abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92265140
Dank voor alle lieve opmerkingen! :*

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:01 schreef Vlindur het volgende:
En een grote hit? Een matras in de woonkamer leggen! :Y Ik stoei graag met zoonlief, maar zo is het lekker zacht!
Ik wil zo graag zo'n lekker dik kleed wat Sorboo heeft, of die van Claudia O+ Wij hebben er over nagedacht ooit, maar konden toen geen mooie vinden. Dus hebben we nog steeds alleen hout :P
Wij hadden hetzelfde! Ik wilde al een tijd een kleed en kon niks leuks vinden, maar toen Ivan er was heb ik daar iets meer werk van gemaakt. Het is zo heerlijk om samen op het kleed te zitten/liggen spelen. Nu moet ik zeggen dat het kleed van ons niet heel zacht is. Het dempt wel iets, maar als Ivan zich erop laat vallen doet het nog steeds pijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:56:51 #204
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92265154
Memmel, wat goed van Morris!
Dat kan Joep nog niet hoor. Hij is wel aan het oefenen, maar snapt het trappen nog niet :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_92266470
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor alle lieve opmerkingen! :*

[..]

Wij hadden hetzelfde! Ik wilde al een tijd een kleed en kon niks leuks vinden, maar toen Ivan er was heb ik daar iets meer werk van gemaakt. Het is zo heerlijk om samen op het kleed te zitten/liggen spelen. Nu moet ik zeggen dat het kleed van ons niet heel zacht is. Het dempt wel iets, maar als Ivan zich erop laat vallen doet het nog steeds pijn.
Wegens totaal niet dreumesgerelateerd maar even onder een spoiler ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driekus op de WBB, Dáárom wilde ik hem ook. Racen! *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 03-02-2011 11:49:06 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92269700
Zo, ben een beetje te moe om uitgebreid te reageren, ga zo maar even met Ko mee slapen.
Ik las over trotse vaders, misplaatste opmerkingen, fietsen! strand en zand en fietsen! en vloerkleden. :)

Ko werd vannacht om 2 uur wakker, huilend. En daar heb ik een fout gemaakt, hij lag lekker aan de borst, maar kon niet goed in slaap komen, dus ik ging zijn temperatuur opnemen en een zetpil geven. Daarna wilde hij helemaal niet meer slapen.
Dus filmpjes kijken tot 5 uur.
Gelukkig viel hij daarna lekker in slaap tot 8.15.
Volgende keer eerst temperaturen en gedoe en dan voeden. :7

We zijn naar de dokter geweest, er zat wat oud viezigheid nog in het oor, van 10 dagen geleden, maar het was verder niet rood of ontstoken, dus gewoon maar aanzien.
Ko heeft nu ineens ook wat puistjes op zijn kin en een aft/of een wondje in zijn mond. :?

Goed, hij slaapt lekker nu, ik ga er ook even in.

Oja, de dokter vond het tijd voor een tweede, helemaal toen hij hoorde dat ik al 36 was. }:| ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:20:44 #207
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92270159
Oeke, hopelijk is ie lekker snel weer opgeknapt dan.

Ja, jij ook weer!!! Leuk! Ga maar snel klussen :) o nee wacht... eerst even uitrusten en lekker bij slapen met Kobus.
pi_92272135
Ah ik lees dat we niet alleen zijn met een niet/slecht slapend kind... we zijn hier ook weer terug bij af. Vanmorgen nog maar even naar de dokter geweest, die alleen maar bisolvon aanraadde, verder waren de longen iig schoon, ze heeft alleen heel veel slijm dus ze hoest zich een ongeluk. Dus slaapt ook voor geen meter. En dan nog steeds (of nou ja alweer) 's middags niet slapen. Echt, waar haalt het kind de energie vandaan?

Driekus op z'n strandcrossfiets :D O+ Geweldige foto!
En Morris ook aan het fietsen, wat knap joh!
En Senna ook al aan de loopfiets O+ Foto!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92272435
Speciaal voor trix:

pi_92274697
Innepin, komt me heel bekend voor....wij komen met Bisolvon ook de winter door. Het is alleen de laatste dagen van die droge hoest waar eigenlijk ook de puf niet echt tegen helpt. Ben dus op zoek naar iets dat hoestprikkeldempend werkt, maar lees overal spul dat pas vanaf 2 jaar mag. Nou ja, we kijken het wel weer aan. Overdag gaat het prima, dan komt ie er wel uit, maar 's nachts liggen vooral wij er wakker van.

En Memmel, gaaf, echt fietsen! Tja, als ie het gewoon kan zou ik ook gaan kijken naar een echte fiets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92277883
Getver... KDV heeft weer gebeld. Isabeau doet niks anders dan huilen en slapen. Of ik haar wat eerder kon halen. dus ik ben weer weg
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:04:46 #212
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92277982
Oeke! Geen waterpokken??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92278046
Hmmm ik kan dit echt niet bijhouden allemaal,

Ik las over Kobus die ziek is, over hoestende en slecht slakende Willow, over een fietsende Morris *O*, over Tess die zelf een dvd uitkiest, puberende peuters ;)

Ssserpente hoe is het ondertussen met jou?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:18:06 #214
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92281619
Nou Oeke, als de arts het zegt móet je wel he? :D En nouja, fijn in elk geval dat het geen ooronsteking is ofzo, arm manneke (en arme mama ;)).. :*

Memmel, Morris fietst gewoon al? :o Woah, wat stoer! Stef snapt nog niet eens wat hij met een loopauto of loopkar moet doen :P

Innepin, aah, nóg liever O+ Dat ze je intonaties ook zo mooi nadoet, hahaha, ik moest er echt van lachen O+

Hè, Sorbo, wat naar.. Ennuhm, toch jij maar weer? :* voor je meissie!

O+ Driekus O+

Vlindur, dat ziet er wel heel mooi uit zeg! Waar komt dat kleed vandaan? Wij willen ook nog een kleed in de woonkamer, het is hier nu zo ziekenhuizerig met die witte tegels en alle muren enzo ook wit.. Wel lekker licht, maar het doet ook wel heel koeltjes aan, ik wil er graag wat meer warmte in brengen..

Zo, wij zijn terug van het CB. Stef's groei qua lengte is ietsjes gestagneerd, maar hij is 3x kort achter elkaar ziek geweest, dus dat is niet heel gek. Zijn gewichtstoename was de vorige keer iets afgevakt en die is nu weer mooi bijgetrokken, dus lengte en gewicht liggen weer wat meer in verhouding.

Hij is nu 83 cm. en 11.73 kg. :)

Van de eerste prik moest hij een klein beetje huilen, bij de prik in zijn arm begon hij te krijsen en hield hij bijna niet meer op, echt heel zielig :'( En Stef is echt gemakkelijk getraumatiseerd ook zeg, de vorige keer ging hij na zijn prikjes zomaar ineens uit het niets heel hard huilen en dat deed hij nu dus weer, alsof hij er dan weer aan denkt en dan weer een beetje overnieuw over stuur raakt :{ Nouja, hij ligt nu te slapen, uiteraard mag ik daar altijd rond tukjestijd op komen draven, dus die was flink moe net :)
3!
pi_92287855
Gelukkig geen nieuwe oorontsteking, oeke. Raar van die bultjes, misschien idd waterpokken ofzo?
Maarre, ik zou het een beetje vreemd vinden als mijn dokter zou zeggen dat het tijd is voor een tweede. Heeft hij/zij toch niets mee te maken of en wanneer er een tweede komt :?

mooie curve, trix! Stef is gewoon groter al dan Senna :D Sneu van de prikjes, zo vervelend is dat iedere keer. :* voor je kleine man.

Dat filmpje O+ Wat is Willow toch ontzettend schetig, dat lieve stemmetje O+

Hoe is het met Isabeau, Sorbootje? Is ze weer echt ziek, of hangerig en zielig door de nasleep van het ziek zijn? Beterschap iig :*

De foto van driekus op zijn WBB is echt fantastisch O+

Ik zal in het weekend eens kijken of ik Senna op de goede manier op de fiets op de kiek kan krijgen :) Het ziet er niet zo indrukwekkend uit als Driekus hoor, op haar kleine plastic fietsje :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92289373
Haha ja ik weer Trix, want het was al zo laat dat B. er pas zou zijn ná haar normale ophaaltijd als hij toen meteen zou zijn vertrokken. Da's het nadeel van in de randstad werken en in FRL wonen. :) Ik hoefde er maar een half uurtje eerder voor te vertrekken.

Miss, thuis was er he-le-maal niks meer aan de hand. Geen verhoging meer, vrolijk... helemaal prima. Ze hoest nog wel veel en ze ziet er erg moe en bleekjes uit, dus ik denk dat de drukte op het kdv gewoon too much was na een week van hoge koorts e.d.
pi_92289492
Haai! Ik heb alles gelezen hoor: Isabeau weer ziek, de opmerking van B. (grmbl), Driekus op z'n fiets, de curves van Stef (wauw!), het filmpje van Willow (O+) en een hele hoop kindjes die vannacht hebben gespookt, maar meer dan deze opsomming komt er vandaag ff niet uit m'n vingers.

Lente heeft ook de halve nacht liggen spoken. Vanaf een uur of tien tot een, heeft ze gemorreld. Niet echt huilen, maar wel 'verontrustend' en hard genoeg om van wakker te liggen. Rond een uur of een begon het wat meer op huilen te lijken dus heb ik 'r maar even bij ons in bed de borst gegeven. Een half uurtje later ging ze zonder problemen weer terug naar bed, maar heeft ze opnieuw een half uurtje liggen miepen. Gelukkig heeft ze daarna wel tot half acht vanmorgen doorgeslapen. Jammer was alleen wel dat Nils er om vijf uur uit moest en ik vanaf dat moment niet meer kon slapen.

Op de kinderopvang hebben ze d'r netjes max anderhalf uur laten slapen, ben benieuwd of het tzt z'n vruchten gaat afwerpen.

Lief dat je naar me vraagt, Bar! Moet je nog pm'en, bedenk ik me net. Ik ben een ramp met zulk soort dingen, sorry! :@
pi_92289513
Ach ja, Sorbootje, als je een week zo echt ziek bent geweest, dan kun je nog niet zoveel hebben natuurlijk. Morgen is het lekker-thuis-met-mama-dag, toch? Ik hoop dat ze gauw weer aansterkt :*
pi_92289701
anderhalf uur, dat ga ik hier dus ook invoeren, denk ik. Twee uur is te veel. Vandaag heeft ze uit zichzelf maar anderhalf uur geslapen, en nu ligt ze er weer in en slaapt al een half uur. Nou maar hopen dat ze de hele nacht doorslaapt.

Ze was wel heel lief. Schaap was vroeg thuis, dus ik was nog even naar bed gegaan. Kwam ze om 5 uur samen met schaap naar de slaapkamer, kwam ze heel zachtjes binnen: "mama slapen....ssst" met een wijsvingertje tegen haar mondje O+ O+
pi_92289825
Stef, wat een grote bink :D
Gelukkig zijn die rotprikjes voorlopig weer voorbij.

Sorbootje, jij ook een zieke dreumes eerder ophalen. Hier ook alweer. Werd rond half 1 gebeld dat hij 39.3 had. Gelukkig kon mn man hm ophalen.
Denk dat het hier door zn twee doorkomende kiesjes komt.

...en verder moet ik nog bijlezen.
pi_92290034
Willow! Wat lief, dat stemmetje, en wat loopt ze lekker parmantig! O+
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Memmel het volgende:
Oeke! Geen waterpokken??
Ja, dat vroeg ik me ook af, dus ik wees de dokter daar nog extra op, maar hij herkende het niet als zodanig. Wat het dan wel is?
Nouja, kind ligt in bed met 38,4 dus al minder hoog dan gister. Ben benieuwd hoe de nacht gaat.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig geen nieuwe oorontsteking, oeke. Raar van die bultjes, misschien idd waterpokken ofzo?
Maarre, ik zou het een beetje vreemd vinden als mijn dokter zou zeggen dat het tijd is voor een tweede. Heeft hij/zij toch niets mee te maken of en wanneer er een tweede komt :?
Haha, ach hij zei het pas nadat ik zei dat we wel graag een tweede willen. Punt is wanneer enzo. ;)
quote:
mooie curve, trix! Stef is gewoon groter al dan Senna :D
En groter dan Ko ook! :o
Wauw, wat een ferme kerel heb je, Inca! O+

Wat een hoop zieke kindjes toch. En arme Isabeau, werd het je even te veel daar op het kdv? Lekker thuis chillen met mama. Beterschap ook aan iedereen die het kan gebruiken. :*
pi_92290131
haha, oeke, dat zet de opmerking in een ander licht :) Ik vond het echt een beetje raar :@
Fijn dat de koorts iig minder hoog is, hopelijk een goede nacht en morgen weer opgeknapt :*
pi_92290145
Innepin, ze is geweldig! Dat hoge stemmetje :D . Die kleertjes O+ . Dat loopje O+ Die staartjes :o O+ . Het filmpje had wat mij betreft wel een beetje langer mogen duren, dat wel. }:|

[ Bericht 15% gewijzigd door groofskendezoveelste op 03-02-2011 20:12:57 ]
pi_92290216
Zo, Stef is echt een grote jongen! :o
pi_92290232
Ssserpente, ik duim voor je dat vannacht beter gaat. Lekker knorren!

Miss, ja morgen lekker thuis bij mij. En ik ben maandag ook vrij, dus ik ga haar vier aaneengesloten dagen vreselijk verwennen. Morgen moet ik wel een hoop doen, maar ze slaapt momenteel heel goed overdag, dus ik voorzie geen problemen. En wat schattig van Senna, ik zie het voor me!

Net nog even het filmpje van Willow bekeken. Wat een schattig stemmetje! Zó lief!
pi_92290245
En een :* voor alle zieke kindjes. Ik heb er zelf ook één met 40 graden koorts en oorontsteking aan beide kanten. :{
pi_92290262
Meimeltje, ook naar zeg! Beterschap met je mannetje!
pi_92290452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef miss_sly het volgende:
haha, oeke, dat zet de opmerking in een ander licht :) Ik vond het echt een beetje raar :@
Fijn dat de koorts iig minder hoog is, hopelijk een goede nacht en morgen weer opgeknapt :*
Nou, ik vond het eigenlijk ook best een rare opmerking, achteraf dan. ;)

Groof, ook beterschap voor jouw patient! :*
pi_92290599
Hallo Willow, cute O+
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:16:40 #230
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92290631
Voor de kleine mensjes met koorts... ik wist het zelf ook niet, heb ik vorige week pas geleerd. Voor kinderen tussen de 1 en 3 jaar is 37,6 een normale tempratuur, met 0,2 afwijkend naar beneden en boven (mag tuurlijk ook gewoon 36,5 zijn...). Maar het is dus voor een klein kind niet abnormaal om bijv 37,8 te zijn, dat wijst niet meteen op ziek zijn.
Joep is bijv. altijd savonds 37,7 en smorgens 37,3.
pi_92290662
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En een :* voor alle zieke kindjes. Ik heb er zelf ook één met 40 graden koorts en oorontsteking aan beide kanten. :{
Jij ook een :* voor je zieke mannetje (tenminste, ik neem aan dat je R bedoelt?).
pi_92290708
Yep.
pi_92291146
Betreschap ook voor R en D, arme mannetjes! Dubbele oorontsteking is ook erg naar, groofs!

seilram, het belangrijkste lijkt me dat je weet wat de normale basistemperatuur is. Bij Senna is dat 36,3, dus als die 37,5 heeft, heeft ze al een dikke graad verhoging. Inderdaad is het niet ongebruikelij om 's avonds een hogere temp te hebben dan 's ochtends.

Sorbootje, lekker verwennen je meisje d ekomende dagen O+ fijn is dat om te doen, he!
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:29:01 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92291298
Miss, dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik zeg het weer niet helemaal goed :@ .
pi_92291365
Wow Trix, flinke jongen heb je daar :o Mooie curves!

Wat zijn er toch een boel kindjes tegelijk aan het spoken 's nachts zeg. Pffrtttt ik kijk echt uit naar de lente, in de hoop dat het betere weer voor beter gehumeurde kindjes zorgt.
Lente, Isabeau, Ko, Dyon, R van Groof... poeh hee.

Sly, jeetje, dat is eigenlijk gewoon al een drie-woorden-zin, wat knap zeg :o Senna gaat echt hard met haar taalontwikkeling! _O_

Dank voor de reacties op het filmpje O+ Leuk is ze he? ( :') I know sorry maar ik móest het echt even zeggen :') )
Hihi Groof, ik moest even snel zijn want ze graait steeds naar de camera, en ik dacht ach, ik heb het erop staan. En niemand kan zeggen dat ze geen tijd hebben om een filmpje van 20 seconden te bekijken :7

Mijn eigenwijze muppet wilde weer niet slapen 's middags, want grote meid enzo. Viel ze om half 7 tijdens de avondfles in slaap :') Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen...
En dan wens ik gelijk ook maar de andere mama's en kindjes (en papa's) hier een goede nacht zonder onderbrekingen. Dat we morgen maar allemaal uitgerust op mogen staan :P
pi_92291960
Oe, dat vind ik een hele goede wens: dat we morgen maar allemaal uitgerust op mogen staan. Wat zou dat fijn zijn! We gaan het zien :D

En natuurlijk dat alle zieken dan beter zijn.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:42:47 #237
95408 Incantrix
pi_92292126
Ja, daar wil ik ook wel even voor hopen O+

En oh, whaha, ik vond het eigenlijk nog meevallen, met die 83 cm. zit zijn maatje 86 toch mooi al een paar weken behoorlijk krap, kruipt op etc. :') :D Maar wel grappig, ik heb dat dan helemaal niet zo door (behalve op dagen dat kleine lieffie de hele dag getild wenst te worden :'))..
3!
pi_92293813
Hihi Trix, Willow zit nog in maat 80, ik ben nu pas begonnen met maat 86 kopen! :P

En speciaal voor Groof, een heel lang filmpje van mijn dochter die Rupsje Nooitgenoeg vol overgave voorleest.

pi_92294085
Ohhhh Innepin <3 Wat ont-zet-tend lief dat ze daar zo haar eigen verhaal bij verteld! wat een genietfilmpje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92294598
innepin, wat ontzettend schattig O+ O+ ook echt op zo'n voorlees-verteltoon, geweldig O+
pi_92294864
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:11 schreef innepin het volgende:
Speciaal voor trix:

OMG! Ik hoop dat ons dochtertje ook zo leuk wordt! O+

Leuke kleertjes ook!
pi_92295183
Whahaha, Innepin, die is KEI :o lang! Maar ik ben blij dat ik hem helemaal heb bekeken want dat lachen en 'aardbei' naar het einde toe is geweldig! En dat voorleesgebrabbel O+ , heerlijk!
pi_92296304
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Whahaha, Innepin, die is KEI :o lang! Maar ik ben blij dat ik hem helemaal heb bekeken want dat lachen en 'aardbei' naar het einde toe is geweldig! En dat voorleesgebrabbel O+ , heerlijk!
O+
Ja voor de mensen met minder geduld: na drie minuten gaat ze aardbei aardbei aardbei zeggen en dan krijgt ze de (stille) slappe lach waar ik eerder over verteld heb. Dan ligt t gekke kind ineens helemaal in een deuk :') O+

Claudia O+ Wat een mooi compliment! Jouw dochter is nu al geweldig, komt vast goed :P
en de kleertjes zijn uitgezocht door haar vader B-) En de staartjes gemaakt door haar grote zus. :)
pi_92297362
Ik blijf maar naar het hallo-filmpje kijken! Je lacht er ook zo lief bij. En jullie bijzettafel is retecool.
pi_92297630
Haha ik zal van het weekend kijken of ik het langer op film krijg. Ze kan er zo een minuut of twee mee bezig zijn. Hallo! Dah-dah! Hallo! :D
ja tof is ie hè? Je kunt er ook heerlijk op klimmen of even op chillen:')
pi_92299407
Klimgeit! :D Waar heb je dat tafeltje vandaan?

Mijn eigen filmpjes bekijk ik volgens mij vaak wel een keer of 50. :o Ligt je kind op bed en heb je eindelijk tijd voor jezelf, zit je nog filmpjes van hem te kijken. *;
pi_92300540
Zó herkenbaar Claudia! Zo hadden B. en ik eens oppas geregeld voor een romantisch avondje. Uiteindelijk zaten we filmpjes van Isabeau te kijken :')

En Innepin, mocht je vaker de drang voelen filmpjes te showen.. DOEN! Ik heb genoten!

AABEI! *smelt*
pi_92309455
Dit topic gaat met mij naar bed en staat met me op :D

Heb net een uitgeslapen meisje uit bed geplukt. Van zeven tot zeven, ik vind het netjes. Ze oogt wel fit. Even afwachten. Ze heeft wel een nare hoest. Soms klinkt het alsof ze er bijna in stikt.
pi_92309457
Hoe hebben de andere dreumesjes en hun ouders geslapen?
pi_92309691
Filmpjes zijn zo leuk!! Laat maar komen hoor Innepin! *O*
Ik zal vanavond ook weer effe wat uploaden, maar daar voor heb ik mijn laptop nodig en die heb ik niet op werk ;)

Hier goed geslapen trouwens, maar da's over het algemeen (*klopt heel de tafel af) geen probleem bij onze miep.
pi_92309834
Innepin wat een geweldig filmpje, meer!!

Hier heel lekker geslapen, maar onze dreumes sliep dan ook niet thuis maar bij m'n schoonouders. Wij gaan zo naar de crematie van m'n opa. We hebben besloten haar niet mee te nemen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:13:42 #252
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92309953
Vannacht was k-u-t. Half 4 wakker met een lekkende luier, en daarna was het drama. We hebben nog een poging gedaan met spalken uit, maar dat was één groot knakfestijn. Uiteindelijk om half 7 nog even geslapen. (en ik lag er wel enigszins op tijd in maar sliep zelf pas na 1-en. Kort nachtje dus...)
Nu werken. Yay.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:18:34 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92310009
Wiky sterkte vandaag en gecondoleerd :*

Ca.Ra werkse en hopelijk een betere nacht vandaag!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92310740
Wat een super filmpjes Innepin :D

Hier niet zo geweldig geslapen, waar Timo gisterochtend enorm lang uitsliep, was het vanmorgen kwart over 6.. Maar nou ja, ik lag zelf toch al wakker sinds half 4 dus ach..

Ca.ra wat naar voor Thomas - en voor jullie - dat hij zo'n last had.. succes met werken ook na zo'n nacht!

Wickie sterkte vandaag!

Sorbo hopelijk blijft Isabeau de hele dag lekker fit!
pi_92310890
Helaas... ze ligt alweer in bed. Geen koorts ofzo, maar gewoon helemaal nog niet lekker in haar velletje en overal om huilen. Ik denk dat ze gewoon heel erg moe is na een week koorts. Kan dat? Dat ze dan gewoon extra slaap nodig hebben?
pi_92310903
Sterkte Wickie!

Chan, da's wel op tijd! succes vandaag
pi_92311060
Och arme Isabeau.. Ik weet het niet meer zo goed van Timo, maar het klinkt wel logisch, bijslapen na zo'n tijd ziek geweest te zijn..

Timo heeft sinds vandaag iets nieuws lijkt het.. Als ik hem ergens weg wil halen waar hij niet aan mag zitten, gaat hij gauw zitten :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:20:19 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92311065
Innepin O+ I (L) dreumesen hier!

Ca.ra wat sneu voor Thomas, en niet fijn voor jullie....

Wickie :* good luck today

Kusje voor Isabeau :* hopelijk vandaag een beetje beter als je lekker met mama kunt keuvelen.

Hier het Grote Verhuis Weekend. Ben benieuwd hoe Alexa het gaat doen :)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92311146
Goedemorgen :W .

Ik heb een dagje vrij door mijn zieke mannetje. Ik was vanochtend wel even naar school om proefwerken te brengen zodat die gewoon door konden gaan tijdens mijn afwezigheid en ik heb stiekem wel genoten van alle aandacht voor dat lieve, kleine, zieke, mooie kereltje bij mij in de draagzak. O+

;)
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 10:10:03 #260
5428 crew  miss_sly
pi_92312394
Beterschap voor R!

Sorbootje, ik herken dat wel van Senna, hoor. Na een paar dagen ziek, is ze lichemlijk dan wel weer in orde, maar moet ze echt nog bijslapen en bijkomen. Ze slaapt dan ook wat meer en is iedere keer na een slaapje weer een beetje beter. Ik hoop dat het voor Isabeau ook zo werkt!

Wij hadden een geweldige nacht: 19.15-7.00 uur *O* Om half 4 werd ik even wakker, keek op de klok en dacht opgelucht: ow, we hebben al een lang stuk gemaakt, als ze nu wakker wordt is het minder erg, maar we hebben gewoon doorgeslapen!
pi_92312630
Wat heerlijk Miss, zo lekker lan g geslapen. *O*
pi_92313884
Helaas, het lijkt wel averechts te werken ofzo. Ik snap er niks van. Ze werd om kwart over tien wakker. Heeft sindsdien alleen maar gehuild en ligt nu gewoon weer in bed. Uitgeput!

Ik heb zo te doen met mijn meisje! (en eerlijk gezegd ook met mezelf, want ik word stapelgek als ze zo ontroostbaar is. Vind ik zo erg!)
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 10:56:58 #263
5428 crew  miss_sly
pi_92314109
Och Sorbootje, zo herkenbaar, dat je daar gek van wordt. Ik kan er ook slecht tegen. Wat ik dan nog wel eens doe, als ze dat wil dan, is me met haar op de bank parkeren, gewoon lekker hangen, wat drinken, beetje fruit, en maar hangen en knuffelen en boekjes lezen. Verder niets. Helpt alleen al tegen mijn gevoel dat ik iets moet doen om het voor haar beter te maken, terwijl dat niet lukt.
pi_92314978
Ja hangen heb ik ook geprobeerd. Dat vond ze wel even fijn, maar ook dan kon ze haar draai niet vinden. Maar ze was kennelijk nog steeds bek- en bekaf. Ze is in de afgelopen 16 uur, anderhalf uur wakker geweest.
pi_92319362
Arme Isabeau :o Maar ik vind het vrij logisch dat ze nu even moet bijkomen. Ziek zijn is ook vreselijk vermoeiend. Beterschap voor haar en de andere zieke kindjes! :*

Stef, lange lijs! Je bent gewoon 10 centimeter groter dan onze kabouter! :o

Wicky, sterkte vanmiddag bij de crematie :*

Verder geen nieuws hier. Rienkelmans ligt op bed en morgen gaan we op babybezoek in het verre Limburg. Dat is gewoon 3.5 uur rijden, want een vriend van ons gaat ook mee en die woont in Utrecht, dus rijden we ook nog even een half uur om :') Ik hoop dat het goed gaat met Rienk er bij.
Helaas kan ik niet babyknuffelen, want ik heb een koortslip }:|
pi_92320733
3,5 uur, wauw! Succes!

Isabeau slaap gewoon nog steeds! Saaaaaaaaaaaaaaaaai, maar ja, kennelijk heeft ze het nodig. Ik ben dit écht niet gewend!
pi_92320780
Zei je iets Sorbo? }:| :D
pi_92321920
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Sorbootje het volgende:
Onthoudt dat nou toch eens! F-o-k-w-et! :{w

Maar 3.5 is lekker! Ziet ze er nu beter uit?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:34:03 #269
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92324073
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Sorbootje het volgende:
:D:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92324155
Ze is nu helemaal blij en vrolijk de poezen aan het 'aaien' en houdt gesprekken met ze. :D
pi_92325414
Ach die Isabeau, toch nog een beetje last van het ziekzijn.
Je bent natuurlijk zelf ook altijd nog wat flauwtjes na het ziek-zijn, misschien heeft ze daar ook last van? Nou ja, lekker laten bijtanken als ze dat nodig heeft.

R ook al ziek...och arm ventje! Beterschap!

Takkembah, succes met verhuizen! Ik ben benieuwd hoe het jullie en alexa zal vergaan. Jullie hebben een bestaande woning gekocht? Spannend allemaal hoor.

En last but nog least, Wickie, heel veel sterkte.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92334976
Dank voor alle leuke reacties op m'n filmpjes <3

Isabeau aan 't uitzieken... nou zo te lezen heeft het wel wat geholpen hè? Fijn dat ze weer kan lachen sorbo!

Vlindur, succes met de lange reis :o Held! :D

Het lijkt wel alsof mijn goedenachtwensen redelijk hebben geholpen he? Hier in elk geval een betere nacht dan gisteren - één keer wakker en daar heb ik lekker niks van gemerkt want dat was rond middernacht en toen was D nog wakker dus die heeft het geregeld, en verder heeft ze van 19u tot 8u geslapen. *O* Woeii.

Oh ik zie dat het alleen bij Cara minder succesvol was -O- Hoop dat jullie vannacht met z'n allen beter kunnen slapen!
pi_92336949
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Onthoudt dat nou toch eens! F-o-k-w-et! :{w

Maar 3.5 is lekker! Ziet ze er nu beter uit?
Goeiemorgen Vlindur o|O o|O

Ik dacht dat Isabeau 3.5 uur geslapen had, maar je had het over de reis morgen :')

Morgen staat niet meer zo zeker, ik haalde Rienk met 39 graden uit bed, hangerig en huilerig. Hij ligt na 3 happen eten in bed. Om 22:00 nog maar even een fles geven, anders krijgen we dat vannacht weer. Heb het al met Limburg overlegd, maar als Rienk morgen weer fit is mogen we gewoon komen. Ik wilde het uit zekerheid maar ff uitstellen.
Maar nu zien we morgen wel hoe het loopt. Ik denk ook geen echte ziek zijn hoor, maar nieuwe kiezen ofzo. Hij had rode konen en diarree ;(

Ik wens iedereen hier, maar dan ook echt iedereen een fijne lange nacht toe! :Z

:W
pi_92338632
Haaai!

Wij zijn weer terug van vakantie, hebben een heerlijke midweek gehad in de provincie Zeeland. En ons ventje was maar 1 avond echt vervelend, dus dat viel mee. Hij is wel weer reutelend en pruttelend teruggekomen, maar ik vermoed dat het huisje zelf daar ook debet aan was. Eten doet ie nog steeds als de beste en hij groeit gewoon waar je bij staat. Oja en vier (!) kiezen op komst.

Halverwege de week kwamen ook mijn ouders nog over en dan merk je dat mijn vader en Driekus zo hecht zijn, ongelofelijk. Driekus had het ook de hele tijd over opa vandaag, nadat we vanochtend naar huis vertrokken waren. Dus we hebben net geskypt met opa en oma, hij snapt het nog niet helemaal, maar doet braaf wat opa en oma vragen (zwaaien, kushandjes etc)

Vandaag is ie ook nog naar de kapper geweest en nou is het helemaal zo'n wijs ventje. Zal zo eens wat foto's opsnorren.

Vlindur, ik hoop dat het gewoon kiezen zijn!

Sorbo, klinkt een beetje als de griep die Driekus gehad heeft, compleet met dipje na een koortsvrije dag en het moe blijven. Geloof me, als het hetzelfde virus is, dan komt het wel goed.
pi_92339821
Hee Mef, waar zijn jullie geweest in Zeeland? Was ff een bakkie komen doen!

Vlindur, wat een takke-eind! Blijven jullie daar slapen? Ik duim voor een een goede reis en een vrolijk mannetje in de auto. ^O^

Haha, In, je wensen hebben hier iig geholpen, dank je! Lente heeft tot kwart over zes vanmorgen geslapen; we gaan vooruit. Oma heeft 'r vandaag ook braaf na anderhalf (nou vooruit, twee uur want je bent oma om dwars te wezen) uit bed gehaald. Wie weet gaat ze steeds ietsje meer uitslapen op deze manier. Ik heb 'r net trouwens d'r rietjesbeker mee naar bed gegeven, heb het idee dat ze 's ochtends nogal dorst heeft, dus wie weet valt ze na een slokje water s morgens weer terug in slaap. Of ben ik nou wel erg optimistisch? :') ;)

In, die voorlees toon, idd! Ik heb een geluidsopname van mezelf waarin ik precies hetzelfde doe, met exact dezelfde intonatie ook. :D

Hoest nou met Isabeau, Sorbo?

Aah, Groof, waren ze onder de indruk van R? Wat lief. O+

Wicky, nog gecondoleerd. Hoe was het vandaag?

Ik had vanmorgen even een grbl-momentje met m'n schoonmoeder. Ik heb op de rommelmarkt een boekje gekocht met simpele plaatjes met de woordjes erbij. "Vindt ze leuk om aan te wijzen", vertelde ik. "En daarnaast las ik laatst in de nieuwsbrief van het kdv dat kinderen die al op vroege leeftijd woordjes bij objecten zien, op latere leeftijd gemakkelijker leren lezen." Op het kdv hebben ze bijvoorbeeld ook op de deur een stickertje met 'deur' geplakt. Leuk, vind ik! En baat het niet, dan schaadt het niet, toch?

Maar daar dacht m'n schoonmoeder heel anders over. Die begon een hele verhandeling over dat dat kinderen tegenwoordig niet meer kind mogen zijn, dat elke fase een voorbeiding is op de volgende en dat kinderen tegenwoordig al moeten kunnen lezen voordat ze naar school gaan. "Vroeger gingen we naar school om te leren lezen; nu moet je het al kunnen voordat je groep drie belandt!"

Ik heb me even aangesproken gevoeld (bedoelde ze dat ik pusherig ben..?), maar heb 'r uiteindelijk maar gelijk gegeven en ben naar m'n werk gegaan. Held. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 04-02-2011 20:15:48 ]
pi_92341649
Ssserpente, we zaten in Brouwershaven, was erg leuk.
Dat je je schoonmoeder hebt laten praten vind ik knap. Ik vind je niet pusherig overkomen hoor.
-O- Driekus had dus net wel koorts. Nou ja, maar 37.8 maar zijn basis temp is 36,2 dus dat is toch heel wat. Hij ligt op bed met en luuf en bisolvon en sinaspril en dentinox en een ui onder zijn bed (baat het niet dan schaad het niet...). Ik heb zelf de hoop dat het gewoon zijn kiezen zijn en dat het morgen beter gaat. Hij is ook gewoon vrolijk en heeft goed gegeten. Officieel is de afspraak dat hij met koorts en hoesten naar de huisarts moet, maar ja, dat zou dan HAP betekenen en daar heb ik weinig zin in. Dus mijn motto is nu dat ik het wel aankijk. Beetje leren vertrouwen op mijn mama-instinct. Ofzo. Als ik het durf.
pi_92342533
Hee Mef, welkom terug! Heerlijk lijkt me dat, een (mid)weekje vakantie vieren O+

Ssserpente ik vind je ook niet pusherig hoor, is toch alleen maar leuk, spelenderwijs leren? En als zoiets leuks het leren lezen later makkelijk maakt, is dat toch alleen maar mooi meegenomen?

OMG Willow was net aan het rellen in d'r bedje, heel hard MAMAMAMA! roepen en IEJEM! (Irem is ons buurmeisje van vijf waar ze helemaal idolaat van is :D ) dus ik dacht ik probeer eens de Talkfunctie, zei "Ga maar lekker slapen meisje" en nu is het stil :o
Ik heb weinig hoop dat het ook zo blijft want volgens mij wil ze helemaal niet slapen (en met deze opmerking hoop ik de Fok!wet tegen te gaan) maar toch :D
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 20:50:24 #278
5428 crew  miss_sly
pi_92342617
Goed van je Sserpente!
En ik vind dat je gelijk hebt, hoor! Natuurijk moeten kinderen ook gewoon kind kunnen zijn, maar als ze iets leuk vinden of zelf mee komen dadelijk als ze ouder zijn, moet je dat dan maar niet doen, omdat het kind kind moet zijn?

Ach, zieke Driekus toch. Hopelijk gaat het morgen beter. Fijn dat jullie ene leuek vakantie hebben gehad.

Hoe is het nu met Isabeau? Op de foto zag ze er weer beter uit :Y

Rienk ook ziek, beterschap voor je mannetje!

Hoe is het met R nu, Groofs? opgeknapt of nog steeds ziek?
pi_92342707
\ik hoop dat ze blijft slapen Innepin!

Tess ging gisteravond, vanmiddag en vanavond niet zelf slapen, ik moest er bij blijven zitten... Is ook niet zo verwonderlijk. Kinderen voelen echt een hoop en er is hier aardig wat aan de gang...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 20:53:26 #280
5428 crew  miss_sly
pi_92342786
Vicky :*
Hoe is het met Amber, begint ze eindelijk op te knappen?
En idd, kinderen voelen veel aan, en als jij niet lekker in je vel zit, geen rust hebt of verdriet hebt, voelen ze dat. Sterkte allemaal :*
pi_92342843
:N, Amber is nog steeds flink ziek...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92342946
Wat is er aan de gang dan, Vick?

Ik vind mezelf ook totaal niet pusherig, vandaar dat ik het snel van me af kon zetten. Ik begrijp m'n schoonmoeders redenatie ook niet helemaal. Ze zegt hier eigenlijk mee dat leren iets onplezierigs is, terwijl ik juist merk dat Lente hartstikke veel lol heeft in het leren van nieuwe dingen. Ze zuigt alles op wat ze voorgeschoteld krijgt (ook letterlijk :P) en komt zelf de hele dag met boekjes aanzetten. Zij ziet leren (nog) helemaal niet als iets negatiefs, maar juist als een spelletje.

Wat rot Mef, dat Driekus weer koorts heeft. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om langs de hap te gaan als je zelf niet het gevoel hebt dat het noodzakelijk is. Vertrouw idd maar op je moederinstinct, dan komt het ongetwijfeld goed.
pi_92343022
Goedenavond!

Sserpente, held :P . ;)
pi_92343036
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92343227
Ik merk ook altijd dat kinderen graag leren, hier thuis, maar zelfs de kinderen in de klassen die ik lesgeef. De meesten willen graag echt begrijpen waar dingen over gaan en vragen echt wel door als het nog niet helemaal duidelijk is. Heerlijk vind ik dat. Ik voel op dat soort momenten dat ik ok echt graag de juf ben, ik hou van uitleggen en overdragen. :P

Waar ik wel huiverig voor zou zijn is de druk om te presteren, maar dat lijkt me wezenlijk anders dan de wil om te leren.

Wel zou ik wat terughoudend zijn in het leren lezen en schrijven, omdat ik verveling op school graag zou willen voorkomen. Mijn dochter herkent nu al haar eigen naam uit duizenden :') .
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 21:04:43 #286
5428 crew  miss_sly
pi_92343434
Nou is innepin wel weer boven water, maar lily nog steeds niet en ook Xenia heb ik al even niet gezien.

vicky, dat duurt wel lang met Amber, zeg. Nog bij de huisarts geweest?

Ik denk dat kinderen, de meesten althans, vanuit zichzelf ook graag leren. Er is ook zoveel te leren en te ontdekken. Ik denk dat de tegenzin komt als het straks moet en neit meer in hun eigen tempo en op hun eigen moment kan. Met een goede begeleiding kan de zin voor leren dan ook zeker wel blijven, denk ik :Y
pi_92343590
Lily is volgens mij ook echt veel langer weg dit keer. Ik mis haar wel!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:14:39 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92343992
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik merk ook altijd dat kinderen graag leren, hier thuis, maar zelfs de kinderen in de klassen die ik lesgeef. De meesten willen graag echt begrijpen waar dingen over gaan en vragen echt wel door als het nog niet helemaal duidelijk is. Heerlijk vind ik dat. Ik voel op dat soort momenten dat ik ok echt graag de juf ben, ik hou van uitleggen en overdragen. :P

Waar ik wel huiverig voor zou zijn is de druk om te presteren, maar dat lijkt me wezenlijk anders dan de wil om te leren.

Wel zou ik wat terughoudend zijn in het leren lezen en schrijven, omdat ik verveling op school graag zou willen voorkomen. Mijn dochter herkent nu al haar eigen naam uit duizenden :') .
Als ze er aan toe zijn hou je het niet tegen denk ik. Wij hebben altijd bergen commentaar gehad, uitgemaakt voor pushende ouders en weet ik wat terwijl wij alleen maar tegemoet kwamen aan de nieuwsgierigheid van ons kind (achteraf heel erg gelukkig dat ik me niet álles heb aangetrokken en hem wel gewoon gegeven heb wat hij vroeg)
Maar goed, toch schuldgevoel. Tot wij bij de orthopedagoge kwamen toen hij problemen ging ontwikkelen.
die vertelde dat kinderen een soort akkers zijn. Je kan letters zaaien wat je wil, als de grond er niet rijp voor is, niet vruchtbaar, dan komen de letters niet op so to say. Het feit dat hij zélf aangaf er rijp voor te zijn en dat hij het vlot oppikte was dus zíjn verdienste. niet de mijne. dus pushen heeft dan geen zin.Dus. Gewoon lekker doorgaan met waar je je goed bij voelt, en lekker naar je kind kijken. En tja, je kan ontwikkeling dus niet afremmen. Dat is véél gevaarlijker, de kans dat ze hun leerzin verliezen is dan véél groter dan vervelen op school

En zo zit ik me 7 jaar na dato nog te verdedigen geloof ik hè. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 21:16:54 #289
5428 crew  miss_sly
pi_92344121
Ik snap dat wel, buuf, want mensen kunnen daar heel naa rop reageren, idd. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen: tegemoet komen aan de nieuwsgierigheid, de wens om te leren, van je kind. Die kan het beste aangeven wat hij wil. En dan kan de rest van de wereld de pot op :P
pi_92344162
Buuf, wel een mooie uitleg! En de waarheid denk ik.

Driekusspam!
pi_92344356
Haha, buurvrouw :D ^O^ .

Ik hou juist van die leergierigheid en leg de hele dag vanalles uit (aan S). Heerlijk toch! Tot nu toe lukt het me ook niet om het leren lezen tegen te gaan hoor. Wat ik al zei, ze herkent haar naam uit duizenden en komt regelmatig met iets aanzetten wat dan bijvoorbeeld kwa vorm op een L lijkt met de opmerking "Kijk mama, lijkt een beetje op mijn letter". Waar ze om vraagt, dat geef ik haar uiteraard, maar uit mezelf ga ik haar niet actief leren lezen en schrijven nog. That's all. ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:43:12 #292
95408 Incantrix
pi_92349888
Hallo! Ik kwam echt heel blij nog even enorm posten enzo, maar ik ben knettermoe, dus ik ga lekker in bed naar de storm luisteren denk ik (yeah, right ;)). Wilde nog wel even vertellen dat we vandaag dan toch écht het gesprekje bij het KDV hadden over Stef's ontwikkeling (was uitgesteld) en ik vond het echt superleuk om van die kant uit te horen hoe Stef zich ontwikkelt. Hij gaat gewoon goed, eigenlijk, kort gezegd. Hij is wel heel ondeugend en stilzitten is, zeg maar, niet zijn forte, maar verder was het allemaal heel O+

Oh, en hij heeft een vriendinnetje op het KDV O+ Zo lief, er is dan een meisje die er volgens mij ook allebei de dagen dat hij er is ook daar is en dan vechten ze een beetje om de aandacht van de leidsters en vandeweek kwam ze Stef een aai en een kusje geven O+ Vandaag gaf hij haar het deksel waarmee hij aan het spelen was en toen zij erop ging trommelen gingen ze allebei heel hard lachen, het was zo lief!
3!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:53:52 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92353869
We hebben hier weer brulfestijn vanaf half 10. In het begin was bij een van ons zitten/liggen nog wel goed, maar op een gegeven moment was het nog alleen maar brullen. Toen hebben we een uurtje beneden gezeten, en nu poging 2. Maar ik hoor m zelfs zonder babyfoon 2 verdiepingen hoger brullen, dus dit gaat m ook niet worden vrees ik. Ik weet echt niet meer wat we nu moeten doen, niks lijkt hem te troosten nu. We wachten nu maar even een kwartiertje. Het klinkt heel hard maar we hebben in het verleden ook zo'n periode gehad dat we dat even moesten doen, want van gaan kijken/proberen te troosten raakt hij soms alleen maar meer van streek.

En ergens in mijn achterhoofd ben ik bang dat we iets over het hoofd hebben gezien, dat er wél wat is en dat we m nu in de steek laten. Zo dubbel.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92357280
ca.ra jammer dat je een uur verderop zit. Anders konden we elkaar gezelschap houden, hier brult er ook eentje oorverdovend en geen idee waarom.
pi_92357463
Wat klote zeg :( Hoop dat jullie dan morgen een beetje kunnen uitslapen!

Rienk werd om 21:00 wakker, huilend en sneu. 38.9 had hij, zetpil gegeven en 15 minuten later stond ie weer ondeugend te doen O+ Hij is na een uur weer op bed gegaan en het lijkt nu goed. J. heeft ochtend dienst, dus ik geniet nog even van mijn avond, al probeer ik al een uur naar bed te gaan :')

Cara en Mefke, hoop dat alles goed is met de kinderen, dat ze morgen gewoon weer fris en fruitig zijn! :*

En Stef een dinnnetje *;
pi_92361881
Nogsteeds allemaal ziekekindjes hier, beterschap!
Finn is ook nog niet opgeknapt, gisteren nog maar even naar de ha geweest, ze denkt aan een virus op de luchtwegen. Uitzieken dus maar, tenzij hij hogere koorts ging krijgen en minder ging drinken, dan moesten we naar de hap. Hij roept de hele dag door dat hij wil slapen, zo ken ik Finn helemaal niet.

Innepin wat een leuk filmpje!

Stef een vriendinnetje! Wat schattig!

Buuf wat een goede omschrijving van die orthopedagoog! Wat betreft verveling op school, daar ben ik ook wel eens bang voor, maar meer om de reden dat ik heb gemerkt dat hier de aandacht in de klassen heel erg uitgaat naar kinderen met een taalachterstand. (Ik heb zelf voor een vorige opleiding op 4 scholen hier in de buurt stage gelopen)
We zijn nu ook bezig om een peuterspeelzaal te zoeken voor Finn, maar wat je daar tegen komt is ook echt drama! We zijn er nu bij 3 geweest, maar de juffen kunnen niet eens fatsoenlijk Nederlands. Op een van de peuterspeelzalen hing een briefje met daarop 'JufVrouw' :'(
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:24:42 #297
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92361887
Fris en fruitig zou ik het niet durven noemen, hij gaapt er zo nu en dan flink op los. Vannacht flinke koorts gehad, 41,6 en 41,8 zelfs. Hij lag afwisselend te zweten en te rillen, heel sneu. Een reden hebben we niet echt kunnen vinden.
Hopelijk kan hij straks nog wat slapen, dan gaan we zelf ook nog even liggen denk ik.

FTA, wel goed dat Finn goed naar zijn eigen lichaam kan luisteren!
pi_92361937
Ja dat is wel waar Ca.ra!

Jeetje 41,8! Wat hoog joh! Hoe is het nu met de koorts?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:45:17 #299
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92362126
Jufvrouw!! ouch!

De koorts is nu (met paracetamol) gezakt, 38,4 nu. Op zich zijn we van Thomas wel gewend dat hij hoge koorts heeft als hij koorts heeft, maar ik vind het vervelend dat ik de oorzaak niet weet nu.
pi_92362523
Da's idd wel erg hoog, Cara. Rot dat je de oorzaak niet weet. Sterkte!

Ik zit in dubio. Vanmorgen was het weer kwart over zes. Lente overdag max anderhalf laten slapen, lijkt er dus niet echt toe te leiden dat ze 's ochtends langer uitslaapt. Maar ze begint nu wel tekenen van oververmoeidheid te vertonen. Ze heeft dikke wallen, hangt de hele dag aan m'n benen en kan niks hebben, laat zich bij elk tegenslagje huilend op de grond vallen. En ik zit er zelf ook best een beetje doorheen, moet ik toegeven.

Ik ben enerzijds dus heel erg geneigd om 'r vanmiddag gewoon weer drie uur te laten slapen, maar heb anderzijds geen idee hoe lang het duurt om een slaappatroon te veranderen. Voor hetzelfde geld duurt het minimaal twee weken en is het zonde om er na vier dagen al mee te stoppen.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 10:28:44 #301
5428 crew  miss_sly
pi_92362804
Ik weet niet, Sserpente. In het boekje dat ik heb gelezen over slapen, wordt bijvoorbeeld ook gezegd dat je slapen leert door te slapen. En dat je vaak een slaappatroon kunt veranderen zodat ze langer slapen 's ochtends door ze juist eerder naar bed te doen ipv later. Dus misschien werkt het niet. Ik ben er ook neit zo van overtuigd dat het werkt, hoor, dat korte middagslaapje. Bij ons heeft het van de 6 dagen op rij ofzo één keer gewerkt. De overige dagen was er toch wel iets te spoken 's avonds. Senna slaapt wel sinds ze 18 maanden is ongeveer eigenlijk wel tot half 7-7 uur minstens. Zomaar ineens veranderde het.

Ca.ra, wat een hoge koorts. Beterschap en sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')