Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ga maar gewoon eten hoor, iets heel boeiends mis je toch nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zo'n drukte als ik moet gaan eten?![]()
Met dat probleem zit ik dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkzaamheids aan de schpoor jewaids. Verplicht metroën door Amsterdam. En da kennie wunt ikke nie hebbe OV-ipkaart
Hij PGRquote:
smakelijk rockyquote:
ik eet vleesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)etariers-watjes.html
Nou, discussiëren maar
Dan heb ik dus geen probleemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)etariers-watjes.html
Nou, discussiëren maar
eetsequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zo'n drukte als ik moet gaan eten?![]()
Oh ik ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
Met dat probleem zit ik dus ook![]()
Maar ik ga echt wel
Gehaktballetjes van de Ikeaquote:
Voor mij hoeft het niet die extra KM, eerst maar eens zien hoe en wat met MPG, maar hoe en wat anders dan met de trein i.p.v. de metro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ook wel![]()
Meer spoorkilometers heaVoor hetzelfde geld
dat wil ik wel natuurlijk.
Heeft jouw moeder de "het is hier geen hotel" opmerking al gemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Zeur dan niet zo man, dat gemekker ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ook wel![]()
Meer spoorkilometers heaVoor hetzelfde geld
dat wil ik wel natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Niet precies diequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder de "het is hier geen hotel" opmerking al gemaakt?![]()
"das mooi, dan hoef ok ook niet te betalen"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder de "het is hier geen hotel" opmerking al gemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
@ PGR klopt idd, maar het is wel slecht voor jeHe wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zoiets zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet precies die
Maar ik kwam laat aan tafel (ja ik luister echt heel goed enzo) dus toen was ze zelf al bijna klaar met eten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeur dan niet zo man, dat gemekker ook altijd
WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Toen ik 14 was kreeg ik 35 cent zakgeld in de weekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
"das mooi, dan hoef ok ook niet te betalen"
Er rijden wel treinen tussen Utrecht en Amsterdam hoor, maar via een andere route en je doet er iets langer overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met dat probleem zit ik dus ook![]()
Maar ik ga echt wel
Hoe rijden ze dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er rijden wel treinen tussen Utrecht en Amsterdam hoor, maar via een andere route en je doet er iets langer over.
Daar kun je toch geen bier van kopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 14 was kreeg ik 35 cent zakgeld in de week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WheheheheJe hapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Bij ons thuis at iedereen naar believen, dat maakte mijn moeder echt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel zoiets zeker?
En waar is je pappie dan?![]()
Wij aten gezellig met zijn allenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij ons thuis at iedereen naar believen, dat maakte mijn moeder echt geen fuck uit.
Wij hier meestal gezamenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij ons thuis at iedereen naar believen, dat maakte mijn moeder echt geen fuck uit.
Ze rijden altijd via Hilversum vanaf Amersfoort naar A'dam, dus ik snap even niet wat er anders is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |