abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92228221
Nou Tess heeft eindelijk een dvdtje gekozen hoor!! Ze heeft m zelf uit het hoesje gedaan en in het cdromlaatje van de pc gedaan. Ik hoorde ineens geluid. Kijkt ze me aan zegt ze: mama, nog Dibbel kijken! Goed Tess en ze klapt in haar handjes. Heeft ze dus Dribbel uit de kast gepakt :D O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:15:15 #102
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92228595
Wij hebben het makkelijk, Thomas kijkt alleen maar Hopla :) De rest vindt ie (nog) niks aan. En hij wil meestal bij mij of papa op schoot om te kijken.

Tess, Rienk en Lars ook al een vermoeden van linkshandigheid, dat hebben wij bij Thomas ook! Zit het bij jullie ook in de familie? De fysio vond het wel een belangrijk punt, want als het niet in de familie zit zou er 'iets' kunnen zijn. Ik heb eigenlijk niet doorgevraagd wat, aangezien het bij ons aan beide kanten zit.
Ik had toevallig net vanochtend in het rapleytopic gepost over linkshandigheid, hoe gaan jullie tzt het bestek aanleren?

Ik hoor net dat mijn moeder in de OK ligt, ze is vanochtend uitgegleden en heeft haar arm op meerdere plaatsen gebroken. Dat wordt dus even vogelen hoe we het de komende weken gaan doen, normaliter past ze op maandag op Thomas.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92228669
Ca.ra, mijn man is linkshandig...

Oei, wat klote voor je moeder! Beterschap voor haar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92228802
Linkshandigheid zou ik hier ook niet van opkijken, Iris doet veel met links. Maar als ik naar grote zus kijk, die doet ook best veel met links, maar is volgens mij gewoon rechts. Dus we zien het tzt wel.

Dvd kijken, Iris weet precies wat ze wil zien, "PIP kijkuh" of "Nijntuh". Vooral voor woezel en pip gaat ze echt zitten en dat houdt ze best 20 minuten vol :o

ca.ra, beterschap voor je moeder! Daar zal ze wel even zoet mee zijn... :*
Fake it till you make it...
pi_92228823
Oei! Beterschap met je moeder Cara!

Tess, Dribbel is ook de bom!

J en ik zijn beide rechts, maar J heeft een broer die links is en ik een zus. Het zou zomaar kunnen. Wanneer weet je echt zeker of je kind links of rechts is. Rienk is net een jaar. Kan nog alle kanten op toch?

Ivan, die voetjes O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92228930
dat kan zelfs bij 2 jaar nog veranderen Vlindur :D

Tess heeft 5 minuten Dibbel gekeken en ligt nu naast Amber in ons bed, Rupsje Nooitgenoeg DVD te kijken _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92229109
Ik las een tijd terug ergens dat de kindjes de eerste 2 jaar om de zoveel tijd steeds wisselen met voorkeurskanten. En ergens rond de 2 jaar komt het omslagpunt en dat blijft dan zo.... of zoiets.

Ca.ra, wat een schrik, beterschap voor je moeder! :*
pi_92229171
Die dvd van rupsje nooitgenoeg is ook helemaal leuk!

Volgens mij kan de voorkeurshand nog wel even veranderen hoor... en uiteindelijk maakt het toch ook niet uit of ze links of rechtshandig zijn... Rechts is gangbaarder, maar gelukkig doen ze daar niet meer zo spastisch over als vroeger. Mijn oma was links en moest rechts leren schrijven...
pi_92229247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Nijna het volgende:
Die dvd van rupsje nooitgenoeg is ook helemaal leuk!
Volgens mij kan de voorkeurshand nog wel even veranderen hoor... en uiteindelijk maakt het toch ook niet uit of ze links of rechtshandig zijn... Rechts is gangbaarder, maar gelukkig doen ze daar niet meer zo spastisch over als vroeger. Mijn oma was links en moest rechts leren schrijven...
maar na 5x ben ik m wel een beetje zat :D

_O- er kruipt een hondje door het huis. Tess kruipt op handen en knieen door het huis, hijgt als een hondje en doet wafwasf _O-
mijn kind is ecth te grappig :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92231211
Maar Vicky, je hoeft er toch ook niet steeds naast te gaan zitten kijken ;).
Hondje Tess O+
pi_92231805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Nijna het volgende:
Maar Vicky, je hoeft er toch ook niet steeds naast te gaan zitten kijken ;).
Hondje Tess O+
whhah ja dat is waar :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:40:20 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92233471
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Vicky het volgende:
dat kan zelfs bij 2 jaar nog veranderen Vlindur :D

Tess heeft 5 minuten Dibbel gekeken en ligt nu naast Amber in ons bed, Rupsje Nooitgenoeg DVD te kijken _O-
sterker nog, dat kan tot een jaar of 6 nog wel veranderen. Mijn middelste kleurde altijd met twee handen. als ie links af had pakte hij het potlood over en ging met rechts aan de rechterkant verder. :D hij is ook heel lang twee-benig geweest. uiteindelijk is er een voorkeur voor rechts ontstaan. Maar pas in groep 3, toen hij echt moest gaan schrijven.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92233615
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

sterker nog, dat kan tot een jaar of 6 nog wel veranderen. Mijn middelste kleurde altijd met twee handen. als ie links af had pakte hij het potlood over en ging met rechts aan de rechterkant verder. :D hij is ook heel lang twee-benig geweest. uiteindelijk is er een voorkeur voor rechts ontstaan. Maar pas in groep 3, toen hij echt moest gaan schrijven.
weer wat geleerd :D

de vblplaatjes gaan morgen op de bus! :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92233836
Wat is twee-benig? :@
pi_92233875
zowel met links als met rechts kunnen voetballen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 17:50:41 #116
5428 crew  miss_sly
pi_92233970
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Vlindur het volgende:
Wat is twee-benig? :@
hahaha, wat dacht jij: ze lopen toch allemaal op twee benen? :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92233971
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Vicky het volgende:
zowel met links als met rechts kunnen voetballen
Oh. dat kan ik ook met 2! Nou, ik kán het niet, maar trap met links én met rechts :Y
pi_92238151
Ik wil deze informatie even met jullie delen over het naar binnen lopen met de voeten. Moraal van het verhaal: het is eerder regel dan uitzondering.

Wat is het toch fijn dat dit topic er zit zodat ik allang wist dat het normaal is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:21:10 #119
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92238281
Hoi! Wij schuifelen, nog een beetje onwennig, het topic binnen! Bedankt voor het warme welkom!

Vandaag is Emma 1 geworden. Iets waar ik een jaar geleden alleen maar op kon hopen.
Hoe Emma's 1e jaar is geweest kun je hier lezen: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 69

Vandaag hebben we ons met ons drietjes opgesloten in huis om zo de hele dag echt sámen te kunnen beleven. Dat is ook wel eens heel erg lekker!

De dag begon heel fijn. Emma sliep uit; toen ze om half 9 wakker werd zijn D. en ik zingend haar kamer binnen gekomen. Ze vond het prachtig!

Na haar ontbijtje was het tijd om het 1e kado uit te pakken. Natuurlijk was het papier interessanter dan het kado.

Mevroi op haar nieuwe stoel.

Later op de dag was het tijd voor De Taart. Emma had er zin in. :')

De taart werd, na het uitblazen van het kaarsje, toch grondig geïnspecteerd.

Na een paar hapjes was ze er wel klaar mee. De slagroom vond ze wel ok maar niet superlekker volgens mij.

Emma veegde haar handen fijn af aan haar shirt en rok dus was het tijd om van outfit te wisselen. :D

's middags kreeg Emma haar tweede kado. 't is er 1 met lampjes en geluid dus ze is fan.

Natuurlijk moest er meteen even gespeeld worden!

Nu ligt ze heeeerlijk te slapen. Moe maar voldaan van deze dag. Emma heeft een geweldige dag gehad en ik ook. D. en ik gaan strakkies lekker een glaasje wijn drinken op het afsluiten van Emma's 1e jaar en de start van haar tweede jaar!

Vrijdag trakteert Emma op het KDV, zondag komen haar opa's en oma's op bezoek en de zondag daarna de rest van de familie. Tegen die tijd heeft ze hieperdepiephoeraaaa misschien wel onder de knie. :D

Gecorrigeerd is Emma nu bijna 9 maanden. Ik zal dus nog niet heel gemakkelijk over alles mee kunnen posten maar dat komt vanzelf goed!
Ik heb er zin in! *O*
A grand adventure has begun.
pi_92238429
Hahaha, als een echte diva met een outfitwissel. B-)

Geweldige foto's, Keshet!
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 19:33:48 #121
5428 crew  miss_sly
pi_92238959
Heerlijke foto's Keshet O+ Ze heeft zo'n expressief gezicht, geweldig vind ik dat :D
pi_92239058
En ze heeft háár! Het ziet er vanachter ook zo schattig uit.
pi_92239118
Superleuke foto's Keshet! Wat een leuk kado heeft ze gekregen.
Die blik in de kinderstoel _O-
en ik wil ook zo graag zo'n stoeltje! O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:37:59 #124
265732 Keshet
pi_92239158
Ja, dat haar is ineens explosief aan het groeien! Echt bizar!

Sly, dat heeft ze zeker! Op die /care foto met het taarteten zie ik ook echt Emma-als-puber al voor me. :D

Maarreh, ziet niemand iets geks aan die foto's? Iets verticaals? O-)
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 19:38:33 #125
5428 crew  miss_sly
pi_92239188
Ze staat *O*

ik zie idd de puber ook al voor me :D
pi_92239271
Maar zo'n cadeau moet je natuurlijk ook wel staand bekijken ;). Goedzo Emma *O*
pi_92239284
OMG, jaaa! :D *O* Het zag er klaarblijkelijk heel vanzelfsprekend uit of zo.
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 19:41:55 #128
5428 crew  miss_sly
pi_92239350
Ik blijf het zo bizar vinden dat ze gecorrigeerd 9 maanden is. Moet je zien wat een heel meisje daar al staat, en ze is er gewoon al een jaar. En wat voor jaar! Ik vind Emma zo geweldig O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:41:58 #129
265732 Keshet
pi_92239354
Ja, ze staat! *O* :D
Wel alleen maar als ik haar neerzet, maar toch! Ze blijft zo een paar minuten staan. Totdat ze opzij kijkt en daar iets ziet wat ze wil hebben, dan zet ze een halfbakken stapje en kukelt zo omver. :@ _O-
pi_92239374
Staande jarige Emma *O* O+
Geweldige foto's, wat een heerlijke dag hebben jullie gehad O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92239605
Emma van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* Wat een mooie cadeaus heb je gekregen en wat super knap dat je staat!! :D
pi_92239716
Ik heb trouwens toen ikzelf in het ziekenhuis lag veel gedacht aan jullie, Keshet. Ik vond die vier nachten al heel moeilijk en zwaar en heb toen pas beseft hoe moeilijk een ziekenhuisopname moet zijn voor ouders van vroeggeboren kindjes.

Lena lag in een kamertje met kinderen die er relatief goed aan toe waren, maar ik vond het allemaal maar ontzettend indrukwekkend. In de korte tijd dat wij er waren leerden we de andere ouders al behoorlijk goed kennen. Je hoort hoe ze met hun kind omgaan, de gesprekken die ze voeren met de verpleegkundige en de zorgen die ze hebben, de begeleiding die ze krijgen bij de borstvoeding/het kolven/het geven van een flesje. En veel van de ouders zitten allang weer thuis en kunnen hun kind hooguit één keer per dag bezoeken. Poeh.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:49:18 #133
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92239737
Wat een leuke foto's van Emma :Y

Krijg toch altijd een warm gevoel, wat een bijzonder meisje toch <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92239889
Emma en Keshet van harte gefeliciteerd!! *O*

Wat een superfoto's van zo'n bijzonder en mooi meisje!! O+
pi_92240069
Haha Keshet. Ze is echt geweldig! O+

Met 9 mnd begon mijn zoon met rollen. :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:57:58 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92240204
Gefeliciteerd Keshet! *O*
pi_92240590
Whoei Emma, wat gezellig dat je er bent!

Gefeliciteerd, Keshet, met je mooie meisje. Ik moet altijd lachen om foto's van Emma, ze heeft zo'n karakteristiek koppie. En wat goed dat ze staat! *O*
pi_92240592
Oh wat leuk, die foto's van Emma, ik geloof dat er hier niemand is die geen zwak voor haar heeft!

Ik weet nu al haast zeker dat Lars links is, je kunt hem 100 keer wat in zijn rechterhand aangeven, hij pakt het altijd over met links. Hij is met links is handiger met bijv iets aan het vorkje prikken.
Ik ben zelf links met alles (behalve met knippen), mijn vriend is linksbenig, dus ja....het zit wel in de familie.
We blijven de boel in rechts aangeven, we hebben liever dat hij rechts zou zijn, maar volgens mij valt het niet te sturen en is het genetisch bepaald.

Oh en Lars is geknipt, zonder drama's!!!! Wat heerlijk!
Waar Bumba al niet goed voor kan zijn zeg!
Ik heb nog geen foto's van zijn kortere haartjes, hij is na het knippen in bad gegaan en meteen door naar bed.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:07:59 #139
265732 Keshet
pi_92240763
Claudia, ik heb tijdens jouw opname juist veel aan jou gedacht. Er zaten stukjes in jouw verhaal die ik heel erg herkende. De ups en downs met Lena, het zelf meteen weer op de been zijn omdat je naar je kind wil, de gesprekken met de artsen, het geregel van je vriend, etc.
Ik was ook erg onder de indruk van Lena's apgar score! :* Ik was erg blij om te lezen dat jullie wel een kraamtijd thuis hebben kunnen hebben!

Wij zijn in de week van Emma's geboorte verhuisd. D. was alleen maar tussen Gouda (oude huis), het nieuwe huis in Rotterdam en het Sophia heen en weer aan het crossen. Ik liep heen en weer tussen de ICN, het bankje buiten waar ik telefonische updates kon geven aan onze ouders en mijn afdeling rond etenstijd. Tijd voor emoties was er niet, dat is me later ook flink opgebroken.

Ik verbaasde me er ook over dat jij op een kamer lag waar vrouwen met hun kindjes lagen. In het Sophia werden die echt gescheiden gehouden van de 'moeders met een ziek kindje'. Ik vond dat in eerste instantie onzin, maar toen er na een paar dagen 's avonds een vrouw met baby binnen werd gebracht die met 6 man bezoek beschuit met muisjes ging eten om de geboorte van haar dochtertje te vieren ben ik in mijn nachtkleding naar buiten gevlucht. Daar zat ik dan, op een bankje in de sneeuw. :'( Een uurtje later is ze alsnog naar een andere kamer gegaan, dit was een noodoplossing ivm plaatsgebrek.

Toen ik na 5 dagen naar huis mocht was ik daar aan de ene kant heel blij om maar aan de andere kant vond ik het vreselijk. Het is zo tegennatuurlijk om zwanger een ziekenhuis in te gaan en met een lege buik en lege maxi-cosi weer naar buiten te komen. Vier maanden lang heb ik elke dag gezinnetjes met verse baby'tjes naar huis zien gaan terwijl ik richting Emma liep met mijn flesjes afgekolfde melk, gewassen knuffeltjes, gewassen kleertjes en weer mocht gaan onderhandelen over een badje, het geven van een flesje, de behandeling van Emma en de eerste twee maanden ook nog de onzekerheid over of ze het allemaal zou overleven, etc. etc.

Dit is weer een heel erg lang verhaal aan het worden. :@ Ik merk dat deze week een hoop emoties en herinneringen naar boven komen die ik nog niet eerder de ruimte heb gegeven. Moeilijk maar ook erg fijn. Sorry voor de lange post :@

Anyway, ik wilde alleen even zeggen dat ik veel aan jullie gedacht heb en een hoop herkende in jullie verhaal. Ik ben blij dat Lena snel, gezond en met een prachtig gewicht mee naar huis mocht! :D
pi_92241237
Keshet :*
pi_92241265
Ik zat nog even terug te bladeren en ik zag de foto van Ivan die een filmpje kijkt O+ Heel herkenbaar ook Claudia, dat zijn van die momenten dat de tranen je in de ogen staan gewoon omdat het zo intens líef is O+

Keshet :* Jullie hebben een heel zwaar jaar achter de rug en het is logisch dat daar dingen van omhoog komen. Post er vooral zoveel over als je maar wilt, je ei kwijt kunnen lijkt me erg belangrijk met dit soort heftige dingen! :*
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 20:20:15 #142
5428 crew  miss_sly
pi_92241497
Keshet, wat een moeilijke tijd hebben jullie gehad. Ik kan het me alleen maar proberen voor te stellen hoe zwaar dat geweest is. Erg logisch ook dat dat nu naar boven komt; die eerste verjaardag is vaak toch een moment van terugkijken, en in jullie geval is dat een heel heftige periode geweest. Post dat soort dingen zeker wel als je daar behoefte aan hebt :*
pi_92241982
Wat Miss zegt Keshet, ik was echt een emotionele dweil rond Mette's eerste verjaardag. Alles is herbeleefd. Daarna kon ik dingen pas echt verwerken.
pi_92242127
Ik vind het heel fijn om je verhaal te lezen, Keshet. Het vergt iets bovenmenselijks (of misschien wel onmenselijks) van ouders om zich in zo'n situatie staande te houden. Toen was er geen ruimte voor emoties, maar die ruimte is er nu volop en het lijkt me belangrijk dat je daarover praat of op er een bepaalde manier aandacht aan besteedt en die emoties een plaats geeft.

Ik ben er zelf indertijd ook heel nieuwgierig naar geweest hoe het voor jullie als ouders is geweest. Nu ik dit zo lees maakt dat mijn beeld van jullie tijd daar completer. Niet dat dat er verder toe doet, maar zoals ik al zei: het is fijn om te lezen (ookal was het naar), vooral in de wetenschap dat het nu met jullie zo goed gaat.

Dat huilend op een bankje zitten heb ik ook gedaan. Er werd een vrouw de kamer in gereden met een pasgeboren kindje en de halve familie om haar heen. Toen ze 's nachts begon met snurken en haar kind daardoor begon te huilen brak ik. Ik heb toen op een bankje voor de lift ontzettend zitten snikken. Het enige wat me op dat moment moeilijker leek was zonder Lena naar huis gaan.
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 20:31:44 #145
5428 crew  miss_sly
pi_92242296
Claudia, wat moeilijk ook :*
Ik vind het zo verdrietig als ik dat dan lees, van jou en van Keshet, dat je daar helemaal in je uppie verdrietig hebt zitten zijn. Dat is zo ontzettend niet zoals het moet zijn als je net een kindje hebt gekregen, maar het is ook wel de verdrietige werkelijkheid soms.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:45:34 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92243149
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef mefke79 het volgende:
.... Toch mooi om te zien dat die luchtwegverwijderaar dan echt werkt, binnen een minuut had meneer weer lucht en was het hoesten gestopt.
Sorry, ik moest even heel hard lachen :D

Kusjes geven kan Harry ook! Met wijd open mond (en een beetje tong). En hij deelt ze graag uit :Y

Ivan, wat zit jij er leuk bij! O+

Tess, wat leuk dat je zelf je DVD hebt uitgezocht :D

Ca.ra, wat naar van je moeder!
Kun je een kdv-dag verschuiven? Dan kan ik wel op donderdag of vrijdag op Thomas passen...
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:51:12 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92243477
Keshet, ik heb vaak aan jullie moeten denken. Ik vind het nog steeds wonderlijk als ik de foto's van je meisje zie en ook hoe jullie je er zo goed doorheen geslagen hebben. Echt, petje af hoor! :*
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:53:37 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92243629
Keshet, jaaaahhh! *O* Welkom hier, en enorm gefeliciteerd! Wat een geweldige foto's, en wat is je meissie lekker aan het genieten O+ Ooohh, ik kijk er zo naar uit haar eens te zien!

Claudia en Keshet, dikke kussen voor hetgeen jullie hebben moeten doorstaan, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe dat moet zijn.. Ik heb jullie verhalen heel indrukwekkend gevonden en menig keer met tranen in de ogen meegelezen. Alleen het idée al vond ik heftig. Maar jullie zijn dappere mama's en zo supersterk, respect voor jullie kracht :* O+ Keshet, ervaar je dit nu ook weer 'overnieuw' nu Emma jarig is? Je hoort toch vaak dat mama's een soort van her-ervaring hebben van die begintijd (ik had er óók een, een week of 2 voor Stef jarig was: ineens liep strompelde ik door de ziekenhuisgang richting de lift met elke 2 minuten een dikke wee, terwijl bij de bloedafname iedereen me aan zat te gapen. Ik moest zelf lopen, omdat ze bij de voorlichtingsavond hadden gezegd dat we een muntstuk van ¤ 0,50 mee moesten nemen voor de rolstoelen, maar er bleek uiteindelijk ¤ 0,20 in te gaan :')) en ik kan me in jouw situatie heel goed voorstellen als jij helemaal een hoop te 'herbeleven' hebt.

Ca.ra, jemig zeg, wat naar! Veel beterschap voor je moeder en jullie succes met puzzelen, dat lijkt me echt lastig zeg.. Hebben jullie wel opties?

Oh, wat grappig dat jullie het toevallig over links- of rechtshandigheid hadden, ik zat me eergisteren hardop af te vragen of het al iets betekent dat Stef echt veel meer met links doet als met rechts.. Ik ben daar op een bepaalde manier wel benieuwd naar, ik ben linkshandig, mijn lief is tweehandig (ambidext).

Uhm, verder ben ik niet echt bijgelezen, heb twee dagen gewerkt en dat hakt er toch altijd wel aardig in ofzo.. Stef is niet lekker en heeft misschien ook nog wel kiesjespijn, maar dat weet ik allemaal niet eens meer ofzo. Hij kwijlt nog als een bezetene (vandeweek dacht ik dat hij gekotst had :')) maar de poepluiers zijn teruggelopen tot iets van 3 a 4 stuks per dag (vandaag zelfs maar 2!! *O* ). Nouja, we zien wel. Morgen moet ik met hem naar het CB, ik ben zó benieuwd wat zijn lengte en gewicht nu doen..
3!
pi_92244449
Incantrix even zwaar off-topic, mijn lief is ook tweehandig :D
Ik vind dat zo bizar om te zien. Hij was laatst aan het schrijven, maar Mette was de hele tijd aan zn hand aan het morrelen, pakt hij doodleuk over met zijn andere hand en schrijft rustig verder met hetzelfde nette handschrift.
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:21:40 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92245566
Ik heb begrepen dat het juist heel goed is voor de ontwikkeling van beide hersenhelften om zo lang mogelijk tweehandig te zijn.
Bij Anna neigt het ook naar linkshandigheid, maar dan ineens doet ze weer van alles.

En misschien heb ik het niet goed begrepen, maar de situatie van jou, Claudia, is toch niet te vergelijken met Keshet? Lena was toch op tijd en na een moeilijke start tiptop in orde?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')