Moejje daar ook al kleren voor aan tegenwoordigquote:
Geen idee, maar hij laadde ineens niet meer op...quote:
Tuurlijk. Al was 14 wel wat laat hoorde ik pas nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sterke drank deed je al vanaf je 14e?
proeven was met mijn ouders vanaf mijn 8ste ofzo. Vanaf mijn 11de had ik al flessen met wat vriendinnen.quote:
nee, dat is laat voor zoenen en seks, gekkiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al was 14 wel wat laat hoorde ik pas nog
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die boekjes echt zo coolMaar tof hoor
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moejje daar ook al kleren voor aan tegenwoordig
Vroeger ook al hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan valt dat dus gewoon onder de garantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laadde ineens niet meer op...
Al jaren. De a-tjes moeten tegenwoordig zelfs onderwater zwemmenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben zelfs een keer gezakt voor mijn B.. ik was stront verkouden en ik wilde persé afzwemmenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vroeger ook al hoorIk heb alleen A en moest ook zwemmen met kleren
Ik kon voor B niet ver genoeg onder water zwemmen
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is laat voor zoenen en seks, gekkie
Daar kan jij toch niks aan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij laadde ineens niet meer op...
Ik moet proeven toen ik 5 was, drinken pas met 14quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
proeven was met mijn ouders vanaf mijn 8ste ofzo. Vanaf mijn 11de had ik al flessen met wat vriendinnen.
Isniequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan valt dat dus gewoon onder de garantieLaat je ouders bellen anders
En als ze rechtsbijstand hebben moet je die gewoon inschakelen
Mij moesten ze uit het water halen omdat ze vonden dat ik wel ver genoeg had gezwommenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook alleen A.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen maar mijn A-diploma, daarna stootte ik mijn teen en bloedde het, en ik schaamde me daarvoor en toen wilde ik niet meer naar de zwemles toe. Ik was een beetje raar.
Dat ben je toch nog steeds?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen maar mijn A-diploma, daarna stootte ik mijn teen en bloedde het, en ik schaamde me daarvoor en toen wilde ik niet meer naar de zwemles toe. Ik was een beetje raar.
Was?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ikke wel. Ik ging alleen scheef, ik keek niet onder waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb A, B en Cquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
Vind ik niet hoor.quote:
Dan moet je je ouders laten bellen, je laat je toch niet afschepen... Stelletje idioten daar... En bel anders het juridisch loket, is gratis, die kunnen vast helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |