abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:49:49 #201
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92264970
Morris is ook weer aan het prutsen met slapen. Zo rond 5 uur wordt ie wakker, en heeft hij hongerrrrr! Flesje water erbij en dan slaapt hij wel weer in tot zeven uur, maar toch. Vermoeiend is het wel.

En sinds afgelopen weekend fietst Morris! Op de rode radio flyer driewieler. Zo grappig om te zien. Anna op haar grote fiets en Morris er achteraan op de driewieler. Ik overweeg serieus om voor zijn verjaardag gewoon al een fiets te kopen. Hij heeft de lengte ervoor, dus waarom niet?!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92265049
Memmel. wat leuk, een fietsend kind O+ lijkt me dus idd echt heel leuk om te zien! Als hij de lengte heeft en de kracht, waarom dan niet een fiets voor zijn verjaardag?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92265140
Dank voor alle lieve opmerkingen! :*

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:01 schreef Vlindur het volgende:
En een grote hit? Een matras in de woonkamer leggen! :Y Ik stoei graag met zoonlief, maar zo is het lekker zacht!
Ik wil zo graag zo'n lekker dik kleed wat Sorboo heeft, of die van Claudia O+ Wij hebben er over nagedacht ooit, maar konden toen geen mooie vinden. Dus hebben we nog steeds alleen hout :P
Wij hadden hetzelfde! Ik wilde al een tijd een kleed en kon niks leuks vinden, maar toen Ivan er was heb ik daar iets meer werk van gemaakt. Het is zo heerlijk om samen op het kleed te zitten/liggen spelen. Nu moet ik zeggen dat het kleed van ons niet heel zacht is. Het dempt wel iets, maar als Ivan zich erop laat vallen doet het nog steeds pijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:56:51 #204
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92265154
Memmel, wat goed van Morris!
Dat kan Joep nog niet hoor. Hij is wel aan het oefenen, maar snapt het trappen nog niet :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_92266470
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor alle lieve opmerkingen! :*

[..]

Wij hadden hetzelfde! Ik wilde al een tijd een kleed en kon niks leuks vinden, maar toen Ivan er was heb ik daar iets meer werk van gemaakt. Het is zo heerlijk om samen op het kleed te zitten/liggen spelen. Nu moet ik zeggen dat het kleed van ons niet heel zacht is. Het dempt wel iets, maar als Ivan zich erop laat vallen doet het nog steeds pijn.
Wegens totaal niet dreumesgerelateerd maar even onder een spoiler ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driekus op de WBB, Dáárom wilde ik hem ook. Racen! *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 03-02-2011 11:49:06 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92269700
Zo, ben een beetje te moe om uitgebreid te reageren, ga zo maar even met Ko mee slapen.
Ik las over trotse vaders, misplaatste opmerkingen, fietsen! strand en zand en fietsen! en vloerkleden. :)

Ko werd vannacht om 2 uur wakker, huilend. En daar heb ik een fout gemaakt, hij lag lekker aan de borst, maar kon niet goed in slaap komen, dus ik ging zijn temperatuur opnemen en een zetpil geven. Daarna wilde hij helemaal niet meer slapen.
Dus filmpjes kijken tot 5 uur.
Gelukkig viel hij daarna lekker in slaap tot 8.15.
Volgende keer eerst temperaturen en gedoe en dan voeden. :7

We zijn naar de dokter geweest, er zat wat oud viezigheid nog in het oor, van 10 dagen geleden, maar het was verder niet rood of ontstoken, dus gewoon maar aanzien.
Ko heeft nu ineens ook wat puistjes op zijn kin en een aft/of een wondje in zijn mond. :?

Goed, hij slaapt lekker nu, ik ga er ook even in.

Oja, de dokter vond het tijd voor een tweede, helemaal toen hij hoorde dat ik al 36 was. }:| ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:20:44 #207
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92270159
Oeke, hopelijk is ie lekker snel weer opgeknapt dan.

Ja, jij ook weer!!! Leuk! Ga maar snel klussen :) o nee wacht... eerst even uitrusten en lekker bij slapen met Kobus.
pi_92272135
Ah ik lees dat we niet alleen zijn met een niet/slecht slapend kind... we zijn hier ook weer terug bij af. Vanmorgen nog maar even naar de dokter geweest, die alleen maar bisolvon aanraadde, verder waren de longen iig schoon, ze heeft alleen heel veel slijm dus ze hoest zich een ongeluk. Dus slaapt ook voor geen meter. En dan nog steeds (of nou ja alweer) 's middags niet slapen. Echt, waar haalt het kind de energie vandaan?

Driekus op z'n strandcrossfiets :D O+ Geweldige foto!
En Morris ook aan het fietsen, wat knap joh!
En Senna ook al aan de loopfiets O+ Foto!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92272435
Speciaal voor trix:

pi_92274697
Innepin, komt me heel bekend voor....wij komen met Bisolvon ook de winter door. Het is alleen de laatste dagen van die droge hoest waar eigenlijk ook de puf niet echt tegen helpt. Ben dus op zoek naar iets dat hoestprikkeldempend werkt, maar lees overal spul dat pas vanaf 2 jaar mag. Nou ja, we kijken het wel weer aan. Overdag gaat het prima, dan komt ie er wel uit, maar 's nachts liggen vooral wij er wakker van.

En Memmel, gaaf, echt fietsen! Tja, als ie het gewoon kan zou ik ook gaan kijken naar een echte fiets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92277883
Getver... KDV heeft weer gebeld. Isabeau doet niks anders dan huilen en slapen. Of ik haar wat eerder kon halen. dus ik ben weer weg
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:04:46 #212
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92277982
Oeke! Geen waterpokken??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92278046
Hmmm ik kan dit echt niet bijhouden allemaal,

Ik las over Kobus die ziek is, over hoestende en slecht slakende Willow, over een fietsende Morris *O*, over Tess die zelf een dvd uitkiest, puberende peuters ;)

Ssserpente hoe is het ondertussen met jou?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:18:06 #214
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92281619
Nou Oeke, als de arts het zegt móet je wel he? :D En nouja, fijn in elk geval dat het geen ooronsteking is ofzo, arm manneke (en arme mama ;)).. :*

Memmel, Morris fietst gewoon al? :o Woah, wat stoer! Stef snapt nog niet eens wat hij met een loopauto of loopkar moet doen :P

Innepin, aah, nóg liever O+ Dat ze je intonaties ook zo mooi nadoet, hahaha, ik moest er echt van lachen O+

Hè, Sorbo, wat naar.. Ennuhm, toch jij maar weer? :* voor je meissie!

O+ Driekus O+

Vlindur, dat ziet er wel heel mooi uit zeg! Waar komt dat kleed vandaan? Wij willen ook nog een kleed in de woonkamer, het is hier nu zo ziekenhuizerig met die witte tegels en alle muren enzo ook wit.. Wel lekker licht, maar het doet ook wel heel koeltjes aan, ik wil er graag wat meer warmte in brengen..

Zo, wij zijn terug van het CB. Stef's groei qua lengte is ietsjes gestagneerd, maar hij is 3x kort achter elkaar ziek geweest, dus dat is niet heel gek. Zijn gewichtstoename was de vorige keer iets afgevakt en die is nu weer mooi bijgetrokken, dus lengte en gewicht liggen weer wat meer in verhouding.

Hij is nu 83 cm. en 11.73 kg. :)

Van de eerste prik moest hij een klein beetje huilen, bij de prik in zijn arm begon hij te krijsen en hield hij bijna niet meer op, echt heel zielig :'( En Stef is echt gemakkelijk getraumatiseerd ook zeg, de vorige keer ging hij na zijn prikjes zomaar ineens uit het niets heel hard huilen en dat deed hij nu dus weer, alsof hij er dan weer aan denkt en dan weer een beetje overnieuw over stuur raakt :{ Nouja, hij ligt nu te slapen, uiteraard mag ik daar altijd rond tukjestijd op komen draven, dus die was flink moe net :)
3!
pi_92287855
Gelukkig geen nieuwe oorontsteking, oeke. Raar van die bultjes, misschien idd waterpokken ofzo?
Maarre, ik zou het een beetje vreemd vinden als mijn dokter zou zeggen dat het tijd is voor een tweede. Heeft hij/zij toch niets mee te maken of en wanneer er een tweede komt :?

mooie curve, trix! Stef is gewoon groter al dan Senna :D Sneu van de prikjes, zo vervelend is dat iedere keer. :* voor je kleine man.

Dat filmpje O+ Wat is Willow toch ontzettend schetig, dat lieve stemmetje O+

Hoe is het met Isabeau, Sorbootje? Is ze weer echt ziek, of hangerig en zielig door de nasleep van het ziek zijn? Beterschap iig :*

De foto van driekus op zijn WBB is echt fantastisch O+

Ik zal in het weekend eens kijken of ik Senna op de goede manier op de fiets op de kiek kan krijgen :) Het ziet er niet zo indrukwekkend uit als Driekus hoor, op haar kleine plastic fietsje :D
pi_92289373
Haha ja ik weer Trix, want het was al zo laat dat B. er pas zou zijn ná haar normale ophaaltijd als hij toen meteen zou zijn vertrokken. Da's het nadeel van in de randstad werken en in FRL wonen. :) Ik hoefde er maar een half uurtje eerder voor te vertrekken.

Miss, thuis was er he-le-maal niks meer aan de hand. Geen verhoging meer, vrolijk... helemaal prima. Ze hoest nog wel veel en ze ziet er erg moe en bleekjes uit, dus ik denk dat de drukte op het kdv gewoon too much was na een week van hoge koorts e.d.
pi_92289492
Haai! Ik heb alles gelezen hoor: Isabeau weer ziek, de opmerking van B. (grmbl), Driekus op z'n fiets, de curves van Stef (wauw!), het filmpje van Willow (O+) en een hele hoop kindjes die vannacht hebben gespookt, maar meer dan deze opsomming komt er vandaag ff niet uit m'n vingers.

Lente heeft ook de halve nacht liggen spoken. Vanaf een uur of tien tot een, heeft ze gemorreld. Niet echt huilen, maar wel 'verontrustend' en hard genoeg om van wakker te liggen. Rond een uur of een begon het wat meer op huilen te lijken dus heb ik 'r maar even bij ons in bed de borst gegeven. Een half uurtje later ging ze zonder problemen weer terug naar bed, maar heeft ze opnieuw een half uurtje liggen miepen. Gelukkig heeft ze daarna wel tot half acht vanmorgen doorgeslapen. Jammer was alleen wel dat Nils er om vijf uur uit moest en ik vanaf dat moment niet meer kon slapen.

Op de kinderopvang hebben ze d'r netjes max anderhalf uur laten slapen, ben benieuwd of het tzt z'n vruchten gaat afwerpen.

Lief dat je naar me vraagt, Bar! Moet je nog pm'en, bedenk ik me net. Ik ben een ramp met zulk soort dingen, sorry! :@
pi_92289513
Ach ja, Sorbootje, als je een week zo echt ziek bent geweest, dan kun je nog niet zoveel hebben natuurlijk. Morgen is het lekker-thuis-met-mama-dag, toch? Ik hoop dat ze gauw weer aansterkt :*
pi_92289701
anderhalf uur, dat ga ik hier dus ook invoeren, denk ik. Twee uur is te veel. Vandaag heeft ze uit zichzelf maar anderhalf uur geslapen, en nu ligt ze er weer in en slaapt al een half uur. Nou maar hopen dat ze de hele nacht doorslaapt.

Ze was wel heel lief. Schaap was vroeg thuis, dus ik was nog even naar bed gegaan. Kwam ze om 5 uur samen met schaap naar de slaapkamer, kwam ze heel zachtjes binnen: "mama slapen....ssst" met een wijsvingertje tegen haar mondje O+ O+
pi_92289825
Stef, wat een grote bink :D
Gelukkig zijn die rotprikjes voorlopig weer voorbij.

Sorbootje, jij ook een zieke dreumes eerder ophalen. Hier ook alweer. Werd rond half 1 gebeld dat hij 39.3 had. Gelukkig kon mn man hm ophalen.
Denk dat het hier door zn twee doorkomende kiesjes komt.

...en verder moet ik nog bijlezen.
pi_92290034
Willow! Wat lief, dat stemmetje, en wat loopt ze lekker parmantig! O+
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Memmel het volgende:
Oeke! Geen waterpokken??
Ja, dat vroeg ik me ook af, dus ik wees de dokter daar nog extra op, maar hij herkende het niet als zodanig. Wat het dan wel is?
Nouja, kind ligt in bed met 38,4 dus al minder hoog dan gister. Ben benieuwd hoe de nacht gaat.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig geen nieuwe oorontsteking, oeke. Raar van die bultjes, misschien idd waterpokken ofzo?
Maarre, ik zou het een beetje vreemd vinden als mijn dokter zou zeggen dat het tijd is voor een tweede. Heeft hij/zij toch niets mee te maken of en wanneer er een tweede komt :?
Haha, ach hij zei het pas nadat ik zei dat we wel graag een tweede willen. Punt is wanneer enzo. ;)
quote:
mooie curve, trix! Stef is gewoon groter al dan Senna :D
En groter dan Ko ook! :o
Wauw, wat een ferme kerel heb je, Inca! O+

Wat een hoop zieke kindjes toch. En arme Isabeau, werd het je even te veel daar op het kdv? Lekker thuis chillen met mama. Beterschap ook aan iedereen die het kan gebruiken. :*
pi_92290131
haha, oeke, dat zet de opmerking in een ander licht :) Ik vond het echt een beetje raar :@
Fijn dat de koorts iig minder hoog is, hopelijk een goede nacht en morgen weer opgeknapt :*
pi_92290145
Innepin, ze is geweldig! Dat hoge stemmetje :D . Die kleertjes O+ . Dat loopje O+ Die staartjes :o O+ . Het filmpje had wat mij betreft wel een beetje langer mogen duren, dat wel. }:|

[ Bericht 15% gewijzigd door groofskendezoveelste op 03-02-2011 20:12:57 ]
pi_92290216
Zo, Stef is echt een grote jongen! :o
pi_92290232
Ssserpente, ik duim voor je dat vannacht beter gaat. Lekker knorren!

Miss, ja morgen lekker thuis bij mij. En ik ben maandag ook vrij, dus ik ga haar vier aaneengesloten dagen vreselijk verwennen. Morgen moet ik wel een hoop doen, maar ze slaapt momenteel heel goed overdag, dus ik voorzie geen problemen. En wat schattig van Senna, ik zie het voor me!

Net nog even het filmpje van Willow bekeken. Wat een schattig stemmetje! Zó lief!
pi_92290245
En een :* voor alle zieke kindjes. Ik heb er zelf ook één met 40 graden koorts en oorontsteking aan beide kanten. :{
pi_92290262
Meimeltje, ook naar zeg! Beterschap met je mannetje!
pi_92290452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef miss_sly het volgende:
haha, oeke, dat zet de opmerking in een ander licht :) Ik vond het echt een beetje raar :@
Fijn dat de koorts iig minder hoog is, hopelijk een goede nacht en morgen weer opgeknapt :*
Nou, ik vond het eigenlijk ook best een rare opmerking, achteraf dan. ;)

Groof, ook beterschap voor jouw patient! :*
pi_92290599
Hallo Willow, cute O+
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:16:40 #230
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92290631
Voor de kleine mensjes met koorts... ik wist het zelf ook niet, heb ik vorige week pas geleerd. Voor kinderen tussen de 1 en 3 jaar is 37,6 een normale tempratuur, met 0,2 afwijkend naar beneden en boven (mag tuurlijk ook gewoon 36,5 zijn...). Maar het is dus voor een klein kind niet abnormaal om bijv 37,8 te zijn, dat wijst niet meteen op ziek zijn.
Joep is bijv. altijd savonds 37,7 en smorgens 37,3.
pi_92290662
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En een :* voor alle zieke kindjes. Ik heb er zelf ook één met 40 graden koorts en oorontsteking aan beide kanten. :{
Jij ook een :* voor je zieke mannetje (tenminste, ik neem aan dat je R bedoelt?).
pi_92290708
Yep.
pi_92291146
Betreschap ook voor R en D, arme mannetjes! Dubbele oorontsteking is ook erg naar, groofs!

seilram, het belangrijkste lijkt me dat je weet wat de normale basistemperatuur is. Bij Senna is dat 36,3, dus als die 37,5 heeft, heeft ze al een dikke graad verhoging. Inderdaad is het niet ongebruikelij om 's avonds een hogere temp te hebben dan 's ochtends.

Sorbootje, lekker verwennen je meisje d ekomende dagen O+ fijn is dat om te doen, he!
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:29:01 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92291298
Miss, dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik zeg het weer niet helemaal goed :@ .
pi_92291365
Wow Trix, flinke jongen heb je daar :o Mooie curves!

Wat zijn er toch een boel kindjes tegelijk aan het spoken 's nachts zeg. Pffrtttt ik kijk echt uit naar de lente, in de hoop dat het betere weer voor beter gehumeurde kindjes zorgt.
Lente, Isabeau, Ko, Dyon, R van Groof... poeh hee.

Sly, jeetje, dat is eigenlijk gewoon al een drie-woorden-zin, wat knap zeg :o Senna gaat echt hard met haar taalontwikkeling! _O_

Dank voor de reacties op het filmpje O+ Leuk is ze he? ( :') I know sorry maar ik móest het echt even zeggen :') )
Hihi Groof, ik moest even snel zijn want ze graait steeds naar de camera, en ik dacht ach, ik heb het erop staan. En niemand kan zeggen dat ze geen tijd hebben om een filmpje van 20 seconden te bekijken :7

Mijn eigenwijze muppet wilde weer niet slapen 's middags, want grote meid enzo. Viel ze om half 7 tijdens de avondfles in slaap :') Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen...
En dan wens ik gelijk ook maar de andere mama's en kindjes (en papa's) hier een goede nacht zonder onderbrekingen. Dat we morgen maar allemaal uitgerust op mogen staan :P
pi_92291960
Oe, dat vind ik een hele goede wens: dat we morgen maar allemaal uitgerust op mogen staan. Wat zou dat fijn zijn! We gaan het zien :D

En natuurlijk dat alle zieken dan beter zijn.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:42:47 #237
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92292126
Ja, daar wil ik ook wel even voor hopen O+

En oh, whaha, ik vond het eigenlijk nog meevallen, met die 83 cm. zit zijn maatje 86 toch mooi al een paar weken behoorlijk krap, kruipt op etc. :') :D Maar wel grappig, ik heb dat dan helemaal niet zo door (behalve op dagen dat kleine lieffie de hele dag getild wenst te worden :'))..
3!
pi_92293813
Hihi Trix, Willow zit nog in maat 80, ik ben nu pas begonnen met maat 86 kopen! :P

En speciaal voor Groof, een heel lang filmpje van mijn dochter die Rupsje Nooitgenoeg vol overgave voorleest.

pi_92294085
Ohhhh Innepin <3 Wat ont-zet-tend lief dat ze daar zo haar eigen verhaal bij verteld! wat een genietfilmpje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92294598
innepin, wat ontzettend schattig O+ O+ ook echt op zo'n voorlees-verteltoon, geweldig O+
pi_92294864
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:11 schreef innepin het volgende:
Speciaal voor trix:

OMG! Ik hoop dat ons dochtertje ook zo leuk wordt! O+

Leuke kleertjes ook!
pi_92295183
Whahaha, Innepin, die is KEI :o lang! Maar ik ben blij dat ik hem helemaal heb bekeken want dat lachen en 'aardbei' naar het einde toe is geweldig! En dat voorleesgebrabbel O+ , heerlijk!
pi_92296304
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Whahaha, Innepin, die is KEI :o lang! Maar ik ben blij dat ik hem helemaal heb bekeken want dat lachen en 'aardbei' naar het einde toe is geweldig! En dat voorleesgebrabbel O+ , heerlijk!
O+
Ja voor de mensen met minder geduld: na drie minuten gaat ze aardbei aardbei aardbei zeggen en dan krijgt ze de (stille) slappe lach waar ik eerder over verteld heb. Dan ligt t gekke kind ineens helemaal in een deuk :') O+

Claudia O+ Wat een mooi compliment! Jouw dochter is nu al geweldig, komt vast goed :P
en de kleertjes zijn uitgezocht door haar vader B-) En de staartjes gemaakt door haar grote zus. :)
pi_92297362
Ik blijf maar naar het hallo-filmpje kijken! Je lacht er ook zo lief bij. En jullie bijzettafel is retecool.
pi_92297630
Haha ik zal van het weekend kijken of ik het langer op film krijg. Ze kan er zo een minuut of twee mee bezig zijn. Hallo! Dah-dah! Hallo! :D
ja tof is ie hè? Je kunt er ook heerlijk op klimmen of even op chillen:')
pi_92299407
Klimgeit! :D Waar heb je dat tafeltje vandaan?

Mijn eigen filmpjes bekijk ik volgens mij vaak wel een keer of 50. :o Ligt je kind op bed en heb je eindelijk tijd voor jezelf, zit je nog filmpjes van hem te kijken. *;
pi_92300540
Zó herkenbaar Claudia! Zo hadden B. en ik eens oppas geregeld voor een romantisch avondje. Uiteindelijk zaten we filmpjes van Isabeau te kijken :')

En Innepin, mocht je vaker de drang voelen filmpjes te showen.. DOEN! Ik heb genoten!

AABEI! *smelt*
pi_92309455
Dit topic gaat met mij naar bed en staat met me op :D

Heb net een uitgeslapen meisje uit bed geplukt. Van zeven tot zeven, ik vind het netjes. Ze oogt wel fit. Even afwachten. Ze heeft wel een nare hoest. Soms klinkt het alsof ze er bijna in stikt.
pi_92309457
Hoe hebben de andere dreumesjes en hun ouders geslapen?
pi_92309691
Filmpjes zijn zo leuk!! Laat maar komen hoor Innepin! *O*
Ik zal vanavond ook weer effe wat uploaden, maar daar voor heb ik mijn laptop nodig en die heb ik niet op werk ;)

Hier goed geslapen trouwens, maar da's over het algemeen (*klopt heel de tafel af) geen probleem bij onze miep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')