Keshet, jaaaahhh!

Welkom hier, en enorm gefeliciteerd! Wat een geweldige foto's, en wat is je meissie lekker aan het genieten

Ooohh, ik kijk er zo naar uit haar eens te zien!
Claudia en Keshet, dikke kussen voor hetgeen jullie hebben moeten doorstaan, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe dat moet zijn.. Ik heb jullie verhalen heel indrukwekkend gevonden en menig keer met tranen in de ogen meegelezen. Alleen het idée al vond ik heftig. Maar jullie zijn dappere mama's en zo supersterk, respect voor jullie kracht

Keshet, ervaar je dit nu ook weer 'overnieuw' nu Emma jarig is? Je hoort toch vaak dat mama's een soort van her-ervaring hebben van die begintijd (ik had er óók een, een week of 2 voor Stef jarig was: ineens
liep strompelde ik door de ziekenhuisgang richting de lift met elke 2 minuten een dikke wee, terwijl bij de bloedafname iedereen me aan zat te gapen. Ik moest zelf lopen, omdat ze bij de voorlichtingsavond hadden gezegd dat we een muntstuk van ¤ 0,50 mee moesten nemen voor de rolstoelen, maar er bleek uiteindelijk ¤ 0,20 in te gaan

) en ik kan me in jouw situatie heel goed voorstellen als jij helemaal een hoop te 'herbeleven' hebt.
Ca.ra, jemig zeg, wat naar! Veel beterschap voor je moeder en jullie succes met puzzelen, dat lijkt me echt lastig zeg.. Hebben jullie wel opties?
Oh, wat grappig dat jullie het toevallig over links- of rechtshandigheid hadden, ik zat me eergisteren hardop af te vragen of het al iets betekent dat Stef echt veel meer met links doet als met rechts.. Ik ben daar op een bepaalde manier wel benieuwd naar, ik ben linkshandig, mijn lief is tweehandig (ambidext).
Uhm, verder ben ik niet echt bijgelezen, heb twee dagen gewerkt en dat hakt er toch altijd wel aardig in ofzo.. Stef is niet lekker en heeft misschien ook nog wel kiesjespijn, maar dat weet ik allemaal niet eens meer ofzo. Hij kwijlt nog als een bezetene (vandeweek dacht ik dat hij gekotst had

) maar de poepluiers zijn teruggelopen tot iets van 3 a 4 stuks per dag (vandaag zelfs maar 2!!

). Nouja, we zien wel. Morgen moet ik met hem naar het CB, ik ben zó benieuwd wat zijn lengte en gewicht nu doen..