Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mja, okee danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze ging uit van 18 natuurlijk, omdat je minstens 18 moet zijn geweest om later te zijn geweest dan Myr
Je had het over Zwolle, niet Zandvoortquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
Zodat je de wachttijd voor mij weer opdrijft zeker?
Nee, tenzij er daar een leuke baan voor me is.quote:
Het was dus blijkbaar nog later?quote:
Ik heb het over overal waar maar leuke banen te vinden zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had het over Zwolle, niet Zandvoort
NOG later dan 16 en 17, jaja, het bestaat nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was dus blijkbaar nog later?
Nee, ik bedoelde 18quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NOG later dan 16 en 17, jaja, het bestaat nog
Randstad kan je sowieso wel vergeten qua wonen danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het over overal waar maar leuke banen te vinden zijn...
Nou, ja, poepoe, want dat is oudquote:
Jij was veertien....quote:
Ja. Hoi.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NOG later dan 16 en 17, jaja, het bestaat nog
Om voor het eerst te zoenen? Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, poepoe, want dat is oud
Toen rookte ik en dronk ik ja, ik had geen seks hoorquote:
Waar haalde jij die drank en sigaretten dan vandaan... he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen rookte ik en dronk ik ja, ik had geen seks hoor
Ik hoorde laatst dat een jongetje (van 7!) het uit had gemaakt met zijn vriendinnetje omdat ze niet wilde tongen, dat is pas ergquote:
Daar wil ik ook niet wonen, eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Randstad kan je sowieso wel vergeten qua wonen dan
Ligt eraan wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, tenzij er daar een leuke baan voor me is.
Like... WTFquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat een jongetje (van 7!) het uit had gemaakt met zijn vriendinnetje omdat ze niet wilde tongen, dat is pas erg
Van de barman en uit de sigarettenautomaat..of bij de snoepwinkelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar haalde jij die drank en sigaretten dan vandaan... he?
LEGOquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Like... WTF![]()
...
Toen ik 7 was, waren meisjes stom en was LEGO de bom!
Toen ik 7 was... www.spele.nlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Like... WTF![]()
...
Toen ik 7 was, waren meisjes stom en was LEGO de bom!
En waar betaalde jij dat vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van de barman en uit de sigarettenautomaat..of bij de snoepwinkel![]()
Ik was wel 14, maar ik leek niet 14
Aaah, dus bij die sigaret en dat snorretje (bier met cola) op mijn 12e, daar ging het foutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dronk niet en rookte niet en had dus sex, ja,klinkt logisch
Nou ja, sexueel contact, niet ècht sex.
Zakgeld.quote:
Ik hoop niet dat dit het antwoord is: "Ik was wel 14, maar ik leek geen 14quote:
Nou ja, dan nog, ik zei net al dat ik laat was met andere dingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit het antwoord is: "Ik was wel 14, maar ik leek geen 14"
Die heb ik ook.... In onderdelen... Op zolder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
LEGO.
Ik heb nog een brandweerauto met zwaailicht en sirene van LEGO!
Dat blijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, dus bij die sigaret en dat snorretje (bier met cola) op mijn 12e, daar ging het fout?
Op het moment nog niets. Eerst een papiertje halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef crv het volgende:
Hoeveel wil je uitgeven MPG ? mijn huis staat te koop
Twee keer de helft. Ga even uit van een startersfunctie HBO / WO qua salaris..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en wat zou je aan huur kunnen betalen MPG?
quote:
ok jammer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het moment nog niets. Eerst een papiertje halen.
[..]
Twee keer de helft. Ga even uit van een startersfunctie HBO / WO qua salaris..
Termijn is een halfjaar, of ruim twee jaar. Afhankelijk van het kabinet.
Ooow, door mooi te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zakgeld.
En jongens. Zomaar zonder tegenprestatie
Das nét van na mijn tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
En Kne'x natuurlijkOf was dat er toen nog niet echt?
heb nog wel een zolderkamertje voor hem. 200¤ all inc per maand!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en wat zou je aan huur kunnen betalen MPG?
Luuster, als het zover is, hoop ik wel iets meer op te kunnen hoesten voor een fatsoenlijk appartement.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog wel een zolderkamertje voor hem. 200¤ all inc per maand!
Is dat nog zo'n nieuw spul?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nét van na mijn tijd...
Goffer nu voel ik me een oude bok...
Fotoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
Twee van mijn poesies liggen nu al twee dagen steeds heel lief samen in de vensterbank..terwijl ze elkaar normaal gesproken toch echt meppen als ze bij elkaar in de buurt zijn
Weet ik veel hoeveel je dan verdientquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het moment nog niets. Eerst een papiertje halen.
[..]
Twee keer de helft. Ga even uit van een startersfunctie HBO / WO qua salaris..
Termijn is een halfjaar, of ruim twee jaar. Afhankelijk van het kabinet.
Nope. Hooguit een beetje aandachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
Ooow, door mooi te zijn...
Maare, zelfs geen zoen voor die jongens![]()
?
Mja, preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel hoeveel je dan verdient![]()
![]()
Tsja, dan kan je weinig met zoeken naar huizen als je niet weet wanneer je waar zou moeten gaan wonen he?
Oooooow, aandacht is ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Hooguit een beetje aandacht
Later werd dat wel anders hoor![]()
Nou! Enorm!quote:
Uhm..kweetniet, mijn eerste vriendje had ik toen ik ehm..ehm..zohee. Gat in geheugenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
Oooooow, aandacht is ook goed.
Hoeveel later? EN hoe anders?
Dan was je nog altijd ruim eerder dan ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou! Enorm!
[..]
Uhm..kweetniet, mijn eerste vriendje had ik toen ik ehm..ehm..zohee. Gat in geheugenToen ik net 15 was denk ik, daar heb ik dan wel mee gezoend
![]()
En toen ik 16 was was het inmiddels uit met dat vriendje en zoende ik ook wel andere mannen..nou jaaaa, jongens
Jij wou Muckievoedsel. Dus ik denk: Mooi kan ik geld verdienen aan die Limburger!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Luuster, als het zover is, hoop ik wel iets meer op te kunnen hoesten voor een fatsoenlijk appartement.
Met zoenen dan misschien jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was je nog altijd ruim eerder dan ik.
Maar wel op een leeftijd dat er niks meer van te zeggen is![]()
.
jij zat toen ook al achter een toetsenbordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was je nog altijd ruim eerder dan ik.
Maar wel op een leeftijd dat er niks meer van te zeggen is![]()
.
Hey Crvquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef crv het volgende:
pfff zelfs tijdens de lunch geen rust meer
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
haaaii
en LOL Krijg weer zin in seks...
Pindakaasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DM moet maar geen pinda's kopen voor zaterdag
Hey LLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
haaaii
en LOL Krijg weer zin in seks...
WB RNquote:
goed geheugen, bescherming tegen verkoudheid en griep....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DM moet maar geen pinda's kopen voor zaterdag
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed geheugen, bescherming tegen verkoudheid en griep....
ik ontken alles
issues, issues, issuesquote:
Dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
issues, issues, issues
maar goed dat is part of the job. maar ik moet in no-time dus 2 multinationals leren kennen en dan ook nog zsm globaal het testing program leiden.
En dat is wat veel zeg maar
ik kan me de laatste ziekmelding nog herinneren, en dat is meer dan 3 jaar geleden.......quote:
Dat doe je heel goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan me de laatste ziekmelding nog herinneren, en dat is meer dan 3 jaar geleden.......
Ik wilde vroeger altijd alleen de witte chocopastaquote:
je merkt er alleen niet zoveel van?quote:
Je hebt potten witte pasta, zonder bruin erbij, die heb ik altijd in huisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd alleen de witte chocopasta
Gelukkig zijn de supermarkten nog lang niet dichtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt potten witte pasta, zonder bruin erbij, die heb ik altijd in huis![]()
Behalve nu, is vanmorgen opgegaan
Nee, ik moet ook nog die kant op voor die spray, dus zo maar eens de fiets pakken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de supermarkten nog lang niet dicht
Helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook nog die kant op voor die spray, dus zo maar eens de fiets pakken.
de voorlees sessies met jouw wel natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je merkt er alleen niet zoveel van?
nou, dat had heeft een andere oorzaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou best, verklaart ook meteen waarom jij kilo's kwijt raakt en er niet bij krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |