Mja, precies, dat dus ook. Ook dat gat in mn kin vorig jaar... heel eigenwijs niet laten hechtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk met kneuzingen en zo![]()
Gewoon van dat gaat snel wel weer over of zo, dus niet altijd en dan...
[..]
Dus toch wel die 2
Dan zou het hier wel wat doder zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, sneltrein gevangen ofzo?
Klinkt wel goed met de komende ijzelquote:
jup de bof voor mannen (na hun puberteit kleine kans op onvruchtbaarheid) en vrouwen is dat rode hond als ze zwanger zijn (gevaarlijk voor ongeboren vrucht)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dus toch wel die 2
Ja, haha, leuk grapje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou het hier wel wat doder zijn
Maar maar in april word ik al 15 dus dan klopt het niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trouwens, ik moest vandaag nog aan je denken![]()
Toen ik 14 was, net als jij nu dus, was ik maar 1.54meter. Ben toch nog 1.75 geworden
Zo dus ook nu met mijn zij, eerst ging het wel en dus ook gewoon gewerkt en later deed die pas meer pijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, precies, dat dus ook. Ook dat gat in mn kin vorig jaar... heel eigenwijs niet laten hechten... Want ik vond het niet nodig de eerste hulp daarmee lastig te vallen
.
Is geen slecht idee, je weet al veelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup de bof voor mannen (na hun puberteit kleine kans op onvruchtbaarheid) en vrouwen is dat rode hond als ze zwanger zijn (gevaarlijk voor ongeboren vrucht)
Zal ik doktersassistente worden?
Ben ik wel een paar kilo kwijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, haha, leuk grapje.
Dan zouden we ook niet meer allemaal zo mooi zijn. Trust me.
Precies. Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, haha, leuk grapje.
Dan zouden we ook niet meer allemaal zo mooi zijn. Trust me.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
O, ik ook hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Als ik ooit kinderen krijg, wil ik ook dat ze ingeënt worden.
daarom werd ik ingeënt op mijn 16dequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup de bof voor mannen (na hun puberteit kleine kans op onvruchtbaarheid) en vrouwen is dat rode hond als ze zwanger zijn (gevaarlijk voor ongeboren vrucht)
dat kleien ze er wel weer aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is geen slecht idee, je weet al veel
[..]
Ben ik wel een paar kilo kwijt
Ja precies... Toen ik gevallen was, merkte ik niet eens dat ik bloedde, totdat de ochtend erna mijn kussen rood wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo dus ook nu met mijn zij, eerst ging het wel en dus ook gewoon gewerkt en later deed die pas meer pijn![]()
, en dat zou ik ook niet doen
Maar jij bent nu AL 1.60m dus al groter dan ik was toen ik 14 wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar in april word ik al 15 dus dan klopt het niet meer
De 'al' is trouwens voor 'in april al' niet voor 'al 15'
En toch wil ik groeienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent nu AL 1.60m dus al groter dan ik was toen ik 14 was![]()
Het is altijd lente in de ogen van de doktersassistentequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmhmmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kleien ze er wel weer aan![]()
geloof me.
Zou ik op zich niet eens zo erg vindenquote:
eigenwijs hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja precies... Toen ik gevallen was, merkte ik niet eens dat ik bloedde, totdat de ochtend erna mijn kussen rood was![]()
. En toen had ik geen zin om naar de EHBO te gaan, dus gewoon pleister erop. EN na een dag vond ik het zinloos om alsnog te gaan ;') .
Alleen toen met mijn schouder niet, toen wel gelijk naar de EHBO geweest want dat was welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Zo loop ik nu al anderhalve week af en toe te huppelen door huis. Vorige week tijdens het klussen maakte ik een misstapje ofzo, en het was net of er iets afscheurde in mijn hiel
Elke keer als ik een rare beweging maak, doet het weer pijn
Okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kleien ze er wel weer aan![]()
geloof me.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja precies... Toen ik gevallen was, merkte ik niet eens dat ik bloedde, totdat de ochtend erna mijn kussen rood was![]()
. En toen had ik geen zin om naar de EHBO te gaan, dus gewoon pleister erop. EN na een dag vond ik het zinloos om alsnog te gaan ;') .
Komt vanzelf goedquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik op zich niet eens zo erg vindenhmm je moet wel veel meer weten dan dat enzo
Zal wel aan de SC liggenquote:[..]
eigenwijs he
Komt nog welquote:
Ik was 1.63m toen ik 14 was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent nu AL 1.60m dus al groter dan ik was toen ik 14 was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |