Trev wilde via Utrecht reizen blijkbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze rijden altijd via Hilversum vanaf Amersfoort naar A'dam, dus ik snap even niet wat er anders is?
Ik ook, maar dat kwam nou eenmaal niet altijd uit. Zeker toen mijn stiefvader onregelmatig ging werken en ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij aten gezellig met zijn allenVind dat ook wel wat hebben eigenlijk...
En hai flitser![]()
Alsof ik daar normaal langs komquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze rijden altijd via Hilversum vanaf Amersfoort naar A'dam, dus ik snap even niet wat er anders is?
Een andere route zou ik zo niet weten vanaf hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trev wilde via Utrecht reizen blijkbaar.
Hij heeft een facebookquote:
Bis later snoetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
Even iets met eten doen enzo, tot later liefjes
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef DaMart het volgende:
Aan de Mycom heb je ook echt niks... vorige week woensdag zouden ze mijn laptop nakijken, en ik heb nog steeds niets gehoord. Probeer al een kwartier te bellen, maar ach, 15 minuten voor sluitingstijd de telefoon opnemen is te veel gevraagd.
Kutketenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?Mycom is echt een kutketen
Dozenschuivers zijn het
Morgenochtend 9 uur bel ik weer en ga ik iemands dag verpesten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?Mycom is echt een kutketen
Dozenschuivers zijn het
Ik eet elke dag alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Ik eet tegenwoordig ook weer samen met iemand. Bij mn pa thuis at ik vaak alleen omdat ik alleen thuis was. En dat was saai!
Onbeperkt samenvoegen FTWquote:
You go Mart!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenochtend 9 uur bel ik weer en ga ik iemands dag verpesten!
je weet dat als je samen wil eten je hier altijd welkom bent hé. En ja ik weet dat het een takke eind is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet elke dag alleenSoms wel met iemand, maar lang niet meer zo vaak als toen ik nog een vriendje had
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |