quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Keshet, gefeliciteerd met je grote kleine babyplus!
Weet je, wat Ca.ra ook zegt, sommige dingen zijn goed om zelf te leren, zoals dat hij nu regelmatig van de stoel ter aarde stort, om het maar te overdrijven. Hij klimt graag en luistert niet altijd. Het is gewoon spannend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Oeke wat een belachelijke actie van je schoonmoeder zeg![]()
Maar ik herken het wel, kan zo een aantal voorbeelden noemen van mensen die dat ook zeggen ''oh dan laat je hem toch schrikken/vallen/zich zeer doen, doet hij het meteen nooit meer''
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 69quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Vicky het volgende:
Welkom Emma en Keshet!
waar staat die fotoreportage???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef oeke het volgende:
Nu had ik van de week ook een auto puzzel tevoorschijn gehaald, die meteen favoriet was.
En wisten jullie dat auto's elkaar ook kussen konden geven?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef oeke het volgende:
En wisten jullie dat auto's elkaar ook kussen konden geven?
Hier wordt ook door en met alles en iedereen gezoendquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
alles kan elkaar kussen, heb ik geleerd! Nijntje kan Po kussen, Hello Kitty kust de koning van de LP kerststal, de dieren van de LP dierentuin kussen elkaar...het is een groot kus-paradijs bij ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |