Wie en hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga iemand pijn doen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook leuk als collega's je vragen of je een krukje kan brengen, zodat ze iets van de bovenste plank van het kastje kunnen pakken... erg handig om zoiets te vragen aan iemand die er zonder kruk ook wel bij kan. Zij had nog moeite om het te pakken, en ik keek rustig toe.
Hahahaha, en dan gewoon niet helpenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook leuk als collega's je vragen of je een krukje kan brengen, zodat ze iets van de bovenste plank van het kastje kunnen pakken... erg handig om zoiets te vragen aan iemand die er zonder kruk ook wel bij kan. Zij had nog moeite om het te pakken, en ik keek rustig toe.
Ja, ik word niet snel heel erg boos, maar als zoiets mijn toekomstige kinderen gebeurt, dan mogen die mensen ook de schuilkelder opzoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat je als ouder dan even door het lint gaat zeg
Woohoo, geen gym
19, ja, neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, en is vrijgezel omdat ze moeite heeft leuke mannen te vinden die langer zijn dan zij is?.
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dat zal er grappig uit zien, iemand van 1.65 naast iemand van bijna 1.90![]()
Maar inderdaad, leuke kleren en schoenen kopen zal dan lastig worden
Niet liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies. Zullen we ze ook eens laten voelen wat het is om je aan te stellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik word niet snel heel erg boos, maar als zoiets mijn toekomstige kinderen gebeurt, dan mogen die mensen ook de schuilkelder opzoeken.
Ik zou voor Luton gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje
Wat is makkelijker? Stansted of Luton?
(scheelt 3 euro in de prijs)
Ze vroeg om een krukje, het was sneller geweest als ze had gevraagd of ik het wilde pakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, en dan gewoon niet helpen
gfquote:
quote:
eerst hoor je dat je voortaan een half uur langer moet blijven en daarna:quote:
Toen kreeg je zeker ook een blik vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vroeg om een krukje, het was sneller geweest als ze had gevraagd of ik het wilde pakken.
Overigens deed ik dat wel, toen zij even wegliep om iets te pakken waarmee ze het pak koffie naar voren kon schuiven om er wel bij te komen... kwam ze aanlopen stond ik er op mijn gemak mee in mijn handen te wachten.
WB Gfquote:
Waarom heb je haar nog niet voorgesteld aan me dan?quote:
Maar wel leukquote:Niet lief
Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vroeg om een krukje, het was sneller geweest als ze had gevraagd of ik het wilde pakken.
Overigens deed ik dat wel, toen zij even wegliep om iets te pakken waarmee ze het pak koffie naar voren kon schuiven om er wel bij te komen... kwam ze aanlopen stond ik er op mijn gemak mee in mijn handen te wachten.
Wat een eikels zeg, ik snap dat je daarom boos bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
eerst hoor je dat je voortaan een half uur langer moet blijven en daarna:
o ja, je was drie dagen niet aanwezig dus je uren zijn afgekeurd![]()
die drie dagen zat ik op cursus voor jullie![]()
ja, maar je was niet hier![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
RHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga iemand pijn doen
Luister maar naar RockNijntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |