Pfoei,

voor de mama's met kleine nachtspookjes, wat wordt een mens dáár moe van he?

Stef heeft de hele nacht doorgeslapen, maar ik ben nog steeds gesloopt

Twinkly, hè, gatver zeg.. Zeiden ze dat écht??

Tjezus, grapje zeker? Wat gemeen!

Ondanks het feit dat je wéét dat je je er niks van aan zou moeten trekken maalt het dan toch he? Heel naar, ik vind het heel vervelend voor je.. Helpt het als ik zeg dat ik denk dat jij een supermama bent en dat ik denk dat Niels daar wel bij vaart?

Innepin, wat supercute

Dat vraagt om een filmpje zou ik zeggen

Lars, hahaha, je weet het mooi te brengen allemaal
Claudia, ik had het niet zo zeer als vergelijking opgevat, maar meer als een 'nu ik dit mee heb gemaakt kan ik pas goed indenken hoe heftig het voor jullie was'

De ruwe start van Lena was ook gewoon zwaar, ik had jullie toch echt andere omstandigheden toegewenst

Ennuhm, ik lees ook verschrikkelijk over dingen heen, maar het is lastig om allemaal te onthouden, er gebeurt zo veel en de kindjes ontwikkelen zich zo hard! Ik vind het al lastig om te onthouden wat ik jullie allemaal wel niet wil vertellen over Stef, elke dag gebeurt er wel iets leuks/lachwekkends/liefs of leer hij weer iets nieuws.. Zo heeft hij nu ineens ontdekt dat hij ook kan weigeren te eten (met alle rondvliegende aardappels, groente, rijst en pasta van dien) en dat hij zich dan vol wenst te proppen met vlees of vis

Maar ik vergeet het echt al anderhalve week te vertellen ofzo..
Wickie (geloof ik), jouw man is ook ambidext? Ik vind dat wel cool inderdaad, hoewel mijn lief toch beter met links schrijft terwijl hij éigenlijk iets meer rechts als links is

Snapt u het nog?

Isabeau, fijn dat de koorts in elk geval is gezakt, ik hoop dat je snel helemáál hersteld bent. En Sorbo!

Ik zou in elk geval zijn ontplóft ja, wat een ondoordacht en onverstandige opmerking!