantwoorden.
ik snap emquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, je hebt een rare manier dat je met een draadje om een lusje gaat en dan krijg je 2 lusjes ofzo. Ik maak zelf 2 lusjes en knoop die dan.
Okay, Rotterdam doen? Ik moet om 1 uur werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen. Half elf heeft het gemeentehuis nog wel een gaatje
Van snoepsleutels maakten wij altijd een soort fopspeen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd met die dropslakken (of hoe dat ook heet), een enorme dropknoop maken
Dat is inderdaad heel moeilijk, veters strikken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, je hebt een rare manier dat je met een draadje om een lusje gaat en dan krijg je 2 lusjes ofzo. Ik maak zelf 2 lusjes en knoop die dan.
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom las ik hier batsen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jammerdebammer dat wordt gewoon betalen. Iets met patent enzo.
Dat doe ik ook, anders blijft het niet vast zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt, mijn toekomstige echtgenoot.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Andere mensen snappen niet eens wat wij bedoelen![]()
Wie is er eigenlijk simpel dan??
Jaaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Van snoepsleutels maakten wij altijd een soort fopspeen.
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Van snoepsleutels maakten wij altijd een soort fopspeen.
De wens is de vader van de gedachte?quote:
Filmpje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
De Trevviaanse verspreking van 2010quote:
Het is weer hard nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
De wens is de vader van de gedachte?
Dus tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt, mijn toekomstige echtgenoot.
Door zijn lysdectie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Trevviaanse verspreking van 2010
Eetsequote:
Weer een nieuw woord er bij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Trevviaanse verspreking van 2010
Als ze nu afschieten niet lijkt mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef DaMart het volgende:
http://www.zvoort.nl/arch(...)hotplan-herten-goed/
Hertenbiefstuk met Kerst.
Door zijn Trev-zijnquote:
Dat woord had ik een tijd terug al geintroduceerd hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eetse![]()
[..]
Weer een nieuw woord er bij?
Eerst komt Pasen nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef DaMart het volgende:
Ja maar tegen de tijd dat ze echt gaan schieten, is het wel september of oktober op zijn vroegst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze nu afschieten niet lijkt meHet vlees moet geloof ik wel besterven, maar zo lang lijkt me niet goed
Woehoequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar tegen de tijd dat ze echt gaan schieten, is het wel september of oktober op zijn vroegst.
Die eerste kende ik al die 2de nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door zijn Trev-zijn
[..]
Dat woord had ik een tijd terug al geintroduceerd hoorNet als Trevviaanse logica
Is dat lekker, Kerst?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef DaMart het volgende:
Ik wil ook in badquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Het badwater loopt weer. Hopelijk ontspant het een beetje
oh dat wil ik ook wel weer eens... een warm badquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Kom,gaan we samen ergens in badquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat wil ik ook wel weer eens... een warm bad
Geniet er vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
hoe weet jij dat ik een bad hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom,gaan we samen ergens in badBarretje had geloof ik een bad, lenen we die van haar even
Of met de high tea in het pornobad
Ik had het over die van KGquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik een bad heb
Oooooh Marijke wat zeg jij nou?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook in bad![]()
Bij Relaxse Bos
Hertenbiefstuk is goed. Ik heb nog een kilo in de diepvries liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef DaMart het volgende:
Dat zei ik heul nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooooh Marijke wat zeg jij nou?
Dat is een ander soort dialectquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey meid ik wel zelf wel hoe ik het uit moet spreken
whut?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom,gaan we samen ergens in badBarretje had geloof ik een bad, lenen we die van haar even
Of met de high tea in het pornobad
Dan doe je het verkeeeeeerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey meid ik wel zelf wel hoe ik het uit moet spreken
Oh zou kunnen want ik spreek beide nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zei ik heul niet![]()
[..]
Dat is een ander soort dialectTwents is anders dan Suikertaartiaans
Nou gewoon, dat we lekker ergens in bad gaanquote:
Pornobad? bij GF?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat we lekker ergens in bad gaanMag jij eerst en ik daarna
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het over die van KGMaar heb jij ook een pornobad?
![]()
![]()
Ja, lekker dabben in de kwak-oogst van afgelopen weekendquote:
Dat heet niet pornobad, dat heeft KG alquote:
Oh nee, bij Kapitein Gasthof in Noordwijkquote:
TMI Fles, tmiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lekker dabben in de kwak-oogst van afgelopen weekend
Is ook goedquote:
daar maken we vol au vent vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles, je blijft me verbazen met die hobby's van jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook goedWanneer kom je me halen?
Wat wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar maken we vol au vent van
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles, je blijft me verbazen met die hobby's van je
Maar daar zit geen sexclub bijquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat lekkerquote:
Jij kunt je het gewoon voorstellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Dat ze uit bad stappen en dat er dan allemaal witte "draadjes" lopen van het bad naar hun rug.
Voor zo ver ik weet zit die er nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar zit geen sexclub bijtoch?
Hey Toekquote:
Eetse STquote:
Kijk je nooit naar Man Slobbert Hond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles, je blijft me verbazen met die hobby's van je
Toekjequote:
toekquote:
smakelijk STquote:
Nu kan ik dat dus nooit eten he, als ik ooit in Belgique benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://www.hungryfeelings.be/recept.php/vol_au_vent
Ik heb helaas een levendige fantasie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kunt je het gewoon voorstellenTe ernstig
![]()
Sssssssssssssst!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk je nooit naar Man Slobbert Hond?
Hejquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toekje
Ik weet dat ik welkom ben![]()
Maar door treinkaartjes kosten kan dat helaas niet heel erg vaak
![]()
het is eigenlijk gewoon een soort van ragout pasteitjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu kan ik dat dus nooit eten he, als ik ooit in Belgique ben![]()
Oh ja, nou jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssssssssst!Dat zou tussen ons blijven zei je!
Ja, soms kan dat gewoon welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hej
Weet ik maar daar valt soms echt wel een mouw aan te passen hé
Ja, en dankzij jouw associatie kan ik dat dus echt niet etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon een soort van ragout pasteitje
Het vereist gewoon TE veinig voorstellingsvermogenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dit wilde ik niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb helaas een levendige fantasie.
( maar gelukkig ook een dirty mind)
whehehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dankzij jouw associatie kan ik dat dus echt niet eten
Nu dus niet meer eet baarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, nou jaTopic is toch bijna vol
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
dat was ook de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |