Als je een afspraak maakt voor een dag, zorg dan ook dat je die dag de afspraken nakomt... ik heb me nog in allerlei bochten moeten wringen om dat ding daar op tijd te krijgen voor die afspraak... en als het niet lukt op die dag, laat dat dan op zijn minst wetenquote:
Eenschquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind homo geen scheldwoord hoorNiets negatiefs aan
Homo betekent van oorsprong ook gewoon 'mens', en dat zijn het ook: gewoon mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaan we een keer samen eten danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet elke dag alleenSoms wel met iemand, maar lang niet meer zo vaak als toen ik nog een vriendje had
![]()
En terechtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een afspraak maakt voor een dag, zorg dan ook dat je die dag de afspraken nakomt... ik heb me nog in allerlei bochten moeten wringen om dat ding daar op tijd te krijgen voor die afspraak... en als het niet lukt op die dag, laat dat dan op zijn minst weten.
Maar goed, ik gebruik Twitter niet vaak, maar een Tweet met Mycom en #slechteservice erin leek me wel op zijn plek.
Eensch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop heel lang voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me best wel goed eigenlijk.![]()
Even afwachten hoe lang ik dit vast kan houden
Homo sapiens toch? Homo staat toch ook voor een enkele soort, zoals homogeenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Homo betekent van oorsprong ook gewoon 'mens', en dat zijn het ook: gewoon mensen.
We zien wel, voel me best wel vermoeid, dus verwacht geen uren mezelf kennende, maar daar moet ik niet vanuti gaanquote:
RIP telefoon van nijntjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoon kan niet meer gemaakt worden... *zucht*
Hai Bosquote:
Roest in vredequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is wel zwaar klotequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Myrquote:
Ik doe niet met dat stomme gedoe mee. Het is gewoon RIP aan de overledenenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Bos
En RIP voor de nabestaanden toch?
Het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet met dat stomme gedoe mee. Het is gewoon RIP aan de overledenen
Okee. weet ik wel. Sorry dan voor mijn stomme reactie./ Was niet zo bedoeltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapjeNatuurlijk weet ik dat het nergens op slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |