abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92166453
NEW YORK - Een actief seksleven is goed voor het hart, het geheugen en het immuunsysteem. Een regelmatige vrijpartij biedt zelfs bescherming tegen verkoudheid en griep.

Maar als je liefdesleven nu eens op een laag pitje staat? Geen nood, stelt de Amerikaanse antiverouderingsexpert dr. Eric Braverman in zijn nieuwste boek 'Younger (Sexier) You'. "Neem een kop koffie of een handje pinda's!"

Let gewoon op je voeding en alles komt goed, belooft de wonderdokter. "Koffie bijvoorbeeld pakt een wegkwijnend libido aan, terwijl pinda's de opwinding vergroten. Bruine rijst helpt dan weer bij de bestrijding van seksuele aversie, terwijl avocado het seksplezier vergroot."

Dus snel naar de supermarkt, want hij noemt nog meer producten die op geen enkel boodschappenlijstje mogen ontbreken. Zoals asperges. Ze zijn rijk aan vitamine E en stimuleren de productie van hormonen, die nodig zijn voor actieve seks. Voor de heren bananen inslaan, want die zitten vol enzymen die goed zijn voor hun libido. En daarbij leveren ze ook nog eens veel energie... En sla dan ook meteen genoeg selderij in, want dat bevat andosterone, een mannelijk hormoon dat vrouwen weet op te winden.

Ook vijgen verhogen het libido en het seksuele uithoudingsvermogen omdat ze veel aminozuren bevatten, nodig voor de aanmaak van dopamine. En ja, de oesters natuurlijk voor wie ervan houdt. Ze zijn rijk aan zink, nodig voor de productie van het mannelijke hormoon testosteron, en aan dopamine. Ook zeewieren bevatten veel ijzer, calcium en jodium en zijn lustopwekkend.

Dr. Braverman verwijst ook naar eerdere studies, uitgevoerd aan de universiteit in Belfast. Drie tot vier keer seks per week dringt het risico van een hartaanval of beroerte bij mannen met de helft terug. Onlangs is ook gebleken dat grotere seksuele activiteit bij oudere mannen beschermt tegen prostaatkanker.

Bron: telegraaf/vrouw
pi_92166741
Waarom staat dat ooit onder de rubriek vrouw bij de Telegraaf? Hebben vrouwen soms alleen maar baat bij seks :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:04:05 #3
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_92166804
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Zechs het volgende:
Waarom staat dat ooit onder de rubriek vrouw bij de Telegraaf? Hebben vrouwen soms alleen maar baat bij seks :')
Nee, omdat het onzin is. Vrouwen lezen graag onzin.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_92166827
Srry maak zelf wel uit war ik zin in hbe :S
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:04:51 #5
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92166844
Niet geloven!

Ik heb een zinkdeficiėntie gekregen door te vaak klaarkomen. ;(
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_92166921
Oesters!
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92167086
Een goeie stoelgang vind ik veel belangrijker, daarom net maar even een roti kip besteld.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92167738
Bukt u maar
pi_92169610
Klopt wel!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_92210423
Ik drink elke dag veel koffie, ben gek op pinda's (enorm energierijk voedsel) en met die seks zit het ook meer dan goed.

Onderzoek goedgekeurd 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:59:46 #11
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92210439
Nou, we kunnen R&P wel sluiten.

Neem gewoon een handje pinda's knul, en alles komt goed ^O^
J. <3
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:01:09 #12
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92210455
Wat een onzin. Ik eet veel bananen en drink veel koffie maar mijn libido is echt bijna non-existent. Dus ik weet niet wat die man allemaal bralt, maar het werkt in ieder geval niet bij mij.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_92210492
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
Wat een onzin. Ik eet veel bananen en drink veel koffie maar mijn libido is echt bijna non-existent.
Stoppen met WoW en loop es een Utrechtse kroeg in op donderdagavond. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 2 februari 2011 @ 09:04:54 #14
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92210527
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:03 schreef El_Matador het volgende:
Stoppen met WoW en loop es een Utrechtse kroeg in op donderdagavond. ;)
Ik speel geen WoW en Utrecht is te ver weg!

Daarbij, dit ging niet om of je veel seks hebt, maar of je veel zin in seks hebt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_92210566
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik speel geen WoW en Utrecht is te ver weg!

Daarbij, dit ging niet om of je veel seks hebt, maar of je veel zin in seks hebt.
Als ik in Utrecht rondloop op een lentedag, krijg ik vanzelf zin in seks...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')