Hmmmmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel balen en eentegen de pijn
[..]
Ik vind 6.5 wel meer dan genoeg, want het komt neer op ik met RN
[..]
Mooi
Oepsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het gewoon een beetje veel
Maar nu snap je het dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm... Die kant op had ik niet gerekend
...
Jep, maar alle broeken zijn meestal een maat groter of kleiner dan op het kaartje staat. of ik ga naar de verkeerde winkelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daarom en hij moetook dicht kunnen zonder al te veel moeite he.
En ik ben niet eens dik
Latersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat doen. Tot vanavond mensen![]()
Nee ik heb er meestal geen moeite mee. Was wel bijna andere zaken binnengelopen om even te kijken, maar de WE beviel me wel voor deze keer (nooit eerder heen geweest).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes_O_ .
Is voor mij altijd zo' n crime.. Kan nooit iets passends vinden
...
Wat oeps?quote:
dat is wel erg idd. Mart wil al kids qua leeftijd en die vriendin van Muck weet net hoe ze sex heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het geval van vriendin Muck en DM is het toch wel 12 jaar hoor..of 11 en een beetje
Zou goed kunnen ja, geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, maar alle broeken zijn meestal een maat groter of kleiner dan op het kaartje staat. of ik ga naar de verkeerde winkel
Mja, die kant op vinnik 10 wel te veelquote:
Doegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
Bis Later Stuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
Stelletje spammers, computer liep helemaal vast door jullie
Dag Stuartquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Stuart het volgende:
Oooow, dan is het goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat oeps?
Mwah..25-35 kan best
In stereotiepland wel jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel erg idd. Mart wil al kids qua leeftijd en die vriendin van Muck weet net hoe ze sex heeft.
Dat gaat niet werken!
bij wijze van spreken dus!
Nah, ik heb ook weleens een vriend gehad die 9 jaar ouder wasquote:
Zij welquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bedoelt het verschil van meer dan 10 jaar![]()
Aan een oude fiets moet ze het leren, tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het geval van vriendin Muck en DM is het toch wel 12 jaar hoor..of 11 en een beetje
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel erg idd. Mart wil al kids qua leeftijd en die vriendin van Muck weet net hoe ze sex heeft.
Dat gaat niet werken!
bij wijze van spreken dus!
Jonguh, je wilt nu toch niet zeggen dat...jij....quote:
Ik heb er geen probleem mee als ze 6.5 jaar jonger als mij zou zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, die kant op vinnik 10 wel te veel![]()
![]()
... 5 zelfs al
. Maar de andere kant op
![]()
...
Nice!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik heb er meestal geen moeite mee. Was wel bijna andere zaken binnengelopen om even te kijken, maar de WE beviel me wel voor deze keer (nooit eerder heen geweest).
je snapt mijn punt? met beetje pech zijn ze beide met hele andere dingen bezig!quote:
Maar oook een die zoveel jonger wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik heb ook weleens een vriend gehad die 9 jaar ouder was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |