quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was 1.63m toen ik 14 was.Mooie lengte voor een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Hmmhmm... maar dat is vast te leren, en je interesseert je er toch ook wel voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik op zich niet eens zo erg vindenhmm je moet wel veel meer weten dan dat enzo
Hmmhmm. Zo eigenwijs als dat ik groot benquote:[..]
eigenwijs he
Ghehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed
Hoe groot zijn je ouders eigenlijk
Dat vindt Jeugdzorg tegenwoordig niet zo leuk meer, geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met de ouderwetse schop onder je kont?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was 1.63m toen ik 14 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind 1.60m eigenlijk een mooie lengte hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GheheMijn moeder gewoon normaal, iets boven de 1.70 en mijn vader kleiner dan haar
Maar mijn oma (van mijn vaders kant) was ook klein, en haar vader ook, etc etc
Dat is tegenwoordig kindermishandelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou jij zomaar de familietraditie van je vaders kant kunnen gaan voortzettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GheheMijn moeder gewoon normaal, iets boven de 1.70 en mijn vader kleiner dan haar
Ik ben in de fam van mijn ma's kant de ena grootste en van mijn pa's kant zit ik er ergens tussen in en hier thuis de grootstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar groei je alleen maar van in de breedte, als het een trauma wordtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik een open botbreuk hadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen toen met mijn schouder niet, toen wel gelijk naar de EHBO geweest want dat was wel
[..]
Oke
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vindt Jeugdzorg tegenwoordig niet zo leuk meer, geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig kindermishandeling.
Niks van vroeger werkt meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar groei je alleen maar van in de breedte, als het een trauma wordt
Ohee, je groeidequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Mij werd ooit door de schoolarts verteld dat ik niet groter zou worden dan 1.65 en toen kwam ik huilend thuis![]()
Nahh ik vind het te kleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 1.60m eigenlijk een mooie lengte hoor
Bij mij op drama class zit een meisje die is 18 en die is hooguit 1,60 en die is zooooo knap
Ossegalzeep en uierzalfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niks van vroeger werkt meer
Mijn oom van mijn moeders kant is ongeveer even groot als ik ben. Verder ben ik de grootste in beide kanten van de familiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben in de fam van mijn ma's kant de ena grootste en van mijn pa's kant zit ik er ergens tussen in en hier thuis de grootste
Toen ik mijn pols gebroken had was ik nog een uk dus toen geen keuzequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik een open botbreuk had
En toen zei ik nog dat een zak ijs ook wel even goed was, tot iemand me aanraadde eens te kijken
Ja, ben nog niet 'groot' maar ik ben nu wel tevreden met 1.75 hoorquote:
Ja, dat welquote:
Ik zie veeeeeeeeeeeeeeel liever een vrouw van 1.60m dan van 1.85mquote:
ik ben net zo groot!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet 'groot' maar ik ben nu wel tevreden met 1.75 hoor![]()
Toevalligquote:
Ik was een jaar of 7 toen mijn pols brak... bij de scouting gooide iemand me op de grondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik mijn pols gebroken had was ik nog een uk dus toen geen keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |