heb nog wel een zolderkamertje voor hem. 200¤ all inc per maand!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en wat zou je aan huur kunnen betalen MPG?

Luuster, als het zover is, hoop ik wel iets meer op te kunnen hoesten voor een fatsoenlijk appartement.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog wel een zolderkamertje voor hem. 200¤ all inc per maand!

Is dat nog zo'n nieuw spul?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nét van na mijn tijd...
Goffer nu voel ik me een oude bok...

Fotoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
Twee van mijn poesies liggen nu al twee dagen steeds heel lief samen in de vensterbank..terwijl ze elkaar normaal gesproken toch echt meppen als ze bij elkaar in de buurt zijn

Weet ik veel hoeveel je dan verdientquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het moment nog niets. Eerst een papiertje halen.
[..]
Twee keer de helft. Ga even uit van een startersfunctie HBO / WO qua salaris..
Termijn is een halfjaar, of ruim twee jaar. Afhankelijk van het kabinet.

Nope. Hooguit een beetje aandachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
Ooow, door mooi te zijn...
Maare, zelfs geen zoen voor die jongens![]()
?

Mja, preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel hoeveel je dan verdient![]()
![]()
Tsja, dan kan je weinig met zoeken naar huizen als je niet weet wanneer je waar zou moeten gaan wonen he?

Oooooow, aandacht is ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Hooguit een beetje aandacht
Later werd dat wel anders hoor![]()

Nou! Enorm!quote:
Uhm..kweetniet, mijn eerste vriendje had ik toen ik ehm..ehm..zohee. Gat in geheugenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
Oooooow, aandacht is ook goed.
Hoeveel later? EN hoe anders?

Dan was je nog altijd ruim eerder dan ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou! Enorm!
[..]
Uhm..kweetniet, mijn eerste vriendje had ik toen ik ehm..ehm..zohee. Gat in geheugenToen ik net 15 was denk ik, daar heb ik dan wel mee gezoend
![]()
En toen ik 16 was was het inmiddels uit met dat vriendje en zoende ik ook wel andere mannen..nou jaaaa, jongens

Jij wou Muckievoedsel. Dus ik denk: Mooi kan ik geld verdienen aan die Limburger!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Luuster, als het zover is, hoop ik wel iets meer op te kunnen hoesten voor een fatsoenlijk appartement.

Met zoenen dan misschien jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was je nog altijd ruim eerder dan ik.
Maar wel op een leeftijd dat er niks meer van te zeggen is![]()
.

jij zat toen ook al achter een toetsenbordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was je nog altijd ruim eerder dan ik.
Maar wel op een leeftijd dat er niks meer van te zeggen is![]()
.

Hey Crvquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef crv het volgende:
pfff zelfs tijdens de lunch geen rust meer

quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
haaaii
en LOL Krijg weer zin in seks...

Pindakaasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DM moet maar geen pinda's kopen voor zaterdag

Hey LLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
haaaii
en LOL Krijg weer zin in seks...
WB RNquote:

goed geheugen, bescherming tegen verkoudheid en griep....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DM moet maar geen pinda's kopen voor zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |