Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zesde ziekte?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]allemaal virus die dat veroorzaken, gordelroos en zesde ziekte ook ...
Je hebt zoveel verschillende types
Krijg je ze ook in numerologische volgorde?quote:De Zesde ziekte, ook wel driedaagse koorts genoemd, is een kinderziekte waarvan de symptomen minder onschuldig zijn dan de vijfde ziekte, maar toch nog vrij ongevaarlijk.
Nee 5e en 6e ziekte... bekendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
Even opnieuw dan.
[..]
Zesde ziekte?
Die moest ik even Googelen.
[..]
Krijg je ze ook in numerologische volgorde?
het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef Trevland het volgende:
@ TT![]()
* Trevland pakt een warme chocolademelk![]()
neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is ook nooit goed
iemand die wiki kan doen?
Vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is ook nooit goed
Ja hoor kan ik wel en doe ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is ook nooit goed
Vlekjes kunnen ook de Mazelen zijn, natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee 5e en 6e ziekte... bekend
kleine kinderen en hoge koorts en vlekjes... zegt genoeg
moet je maar snel zorgen dat iedereen erover uitgepraat raakt...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
De TT is allemaal mijn schuld. Ik ben begonnen over vermoeidheid en glandular fever
ja maar tegenwoordig wordt je daar voor ingeent en zal dat niet snel voorkomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vlekjes kunnen ook de Mazelen zijn, natuurlijk.
Ja, moet ik wel even snel iets bedenken om over te kletsen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je maar snel zorgen dat iedereen erover uitgepraat raakt...
Wat heb je vandaag? Steeds de schuld op je nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
De TT is allemaal mijn schuld. Ik ben begonnen over vermoeidheid en glandular fever
Held!quote:
nou ik vind het wel een interessant iets hoor... en ik wist nog nooit zoveel van bepaalde ziektes af sinds ik kinderen hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel even snel iets bedenken om over te kletsen natuurlijk
Niet iedereen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tegenwoordig wordt je daar voor ingeent en zal dat niet snel voorkomen
Zo bouwen kinderen geen weerstand op, natuurlijk he... en de Bof krijgen ze toch ook niet meer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tegenwoordig wordt je daar voor ingeent en zal dat niet snel voorkomen
Ach, ik voel me er niet slecht om hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag? Steeds de schuld op je nemenEr is geen schuld!
Kon ik dat maar zeggenquote:
Wat fijnquote:
Niet om het een of ander, maar gezien jouw alcoholconsumpties, ik zou eens naar je lever laten kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
Geloof graag dat je dan een hoop leertquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vind het wel een interessant iets hoor... en ik wist nog nooit zoveel van bepaalde ziektes af sinds ik kinderen heb
Marijke heeft wel gelijk Stuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar gezien jouw alcoholconsumpties, ik zou eens naar je lever laten kijkenAls je lever niet goed werkt wordt je namelijk ook heel moe
En dat weet ik omdat een vriendin van mij dat ook had
Maar voor hetzelfde geld is het niets hoor, maar better safe than sorry toch?
En hai Stu
Bof ook niet meer neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo bouwen kinderen geen weerstand op, natuurlijk he... en de Bof krijgen ze toch ook niet meer?
Ik vond toen ik dat had niet dat ik bofte trouwens.
Ja, misschien zou ik dat eens moeten doen. Ik doe dat waarschijnlijk pas als ik geel ben ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar gezien jouw alcoholconsumpties, ik zou eens naar je lever laten kijkenAls je lever niet goed werkt wordt je namelijk ook heel moe
En dat weet ik omdat een vriendin van mij dat ook had
Maar voor hetzelfde geld is het niets hoor, maar better safe than sorry toch?
En hai Stu
En Geelzucht en Rode Hond? Er was toch iets met dat kinderen een van die ziektes beter wel konden krijgen, omdat anders de kans op onvruchtbaarheid op latere leeftijd toenam?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Bof ook niet meer nee.
DKTP en BMR was het geloof ik...
Mja, herkenbaar. Ik ga ook pas naar de dokter als ik er geforceerd cq met spoed heen gebracht wordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien zou ik dat eens moeten doen. Ik doe dat waarschijnlijk pas als ik geel ben ofzo
Hoi
Dan ben je een beetje te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien zou ik dat eens moeten doen. Ik doe dat waarschijnlijk pas als ik geel ben ofzo
Hoi
Dat weet ik ook wel maar ik denk vaak dat mijn drinken nog wel meevaltquote:
Rode Hond is de R van de BMR-inentingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Geelzucht en Rode Hond? Er was toch iets met dat kinderen een van die ziektes beter wel konden krijgen, omdat anders de kans op onvruchtbaarheid op latere leeftijd toenam?
Kleurenindicator voor Stu, naar dokter VOOR:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi
Hier dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, herkenbaar. Ik ga ook pas naar de dokter als ik er geforceerd cq met spoed heen gebracht word...
Ik kom er al zo vaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kleurenindicator voor Stu, naar dokter VOOR:of
Dat hier dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, herkenbaar. Ik ga ook pas naar de dokter als ik er geforceerd cq met spoed heen gebracht word...
Zie mijn edit... mij staat bij dat meisjes beter wel Rode Hond konden krijgen dus, maar dat kan ook een verhaal van de klok en de klepel zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Rode Hond is de R van de BMR-inenting.
Geelzucht heb ik geen idee van.
tegenwoordig danquote:
trust me, kinderen bouwen genoeg weerstand op hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo bouwen kinderen geen weerstand op, natuurlijk he... en de Bof krijgen ze toch ook niet meer?
Ik vond toen ik dat had niet dat ik bofte trouwens.
Mja, dat denk je meestal van jezelfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ik denk vaak dat mijn drinken nog wel meevalt
Maar ik hoor wel verhalen van mensen die elke dag een halve krat of een krat leegdrinken. Ik zou wel 4 dagen met een krat bier doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat denk je meestal van jezelf...
Ja, tegenwordig ook niet iedereenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig dan
[..]
trust me, kinderen bouwen genoeg weerstand op hoorzeker als ze naar school gaan
je hebt altijd nog waterpokken, 5e en 6e ziekte, heel soms rode hond en roodvonk, griep, oorontsteking, keelontsteking etc
en het is maar goed dat ze tegen mazelen inenten aangezien het ook ernstige gevolgen kan hebben... (hersenvliesontsteking -> dood)
Ik vind het wel genoeg eigenlijk wat kinderen zo voor hun kiezen kunne krijgen...
Dat had ik ooit ook... maar door ervaring ga ik tegenwoordig sneller naar de dokter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
jep rode hond voor de meisjes (want als je zwanger bent en je krijgt dat kan dat schadelijk zijn voor het ongeboren kind)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Geelzucht en Rode Hond? Er was toch iets met dat kinderen een van die ziektes beter wel konden krijgen, omdat anders de kans op onvruchtbaarheid op latere leeftijd toenam?
Er staat mij bij dat dat voor meisjes en Rode Hond gold...
Met sommige (obvious) dingen ga ik ook wel sneller als ik het herkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik ooit ook... maar door ervaring ga ik tegenwoordig sneller.
Ik heb al wel eens gehoord dat er 2 ziekte zijn waar van als een van de 2 het krijgt het niet erg is en de andere het krijgt dus wel. Weet alleen niet meer welke 2 het zijn en hoe en wat het helemaal precies zitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn edit... mij staat bij dat meisjes beter wel Rode Hond konden krijgen dus, maar dat kan ook een verhaal van de klok en de klepel zijn.
Er zijn altijd grotere extremenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik hoor wel verhalen van mensen die elke dag een halve krat of een krat leegdrinken. Ik zou wel 4 dagen met een krat bier doen
Ah, kijk, dan is er toch wat blijven hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep rode hond voor de meisjes (want als je zwanger bent en je krijgt dat kan dat schadelijk zijn voor het ongeboren kind)
Promotiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zou je naar de opendag gaan van je school?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zou je naar de opendag gaan van je school?
Ik zou mijn situatie eigenlijk als 'normaal' willen beschrijven zelfsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn altijd grotere extremen, waardoor je je eigen situatie als 'valt reuze mee' kwalificeert...
Ik heb ook meer dan een jaar met een slecht tot niet meer functionerende nier rondgelopen, waar ik letterlijk elke week enorm ziek van wasquote:
Dat is nog een behoorlijke lijst, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig dan
[..]
trust me, kinderen bouwen genoeg weerstand op hoorzeker als ze naar school gaan
je hebt altijd nog waterpokken, 5e en 6e ziekte, heel soms rode hond en roodvonk, griep, oorontsteking, keelontsteking etc
en het is maar goed dat ze tegen mazelen inenten aangezien het ook ernstige gevolgen kan hebben... (hersenvliesontsteking -> dood)
Ik vind het wel genoeg eigenlijk wat kinderen zo voor hun kiezen kunne krijgen...
Waarnaar zou ik kunnen promoveren dan?quote:
(-.-')quote:
mja sommige mensen kiezen er bewust voor om hun kinderen niet te laten inenten, prima moeten hun weten maar ik doe het wel. Zeker gezien de risico's bij ziektes zoals mazelen kinkhoest (je kind zal het maar krijgen, je bent echt zoveel verder van huis)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tegenwordig ook niet iedereen...
Of ken ik te veel mensen uit de bible belt?
En indd, die inentingen zijn nuttig, er is genoeg dat ze wel krijgen.
de bof en de rode hondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens gehoord dat er 2 ziekte zijn waar van als een van de 2 het krijgt het niet erg is en de andere het krijgt dus wel. Weet alleen niet meer welke 2 het zijn en hoe en wat het helemaal precies zit
en er is nog veeeeeel meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nog een behoorlijke lijst, inderdaad.
Ehm... elke dag een paar alcoholische consumpties is niet 'normaal'. Ik zou het niet meteen alcoholisme willen noemen, zoals sommigen dpoen, maar stevig drinken is het welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou mijn situatie eigenlijk als 'normaal' willen beschrijven zelfs
Promotie als in, heey wat een leuk en creatief en vriendelijk meisje. Zo wil ik dat mijn kind ook wordt dus hij of zij moet naar die schoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarnaar zou ik kunnen promoveren dan?
[..]
(-.-')
Niet gaan dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promotie als in, heey wat een leuk en creatief en vriendelijk meisje. Zo wil ik dat mijn kind ook wordt dus hij of zij moet naar die school
Precies. Als ik ooit kinderen krijg, wil ik ook dat ze ingeënt worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja sommige mensen kiezen er bewust voor om hun kinderen niet te laten inenten, prima moeten hun weten maar ik doe het wel. Zeker gezien de risico's bij ziektes zoals mazelen kinkhoest (je kind zal het maar krijgen, je bent echt zoveel verder van huis)
Ja, het is inderdaad wel meer dan de richtlijnen. Ik drink er meestal 3 per dag (440ml per stuk) dus 4 of 5 flesjes in NL matenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... elke dag een paar alcoholische consumpties is niet 'normaal'. Ik zou het niet meteen alcoholisme willen noemen, zoals sommigen dpoen, maar stevig drinken is het wel...
Ik heb het voornamelijk met kneuzingen en zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan een jaar met een slecht tot niet meer functionerende nier rondgelopen, waar ik letterlijk elke week enorm ziek van was...
Dus toch wel die 2quote:
absoluutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Als ik ooit kinderen krijg, wil ik ook dat ze ingeënt worden.
Hier ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Trouwens, ik moest vandaag nog aan je denkenquote:
Nope alleen maar een ICEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, sneltrein gevangen ofzo?
Mja, precies, dat dus ook. Ook dat gat in mn kin vorig jaar... heel eigenwijs niet laten hechtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk met kneuzingen en zo![]()
Gewoon van dat gaat snel wel weer over of zo, dus niet altijd en dan...
[..]
Dus toch wel die 2
Dan zou het hier wel wat doder zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, sneltrein gevangen ofzo?
Klinkt wel goed met de komende ijzelquote:
jup de bof voor mannen (na hun puberteit kleine kans op onvruchtbaarheid) en vrouwen is dat rode hond als ze zwanger zijn (gevaarlijk voor ongeboren vrucht)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dus toch wel die 2
Ja, haha, leuk grapje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou het hier wel wat doder zijn
Maar maar in april word ik al 15 dus dan klopt het niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trouwens, ik moest vandaag nog aan je denken![]()
Toen ik 14 was, net als jij nu dus, was ik maar 1.54meter. Ben toch nog 1.75 geworden
Zo dus ook nu met mijn zij, eerst ging het wel en dus ook gewoon gewerkt en later deed die pas meer pijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, precies, dat dus ook. Ook dat gat in mn kin vorig jaar... heel eigenwijs niet laten hechten... Want ik vond het niet nodig de eerste hulp daarmee lastig te vallen
.
Is geen slecht idee, je weet al veelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup de bof voor mannen (na hun puberteit kleine kans op onvruchtbaarheid) en vrouwen is dat rode hond als ze zwanger zijn (gevaarlijk voor ongeboren vrucht)
Zal ik doktersassistente worden?
Ben ik wel een paar kilo kwijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, haha, leuk grapje.
Dan zouden we ook niet meer allemaal zo mooi zijn. Trust me.
Precies. Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, haha, leuk grapje.
Dan zouden we ook niet meer allemaal zo mooi zijn. Trust me.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
O, ik ook hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
daarom werd ik ingeënt op mijn 16dequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup de bof voor mannen (na hun puberteit kleine kans op onvruchtbaarheid) en vrouwen is dat rode hond als ze zwanger zijn (gevaarlijk voor ongeboren vrucht)
dat kleien ze er wel weer aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is geen slecht idee, je weet al veel
[..]
Ben ik wel een paar kilo kwijt
Ja precies... Toen ik gevallen was, merkte ik niet eens dat ik bloedde, totdat de ochtend erna mijn kussen rood wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo dus ook nu met mijn zij, eerst ging het wel en dus ook gewoon gewerkt en later deed die pas meer pijn![]()
, en dat zou ik ook niet doen
Maar jij bent nu AL 1.60m dus al groter dan ik was toen ik 14 wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar in april word ik al 15 dus dan klopt het niet meer
De 'al' is trouwens voor 'in april al' niet voor 'al 15'
En toch wil ik groeienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent nu AL 1.60m dus al groter dan ik was toen ik 14 was![]()
Het is altijd lente in de ogen van de doktersassistentequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmhmmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kleien ze er wel weer aan![]()
geloof me.
Zou ik op zich niet eens zo erg vindenquote:
eigenwijs hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja precies... Toen ik gevallen was, merkte ik niet eens dat ik bloedde, totdat de ochtend erna mijn kussen rood was![]()
. En toen had ik geen zin om naar de EHBO te gaan, dus gewoon pleister erop. EN na een dag vond ik het zinloos om alsnog te gaan ;') .
Alleen toen met mijn schouder niet, toen wel gelijk naar de EHBO geweest want dat was welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Zo loop ik nu al anderhalve week af en toe te huppelen door huis. Vorige week tijdens het klussen maakte ik een misstapje ofzo, en het was net of er iets afscheurde in mijn hiel
Elke keer als ik een rare beweging maak, doet het weer pijn
Okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kleien ze er wel weer aan![]()
geloof me.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja precies... Toen ik gevallen was, merkte ik niet eens dat ik bloedde, totdat de ochtend erna mijn kussen rood was![]()
. En toen had ik geen zin om naar de EHBO te gaan, dus gewoon pleister erop. EN na een dag vond ik het zinloos om alsnog te gaan ;') .
Komt vanzelf goedquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik op zich niet eens zo erg vindenhmm je moet wel veel meer weten dan dat enzo
Zal wel aan de SC liggenquote:[..]
eigenwijs he
Komt nog welquote:
Ik was 1.63m toen ik 14 was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent nu AL 1.60m dus al groter dan ik was toen ik 14 was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was 1.63m toen ik 14 was.Mooie lengte voor een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Hmmhmm... maar dat is vast te leren, en je interesseert je er toch ook wel voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik op zich niet eens zo erg vindenhmm je moet wel veel meer weten dan dat enzo
Hmmhmm. Zo eigenwijs als dat ik groot benquote:[..]
eigenwijs he
Ghehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed
Hoe groot zijn je ouders eigenlijk
Dat vindt Jeugdzorg tegenwoordig niet zo leuk meer, geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met de ouderwetse schop onder je kont?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was 1.63m toen ik 14 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind 1.60m eigenlijk een mooie lengte hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GheheMijn moeder gewoon normaal, iets boven de 1.70 en mijn vader kleiner dan haar
Maar mijn oma (van mijn vaders kant) was ook klein, en haar vader ook, etc etc
Dat is tegenwoordig kindermishandelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou jij zomaar de familietraditie van je vaders kant kunnen gaan voortzettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GheheMijn moeder gewoon normaal, iets boven de 1.70 en mijn vader kleiner dan haar
Ik ben in de fam van mijn ma's kant de ena grootste en van mijn pa's kant zit ik er ergens tussen in en hier thuis de grootstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar groei je alleen maar van in de breedte, als het een trauma wordtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik een open botbreuk hadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen toen met mijn schouder niet, toen wel gelijk naar de EHBO geweest want dat was wel
[..]
Oke
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vindt Jeugdzorg tegenwoordig niet zo leuk meer, geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig kindermishandeling.
Niks van vroeger werkt meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar groei je alleen maar van in de breedte, als het een trauma wordt
Ohee, je groeidequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Mij werd ooit door de schoolarts verteld dat ik niet groter zou worden dan 1.65 en toen kwam ik huilend thuis![]()
Nahh ik vind het te kleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 1.60m eigenlijk een mooie lengte hoor
Bij mij op drama class zit een meisje die is 18 en die is hooguit 1,60 en die is zooooo knap
Ossegalzeep en uierzalfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niks van vroeger werkt meer
Mijn oom van mijn moeders kant is ongeveer even groot als ik ben. Verder ben ik de grootste in beide kanten van de familiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben in de fam van mijn ma's kant de ena grootste en van mijn pa's kant zit ik er ergens tussen in en hier thuis de grootste
Toen ik mijn pols gebroken had was ik nog een uk dus toen geen keuzequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik een open botbreuk had
En toen zei ik nog dat een zak ijs ook wel even goed was, tot iemand me aanraadde eens te kijken
Ja, ben nog niet 'groot' maar ik ben nu wel tevreden met 1.75 hoorquote:
Ja, dat welquote:
Ik zie veeeeeeeeeeeeeeel liever een vrouw van 1.60m dan van 1.85mquote:
ik ben net zo groot!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet 'groot' maar ik ben nu wel tevreden met 1.75 hoor![]()
Toevalligquote:
Ik was een jaar of 7 toen mijn pols brak... bij de scouting gooide iemand me op de grondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik mijn pols gebroken had was ik nog een uk dus toen geen keuze
Werkt perfectquote:
Ik zou me daar een dwerghamster voelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oom van mijn moeders kant is ongeveer even groot als ik ben. Verder ben ik de grootste in beide kanten van de familie.
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 7 toen mijn pols brak... bij de scouting gooide iemand me op de grond.
1.85 is veeeeeeeeeeelste grootquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie veeeeeeeeeeeeeeel liever een vrouw van 1.60m dan van 1.85m![]()
Bij mijn ma's kant is alleen WW groterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oom van mijn moeders kant is ongeveer even groot als ik ben. Verder ben ik de grootste in beide kanten van de familie.
Ik was dus ook zo oud of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 7 toen mijn pols brak... bij de scouting gooide iemand me op de grond.
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1.85 is veeeeeeeeeeelste groot
Een vriendin van mij is 1.89 en heeft schoenmaat 42.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1.85 is veeeeeeeeeeelste groot
Mja, ik kwam verkeerd terecht... en de leiding van de padvinders maar zeggen dat ik niet moest janken en dat ik me aanstelde. Die mensen zijn behoorlijk uitgefoeterd door mijn moeder toenquote:
En we noemen haar Goliathquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is 1.89 en heeft schoenmaat 42.
Best lastig om leuke kleren en schoenen te kopen
Ik ben 1.82 en is zeker wel handig die hoogte en niet alleen daar voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies
Handig als je het plafond moet witten om een lamp wil verwisselen maar verder niet![]()
Hoe oud is ze, en is vrijgezel omdat ze moeite heeft leuke mannen te vinden die langer zijn dan zij is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies
Handig als je het plafond moet witten om een lamp wil verwisselen maar verder niet![]()
Dat zal er grappig uit zien, iemand van 1.65 naast iemand van bijna 1.90quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat je als ouder dan even door het lint gaat zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kwam verkeerd terecht... en de leiding van de padvinders maar zeggen dat ik niet moest janken en dat ik me aanstelde. Die mensen zijn behoorlijk uitgefoeterd door mijn moeder toen.
Het positieve was overigens dat ik wekenlang niet mee hoefde te doen met gym op school.
Is die groter dan jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mijn ma's kant is alleen WW groter
[..]
Ik was dus ook zo oud of zomaar toen ergens een stukje naar beneden gevallen
Wel als je op de kinderafdeling kijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel heel langquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn zus is 1.70 en haar vriend bijna 2 meterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dat zal er grappig uit zien, iemand van 1.65 naast iemand van bijna 1.90![]()
Maar inderdaad, leuke kleren en schoenen kopen zal dan lastig worden
Ook leuk als collega's je vragen of je een krukje kan brengen, zodat ze iets van de bovenste plank van het kastje kunnen pakken... erg handig om zoiets te vragen aan iemand die er zonder kruk ook wel bij kan. Zij had nog moeite om het te pakken, en ik keek rustig toequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies
Lijkt me een goed idee jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je op de kinderafdeling kijkt
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Oh dearquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga iemand pijn doen
Wie en hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga iemand pijn doen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook leuk als collega's je vragen of je een krukje kan brengen, zodat ze iets van de bovenste plank van het kastje kunnen pakken... erg handig om zoiets te vragen aan iemand die er zonder kruk ook wel bij kan. Zij had nog moeite om het te pakken, en ik keek rustig toe.
Hahahaha, en dan gewoon niet helpenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook leuk als collega's je vragen of je een krukje kan brengen, zodat ze iets van de bovenste plank van het kastje kunnen pakken... erg handig om zoiets te vragen aan iemand die er zonder kruk ook wel bij kan. Zij had nog moeite om het te pakken, en ik keek rustig toe.
Ja, ik word niet snel heel erg boos, maar als zoiets mijn toekomstige kinderen gebeurt, dan mogen die mensen ook de schuilkelder opzoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat je als ouder dan even door het lint gaat zeg
Woohoo, geen gym
19, ja, neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, en is vrijgezel omdat ze moeite heeft leuke mannen te vinden die langer zijn dan zij is?.
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Niet liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies. Zullen we ze ook eens laten voelen wat het is om je aan te stellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik word niet snel heel erg boos, maar als zoiets mijn toekomstige kinderen gebeurt, dan mogen die mensen ook de schuilkelder opzoeken.
Ik zou voor Luton gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje
Wat is makkelijker? Stansted of Luton?
(scheelt 3 euro in de prijs)
Ze vroeg om een krukje, het was sneller geweest als ze had gevraagd of ik het wilde pakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, en dan gewoon niet helpen
gfquote:
quote:
eerst hoor je dat je voortaan een half uur langer moet blijven en daarna:quote:
Toen kreeg je zeker ook een blik vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vroeg om een krukje, het was sneller geweest als ze had gevraagd of ik het wilde pakken.
Overigens deed ik dat wel, toen zij even wegliep om iets te pakken waarmee ze het pak koffie naar voren kon schuiven om er wel bij te komen... kwam ze aanlopen stond ik er op mijn gemak mee in mijn handen te wachten.
WB Gfquote:
Waarom heb je haar nog niet voorgesteld aan me dan?quote:
Maar wel leukquote:Niet lief
Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vroeg om een krukje, het was sneller geweest als ze had gevraagd of ik het wilde pakken.
Overigens deed ik dat wel, toen zij even wegliep om iets te pakken waarmee ze het pak koffie naar voren kon schuiven om er wel bij te komen... kwam ze aanlopen stond ik er op mijn gemak mee in mijn handen te wachten.
Wat een eikels zeg, ik snap dat je daarom boos bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
eerst hoor je dat je voortaan een half uur langer moet blijven en daarna:
o ja, je was drie dagen niet aanwezig dus je uren zijn afgekeurd![]()
die drie dagen zat ik op cursus voor jullie![]()
ja, maar je was niet hier![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga iemand pijn doen
Luister maar naar RockNijntjequote:
Nou ja zeg, dat is echt te bizar voor woordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
NEGENTIENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef DaMart het volgende:
Waarom heb je haar nog niet voorgesteld aan me dan?.
trevquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen kreeg je zeker ook een blik van
[..]
WB Gf
stuartquote:
Wij zoeken nog steeds mensen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Dit kwam meer in de buurt:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen kreeg je zeker ook een blik van
een stuk ouder dan RNquote:
Is legaal.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dus al meer dan een jaar legaal
quote:
GMTAquote:
bij vriendinnen van Muck weet je dat maar nooit........quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
ook goed, heb je haar ook nog verteld dat jij er zo bij kon?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij vriendinnen van Muck weet je dat maar nooit........
Ja, wat?quote:
En, kunnen slagen?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij vriendinnen van Muck weet je dat maar nooit........
Kon ze het waarderen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard en ik vroeg waarom ik een kruk mee moest nemen, zonder lukte het me immers ook wel
.
WB Bosquote:
Hoezo dat dan?quote:
quote:
Is het gelukt met een broeken en/of broekenquote:
bijna fles, bijna hebben ze me zoverquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij zoeken nog steeds mensen hoor
Jij bedoelt het verschil van meer dan 10 jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar DM is..
ja, goffer, laaaaaaaaaaaaaat maar.
Ja 2 broeken 1 blouse, 1 trui. Nieuwe schoenen..quote:
Ja! Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bedoelt het verschil van meer dan 10 jaar![]()
Dat doe je goed en zeker in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 2 broeken 1 blouse, 1 trui. Nieuwe schoenen..
Point proven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar DM is..
ja, goffer, laaaaaaaaaaaaaat maar.
Een 4,4 gehaald voor wiskundequote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja heb maar 3 broeken hoeven te passen. 1 zat echt te strak terwijl de andere met dezelfde wijdte en lengte wel gewoon goed dichtging.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed en zeker in zo'n korte tijd![]()
Nee, zie mijn antwoord aan Trevquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Point proven?
Anyway, nu maar hopen dat mijn etentje binnenkort gaat plaatsvinden...
Succes, ik hoor het welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna fles, bijna hebben ze me zover
Iets mis met een verschil van 10 jaarquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb maar 3 broeken hoeven te passen. 1 zat echt te strak terwijl de andere met dezelfde wijdte en lengte wel gewoon goed dichtging.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets mis met een verschil van 10 jaar![]()
?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
8 jaar, 10 jaar, wat maakt het uit
![]()
Een broek moet goed zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb maar 3 broeken hoeven te passen. 1 zat echt te strak terwijl de andere met dezelfde wijdte en lengte wel gewoon goed dichtging.
in het geval van vriendin Muck en DM is het toch wel 12 jaar hoor..of 11 en een beetjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
8 jaar, 10 jaar, wat maakt het uit
![]()
Dat is wel balen en eenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een 4,4 gehaald voor wiskunde
En weer steken in mijn linkeronderzijde, in hartstreek, dikke keel ect.
Toch maar even afspraak gemacht voor huisarts
Loop er al een half jaartje mee
Ik vind 6.5 wel meer dan genoeg, want het komt neer op ik met RNquote:
Mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Netjes_O_ .quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 2 broeken 1 blouse, 1 trui. Nieuwe schoenen..
Geen idee, ik vind het gewoon een beetje veelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets mis met een verschil van 10 jaar![]()
?
Ja daarom en hij moetook dicht kunnen zonder al te veel moeite he.quote:
Hmmmmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel balen en eentegen de pijn
[..]
Ik vind 6.5 wel meer dan genoeg, want het komt neer op ik met RN
[..]
Mooi
Oepsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het gewoon een beetje veel
Maar nu snap je het dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm... Die kant op had ik niet gerekend
...
Jep, maar alle broeken zijn meestal een maat groter of kleiner dan op het kaartje staat. of ik ga naar de verkeerde winkelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daarom en hij moetook dicht kunnen zonder al te veel moeite he.
En ik ben niet eens dik
Latersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat doen. Tot vanavond mensen![]()
Nee ik heb er meestal geen moeite mee. Was wel bijna andere zaken binnengelopen om even te kijken, maar de WE beviel me wel voor deze keer (nooit eerder heen geweest).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes_O_ .
Is voor mij altijd zo' n crime.. Kan nooit iets passends vinden
...
Wat oeps?quote:
dat is wel erg idd. Mart wil al kids qua leeftijd en die vriendin van Muck weet net hoe ze sex heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het geval van vriendin Muck en DM is het toch wel 12 jaar hoor..of 11 en een beetje
Zou goed kunnen ja, geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, maar alle broeken zijn meestal een maat groter of kleiner dan op het kaartje staat. of ik ga naar de verkeerde winkel
Mja, die kant op vinnik 10 wel te veelquote:
Doegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
Bis Later Stuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
Stelletje spammers, computer liep helemaal vast door jullie
Dag Stuartquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
Oooow, dan is het goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat oeps?
Mwah..25-35 kan best
In stereotiepland wel jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel erg idd. Mart wil al kids qua leeftijd en die vriendin van Muck weet net hoe ze sex heeft.
Dat gaat niet werken!
bij wijze van spreken dus!
Nah, ik heb ook weleens een vriend gehad die 9 jaar ouder wasquote:
Zij welquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aan een oude fiets moet ze het leren, tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het geval van vriendin Muck en DM is het toch wel 12 jaar hoor..of 11 en een beetje
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel erg idd. Mart wil al kids qua leeftijd en die vriendin van Muck weet net hoe ze sex heeft.
Dat gaat niet werken!
bij wijze van spreken dus!
Jonguh, je wilt nu toch niet zeggen dat...jij....quote:
Ik heb er geen probleem mee als ze 6.5 jaar jonger als mij zou zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die kant op vinnik 10 wel te veel![]()
![]()
... 5 zelfs al
. Maar de andere kant op
![]()
...
Nice!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik heb er meestal geen moeite mee. Was wel bijna andere zaken binnengelopen om even te kijken, maar de WE beviel me wel voor deze keer (nooit eerder heen geweest).
je snapt mijn punt? met beetje pech zijn ze beide met hele andere dingen bezig!quote:
Maar oook een die zoveel jonger wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik heb ook weleens een vriend gehad die 9 jaar ouder was
Dan is het zeker geslaagdquote:
Je kan ook overdrijvenquote:[..]
[..]
Aan een oude fiets moet ze het leren, toch![]()
.
[..]
Zie hierboven.
tot je met mij kleren kooptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice!
Naja, ik heb overal hetzelfde probleem. Lengte goed -> te wijd... Breedte goed -> te kort
...
Zeg ik iets danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, je wilt nu toch niet zeggen dat...jij....
Dan zou ik voor jonger gaan ja, minder kans op te wijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice!
Naja, ik heb overal hetzelfde probleem. Lengte goed -> te wijd... Breedte goed -> te kort
...
Hihiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
Aan een oude fiets moet ze het leren, toch![]()
.
Ja, goffer! DAt was In een keer raak gewoonquote:
dat heet geen vriend, dat heet toy-boyquote:
Ai dat is balen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice!
...
Weet je ook wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef summer2bird het volgende:
Iemand in mijn klas is ook een Fok!ker.
Die kans lijkt mij aanzienlijk ja, zij studeert waarschijnlijk net, ik heb een fulltime baan en zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
je snapt mijn punt? met beetje pech zijn ze beide met hele andere dingen bezig!
Nee...je inse...ini...inseni...laat het ons denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heet geen vriend, dat heet toy-boy
Ik insemineer nog niemandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...je inse...ini...inseni...laat het ons denken
Hoe overdrijf ik dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het zeker geslaagd
[..]
Je kan ook overdrijven
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goffer! DAt was In een keer raak gewoon!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik voor jonger gaan ja, minder kans op te wijd.
Ehm... Ik bedoel... Ehm... Tja... Ehm...quote:
Is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zag hem bij userfoto's, kijken of ik hem kan vinden.
Potje blauwe zin hebben?quote:
Met je ouwe fietsquote:
Ook leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heet geen vriend, dat heet toy-boy
Heb je ook rode?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Potje blauwe zin hebben?
[..]
Met je ouwe fiets
Heb net al m&m's op...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie drinken en vooral pinda's eten!
Nee, niksquote:
en vijgen en zeewierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie drinken en vooral pinda's eten!
Dat is toch niet wat ik mezelf in de toekomst zie doenquote:
heb je er een foto van of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor zat, die wordt nooit gebruik, men heeft zelf vaak wel genoeg
Valt wel meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, in de ogen van een 19-jarige ben ik mogelijk al oud.
Hup dus fiksen dan dingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is toch niet wat ik mezelf in de toekomst zie doen
wantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is toch niet wat ik mezelf in de toekomst zie doen
trekken wij de grens op 10 jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het gewoon een beetje veel
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, een beetje overdrijven en enige zelfspot op zijn tijd kan geen kwaad.
10 jaar... dat vind ik dan wel weer een beetje te jong hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trekken wij de grens op 10 jaarno problem
Ow... hoe groot is het potje eigenlijk?quote:
verschil he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trekken wij de grens op 10 jaarno problem
quote:
jij moet nog een paar jaar wachten voor die grensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
10 jaar... dat vind ik dan wel weer een beetje te jong hoor.
(Je eigen leeftijd / 2) + 7 toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, een beetje overdrijven en enige zelfspot op zijn tijd kan geen kwaad.
Heb verschillende maten, van een klein potje met inhoud van een paar ml tot emmers met lietersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... hoe groot is het potje eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |