Wij hadden hetzelfde! Ik wilde al een tijd een kleed en kon niks leuks vinden, maar toen Ivan er was heb ik daar iets meer werk van gemaakt. Het is zo heerlijk om samen op het kleed te zitten/liggen spelen. Nu moet ik zeggen dat het kleed van ons niet heel zacht is. Het dempt wel iets, maar als Ivan zich erop laat vallen doet het nog steeds pijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:01 schreef Vlindur het volgende:
En een grote hit? Een matras in de woonkamer leggen!Ik stoei graag met zoonlief, maar zo is het lekker zacht!
Ik wil zo graag zo'n lekker dik kleed wat Sorboo heeft, of die van ClaudiaWij hebben er over nagedacht ooit, maar konden toen geen mooie vinden. Dus hebben we nog steeds alleen hout
Wegens totaal niet dreumesgerelateerd maar even onder een spoilerquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor alle lieve opmerkingen!
[..]
Wij hadden hetzelfde! Ik wilde al een tijd een kleed en kon niks leuks vinden, maar toen Ivan er was heb ik daar iets meer werk van gemaakt. Het is zo heerlijk om samen op het kleed te zitten/liggen spelen. Nu moet ik zeggen dat het kleed van ons niet heel zacht is. Het dempt wel iets, maar als Ivan zich erop laat vallen doet het nog steeds pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Driekus op de WBB, Dáárom wilde ik hem ook. Racen!
[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 03-02-2011 11:49:06 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ja, dat vroeg ik me ook af, dus ik wees de dokter daar nog extra op, maar hij herkende het niet als zodanig. Wat het dan wel is?quote:
Haha, ach hij zei het pas nadat ik zei dat we wel graag een tweede willen. Punt is wanneer enzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig geen nieuwe oorontsteking, oeke. Raar van die bultjes, misschien idd waterpokken ofzo?
Maarre, ik zou het een beetje vreemd vinden als mijn dokter zou zeggen dat het tijd is voor een tweede. Heeft hij/zij toch niets mee te maken of en wanneer er een tweede komt
En groter dan Ko ook!quote:mooie curve, trix! Stef is gewoon groter al dan Senna![]()
Nou, ik vond het eigenlijk ook best een rare opmerking, achteraf dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef miss_sly het volgende:
haha, oeke, dat zet de opmerking in een ander lichtIk vond het echt een beetje raar
Fijn dat de koorts iig minder hoog is, hopelijk een goede nacht en morgen weer opgeknapt
Jij ook eenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En eenvoor alle zieke kindjes. Ik heb er zelf ook één met 40 graden koorts en oorontsteking aan beide kanten.
OMG! Ik hoop dat ons dochtertje ook zo leuk wordt!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Whahaha, Innepin, die is KEIlang! Maar ik ben blij dat ik hem helemaal heb bekeken want dat lachen en 'aardbei' naar het einde toe is geweldig! En dat voorleesgebrabbel
, heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |