Toen ik 7 was... www.spele.nlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Like... WTF![]()
...
Toen ik 7 was, waren meisjes stom en was LEGO de bom!
En waar betaalde jij dat vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van de barman en uit de sigarettenautomaat..of bij de snoepwinkel![]()
Ik was wel 14, maar ik leek niet 14
Aaah, dus bij die sigaret en dat snorretje (bier met cola) op mijn 12e, daar ging het foutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dronk niet en rookte niet en had dus sex, ja,klinkt logisch
Nou ja, sexueel contact, niet ècht sex.
Zakgeld.quote:
Ik hoop niet dat dit het antwoord is: "Ik was wel 14, maar ik leek geen 14quote:
Nou ja, dan nog, ik zei net al dat ik laat was met andere dingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit het antwoord is: "Ik was wel 14, maar ik leek geen 14"
Die heb ik ook.... In onderdelen... Op zolder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
LEGO.
Ik heb nog een brandweerauto met zwaailicht en sirene van LEGO!
Dat blijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, dus bij die sigaret en dat snorretje (bier met cola) op mijn 12e, daar ging het fout?
Op het moment nog niets. Eerst een papiertje halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef crv het volgende:
Hoeveel wil je uitgeven MPG ? mijn huis staat te koop
Twee keer de helft. Ga even uit van een startersfunctie HBO / WO qua salaris..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en wat zou je aan huur kunnen betalen MPG?
quote:
ok jammer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het moment nog niets. Eerst een papiertje halen.
[..]
Twee keer de helft. Ga even uit van een startersfunctie HBO / WO qua salaris..
Termijn is een halfjaar, of ruim twee jaar. Afhankelijk van het kabinet.
Ooow, door mooi te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zakgeld.
En jongens. Zomaar zonder tegenprestatie
Das nét van na mijn tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
En Kne'x natuurlijkOf was dat er toen nog niet echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |