Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Salatrel het volgende:
vanochtend was de 24h van lemans klaar in B-specde Bobs hadden 180 rondjes voorsprong en hebben ruim 2,2m exp bij elkaar gereden + de Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99
ik ben gelijk bijna 36 nu
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.quote:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik toch 1 klacht nog nooit heb gehoord, dan is het wel dat het 'gevoel' ontbreekt. Die auto's rijden echt goddelijk.
Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat is waar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.
Probeer zelf eens in het echt met 150+ eenzelfde heuvel te nemen, moet jij eens kijken hoe je vliegt.quote:Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start.
Dat vind ik persoonlijk ook echt dom.quote:Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat hele contact met de weg verhaal is volslagen onzin. Alsof Forza 3 daar beter in is en JA ik heb heel wat uurtjes in Forza 3 zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.
[..]
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Schademodel zou ik graag aan hebben gehad vanaf het begin ipv pas als je level weet ik wat hebt, stuurhulp heb ik nooit aan, begonnen met ook TC en ABS uit, maar dan kwam ik helemaal niet van de plek...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.
En het is natuurlijk semi-arcade.
idd...schademodellen zien er echt NIET uit, en is echt verre van realistisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..
Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
Op welk level heb je 'm dan staan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..
Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
Toch regelmatig gevlogen dankzij van die blokken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!
bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.
maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
Op welk level heb je 'm dan staan?
Heb gister nog geraced met zwaar schade aan en na een relatief zachte aanvaring met een muurtje trok meteen m'n auto naar 1 kant.
Raakte toen de andere kant en ik kon weer enigszins normaal sturen omdat ik toen aan de andere kant ook schade had.
Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance racesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!
Fijn spel hoor, dat RD: GRID![]()
Ik zou me van kant makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef Salatrel het volgende:
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance races
Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?
Schademodel vrij vanaf lvl 40 is ook kansloos, want het merendeel speelt echt niet tot lvl 40..
Ik niet in ieder geval.. game nu alleen maar GT5, straks komt Dirt3 Gymkhana en ga ik dat weer spelen, einde van het jaar komt CoD weer van Activision, dus dan zal ik die wel weer spelen denk ik.
GT5 blijft er wel altijd tussendoor komen, maar denk niet dat ik die ooit op lvl 40 A-Spec zet hoor..
Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.
Hoe en waar het in de offline game ook kan, geen idee.
en dat is veel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ik
Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.
maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.quote:Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
online doe ik altijd 100 meter voor de finish m'n auto 180 graden om gooien om hem vervolgens in zijn achteruit uit te rijden (alleen als ik 1e ben natuurlijk).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.
Nog maar in weinig spellen zo heerlijk over de Nordschleife kunnen knallen.![]()
En dat laatste over de achteruit-versnelling...tja, dat is wel vreemd ja, maar ja...hoe vaak rij je nou achteruit in GT5.
haha..ff je tegenstanders vernederenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef very het volgende:
[..]
online doe ik altijd 100 meter voor de finish m'n auto 180 graden om gooien om hem vervolgens in zijn achteruit uit te rijden (alleen als ik 1e ben natuurlijk).
Maar in dat geval is terugschakelen lastiger dan het hendeltje wat ik nu gebruik
quote:
Online was het helemaal een hectiek.. Maar bij Grid en Dirt2 was het met 120km+ van de baan gewoon einde oefening. Met 300km was er helemaal niks meer van je auto overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening.![]()
Ja, 480 zonder slipstream.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:24 schreef Salatrel het volgende:
hmm 500?volgens mij moet ik vleugel weer ff standaard zetten want extra downforce heeft dat ding niet echt nodig.
Vleugel er af is inderdaad een goed plan!quote:
Hahahahhaquote:
Geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan deze reactie op dit filmpje op GTplanet:
Oh, I can still remember playing GT5 when I was a kid.
I was amazed by the mind blowing NES graphics back in those days. The 3 premium models were so realistic. Unfortunately the damage model was still a little poor, even though that the NES was a real power machine back in those days. But hey, over 10 cars, no other game had so many cars back in those days.
But 'Super Action Forza 3' for the Sega Master System wasn't bad either. OK, just 5 cars but the damage model was cooler and you could paint your cars in 3 different colors! And one of those cars was a Porsche.
ik vraag me af hoe het afloopt als je 2 newbies in de x2010 zet en de 24 uur endurance laat rijden war je ruim 2,2m exp voor krijgt. welk lvl ze dan zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Eerste Endurance aangezet in B-Spec.
2 nieuwe coureurs aangemaakt die meteen lvl11 werden na de finishvlag.
Leuk om uit te proberen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het afloopt als je 2 newbies in de x2010 zet en de 24 uur endurance laat rijden war je ruim 2,2m exp voor krijgt. welk lvl ze dan zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan deze reactie op dit filmpje op GTplanet:
Oh, I can still remember playing GT5 when I was a kid.
I was amazed by the mind blowing NES graphics back in those days. The 3 premium models were so realistic. Unfortunately the damage model was still a little poor, even though that the NES was a real power machine back in those days. But hey, over 10 cars, no other game had so many cars back in those days.
But 'Super Action Forza 3' for the Sega Master System wasn't bad either. OK, just 5 cars but the damage model was cooler and you could paint your cars in 3 different colors! And one of those cars was a Porsche.
Maar...maar.....dat is een motor, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef Salatrel het volgende:
waarom al die rally cars
die suzuki gsx-r krijg ik binnenkort als reward voor endurance race dus die sla ik sowieso over
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naamquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef very het volgende:
[..]
Maar...maar.....dat is een motor, toch?
Oh, dat lelijke ding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naam
[ afbeelding ]
Als je achteruit rijd kan men nog steeds denken dat je vooruit rijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb inmiddels zon ding in het rood, en ene in t blauw...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mjah was meer zoiets van: niet de moeite waard om hem te kopen aangezien je hem toch wintquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
heb inmiddels zon ding in het rood, en ene in t blauw...
net zo bagger als die caterham fireblade... al maakt die meer toeren
Maar vooruit te brangen; niet echt
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef Salatrel het volgende:
ik deed gisteren die endurance van 60 ronden op grand valley met de x2010uurtje en een paar minuten was ik klaar incl. 2 pitstops.
snelste rondje was 1:04 rond oid
in a-spec met driving force GT is die echt killing.... schokken als een MF'er op de rechte stukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.
Hey kreator, thanks voor de R10.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.
No problem. Die koop ik zo weer. (als ik 20 miljoen heb, een ferrari heb gekocht en weer heb gespaard)quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef very het volgende:
Hey kreator, thanks voor de R10.
Lekker bakkie wel
Oh, je maakt geen backup om die na het sturen weer in te laden, zodat je je verstuurde auto niet kwijt bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
No problem. Die koop ik zo weer. (als ik 20 miljoen heb, een ferrari heb gekocht en weer heb gespaard)
Neuh, wat boeit het. Die ene auto...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef very het volgende:
Oh, je maakt geen backup om die na het sturen weer in te laden, zodat je je verstuurde auto niet kwijt bent?
game data help proggie...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een backup van alleen je gt5 schnizzle?
ga naar de Save Game Ultilty (in games-tab, maar dan naar boven), daar zie je de savegame staan van GT5. Als je een USB stick erin duwt, dan kan je die savegame daarnaartoe kopieren. Verstuur de auto, delete de savegame, kopieer de savegame van de usb terug en voila...alles is er nog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een backup van alleen je gt5 schnizzle?
Iemand daarna al gekeken of je iets kan editten op de PC?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
game data help proggie...
kopieren naar je USB stickie
Wat voor auto ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was met de Red Bull X2010. Ik tot nu toe max 4, maar ik denk dat je bij de 24h races wel 6 man nodig hebt. Niet dat het boeit, want na een half uur rijden is een level 30 bob ook moe, maar rijdt alsnog iedereen eruit. En ze levellen als een malloot, als je een nieuwe bob pas in de endurance voor het eerst laat meerijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Steve-O het volgende:
Wat voor auto ?
En hoeveel bobs heb je nu gemiddeld nodig ?
Inderdaad, ik log net in maar viel me ook al op dat er nog geen nieuwe events zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Nog geen nieuwe seasonal events? ik zag wel een stel rallywagens in de online occasion dealer staan ?
de 24 uur races rij je met 3 man max.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was met de Red Bull X2010. Ik tot nu toe max 4, maar ik denk dat je bij de 24h races wel 6 man nodig hebt. Niet dat het boeit, want na een half uur rijden is een level 30 bob ook moe, maar rijdt alsnog iedereen eruit. En ze levellen als een malloot, als je een nieuwe bob pas in de endurance voor het eerst laat meerijden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu bezig met de B-Spec endurance series.
200 mijl van Laguna Seca loopt nu met een Ford GT.
Ik herken dat wel een beetje. Ik ben zover nog niet, maar de drive om te blijven racen is toch wel weg. Ben nu level 28/19 (A/B).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:28 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben GT5 op het moment een beetje zat aan het worden.. Moet alleen nog op B-spec 2 endurance racen en op Aspec nog 4...
En van de special events ook nog maar 5 ofzo... De zin is weg
Ik heb ook nog bijna alleen maar endurance races open staan (A-spec nog nascar en formule GT), maar daar heb ik inderdaad ook niet zoveel meer in. Die 4 uur van Tsukuba was al erg genoeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje. Ik ben zover nog niet, maar de drive om te blijven racen is toch wel weg. Ben nu level 28/19 (A/B).
Het is leuker om af en toe een beetje aan te kloten met seasonals dan de reguliere races te blijven doen.
Daarom, en zo'n kampioenschap duurt wel een paar uur volgens mij. Dus daar waag ik me ook niet aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Scarsick het volgende:
Ik zie echt op tegen FGT kampioenschap, ik hoor daar echt horrorverhalen over...
Veel meer doelen in dit spel heb ik ook niet meer. Ben nu level 26, dus zet wanneer het kan een endurance aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Scarsick het volgende:
Inderdaad, 20 ronden per race. Volgens mij doe je er minimaal 2 uur over in opperste concentratie. Ik wil nu alleen B-spec nog naar 30/35 halen om Vettel challenges te unlocken of direct de X2010 te unlocken.
is op zich wel te doen maar je kan je weinig foutjes permitteren. ze blijven behoorlijk dicht bij je in de buurt. ik vloog op fuji in rondje 14 van de baan en was gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Scarsick het volgende:
Ik zie echt op tegen FGT kampioenschap, ik hoor daar echt horrorverhalen over...
Die Gaymobiel, is dat de ZR1? Of de gewone?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:35 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Weinig Photo Mode pica's.....
[ afbeelding ]
Er hing een GT-R aan mn ass, dus op Monza maar gevalletje All or Nothing gedaan in een krappe chicane....... Ik dacht dat ik er tegenaan ging..... Viel mee!
[ afbeelding ]
Turbo Race in de Expert Tier.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gay mobiel, maar is een echte mannenbak.
ZR1 met Racing Modificationquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Die Gaymobiel, is dat de ZR1? Of de gewone?
Die heb ik ook ja... in het zwart i.p.v. paars..quote:
Collega had me die paint chip gestuurd en ik dacht "why not...."quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja... in het zwart i.p.v. paars..
Maar de " gewone " C6 is ook te RMen, dus vandaar dat ik t effe vroeg...
Is inderdaad een mannenbak in een gay kleur
Ze moesten je lynchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Hij is niet paars maar Passionate Pink.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133094quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Salatrel het volgende:
is er ergens een lijstje welke auto's te rmen zijn?
Mijn dochtertje kwam net uit bed toen ik met Photo Travel bezig was. "Mooie kleur papa!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ze moesten je lynchenDat kan toch niet!
De mijne is ook zwart-wit, brute bak!
vanavond ook weer ff racen. Ik wil de X2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bijdeze Netsplitter, ik vind het echt vervelend dat ik je het stuur niet heb kunnen verkopen, maar geluk bij een ongeluk is dat de garantie er nog op zat en ik toch misschien weer even ga genieten straks van een eventueel nieuw stuurwieltje![]()
Mazda 787, dat geluid als-ie startquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heeft iemand nog wat suggesties voor auto's die ik moet kopen?
Mijn garage : http://www.mygranturismo.net/9147
Ga ik kopen, thx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Mazda 787, dat geluid als-ie start
Die buiging ook op het laatst.quote:
s vettelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Krijg je als je level 35 b-spec bent een gekleurde x2010 of een S.Vettel ?
Wel nieuwe auto's ... maar geen nieuwe seasonal eventsquote:
Bazenautoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ook de cappucino germedvervolgens pink paintjob en de rims groen
dalijk ff fotootje maken als de endurance race klaar is
ze beginnen niet op regenbandenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef PieterBas het volgende:
Zijn die B-spec racers soms bang voor regen.. Rondjes van 7 à 8 minuten op Le mans. Mijn Bob reed lekker ontspannen 4.10 per rondje
Klop ja en als het de race daarna droog is, gaan ze vrolijk beginnen op regenbanden, waardoor ze alsnog de pits weer in moeten om om te wisselen naar normale banden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze beginnen niet op regenbandenmaar idd als het regent hebbie sowieso al gewonnen
quote:
youtube altijdquote:Op zondag 6 februari 2011 11:07 schreef Elkouw het volgende:
Problemen met test A8, de schumacher bocht. Iemand enkele tips?
Kart races heb ik allemaal gewonnen met een controller.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef delano.888 het volgende:
Kut kart races!!!
Advanced, 2e race, autumn ring mini, force feedback op 1, en nog me polsen helemaal dood na 5x, heb hem nu eindelijk goud. Met force feedback normaal (5) of hoger kan je je echt bij de huisarts gaan melden na deze race..
En de eerste race, nog erger, geen polsenkwelling, maar die bocht! 1e worden lukt wel, maar altijd vlieg ik minimaal 1x van de 5 rondes de bocht uit!!!
En ik kan geen youtube filmpje vinden van deze race (die 1e dus)
Begrijpelijk, maar ik heb nog niet 1 race gedaan met de controller dus vandaar. Heb die polsenpijnigende race nu dus wel gehaald, maar tokyo bay niet (vlieg de bocht uit).quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kart races heb ik allemaal gewonnen met een controller.
Hoezo FFB uitzetten? Heb hem standaard op 5 of 6 staan..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
ik heb force feedback standaard op 1 omdat het niet uit kan.... met name in de x2010 is het alleen maar irritant zeker op hoge snelheid (langere rechte stukken bijvoorbeeld. in de bochtend geen last)
Dan moet je ook geen endurance doen met een X2010.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Salatrel het volgende:
force feedback op rechte stukken in een x2010 is echt nutsdan hou ik echt niet een hele endurance vol
welke was dat? want ik heb een lvl 0 in de x2010 gezet en laat hem in ze uppie de 24 uur van le mans rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, mijn lvl-5 bob ging dankzij een endurancerace naar lvl 20
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke was dat? want ik heb een lvl 0 in de x2010 gezet en laat hem in ze uppie de 24 uur van le mans rijden
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je krijgt 2.241.184 XP voor de 24 uur van Le Mans, dus je zou ergens halverwege level 29 moeten komen als ik dat goed zeg
Voor de Lotus race: Zet je TC op 5, ABS op 1 en skid recovery aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
youtube altijd![]()
net ff top gear challenge gedaan. samba bus en kubelwagen had ik binnen een paar pogingen op gold maar die lotuswat een zenuwachtige kutbak is dat zeg
Protip: Wit gemarkeerd cones mag je WEL omrijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Salatrel het volgende:
mjah heb hem nu op zilver. zat vlak achter de #2 maar was allang blij dat ik zonder diskwalificatie bij de finish kwam
daarna maar gelijk gestopt want had geen zin om te ragen
mjah sowieso slaan die tests nergens opquote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ze hadden Lotus in de Advanced moeten zetten en die Jeep race beginners. Echt, de helft wordt er al uitgebotst door gepensioneerde soldaten. Wat een vreemde race was dat
Waarschijnlijk heb je je top speed bereikt met je auto en knalt die in de begrenzer..quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Glennz het volgende:
Ik heb soms als ik aan het rijden ben in GT5, dat het gas opeens 'losgelaten' word.
Dit terwijl ik de R2-knop gewoon ingedrukt houd. Ik heb gas geven ingesteld op 'R2' want dat vind ik fijner rijden. Maar ook als ik de standaard-instelling aanhoud; dus gewoon de X-knop indruk, gebeurt er precies hetzelfde.. Hebben andere mensen dit probleem ook en wat is hier de oplossing voor?
Voor mensen die me willen toevoegen.. m'n PSN staat in m'n ondertitel.
Als je dat laatste doet trek je wel weer langzamer op, dus je moet de perfecte combi vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Sant. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je je top speed bereikt met je auto en knalt die in de begrenzer..
Situatie is als volgt:
je rijdt 250km/h en dan "valt je gas weg", je snelheid daalt naar 235 km/h en dan ineens kun je weer gas geven tot 250km/h.
Dat herhaalt zich telkens.
Oplossing:
Volledig aanpasbare overbrenging kopen a 20.000 en bvij de instellingen je max speed omhoog zetten.
Ik gebruik zelf een stuurtje, dan is gas 90% induwen ook een handige optie.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Salatrel het volgende:
bij de kubelwagen heb je dat ook (op top gear track) wat ik dan doe is gas loslaten en weer indrukken en dat volhouden. dan blijf je namelijk gewoon op topsnelheid hangen
ik gebruik ook stuur maar komt op zelfde neerquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je dat laatste doet trek je wel weer langzamer op, dus je moet de perfecte combi vinden.
Stel dat je 240 nodig hebt op het rechte stuk, moet je hem meestal wel op 260 zetten gek genoeg, dan gaat t perfect.
[..]
Ik gebruik zelf een stuurtje, dan is gas 90% induwen ook een handige optie.
33 en een kwart na 1 24h racequote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je krijgt 2.241.184 XP voor de 24 uur van Le Mans, dus je zou ergens halverwege level 29 moeten komen als ik dat goed zeg
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:
Ik heb hem vandaag wel ingehaald in de seasonal met de Corvette, en ging er zo hard voorbij dat ik even remde om m te kunnen aanschouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:
Iemand de Citroen GT al gereden? Hoe rijdt ie
[ afbeelding ]
M'n bobs vinden 'm geweldig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:
[ afbeelding ]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een eventquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je dat zegt. Ik moet een auto hebben die sneller + betere wegligging heeft dan de mclaren uit 94quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een event
Die overzichtjes zullen op zich wel kloppen. Maar je bewering dat je na de 24 uur van Le Mans ergens in level 29 zit klopt niet, want je kunt de 24 uur van Le Mans pas op level 35 doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaarKloppen die overzichtjes niet dan?
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:22 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Die overzichtjes zullen op zich wel kloppen. Maar je bewering dat je na de 24 uur van Le Mans ergens in level 29 zit klopt niet, want je kunt de 24 uur van Le Mans pas op level 35 doen.
dit dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.
Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een event
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.
Ah oké, dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen.quote:
Volgens mij wat ik gister snel ff heb gezocht bij de dreamcar nogwat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstje
Gisteren mijn B-spec Bob laten rijden op de 4 uur nurburgring.
Kwam hij rond de 3 uur en 50 minuten over start finish, dus snel de pits in gestuurd en in de volle zon regenbanden gemonteerd.. laatste rondje ging dus flink langzamer en mooi na 4 uur en 1 minuut over de finish geduwdscheelt weer 7 minuten wachten
dream car championship in B-spec...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstje
Zandvoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef RiKe het volgende:
Ik denk euh...niet?
Hoewel Spa toch wel een HELE leuke aanvulling zou zijn!
Zandvoort zou wel heel cool zijn inderdaad. Kan ik een beetje oefenen voordat ik er weer echt op gaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zandvoort.![]()
Hockenheim lijkt me ook gaaf.
Lijkt me toch knap, tig jaar doen over het spel en dan wel binnen een paar maanden goede updates uitbrengen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd wanneer de nieuwe update uit komt en wat er allemaal in zit....
Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef Sant. het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen nog maar de Bob aan het laten races voor de X2010
Enduro's en Formule GT championship begin ik niet aan voordat ik tussentijds kan saven.
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef very het volgende:
Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d.
Ze zijn er echt hoor. Vast niet veel (in verhouding dan, genoeg gekken natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.
60 ronden grand valley kan ik wel aan, de rest trek ik niet in mijn eentje.
Peugeot 908 HDi FAPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
Klopt. Het is nergens bevestigd maar het heeft waarschijnlijk te maken met de aankomende update/patch. Heb hier en daar diverse speculaties gelezen, ook dat ze iets weer gelijk willen trekken oidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef jackson het volgende:
Waarschijnlijk twaalf keer aan de orde geweest hier maar die seasonevents zijn dood qua updates?
Waarschijnlijk wel, maar ik heb zelf nog nooit GT-TV bekeken.. die werkte toen nog niet goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef very het volgende:
Is dat niet de docu die je ook op GT-TV kan bekijken?
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zeker
Die kutprototypes zijn snelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheid
De Amuse S2000.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heeft iemand nog wat suggesties voor auto's die ik moet kopen?
Mijn garage : http://www.mygranturismo.net/9147
Waarom zou je in je laatste lap nog banden vervangen en bijtanken? Zie van beide het nut niet echt, tenzij je echt helemaal droog stond maar anders..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef Andyy het volgende:
Ik schrok me gisteren dood, endurance aan het doen, laatste lap dus ik dacht: "nieuwe soft racing tires eronder en tank volgooien", maar de tank was dus bijna leeg en het duurde nogal lang, dacht dat die was vastgelopen
Maar blijkbaar is het normaal als je meer tankt je ook langer stilstaat? Is wel zo logisch natuurlijk.
hier ook de 908 hdi fap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Minolta.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Dank voor de info, dan wachten we het even af. Ook nog niet bekend wanneer de update gaat komen neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Klopt. Het is nergens bevestigd maar het heeft waarschijnlijk te maken met de aankomende update/patch. Heb hier en daar diverse speculaties gelezen, ook dat ze iets weer gelijk willen trekken oid![]()
Er gaan wel nieuwe komen, en waarschijnlijk zijn dat dan rally's. Dat is gebasseerd op de online occassion dealer.
Maar ik heb nog nergens een officiele verklaring gelezen of gezien.
Heb vanmiddag een tijdje online lopen zoeken, want ik vind die events wel leuk.
Cappuccino ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef woessie het volgende:
Ik vind het tegenwoordig echt zoveel leuker om minder goede banden te gebruiken! Alle aids off (alleen abs op 1, op 0 lukt het ook wel maar vergt nog wat oefening), en knallen en schuiven maar met die bak![]()
Met name auto's als de mx5 en s2000 zijn gewoon erg leuk om bochten mee te nemen als je niet belachelijk veel grip hebt
Effe gas los, kontje uit laten breken en DORIFTO!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef woessie het volgende:
Ik vind het tegenwoordig echt zoveel leuker om minder goede banden te gebruiken! Alle aids off (alleen abs op 1, op 0 lukt het ook wel maar vergt nog wat oefening), en knallen en schuiven maar met die bak![]()
Met name auto's als de mx5 en s2000 zijn gewoon erg leuk om bochten mee te nemen als je niet belachelijk veel grip hebt
ferrari enzo op sport hard zetten en driving aids uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef woessie het volgende:
Was tijdens de Nascar challengequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef Salatrel het volgende:
dat doet ie wel vaker bij tijdlimiet racesbij rondelimiet races niet als het goed is
Dat besloot hij zelf te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef Salatrel het volgende:
maar dat zijn maar een paar rondjesdan geef je toch gewoon de opdracht niet pitten
Dat moet op zich gemakkelijk lukken, die van mij was destijds nog geen level 25 en heeft de eerste twee races met een ronde voorsprong op het hele veld gewonnen. Derde race op Nurnburgring na een paar ronden geskipt omdat hij telkens in die chicane spinde, de laatste twee gingen moeizamer maar ook gewonnen. Je moet er echter wel bij blijven en hem zo nu en dan flink pushen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat besloot hij zelf te doenMaar goed kampioenschap ook weer gewonnen. Nu nog de Formula GT zien te halen. Met een lvl 28 rijden moet het toch wel lukken?
Bron?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Netsplitter het volgende:
Geruchten gaan dat 14 feb de nieuwe patch uit komt.
dan moet je op het rechte stuk aanrijdend naar de chicane toe opdracht geven vaart te minderen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Derde race op Nurnburgring na een paar ronden geskipt omdat hij telkens in die chicane spinde
Dat wil iedereen weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef woessie het volgende:
En wat houdt die update in? Daar kan ik dan weer niet veel over vinden.
Dat sowieso.quote:
Dat deed ik ook wel, maar hij ging dan nog als een bezetene door de chicane. Eerste 3 ronden was er niets aan de hand, maar toen hij in de vierde ronde de leiding pakte, begon het. Nadat hij 4 ronden achtereen spinde en de achterstand zo groot was, heb ik het geskipt. Desondanks de hele serie wel gewonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan moet je op het rechte stuk aanrijdend naar de chicane toe opdracht geven vaart te minderen.
Ferrari F1 challenge.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef very het volgende:
Seasonal Events 7 is uit!
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=178257
Opnieuwquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ferrari F1 challenge.
En je kan ze overnieuw doen, dan krijg je weer geld enzo.
Credits zijn wel een stuk minder per race.
Komt door mijn jeugdig enthousiasme.quote:
Als je nog een weekje geduld hebt kan ik wel een auto met je ruilen, ik heb beide F1 Ferrari's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:54 schreef Aerox2002 het volgende:
Hmm moet nog wel even door gaan sparen... Kom nog zo'n 6 miljoen te kort voor de goedkoopste F1, en ik wil eigenlijk ook die Escudo nog kopen uit de online occasion dealer...
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef Sant. het volgende:
godverdegodver!
Ik zat nog te twijfelen om te gaan sparen voor die F1 cars, maar ik kon me telkens niet bedwingen als ik weer iets leuks zag.. gisteren een berg rallycars aangeschaft en nu heb ik nog maar een 2mio credits ofzo..
grrr
De eerste race van de Dreamcar Challenge levert een ton op ongeveer....en is maar 10 rondjes over de Indyquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef Sant. het volgende:
Snelste manier om aan geld te komen is?
Geen A-spec grinden, ik moet ze daadwerkelijk rijden
Nee, je kan hem beter ruilen met mij tegen een auto van jouquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zit te denken om die Jaguar te kopen van 10 miljoen,
Goed idee?
Wat voor auto's wil je nog hebben? Kan ik kijken of ik er 1 van heb...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef very het volgende:
[..]
Als je nog een weekje geduld hebt kan ik wel een auto met je ruilen, ik heb beide F1 Ferrari's.
-Gillet Vertigo Race Car ‘04quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:14 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Wat voor auto's wil je nog hebben? Kan ik kijken of ik er 1 van heb...
racing soft. ABS en traction control uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Michiel706 het volgende:
Hoe halen jullie die laatste race in die NASCAR challenge? 2 ronden op Daytona, achteraan beginnen en als eerste eindigen?
Ik kom met moeite met een topspeed van 310 uit de bocht, waar de rest veel harder uit die bocht komen... zowel boven in de bocht als onderin de bocht...
HELLUP!!!
Slipstreaming is the key to succes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Michiel706 het volgende:
Hoe halen jullie die laatste race in die NASCAR challenge? 2 ronden op Daytona, achteraan beginnen en als eerste eindigen?
Ik kom met moeite met een topspeed van 310 uit de bocht, waar de rest veel harder uit die bocht komen... zowel boven in de bocht als onderin de bocht...
HELLUP!!!
Ik zeg: prima! Wat is je PSN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef Salatrel het volgende:
Ford AU 2000 Ford Falcon XR8 '00
volgens mij heb ik die. wil deze wel ruilen tegen de mazda 787b als je die hebt
mijn psn is gewoon Salatrel of met een kleine s weet niet of caps gevoelig is. ik laat vanavond wel ff weten of het inderdaad die ford is volgens mij wel. stond gisteren in de occasion shopquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef very het volgende:
[..]
Ik zeg: prima! Wat is je PSN?
Je staat geplanned op de 19e. Dit zou misschien nog eens uit kunnen lopen hoor, lastig plannen zover vooraf.
Mocht je mijn up-to-date schema in de gaten willen houden:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=155213
(BTW: zou er nog steeds geen animo zijn voor een apart auto-ruil topic?)
Prima!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn psn is gewoon Salatrel of met een kleine s weet niet of caps gevoelig is. ik laat vanavond wel ff weten of het inderdaad die ford is volgens mij wel. stond gisteren in de occasion shop
Zo uit mijn hoofd heb ik deze wel, das die zilvere DTM met D2 erop toch? Die wil ik wel ruilen voor 1 van die Ferrari F1 cars (zal thuis even kijken welke ik wil)quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef very het volgende:
[..]
-Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00
Dat is inderdaad die auto ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd heb ik deze wel, das die zilvere DTM met D2 erop toch? Die wil ik wel ruilen voor 1 van die Ferrari F1 cars (zal thuis even kijken welke ik wil)
Thanks! Ik zal je toevoegen rond de 20e.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Aerox2002 het volgende:
Ik heb gekeken en ik heb die auto inderdaad. 20 februari is oke voor het ruilen voor een F2007.
-edit- PSN: AeroxSchumi
-edit2- moet ik hem nog volledig tunen voor je?
Die koop je toch gelijk als je t geld hebtquote:
Ik heb het geld wel, maar als ik deze alleen online en in de race kan gebruiken is de return on investments nou niet al te hoogquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die koop je toch gelijk als je t geld hebt(gewoon premium)
Die ja, moeilijke baan wel met die scherpe bochten en die flinke bult, maar oh wat is die ring toch weer tof elke keer!quote:
Meh, zijn veel toffere auto's te koop dan die vind ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die koop je toch gelijk als je t geld hebt(gewoon premium)
Dan wil ik een nieuw leven want ik droom ook wel eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:52 schreef woessie het volgende:
Ik wil nieuwe tracks want deze kan ik dromen
Tag-Team met een maat van je ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Sant. het volgende:
Pff de 9 uur van Tsukuba staan op het program, maar heb ik heul geen zin in!
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
Win je er wel een auto mee als je alles goud haalt? Heb er pas 1 gedaan.
Tof. Ik had 18.8 miljoen, omdat ik 20 wilde, zodat ik die dure ferrari kon kopen en big spender ofoiets zou krijgen. Maar toen kocht ik op voorhand ff die F1 '10 maar toen bleek dat je er maar een ton voor kreeg.quote:
Sowieso had je beter de F2007 kunnen kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tof. Ik had 18.8 miljoen, omdat ik 20 wilde, zodat ik die dure ferrari kon kopen en big spender ofoiets zou krijgen. Maar toen kocht ik op voorhand ff die F1 '10 maar toen bleek dat je er maar een ton voor kreeg.
Want? Als je de '10 kiest, krijg je alleen maar '10 tegenstanders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef very het volgende:
[..]
Sowieso had je beter de F2007 kunnen kopen
ik deed de 4WD met de escudoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef very het volgende:
Oh man, gister eventjes al die Seasonals gedaan, en dat was leuk
Voor die 200pk races heb ik een Lupo GTI CupCar gebruikt, voor de 300pk een Amuse S2000, voor de 400pk een Mine's Lancer Evo en voor de F1 races de Ferrari F2007.
Niet getuned, andere banden of wat dan ook. Races waren alsnog niet moeilijk (alles in 1 keer gehaald), maar ik kwam erachter dat die S2000 en die Mine's Evo echt super lekker rijden. Vooral met die Amuse kan je hem lekker de bochten ingooien.
Heerlijk bakkie!
Dat is waar, maar de F2007 is gewoon een snellere, lekkerdere auto.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Als je de '10 kiest, krijg je alleen maar '10 tegenstanders.
jawel hoor dat kan wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Gisteren eindelijk dan GT5 uitgebreid kunnen testen. Allemaal leuk enzo, maar 1 ding is echt een enorme tegenvaller, namelijk dat je niet manual + clutch kan schakelen. En dat is zeer matig imo.
Please vertel me iemand dat ik dat over het hoofd zie?
Ben speciaal voor deze game van xbox360 naar ps3 overgestapt :$
dan heb ik er geen verstand vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb geen stuur, ik gebruik een wired 360 controller via een XCM cross battle adapter.
Zou wel raar zijn dan als het op een gewone controller niet kan, terwijl er wel een clutch in de game zit. Maar bij de controller-instellingen zie ik nergens een clutch staan.
Tjap Tjoy Bai Pangang Fu Yong Haiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb geen stuur, ik gebruik een wired 360 controller via een XCM cross battle adapter.
Dan ga ik niet winnen denk ik, dat zijn fervent CoD Black Ops spelersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Tag-Team met een maat van je ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tjap Tjoy Bai Pangang Fu Yong Hai
na "...360 controller" is dat voor mij chinees
vanavond de nieuwe seasons maar eens checken, wel jammer dat je er niet zoveel xp en geld voor krijgt. centen heb ik nodig en xp trouwens ook
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken, maar met race games ligt de 360 controller behoorlijk prettiger in de hand dan de PS3 controller. Ik heb gas geven en remmen op de triggers staan en weet dan vooral met endurance races of als ik enkele ronden over de groene hel jaag, niet goed waar ik met mijn rechter duim heen moet. Ligt er altijd dusdanig voorlangs, dat het of pijn doet of met het sturen naar rechts, in de weg ligt. Met de 360 controller heb ik daar geen last van. Het is dat je dan weer met een kabel zit, anders had ik het ook gedaan.quote:
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken...
Wat Tommy hier zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef very het volgende:
[..]
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijk![]()
Maar "bezem" klinkt lang niet zo interessant als een heuse "XCM cross battle adapter" natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat Tommy hier zegt
Voor mijn part speelt ie met een bezem.
Nah, ik weet niet hoe die dingen precies heten, maar er zijn speciale adapters om een Xbox controller op je PS3 aan te sluiten. Zou best kunnen dat het ding zo heet. Een stuur aanschaffen vind ik weer even een stap te ver, speel buiten GT5 en eventueel Forza geen andere serieuze race games. Dan moet het sowieso al een stuurtje zijn die op beide werkt, ik ga geen twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef very het volgende:
[..]
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijk![]()
Maar dan nog; stuurtje FTW
O rly?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoe die dingen precies heten, maar er zijn speciale adapters om een Xbox controller op je PS3 aan te sluiten. Zou best kunnen dat het ding zo heet.
eeeeeh...wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die rapid fire gebruiken zijn sowieso zielig.
Dat adapter ding. Is behalve voor 360-ps3 ook een rapid fire optie.quote:
De 360 controller ligt voor racegames zeker een stuk beter in de hand dan de dualshockquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
[..]
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken, maar met race games ligt de 360 controller behoorlijk prettiger in de hand dan de PS3 controller. Ik heb gas geven en remmen op de triggers staan en weet dan vooral met endurance races of als ik enkele ronden over de groene hel jaag, niet goed waar ik met mijn rechter duim heen moet. Ligt er altijd dusdanig voorlangs, dat het of pijn doet of met het sturen naar rechts, in de weg ligt. Met de 360 controller heb ik daar geen last van. Het is dat je dan weer met een kabel zit, anders had ik het ook gedaan.
Ik heb een antraciete Golf 3 GTI 16v 2.0 1995 3-deurs. Tis een ouwe pauperbak, maar het motortje doet het geweldig. En hij is standaard.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef very het volgende:
Ik heb zelf een Volkswagen Golf MK3 1.6 CL 1995 3-deurs, maar ik noem het gewoon een golf 3. Snap je me nu een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |