abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164188

trophy lijst
car lijst

quote:
Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_92164199
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Salatrel het volgende:
vanochtend was de 24h van lemans klaar in B-spec :D de Bobs hadden 180 rondjes voorsprong en hebben ruim 2,2m exp bij elkaar gereden + de Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99

ik ben gelijk bijna 36 nu :')
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 februari 2011 @ 10:58:02 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92164210
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
Vanaaf weer verder grinden... ;(
Ik heb 18 miljoen. Nog 2 te gaan, dan een ferrari kopen.
pi_92164376
Ik zie nu het topic weer... En ik weet dat ik nog ergens GT5 heb liggen, ben er echt in teleurgesteld. Had een week voor het uitkomen een PS3 gekocht, niet voor GT5 specifiek, en GT5 maar gehaald, maar ik vind het racen echt slecht, intelligentie is goed, maar ik mis gewoon gevoel met de wagens. Ben Forza gewend op de 360 en daar geniet ik er meer van.

Dus voor mij is het een spel wat ik eigenlijk niet meer speel, dat terwijl ik de eerste GT's op de PS one echt helemaal kapot heb gespeeld!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 februari 2011 @ 11:10:19 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92164658
Als ik toch 1 klacht nog nooit heb gehoord, dan is het wel dat het 'gevoel' ontbreekt. Die auto's rijden echt goddelijk.
pi_92165005
...en dan de A.I. wel goed vinden |:(
People assume too much.
pi_92165531
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef very het volgende:
...en dan de A.I. wel goed vinden |:(
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.

quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik toch 1 klacht nog nooit heb gehoord, dan is het wel dat het 'gevoel' ontbreekt. Die auto's rijden echt goddelijk.
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 februari 2011 @ 11:37:26 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92165697
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:

Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start. Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.
En het is natuurlijk semi-arcade.
pi_92165859
quote:
AI als in dat je niet iedere keer dezelfde tegenstander het zelfde ziet doen. Wat je bijvoorbeeld wel heel erg ziet bij spellen als NFS.
Dat is waar.

quote:
Ik vind dat dus niet, mis het gevoel van het contact met de weg, komt ook als je dat circuit in de bergen rijdt je zo'n tering eind gaat vliegen als je aankomt rijden over de heuvel na de start.
Probeer zelf eens in het echt met 150+ eenzelfde heuvel te nemen, moet jij eens kijken hoe je vliegt.

quote:
Maar bijvoorbeeld ook dat als je achteruit moet rijden je niet gewoon moet terugschakelen via neutraal, maar op een knop drukt, dus je kan van 6 in 1x in R zeg maar...
Dat vind ik persoonlijk ook echt dom.
Ik schakel altijd automatisch, en nu moet ik alsnog een dom knopje op mijn stuurtje gebruiken om achteruit te rijden, en mezelf in de raarste bochten wringen wanneer ik ook nog eens moet sturen. Waarom inderdaad niet gewoon terugschakelen naar R? Hopelijk komt dat met een update, maar vraag het me af. Ik heb nu overigens mijn schakelpook als achteruit ingesteld, dat werkt al iets beter dan een knopje op het stuur zelf.
People assume too much.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:47:09 #10
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92166084
quote:

[..]

[..]

Dat hele contact met de weg verhaal is volslagen onzin. Alsof Forza 3 daar beter in is en JA ik heb heel wat uurtjes in Forza 3 zitten.

Het gevoel met de weg is juist heerlijk. Gigantische jumps heb je ook in Forza en daar vliegen de auto's soms ook ala Dukes of Hazzard door de lucht.

GT5 is ANDERS dan Forza 3, het betekend niet automatisch SLECHTER.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_92166263
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet echt een valide argument. Als je je schademodel uitschakelt is het ook niet realistisch. Als je stuurhulp op max zet is het ook niet realistisch.
En het is natuurlijk semi-arcade.
Schademodel zou ik graag aan hebben gehad vanaf het begin ipv pas als je level weet ik wat hebt, stuurhulp heb ik nooit aan, begonnen met ook TC en ABS uit, maar dan kwam ik helemaal niet van de plek...
pi_92167088
Schademodel vind ik een echt bagger, beetje blikschade..

Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
RaceDriver GRID stijl zeg maar..
pi_92167406
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:

Dat zou veel harder moeten zijn. zodat je niet meer blind een bocht in knalt of via de zijkant je voorganger inhaalt..
idd...schademodellen zien er echt NIET uit, en is echt verre van realistisch.
Rij je met 300+ tegen een muurtje, zit er een klein deukje in de motorkap, of als het even meezit begint de bumper los te komen. En dan ook hoe die schade eruit ziet...bijvoorbeeld heel het gebied om je koplamp vervormd en kapot, maar de lamp zelf ziet er nog als nieuw uit.

Doe dan maar gewoon helemaal geen schademodel, want dit slaat ook nergens op.
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 februari 2011 @ 12:42:21 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92168290
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:

Op welk level heb je 'm dan staan?
Heb gister nog geraced met zwaar schade aan en na een relatief zachte aanvaring met een muurtje trok meteen m'n auto naar 1 kant.
Raakte toen de andere kant en ik kon weer enigszins normaal sturen omdat ik toen aan de andere kant ook schade had. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:22:59 #15
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_92169695
GRID en Forza hebben beiden een heerlijk schademodel.
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!

bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.

maar klopt het dat bij level 40 het schademodel echt 'vrij' komt??
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_92170814
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
als je dan vol uit de bocht vliegt dan 'klap' je ook echt lekker op de muur, onderdelen vliegen in de rondte en op het moment van contact hoor je ook een lekkere KLETS!/BOTS!/PATS! waarbij je ook echt denkt: oei, dit kán niet goed zijn! wat een klapper!

bij GT5 ram je met 300+ op de blokken(monza bijvoorbeeld), je hoort een doffe klap en je staat meteen stil, en dat was het. je wordt niet eens gelanceerd/ramt dwars door de blokken heen.

Toch regelmatig gevlogen dankzij van die blokken!
Maar geen echte schade a-la Burnout... maar das ook niet realistisch :)
pi_92171768
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Netsplitter het volgende:

Op welk level heb je 'm dan staan?
Heb gister nog geraced met zwaar schade aan en na een relatief zachte aanvaring met een muurtje trok meteen m'n auto naar 1 kant.
Raakte toen de andere kant en ik kon weer enigszins normaal sturen omdat ik toen aan de andere kant ook schade had. :')
Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?
Schademodel vrij vanaf lvl 40 is ook kansloos, want het merendeel speelt echt niet tot lvl 40..

Ik niet in ieder geval.. game nu alleen maar GT5, straks komt Dirt3 Gymkhana en ga ik dat weer spelen, einde van het jaar komt CoD weer van Activision, dus dan zal ik die wel weer spelen denk ik.
GT5 blijft er wel altijd tussendoor komen, maar denk niet dat ik die ooit op lvl 40 A-Spec zet hoor..
pi_92171804
quote:

Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!
Fijn spel hoor, dat RD: GRID :Y
pi_92172644
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Sant. het volgende:

[..]

Vergeet de melding: "Terminal Damage" niet.. Einde race na enkele goeie ronden.. byebye en retry!
Fijn spel hoor, dat RD: GRID :Y
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance races :')
pi_92174137
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef Salatrel het volgende:
dan zou een mooie zijn voor aan he eind van je endurance races :')
Ik zou me van kant maken |:( :)

Maar het is wel gaaf.. je wagen aan gort rijden en terug naar de pit proberen te komen voor herstel.. vet man.

-edit: Wat bij TD uiteraard niet meer mogelijk is..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 februari 2011 @ 15:11:13 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92174377
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Sant. het volgende:

[..]

Wtf are you talking about?! Kan ik dat nog extra instellen dan? Waar?
Schademodel vrij vanaf lvl 40 is ook kansloos, want het merendeel speelt echt niet tot lvl 40..

Ik niet in ieder geval.. game nu alleen maar GT5, straks komt Dirt3 Gymkhana en ga ik dat weer spelen, einde van het jaar komt CoD weer van Activision, dus dan zal ik die wel weer spelen denk ik.
GT5 blijft er wel altijd tussendoor komen, maar denk niet dat ik die ooit op lvl 40 A-Spec zet hoor..
Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.
Hoe en waar het in de offline game ook kan, geen idee. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_92174765
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat kan sowieso in de online modus, als je zelf een game host.
Hoe en waar het in de offline game ook kan, geen idee. :@
Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ik :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:28:32 #23
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_92175225
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik heb GT pas een half uurtje online gespeeld denk ik :)
en dat is veel...
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_92179218
quote:

Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening. _O- _O-
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:33:10 #25
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_92181872
quote:
Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.

Nog maar in weinig spellen zo heerlijk over de Nordschleife kunnen knallen. _O_

En dat laatste over de achteruit-versnelling...tja, dat is wel vreemd ja, maar ja...hoe vaak rij je nou achteruit in GT5.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_92182453
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.

Nog maar in weinig spellen zo heerlijk over de Nordschleife kunnen knallen. _O_

En dat laatste over de achteruit-versnelling...tja, dat is wel vreemd ja, maar ja...hoe vaak rij je nou achteruit in GT5.
online doe ik altijd 100 meter voor de finish m'n auto 180 graden om gooien om hem vervolgens in zijn achteruit uit te rijden (alleen als ik 1e ben natuurlijk).
Maar in dat geval is terugschakelen lastiger dan het hendeltje wat ik nu gebruik :P
People assume too much.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:49:16 #27
Subaru Impreza GT Turbo
pi_92182649
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef very het volgende:

[..]

online doe ik altijd 100 meter voor de finish m'n auto 180 graden om gooien om hem vervolgens in zijn achteruit uit te rijden (alleen als ik 1e ben natuurlijk).
Maar in dat geval is terugschakelen lastiger dan het hendeltje wat ik nu gebruik :P
haha..ff je tegenstanders vernederen :P :D

Dan is zo'n knop niet handig nee :D
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:49:11 #28
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92192047
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 februari 2011 @ 20:51:26 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92192185
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:

Briljant :') :D
_O-
pi_92198780
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]

Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening. _O- _O-
Online was het helemaal een hectiek.. Maar bij Grid en Dirt2 was het met 120km+ van de baan gewoon einde oefening. Met 300km was er helemaal niks meer van je auto over :D
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_92200390
zo dan :') als je je bovenarmen wil trainen moet je driving force GT kopen, force feedback op maximaal zetten en dan indy500 gaan rijden met een x2010 :') en dan dat stuur strak houden op het rechte stuk :')
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 februari 2011 @ 09:18:46 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92210753
Toffe bak, die carbon-versie. Thx, Very. :7.
Gisteravond ff paar keer een oval race gedaan in 3 minuten ofzo. Rondjes van 29/30. Top van 500. :').
pi_92210863
hmm 500? :P volgens mij moet ik vleugel weer ff standaard zetten want extra downforce heeft dat ding niet echt nodig.
pi_92210917
Ik wil hem nu ook wel hebben die X2010

toch weer eens oefenen op vettel challenge.. niet meer gedaan na afgelopen zaterdag.
of b-spec op 35 uiteraard :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:28:53 #35
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_92210926
Ik moet ook maar eens lvl 30 worden... kan ik hem proberen te halen.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 februari 2011 @ 09:29:55 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92210952
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:24 schreef Salatrel het volgende:
hmm 500? :P volgens mij moet ik vleugel weer ff standaard zetten want extra downforce heeft dat ding niet echt nodig.
Ja, 480 zonder slipstream.
pi_92213599
bspec 35 is t makkelijkst :D
En moet zeggen, met een lijmklem kun je die X2010 langs de muur laten winnen in Aspec :)
Like the wind dan he ;)
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, 480 zonder slipstream.
Vleugel er af is inderdaad een goed plan!

[ Bericht 7% gewijzigd door zwaardegekste op 02-02-2011 12:33:03 ]
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:43:19 #38
Subaru Impreza GT Turbo
pi_92219825
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:

Briljant :') :D
Hahahahha _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dan deze reactie op dit filmpje op GTplanet:

Oh, I can still remember playing GT5 when I was a kid.
I was amazed by the mind blowing NES graphics back in those days. The 3 premium models were so realistic. Unfortunately the damage model was still a little poor, even though that the NES was a real power machine back in those days. But hey, over 10 cars, no other game had so many cars back in those days.
But 'Super Action Forza 3' for the Sega Master System wasn't bad either. OK, just 5 cars but the damage model was cooler and you could paint your cars in 3 different colors! And one of those cars was a Porsche.

_O-
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_92226052
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

I was amazed by the mind blowing NES graphics back in those days. The 3 premium models were so realistic. Unfortunately the damage model was still a little poor, even though that the NES was a real power machine back in those days. But hey, over 10 cars, no other game had so many cars back in those days.
But 'Super Action Forza 3' for the Sega Master System wasn't bad either. OK, just 5 cars but the damage model was cooler and you could paint your cars in 3 different colors! And one of those cars was a Porsche.

_O-
Geniaal :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 februari 2011 @ 15:39:49 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92226266
Eerste Endurance aangezet in B-Spec.
2 nieuwe coureurs aangemaakt die meteen lvl11 werden na de finishvlag. _O-
pi_92226583
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Eerste Endurance aangezet in B-Spec.
2 nieuwe coureurs aangemaakt die meteen lvl11 werden na de finishvlag. _O-
ik vraag me af hoe het afloopt als je 2 newbies in de x2010 zet en de 24 uur endurance laat rijden war je ruim 2,2m exp voor krijgt. welk lvl ze dan zijn _O-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 februari 2011 @ 15:52:14 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92227020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik vraag me af hoe het afloopt als je 2 newbies in de x2010 zet en de 24 uur endurance laat rijden war je ruim 2,2m exp voor krijgt. welk lvl ze dan zijn _O-
Leuk om uit te proberen. :D
Alleen heb ik nog geen x2010. :@
pi_92227734
ik moet zeggen dat de bandenslijtage van de x2010 erg meevalt. benzine is eerder op :')
pi_92236370
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

_O-
_O- _O- _O- _O-
pi_92265606
Iemand al nieuwe seasonal events? Ik hoor dat die er nog niet zijn.
Het schijnt vandaag wel een nationale feestdag te zijn in Japan: http://en.wikipedia.org/wiki/Setsubun

Schijnt dat de OCD wel geupdate is:

* Dodge Ram 1500 (34,312cr)
* Chevrolet SSR '03 (37,255cr)
* Caterham Seven Fireblade (59,905cr)
* Suzuki GSX-R/4 Concept '01 (124,875cr)
* Citroen Xsara Rally Car '99 (147,289cr)
* Ford Focus Rally Car '99 (244,873cr)
* Mitsubishi Lancer Evolution VI Rally Car '99 (295,212cr)
* Peugeot 206 Rally Car '99 (298,873cr)
* Toyota Corolla Rally Car '98 (294,703cr)
* Subaru Impreza Rally Car '99 (292,834cr)
* Lancia Delta HF Inegrale Rally Car '92 (725,542cr)
* FGT (4,838,900cr)
People assume too much.
pi_92265984
waarom al die rally cars :r

die suzuki gsx-r krijg ik binnenkort als reward voor endurance race dus die sla ik sowieso over
pi_92266039
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef Salatrel het volgende:
waarom al die rally cars :r

die suzuki gsx-r krijg ik binnenkort als reward voor endurance race dus die sla ik sowieso over
Maar...maar.....dat is een motor, toch?
People assume too much.
pi_92266117
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef very het volgende:

[..]

Maar...maar.....dat is een motor, toch?
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naam

pi_92266200
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, dat lelijke ding.

Iemand deze al gereden? Is ie lekker?
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 februari 2011 @ 11:33:07 #50
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92266211
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als je achteruit rijd kan men nog steeds denken dat je vooruit rijd. :')
pi_92266416
quote:

[..]

[ afbeelding ]
heb inmiddels zon ding in het rood, en ene in t blauw...
net zo bagger als die caterham fireblade... al maakt die meer toeren :)

Maar vooruit te brangen; niet echt ;)
pi_92266446
ik deed gisteren die endurance van 60 ronden op grand valley met de x2010 :P uurtje en een paar minuten was ik klaar incl. 2 pitstops.

snelste rondje was 1:04 rond oid :')
pi_92266457
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

heb inmiddels zon ding in het rood, en ene in t blauw...
net zo bagger als die caterham fireblade... al maakt die meer toeren :)

Maar vooruit te brangen; niet echt ;)
mjah was meer zoiets van: niet de moeite waard om hem te kopen aangezien je hem toch wint :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 februari 2011 @ 11:59:54 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92267102
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef Salatrel het volgende:
ik deed gisteren die endurance van 60 ronden op grand valley met de x2010 :P uurtje en een paar minuten was ik klaar incl. 2 pitstops.

snelste rondje was 1:04 rond oid :')
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.
pi_92267227
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.
in a-spec met driving force GT is die echt killing.... schokken als een MF'er op de rechte stukken :( in de bochten heerlijk kalm dat dan weer wel
pi_92267626
quote:

[..]

Hey kreator, thanks voor de R10.
Lekker bakkie wel :)
People assume too much.
pi_92268138
Bob kan goed in een x2010, nu op de Nordschleife aan het racen.
5.03.860 voor de eerste ronde.
Ebony Day O+
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 februari 2011 @ 12:50:31 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92268945
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef very het volgende:
Hey kreator, thanks voor de R10.
Lekker bakkie wel :)
No problem. Die koop ik zo weer. (als ik 20 miljoen heb, een ferrari heb gekocht en weer heb gespaard)
pi_92269260
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

No problem. Die koop ik zo weer. (als ik 20 miljoen heb, een ferrari heb gekocht en weer heb gespaard)
Oh, je maakt geen backup om die na het sturen weer in te laden, zodat je je verstuurde auto niet kwijt bent?
People assume too much.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 februari 2011 @ 12:59:15 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92269328
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef very het volgende:
Oh, je maakt geen backup om die na het sturen weer in te laden, zodat je je verstuurde auto niet kwijt bent?
Neuh, wat boeit het. Die ene auto...
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 februari 2011 @ 12:59:37 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92269334
Hoe maak je eigenlijk een backup van alleen je gt5 schnizzle?
pi_92269448
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
game data help proggie...
kopieren naar je USB stickie
pi_92269501
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
ga naar de Save Game Ultilty (in games-tab, maar dan naar boven), daar zie je de savegame staan van GT5. Als je een USB stick erin duwt, dan kan je die savegame daarnaartoe kopieren. Verstuur de auto, delete de savegame, kopieer de savegame van de usb terug en voila...alles is er nog.

Zo kan je zelfs, wanneer je zelf twee accounts hebt, gratis auto's kopen :)
People assume too much.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 februari 2011 @ 14:07:35 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92272265
Nee, ik hoef het niet voor de hack, maar wel voor als mijn HD het een keer begeeft. Thx voor de uitleg. :)
pi_92280053
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

game data help proggie...
kopieren naar je USB stickie
Iemand daarna al gekeken of je iets kan editten op de PC?
pi_92280606
quote:

[..]

Wat voor auto ?
En hoeveel bobs heb je nu gemiddeld nodig ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 februari 2011 @ 16:58:59 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92280701
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Steve-O het volgende:
Wat voor auto ?
En hoeveel bobs heb je nu gemiddeld nodig ?
Dat was met de Red Bull X2010. Ik tot nu toe max 4, maar ik denk dat je bij de 24h races wel 6 man nodig hebt. Niet dat het boeit, want na een half uur rijden is een level 30 bob ook moe, maar rijdt alsnog iedereen eruit. En ze levellen als een malloot, als je een nieuwe bob pas in de endurance voor het eerst laat meerijden.
pi_92282957
Nog geen nieuwe seasonal events? ik zag wel een stel rallywagens in de online occasion dealer staan ?
pi_92283691
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Nog geen nieuwe seasonal events? ik zag wel een stel rallywagens in de online occasion dealer staan ?
Inderdaad, ik log net in maar viel me ook al op dat er nog geen nieuwe events zijn.
pi_92283703
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat was met de Red Bull X2010. Ik tot nu toe max 4, maar ik denk dat je bij de 24h races wel 6 man nodig hebt. Niet dat het boeit, want na een half uur rijden is een level 30 bob ook moe, maar rijdt alsnog iedereen eruit. En ze levellen als een malloot, als je een nieuwe bob pas in de endurance voor het eerst laat meerijden.
de 24 uur races rij je met 3 man max.
pi_92287706
Ik rij ze met 1 tegelijk, Le Mans winnen ze met 140 rondjes voorsprong. Level 39 inmiddels *O*
pi_92310059
gisteren even jeff gordons nascar school gedaan. die is eigelijk te makkelijk. abs en traction control uit en binnen no time had ik alles goud :')
pi_92310416
Rallycars in bij de Occadiondealert!
Daar gaan mijn zuurverdiende centjes weer :-) ik spaar ze allemaal :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 4 februari 2011 @ 08:47:27 #74
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92310436
Ben nu bezig met de B-Spec endurance series. *O*
200 mijl van Laguna Seca loopt nu met een Ford GT. :')
pi_92311214
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu bezig met de B-Spec endurance series. *O*
200 mijl van Laguna Seca loopt nu met een Ford GT. :')
:D ik deed ze gewoon met de formula GT :') vanavond maar eens formula GT in b-spec doen want die heb ik nog steeds niet gedaan :') lvl 36 coureurs moetne wel genoeg zijn denk ik.

mijn x2010 heeft al bijna 26k op de teller trouwens _O- 2x 24 uur van lemans tikt best aan
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:28:10 #76
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_92311245
Ik ben GT5 op het moment een beetje zat aan het worden.. Moet alleen nog op B-spec 2 endurance racen en op Aspec nog 4...

En van de special events ook nog maar 5 ofzo... De zin is weg -O-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 4 februari 2011 @ 09:28:20 #77
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92311247
Ik heb m'n Formula GT nog niet gekocht. :@
pi_92311642
nog te doen

A-spec:

Formula GT kampioenschap
24h le mans
24h nurburgring

B-spec:

Formula GT kampioenschap
24h nurburgring

specials:

top gear test track
sebastien loeb rally
grand tour
gran turismo rally
sebastian vettel challenge
pi_92315105
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:28 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben GT5 op het moment een beetje zat aan het worden.. Moet alleen nog op B-spec 2 endurance racen en op Aspec nog 4...

En van de special events ook nog maar 5 ofzo... De zin is weg -O-
Ik herken dat wel een beetje. Ik ben zover nog niet, maar de drive om te blijven racen is toch wel weg. Ben nu level 28/19 (A/B).
Het is leuker om af en toe een beetje aan te kloten met seasonals dan de reguliere races te blijven doen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:20:54 #80
Subaru Impreza GT Turbo
pi_92315270
Pff...ik ben een tijdje geleden al vrijwel gestopt met A-Spec. Die endurance-races zijn niet zo heel interessant. Je kunt niet tussendoor saves en ik ga mijn PS3 niet een week aan laten staan om een 24H race te doen. Als er een save-optie komt zal ik me nog wel aan deze races wagen, maar anders niet.

Arcade-mode is ook wel erg tof. 15 zware tegenstanders in gelijkwaardige auto's, schade, pit-stops, dag-nacht cyclus, veranderende weersomstandigheden.... Krijg je heerlijke races van ^O^

En natuurlijk gewoon lekker eindeloze rondjes scheuren over de Nordschleife blijft ook leuk :D
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_92315857
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Ik herken dat wel een beetje. Ik ben zover nog niet, maar de drive om te blijven racen is toch wel weg. Ben nu level 28/19 (A/B).
Het is leuker om af en toe een beetje aan te kloten met seasonals dan de reguliere races te blijven doen.
Ik heb ook nog bijna alleen maar endurance races open staan (A-spec nog nascar en formule GT), maar daar heb ik inderdaad ook niet zoveel meer in. Die 4 uur van Tsukuba was al erg genoeg.

Jammer dat er nog geen nieuwe seasonal events zijn.
pi_92316251
Ik zie echt op tegen FGT kampioenschap, ik hoor daar echt horrorverhalen over...
pi_92316323
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Scarsick het volgende:
Ik zie echt op tegen FGT kampioenschap, ik hoor daar echt horrorverhalen over...
Daarom, en zo'n kampioenschap duurt wel een paar uur volgens mij. Dus daar waag ik me ook niet aan.
pi_92316413
Inderdaad, 20 ronden per race. Volgens mij doe je er minimaal 2 uur over in opperste concentratie. Ik wil nu alleen B-spec nog naar 30/35 halen om Vettel challenges te unlocken of direct de X2010 te unlocken.
pi_92316557
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Scarsick het volgende:
Inderdaad, 20 ronden per race. Volgens mij doe je er minimaal 2 uur over in opperste concentratie. Ik wil nu alleen B-spec nog naar 30/35 halen om Vettel challenges te unlocken of direct de X2010 te unlocken.
Veel meer doelen in dit spel heb ik ook niet meer. Ben nu level 26, dus zet wanneer het kan een endurance aan.

Verder ben ik wel auto's aan het verzamelen die ik leuk vind.
pi_92317497
Zover ben ik nog niet helaas. Ik moet dus nog championships doen waarbij je elke 10 minuten een paar knopjes moet indrukken. Remote Play zou hier wel een uitkomst zijn!
pi_92317790
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Scarsick het volgende:
is op zich wel te doen maar je kan je weinig foutjes permitteren. ze blijven behoorlijk dicht bij je in de buurt. ik vloog op fuji in rondje 14 van de baan en was gezien :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:35:52 #88
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92318660
Weinig Photo Mode pica's.....

Er hing een GT-R aan mn ass, dus op Monza maar gevalletje All or Nothing gedaan in een krappe chicane....... Ik dacht dat ik er tegenaan ging..... Viel mee! :D

Turbo Race in de Expert Tier.

Ziet eruit als een gay mobiel, maar is een echte mannenbak. :P
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_92319834
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:35 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Weinig Photo Mode pica's.....

[ afbeelding ]

Er hing een GT-R aan mn ass, dus op Monza maar gevalletje All or Nothing gedaan in een krappe chicane....... Ik dacht dat ik er tegenaan ging..... Viel mee! :D

[ afbeelding ]
Turbo Race in de Expert Tier.

[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gay mobiel, maar is een echte mannenbak. :P
Die Gaymobiel, is dat de ZR1? Of de gewone?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:07:44 #90
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92320081
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Die Gaymobiel, is dat de ZR1? Of de gewone?
ZR1 met Racing Modification :Y
pi_92321644
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef Kilt-Lifter het volgende:

[..]

ZR1 met Racing Modification :Y
Die heb ik ook ja... in het zwart i.p.v. paars..
Maar de " gewone " C6 is ook te RMen, dus vandaar dat ik t effe vroeg...

Is inderdaad een mannenbak in een gay kleur :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:51:11 #92
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92322054
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Die heb ik ook ja... in het zwart i.p.v. paars..
Maar de " gewone " C6 is ook te RMen, dus vandaar dat ik t effe vroeg...

Is inderdaad een mannenbak in een gay kleur :)
Collega had me die paint chip gestuurd en ik dacht "why not...."

Hij is niet paars maar Passionate Pink. :D
pi_92323579
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef Kilt-Lifter het volgende:

Hij is niet paars maar Passionate Pink. :D
Ze moesten je lynchen :') Dat kan toch niet! :D
De mijne is ook zwart-wit, brute bak!

vanavond ook weer ff racen. Ik wil de X2010 :(
pi_92324057
is er ergens een lijstje welke auto's te rmen zijn?
pi_92324368
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Salatrel het volgende:
is er ergens een lijstje welke auto's te rmen zijn?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133094
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:53:37 #96
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92325047
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ze moesten je lynchen :') Dat kan toch niet! :D
De mijne is ook zwart-wit, brute bak!

vanavond ook weer ff racen. Ik wil de X2010 :(
Mijn dochtertje kwam net uit bed toen ik met Photo Travel bezig was. "Mooie kleur papa!"

GVD.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:16:09 #97
167856 Toempf
Internetheld
pi_92337520
Godverdomme, ik had gisterenavond de 24 uur van Le Mans aangezet op B-spec, heeft mijn broertje vanmiddag m'n PS3 uitgezet omdat ie zogenaamd het internet hier langzaam zou maken. Kutjong :r
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_92337679
Ik vind dat wijzigen van kleuren ook wel leuk om te doen !! Die swimwagen van VW laatst heb ik in die marocco gele kleur gespoten, ziet er wel leuk uit :) Mijn veyron is ook geel, maar dan meer citroen geel..erg fout, maar springt er wel leuk uit zo (de originele kleur van de Veyron was zwart met grijs ofzo...erg saai vergeleken met die heeeele mooie wit/bruine :

Overigens ook hardware nieuws van deze kant ! Netsplitter had mij een een tijdje geleden een PM gestuurd, dat hij wel intresse had in mijn stuurtje, die ik via deze topic reeks te koop aanbood.

Wat bleek... stuurtje deed het niet meer. Maar dankzij mijn verkoop poging en Netsplitter, heb ik nog net een halfjaar garantie op de DFGT en zoals de geruchten al gingen, doet Logitech helemaal niet moeilijk over de garantie voorwaarden ! Top service, mag gezegd worden !

Alleen nu ben ik behoorlijk fan van die seasonal events* en als mijn stuurtje inderdaad door Logitech vervangen gaat worden, kan er ook misschien wel eens een Wheelstand Pro komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus bijdeze Netsplitter, ik vind het echt vervelend dat ik je het stuur niet heb kunnen verkopen, maar geluk bij een ongeluk is dat de garantie er nog op zat en ik toch misschien weer even ga genieten straks van een eventueel nieuw stuurwieltje :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:44:40 #99
285558 EchteZwareVanNelle
Roken is schadelijk
pi_92338902
Hopen voor vanavond dat ik B-spec level 25 haal, kan ik mooi de hele nacht bob endurance races laten racen,
A-spec nu trouwens 31.
Ebony Day O+
pi_92344302
Ik ga maar eens seasonal events doen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_92345886
Die Suzuki Cappucino is zo leuk O+
pi_92348562
Inderdaad..erg leuk als je zonder slip herstel rijd...

De Mazda Az-1 trouwens net zo O+
pi_92348812
Nu bezig met mijn 350GT die ik in een Subaru heb veranderd (blauw metallic/goudachtige wielen)
pi_92362871
Nog geen nieuwe Seasonal Events? :'(
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:32:32 #105
Roken is schadelijk
pi_92365741
Heeft iemand nog wat suggesties voor auto's die ik moet kopen? :D
Mijn garage : http://www.mygranturismo.net/9147
Ebony Day O+
pi_92366136
Suzuki Cappuccino RM.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:48:39 #107
Roken is schadelijk
pi_92366224
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Suzuki Cappuccino RM.
Heb ik al :), alleen nog even de racemod doen.
Ebony Day O+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:07:37 #108
167856 Toempf
Internetheld
pi_92366799
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Mazda 787, dat geluid als-ie start :9~
Luier dan een pamper
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:08:28 #109
Roken is schadelijk
pi_92366831
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Toempf het volgende:

[..]

Mazda 787, dat geluid als-ie start :9~
Ga ik kopen, thx! :D
Ebony Day O+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:12:35 #110
167856 Toempf
Internetheld
pi_92366975
Dit is toch geniaal:

Luier dan een pamper
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 5 februari 2011 @ 13:32:18 #111
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92367707
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef Toempf het volgende:
Dit is toch geniaal:

Die buiging ook op het laatst. _O_
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:53:16 #112
Roken is schadelijk
pi_92368573
Krijg je als je level 35 b-spec bent een gekleurde x2010 of een S.Vettel ?
Ebony Day O+
pi_92368766
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Krijg je als je level 35 b-spec bent een gekleurde x2010 of een S.Vettel ?
s vettel
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:40:04 #114
Roken is schadelijk
pi_92370318
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Salatrel het volgende:

[..]

s vettel
Kut, heb ik al
Ebony Day O+
pi_92371762
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:

[..]

Kut, heb ik al
Faalhaas :D
pi_92371964
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef J.Clarkson het volgende:
Nog geen nieuwe Seasonal Events? :'(
Wel nieuwe auto's ... maar geen nieuwe seasonal events
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:10:39 #117
167856 Toempf
Internetheld
pi_92373094
Zo, net even een usb toetsenbord gekocht bij de Mediamarkt voor 8 euro, B-spec is bijna klaar met de 24 uur van Le Mans en daarna auto-grinden en shoppen :9
Luier dan een pamper
pi_92373187
ik heb ook de cappucino germed _O- vervolgens pink paintjob en de rims groen :D

dalijk ff fotootje maken als de endurance race klaar is :')
pi_92375122
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ook de cappucino germed _O- vervolgens pink paintjob en de rims groen :D

dalijk ff fotootje maken als de endurance race klaar is :')
Bazenauto :D Rijd echt tof :D
pi_92375350
Zijn die B-spec racers soms bang voor regen.. Rondjes van 7 à 8 minuten op Le mans. Mijn Bob reed lekker ontspannen 4.10 per rondje :')
pi_92375675
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef PieterBas het volgende:
Zijn die B-spec racers soms bang voor regen.. Rondjes van 7 à 8 minuten op Le mans. Mijn Bob reed lekker ontspannen 4.10 per rondje :')
ze beginnen niet op regenbanden :') maar idd als het regent hebbie sowieso al gewonnen :')
pi_92376904
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ze beginnen niet op regenbanden :') maar idd als het regent hebbie sowieso al gewonnen :')
Klop ja en als het de race daarna droog is, gaan ze vrolijk beginnen op regenbanden, waardoor ze alsnog de pits weer in moeten om om te wisselen naar normale banden. _O- Erg dom gedaan door PD.
pi_92377592
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:25:08 #124
167856 Toempf
Internetheld
pi_92377990
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Luier dan een pamper
pi_92378724
ik had helaas geen hot pink :D :')
pi_92381184
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

The horror!!!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:17:27 #127
Roken is schadelijk
pi_92382370
Racemod op de Cappuccino aan het doen. :)
Ebony Day O+
  zondag 6 februari 2011 @ 11:07:42 #128
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_92402945
Problemen met test A8, de schumacher bocht. Iemand enkele tips?
pi_92405020
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:07 schreef Elkouw het volgende:
Problemen met test A8, de schumacher bocht. Iemand enkele tips?
youtube altijd :D

net ff top gear challenge gedaan. samba bus en kubelwagen had ik binnen een paar pogingen op gold maar die lotus :r wat een zenuwachtige kutbak is dat zeg :r
pi_92408578
Wow, zit net weer sinds lange tijd te neuzen in de Japanse PSN, maar dat is echt super zeg !! Alles staat nu ook per Game Develper gesorteerd + veel gratis games/demo's !

Middagje door het Japanse doolhof is het zeker waard :)

Heb nu ook Pac-man en Dragon-ball Z achtig iets gedowload. Versta er waarschijnlijk niks van, zolang het speelt is het leuk :)
pi_92417508
Kut kart races!!!
Advanced, 2e race, autumn ring mini, force feedback op 1, en nog me polsen helemaal dood na 5x, heb hem nu eindelijk goud. Met force feedback normaal (5) of hoger kan je je echt bij de huisarts gaan melden na deze race..

En de eerste race, nog erger, geen polsenkwelling, maar die bocht! 1e worden lukt wel, maar altijd vlieg ik minimaal 1x van de 5 rondes de bocht uit!!!

En ik kan geen youtube filmpje vinden van deze race (die 1e dus)

[ Bericht 8% gewijzigd door DX11 op 06-02-2011 17:27:59 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_92418927
ik heb force feedback standaard op 1 omdat het niet uit kan.... met name in de x2010 is het alleen maar irritant zeker op hoge snelheid (langere rechte stukken bijvoorbeeld. in de bochtend geen last)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 februari 2011 @ 17:57:53 #133
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92419107
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef delano.888 het volgende:
Kut kart races!!!
Advanced, 2e race, autumn ring mini, force feedback op 1, en nog me polsen helemaal dood na 5x, heb hem nu eindelijk goud. Met force feedback normaal (5) of hoger kan je je echt bij de huisarts gaan melden na deze race..

En de eerste race, nog erger, geen polsenkwelling, maar die bocht! 1e worden lukt wel, maar altijd vlieg ik minimaal 1x van de 5 rondes de bocht uit!!!

En ik kan geen youtube filmpje vinden van deze race (die 1e dus)
Kart races heb ik allemaal gewonnen met een controller. :@
pi_92419633
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Kart races heb ik allemaal gewonnen met een controller. :@
Begrijpelijk, maar ik heb nog niet 1 race gedaan met de controller dus vandaar. Heb die polsenpijnigende race nu dus wel gehaald, maar tokyo bay niet (vlieg de bocht uit).
pi_92420036
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
ik heb force feedback standaard op 1 omdat het niet uit kan.... met name in de x2010 is het alleen maar irritant zeker op hoge snelheid (langere rechte stukken bijvoorbeeld. in de bochtend geen last)
Hoezo FFB uitzetten? Heb hem standaard op 5 of 6 staan..
pi_92420319
force feedback op rechte stukken in een x2010 is echt nuts :') dan hou ik echt niet een hele endurance vol :')
pi_92420715
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Salatrel het volgende:
force feedback op rechte stukken in een x2010 is echt nuts :') dan hou ik echt niet een hele endurance vol :')
Dan moet je ook geen endurance doen met een X2010.
pi_92426316
Uhm, mijn lvl-5 bob ging dankzij een endurancerace naar lvl 20 :')
pi_92428597
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, mijn lvl-5 bob ging dankzij een endurancerace naar lvl 20 :')
welke was dat? want ik heb een lvl 0 in de x2010 gezet en laat hem in ze uppie de 24 uur van le mans rijden :')
  zondag 6 februari 2011 @ 22:44:25 #140
167856 Toempf
Internetheld
pi_92436643
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

welke was dat? want ik heb een lvl 0 in de x2010 gezet en laat hem in ze uppie de 24 uur van le mans rijden :')

Je krijgt 2.241.184 XP voor de 24 uur van Le Mans, dus je zou ergens halverwege level 29 moeten komen als ik dat goed zeg :')
Luier dan een pamper
pi_92437303
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Toempf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je krijgt 2.241.184 XP voor de 24 uur van Le Mans, dus je zou ergens halverwege level 29 moeten komen als ik dat goed zeg :')
_O-
  maandag 7 februari 2011 @ 10:56:37 #142
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92451068
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

youtube altijd :D

net ff top gear challenge gedaan. samba bus en kubelwagen had ik binnen een paar pogingen op gold maar die lotus :r wat een zenuwachtige kutbak is dat zeg :r
Voor de Lotus race: Zet je TC op 5, ABS op 1 en skid recovery aan.

Voor de rest, gewoon goed rijden. Ik had m binnen 3 pogingen op goud. :)
pi_92452118
Lotusrace, inderdaad TC hoog, evt. ABS hoog en rustig rijden.
pi_92453767
mjah heb hem nu op zilver. zat vlak achter de #2 maar was allang blij dat ik zonder diskwalificatie bij de finish kwam :')

daarna maar gelijk gestopt want had geen zin om te ragen :D
pi_92455392
De AI remt in de laatste 2 bochten (Gambon) enorm af en daar pakte ik de laatste 2 tegenstanders. Laat remmend de bocht in en je vliegt ze voorbij.
Ik speel met controller btw.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:01:34 #146
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92455400
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Salatrel het volgende:
mjah heb hem nu op zilver. zat vlak achter de #2 maar was allang blij dat ik zonder diskwalificatie bij de finish kwam :')

daarna maar gelijk gestopt want had geen zin om te ragen :D
Protip: Wit gemarkeerd cones mag je WEL omrijden. ;) Volledig oranje niet.
*kuch*
  maandag 7 februari 2011 @ 13:16:56 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92455931
Ach ze hadden Lotus in de Advanced moeten zetten en die Jeep race beginners. Echt, de helft wordt er al uitgebotst door gepensioneerde soldaten. Wat een vreemde race was dat :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92459448
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ze hadden Lotus in de Advanced moeten zetten en die Jeep race beginners. Echt, de helft wordt er al uitgebotst door gepensioneerde soldaten. Wat een vreemde race was dat :')
mjah sowieso slaan die tests nergens op :') haal je buitenom iemand in en ben je er ruim voorbij (dus niet ernaast) en beuken zij jou word je nog gediskwalificeerd :')
pi_92461138
Ik heb soms als ik aan het rijden ben in GT5, dat het gas opeens 'losgelaten' word.
Dit terwijl ik de R2-knop gewoon ingedrukt houd. Ik heb gas geven ingesteld op 'R2' want dat vind ik fijner rijden. Maar ook als ik de standaard-instelling aanhoud; dus gewoon de X-knop indruk, gebeurt er precies hetzelfde.. Hebben andere mensen dit probleem ook en wat is hier de oplossing voor?
Voor mensen die me willen toevoegen.. m'n PSN staat in m'n ondertitel. :)
pi_92461471
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Glennz het volgende:
Ik heb soms als ik aan het rijden ben in GT5, dat het gas opeens 'losgelaten' word.
Dit terwijl ik de R2-knop gewoon ingedrukt houd. Ik heb gas geven ingesteld op 'R2' want dat vind ik fijner rijden. Maar ook als ik de standaard-instelling aanhoud; dus gewoon de X-knop indruk, gebeurt er precies hetzelfde.. Hebben andere mensen dit probleem ook en wat is hier de oplossing voor?
Voor mensen die me willen toevoegen.. m'n PSN staat in m'n ondertitel. :)
Waarschijnlijk heb je je top speed bereikt met je auto en knalt die in de begrenzer..
Situatie is als volgt:
je rijdt 250km/h en dan "valt je gas weg", je snelheid daalt naar 235 km/h en dan ineens kun je weer gas geven tot 250km/h.
Dat herhaalt zich telkens.

Oplossing:
Volledig aanpasbare overbrenging kopen a 20.000 en bvij de instellingen je max speed omhoog zetten.
pi_92461672
bij de kubelwagen heb je dat ook (op top gear track) wat ik dan doe is gas loslaten en weer indrukken en dat volhouden. dan blijf je namelijk gewoon op topsnelheid hangen
pi_92462595
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Sant. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je je top speed bereikt met je auto en knalt die in de begrenzer..
Situatie is als volgt:
je rijdt 250km/h en dan "valt je gas weg", je snelheid daalt naar 235 km/h en dan ineens kun je weer gas geven tot 250km/h.
Dat herhaalt zich telkens.

Oplossing:
Volledig aanpasbare overbrenging kopen a 20.000 en bvij de instellingen je max speed omhoog zetten.
Als je dat laatste doet trek je wel weer langzamer op, dus je moet de perfecte combi vinden.
Stel dat je 240 nodig hebt op het rechte stuk, moet je hem meestal wel op 260 zetten gek genoeg, dan gaat t perfect.

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Salatrel het volgende:
bij de kubelwagen heb je dat ook (op top gear track) wat ik dan doe is gas loslaten en weer indrukken en dat volhouden. dan blijf je namelijk gewoon op topsnelheid hangen
Ik gebruik zelf een stuurtje, dan is gas 90% induwen ook een handige optie.
pi_92467225
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als je dat laatste doet trek je wel weer langzamer op, dus je moet de perfecte combi vinden.
Stel dat je 240 nodig hebt op het rechte stuk, moet je hem meestal wel op 260 zetten gek genoeg, dan gaat t perfect.

[..]

Ik gebruik zelf een stuurtje, dan is gas 90% induwen ook een handige optie.
ik gebruik ook stuur maar komt op zelfde neer :P
pi_92467576
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Toempf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

33 en een kwart na 1 24h race :P
  maandag 7 februari 2011 @ 20:41:29 #155
167856 Toempf
Internetheld
pi_92475198
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

33 en een kwart na 1 24h race :P
Hoe krijg je dat nou voor elkaar :D Kloppen die overzichtjes niet dan?
Luier dan een pamper
pi_92476435
Iemand de Citroen GT al gereden? Hoe rijdt ie :D

pi_92477211
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb hem vandaag wel ingehaald in de seasonal met de Corvette, en ging er zo hard voorbij dat ik even remde om m te kunnen aanschouwen :') hij is wel mooi :D
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 7 februari 2011 @ 21:16:33 #158
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92477358
quote:

[ afbeelding ]
M'n bobs vinden 'm geweldig. :D
pi_92478916
quote:

[ afbeelding ]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een event
pi_92482954
Goed dat
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een event
Goed dat je dat zegt. Ik moet een auto hebben die sneller + betere wegligging heeft dan de mclaren uit 94
pi_92487793
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef Toempf het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar :D Kloppen die overzichtjes niet dan?
Die overzichtjes zullen op zich wel kloppen. Maar je bewering dat je na de 24 uur van Le Mans ergens in level 29 zit klopt niet, want je kunt de 24 uur van Le Mans pas op level 35 doen. :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 februari 2011 @ 08:47:44 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92490696
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:22 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Die overzichtjes zullen op zich wel kloppen. Maar je bewering dat je na de 24 uur van Le Mans ergens in level 29 zit klopt niet, want je kunt de 24 uur van Le Mans pas op level 35 doen. :)
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.
pi_92491133
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.
dit dus :P
pi_92491248
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstje

Gisteren mijn B-spec Bob laten rijden op de 4 uur nurburgring.
Kwam hij rond de 3 uur en 50 minuten over start finish, dus snel de pits in gestuurd en in de volle zon regenbanden gemonteerd.. laatste rondje ging dus flink langzamer en mooi na 4 uur en 1 minuut over de finish geduwd :') scheelt weer 7 minuten wachten
pi_92492098
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dit dus :P
Ah oké, dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen. :)
pi_92492238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef Sant. het volgende:

[..]

Gisteren mijn B-spec Bob laten rijden op de 4 uur nurburgring.
Kwam hij rond de 3 uur en 50 minuten over start finish, dus snel de pits in gestuurd en in de volle zon regenbanden gemonteerd.. laatste rondje ging dus flink langzamer en mooi na 4 uur en 1 minuut over de finish geduwd :') scheelt weer 7 minuten wachten
Volgens mij wat ik gister snel ff heb gezocht bij de dreamcar nogwat.
pi_92493782
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef Sant. het volgende:

[..]

dream car championship in B-spec...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 februari 2011 @ 11:19:58 #168
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92494697
Ben zeer benieuwd wanneer de nieuwe update uit komt en wat er allemaal in zit....
pi_92503056
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, want nu heb ik hem al weken niet aan gehad.
Hij is eigenlijk vrij saai.....en dat had ik nooit gehoopt bij een GT
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 februari 2011 @ 15:15:18 #170
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92503135
Hoe realistisch zouden nieuwe circuits zijn? :@
pi_92503357
Ik denk euh...niet?
Hoewel Spa toch wel een HELE leuke aanvulling zou zijn!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 februari 2011 @ 15:21:18 #172
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92503418
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef RiKe het volgende:
Ik denk euh...niet?
Hoewel Spa toch wel een HELE leuke aanvulling zou zijn!
Zandvoort. :P :@

Hockenheim lijkt me ook gaaf. :)
pi_92504768
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zandvoort. :P :@

Hockenheim lijkt me ook gaaf. :)
Zandvoort zou wel heel cool zijn inderdaad. Kan ik een beetje oefenen voordat ik er weer echt op ga :) Deze zit trouwens wel in een PC spel dat ik speelde: GTR Evolution.

Ik zou persoonlijk ook heel graag die Pikes Peak willen zien, zoals GTP al eerder eens deed vermoeden: http://www.gtplanet.net/r(...)s-in-gran-turismo-5/

Verder zou ik ook heel graag wat nieuwe auto's zien, en dan met name Porsches (al is die kans klein). Hoe vet zou het zijn om de 24 uur Le Mans te spelen met de moddervette Porsche 917k gulf?
People assume too much.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 februari 2011 @ 15:57:01 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92505034
Zandvoort zit ook wel in dinges. GTR 2.
pi_92506321
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd wanneer de nieuwe update uit komt en wat er allemaal in zit....
Lijkt me toch knap, tig jaar doen over het spel en dan wel binnen een paar maanden goede updates uitbrengen...
pi_92506416
Ik ben eigenlijk alleen nog maar de Bob aan het laten racen voor de X2010
Enduro's en Formule GT championship begin ik niet aan voordat ik tussentijds kan saven.
pi_92506498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef Sant. het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen nog maar de Bob aan het laten races voor de X2010
Enduro's en Formule GT championship begin ik niet aan voordat ik tussentijds kan saven.
Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d. ;)
People assume too much.
pi_92506567
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef very het volgende:

Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d. ;)
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.
60 ronden grand valley kan ik wel aan, de rest trek ik niet in mijn eentje.
pi_92506829
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Sant. het volgende:

[..]

Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.
60 ronden grand valley kan ik wel aan, de rest trek ik niet in mijn eentje.
Ze zijn er echt hoor. Vast niet veel (in verhouding dan, genoeg gekken natuurlijk).
Maar toch twijfel ik of de tussentijds savefunctie gaat komen.
People assume too much.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:05:33 #180
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92508298
Waarschijnlijk twaalf keer aan de orde geweest hier maar die seasonevents zijn dood qua updates?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_92508480
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
pi_92508635
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Peugeot 908 HDi FAP

Die bak is baas!
People assume too much.
pi_92508881
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:13 schreef very het volgende:

[..]

Peugeot 908 HDi FAP

Die bak is baas!
Is dat een unlockable of kun je die kopen :P
pi_92508986
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef jackson het volgende:
Waarschijnlijk twaalf keer aan de orde geweest hier maar die seasonevents zijn dood qua updates?
Klopt. Het is nergens bevestigd maar het heeft waarschijnlijk te maken met de aankomende update/patch. Heb hier en daar diverse speculaties gelezen, ook dat ze iets weer gelijk willen trekken oid :?
Er gaan wel nieuwe komen, en waarschijnlijk zijn dat dan rally's. Dat is gebasseerd op de online occassion dealer.
Maar ik heb nog nergens een officiele verklaring gelezen of gezien.

Heb vanmiddag een tijdje online lopen zoeken, want ik vind die events wel leuk.
Kwam een leuke docu tegen over de 24 uur van Nurburgring en GT

http://eu.gran-turismo.com/nl/news/gt5/d14528.html
(3 delen)

En een bericht dat de ronde 2 van de GT Academy is gecancelled;

http://www.gtplanet.net/g(...)gt5-update-incoming/
-weg-
pi_92509068
Is dat niet de docu die je ook op GT-TV kan bekijken?
People assume too much.
pi_92509102
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef very het volgende:
Is dat niet de docu die je ook op GT-TV kan bekijken?
Waarschijnlijk wel, maar ik heb zelf nog nooit GT-TV bekeken.. die werkte toen nog niet goed.
-weg-
pi_92512703
quote:
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zeker
pi_92513250
hmmm
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zeker
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheid
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2011 @ 00:49:32 #189
145146 Andyy
pi_92531272
Ik schrok me gisteren dood, endurance aan het doen, laatste lap dus ik dacht: "nieuwe soft racing tires eronder en tank volgooien", maar de tank was dus bijna leeg en het duurde nogal lang, dacht dat die was vastgelopen :')
Maar blijkbaar is het normaal als je meer tankt je ook langer stilstaat? Is wel zo logisch natuurlijk.
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2011 @ 00:50:01 #190
145146 Andyy
pi_92531288
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef CamelNLD het volgende:
[..]

heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheid
Die kutprototypes zijn snel :X
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2011 @ 00:51:45 #191
145146 Andyy
pi_92531338
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
De Amuse S2000.
Even een goede tuning erbij zoeken en het is een gruwelijke auto om in te rijden
pi_92531653
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef Andyy het volgende:
Ik schrok me gisteren dood, endurance aan het doen, laatste lap dus ik dacht: "nieuwe soft racing tires eronder en tank volgooien", maar de tank was dus bijna leeg en het duurde nogal lang, dacht dat die was vastgelopen :')
Maar blijkbaar is het normaal als je meer tankt je ook langer stilstaat? Is wel zo logisch natuurlijk.
Waarom zou je in je laatste lap nog banden vervangen en bijtanken? Zie van beide het nut niet echt, tenzij je echt helemaal droog stond maar anders..
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2011 @ 01:31:32 #193
145146 Andyy
pi_92532225
Banden waren redelijk op en ik wou nog even een rondje hard gaan :P
Tanken weet ik niet waarom :')
  woensdag 9 februari 2011 @ 07:32:08 #194
167856 Toempf
Internetheld
pi_92533497
Kut ik was vannacht aan het auto-grinden zie ik net dat die wagen al 7 uur overdwars tegen de vangrail staat te duwen :') daar gaat m'n geld.
Luier dan een pamper
pi_92534521
Zou wel vet zijn als er nieuwe rally events komen!

Ik ga weer al die bakken weer aanschaffen. Maar rij er geen 1 meter in.

Er is geen betere / snellere rallyauto dan de Lancia Delta S4 Rally Car
pi_92534608
quote:
hier ook de 908 hdi fap.

mijn x2010 is hard op weg naar de 40k op de teller :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 09:09:30 #197
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92534677
quote:
Minolta. :)
pi_92534745
conclusie er zijn genoeg auto's waarmee je kunt winnen :P alleen voor die jag xjr9 is het oppassen op het droge als geen lms achtige auto of snellerneemt
pi_92536634
Ik ga hem denk ik rijden met de Bentley Speed 8
pi_92536682
de bentley gaat dat wel halen
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:32:37 #201
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92538953
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Auti het volgende:

[..]

Klopt. Het is nergens bevestigd maar het heeft waarschijnlijk te maken met de aankomende update/patch. Heb hier en daar diverse speculaties gelezen, ook dat ze iets weer gelijk willen trekken oid :?
Er gaan wel nieuwe komen, en waarschijnlijk zijn dat dan rally's. Dat is gebasseerd op de online occassion dealer.
Maar ik heb nog nergens een officiele verklaring gelezen of gezien.

Heb vanmiddag een tijdje online lopen zoeken, want ik vind die events wel leuk.
Dank voor de info, dan wachten we het even af. Ook nog niet bekend wanneer de update gaat komen neem ik aan?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:34:50 #202
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_92543432
Ik vind het tegenwoordig echt zoveel leuker om minder goede banden te gebruiken! Alle aids off (alleen abs op 1, op 0 lukt het ook wel maar vergt nog wat oefening), en knallen en schuiven maar met die bak O+
Met name auto's als de mx5 en s2000 zijn gewoon erg leuk om bochten mee te nemen als je niet belachelijk veel grip hebt :9
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_92543584
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef woessie het volgende:
Ik vind het tegenwoordig echt zoveel leuker om minder goede banden te gebruiken! Alle aids off (alleen abs op 1, op 0 lukt het ook wel maar vergt nog wat oefening), en knallen en schuiven maar met die bak O+
Met name auto's als de mx5 en s2000 zijn gewoon erg leuk om bochten mee te nemen als je niet belachelijk veel grip hebt :9
Cappuccino ook :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:14:48 #204
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92550021
quote:
Effe gas los, kontje uit laten breken en DORIFTO!
pi_92550174
quote:
ferrari enzo op sport hard zetten en driving aids uit :P
pi_92560303
Mijn Bob ging in de laatste ronde gewoon lekker de pits in.. kostte bijna het kampioenschap :')
pi_92560368
dat doet ie wel vaker bij tijdlimiet races :P bij rondelimiet races niet als het goed is :P
pi_92560455
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef Salatrel het volgende:
dat doet ie wel vaker bij tijdlimiet races :P bij rondelimiet races niet als het goed is :P
Was tijdens de Nascar challenge :')
pi_92560521
maar dat zijn maar een paar rondjes :') dan geef je toch gewoon de opdracht niet pitten :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 20:21:14 #210
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92560583
1000km van Suzuka op race sport terwijl de rest op full wets rond rijden. :') _O-
pi_92562138
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef Salatrel het volgende:
maar dat zijn maar een paar rondjes :') dan geef je toch gewoon de opdracht niet pitten :')
Dat besloot hij zelf te doen :') Maar goed kampioenschap ook weer gewonnen. Nu nog de Formula GT zien te halen. Met een lvl 28 rijden moet het toch wel lukken?
pi_92567760
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dat besloot hij zelf te doen :') Maar goed kampioenschap ook weer gewonnen. Nu nog de Formula GT zien te halen. Met een lvl 28 rijden moet het toch wel lukken?
Dat moet op zich gemakkelijk lukken, die van mij was destijds nog geen level 25 en heeft de eerste twee races met een ronde voorsprong op het hele veld gewonnen. Derde race op Nurnburgring na een paar ronden geskipt omdat hij telkens in die chicane spinde, de laatste twee gingen moeizamer maar ook gewonnen. Je moet er echter wel bij blijven en hem zo nu en dan flink pushen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 22:04:15 #213
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92567825
Geruchten gaan dat 14 feb de nieuwe patch uit komt.
pi_92567966
Wat is dat toch met 14 februari, eerst werken, dan werk vergadering (wie verzint dat?), dan als ik heel laat thuis kom ligt er waarschijnlijk een toffe patch klaar.

Dan moet ik volgend jaar maar dubbel zo lief doen :')
pi_92568028
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Netsplitter het volgende:
Geruchten gaan dat 14 feb de nieuwe patch uit komt.
Bron?
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 22:08:43 #216
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92568164
pi_92571742
Zijn er ook fokkers die veel online racen?
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:13:10 #218
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_92572507
En wat houdt die update in? Daar kan ik dan weer niet veel over vinden.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_92579550
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Derde race op Nurnburgring na een paar ronden geskipt omdat hij telkens in die chicane spinde
dan moet je op het rechte stuk aanrijdend naar de chicane toe opdracht geven vaart te minderen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 09:13:35 #220
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92579598
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef woessie het volgende:
En wat houdt die update in? Daar kan ik dan weer niet veel over vinden.
Dat wil iedereen weten. :D
pi_92579717
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat wil iedereen weten. :D
Remote b-spec.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 09:20:12 #222
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92579731
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:19 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Remote b-spec.
Dat sowieso. *O*
Maar voor de rest......
pi_92579826
9 uur of 24 uur b-spec races en je hebt geen remote nodig :P
pi_92580931
People assume too much.
pi_92580994
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:11 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dan moet je op het rechte stuk aanrijdend naar de chicane toe opdracht geven vaart te minderen.
Dat deed ik ook wel, maar hij ging dan nog als een bezetene door de chicane. Eerste 3 ronden was er niets aan de hand, maar toen hij in de vierde ronde de leiding pakte, begon het. Nadat hij 4 ronden achtereen spinde en de achterstand zo groot was, heb ik het geskipt. Desondanks de hele serie wel gewonnen. :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 10:27:22 #226
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92581212
quote:
Ferrari F1 challenge. :o
En je kan ze overnieuw doen, dan krijg je weer geld enzo. :P
Credits zijn wel een stuk minder per race.
pi_92581621
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ferrari F1 challenge. :o
En je kan ze overnieuw doen, dan krijg je weer geld enzo. :P
Credits zijn wel een stuk minder per race.
Opnieuw :6

*)
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 10:41:36 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92581657
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:40 schreef very het volgende:

[..]

Opnieuw :6

*)
Komt door mijn jeugdig enthousiasme. :7
pi_92581994
Hmm moet nog wel even door gaan sparen... Kom nog zo'n 6 miljoen te kort voor de goedkoopste F1, en ik wil eigenlijk ook die Escudo nog kopen uit de online occasion dealer...
pi_92582449
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:54 schreef Aerox2002 het volgende:
Hmm moet nog wel even door gaan sparen... Kom nog zo'n 6 miljoen te kort voor de goedkoopste F1, en ik wil eigenlijk ook die Escudo nog kopen uit de online occasion dealer...
Als je nog een weekje geduld hebt kan ik wel een auto met je ruilen, ik heb beide F1 Ferrari's.
People assume too much.
pi_92582934
godverdegodver!

Ik zat nog te twijfelen om te gaan sparen voor die F1 cars, maar ik kon me telkens niet bedwingen als ik weer iets leuks zag.. gisteren een berg rallycars aangeschaft en nu heb ik nog maar een 2mio credits ofzo..

grrr
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 11:31:35 #232
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92582965
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef Sant. het volgende:
godverdegodver!

Ik zat nog te twijfelen om te gaan sparen voor die F1 cars, maar ik kon me telkens niet bedwingen als ik weer iets leuks zag.. gisteren een berg rallycars aangeschaft en nu heb ik nog maar een 2mio credits ofzo..

grrr
Herkenbaar. :')
pi_92583062
Lol, ik sta op 3 ton... heb laatst dik 15 miljoen kapot gegooid.
En dan nu.. Escudo, die al tijden op mijn verlanglijstje staat en een Ferrari F1..

Dat wordt dus een paar uur lang rondjes rijden met de X2010 :')
-weg-
pi_92583242
Snelste manier om aan geld te komen is?
Geen A-spec grinden, ik moet ze daadwerkelijk rijden :)
pi_92583552
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef Sant. het volgende:
Snelste manier om aan geld te komen is?
Geen A-spec grinden, ik moet ze daadwerkelijk rijden :)
De eerste race van de Dreamcar Challenge levert een ton op ongeveer....en is maar 10 rondjes over de Indy
People assume too much.
pi_92583578
Ik zit te denken om die Jaguar te kopen van 10 miljoen,
Goed idee?
pi_92583663
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zit te denken om die Jaguar te kopen van 10 miljoen,
Goed idee?
Nee, je kan hem beter ruilen met mij tegen een auto van jou ;)
People assume too much.
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:05:08 #238
167856 Toempf
Internetheld
pi_92583950
Shit OOD is ook geupdated schijnbaar, alle rufs staan te koop en de escudo, eindelijk :D
Luier dan een pamper
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:08:04 #239
167856 Toempf
Internetheld
pi_92584035
Volledige lijst:

OCD: Tacoma X-Runner 20,422
SVT Lightning 32,247
Sprinter Tureno GT-Apex 51,810
RUF BTR 96,925
RUF 3400S 67,338
RUF RGT 129,291
RUF CTR2 205,591
RUF Yellowbird 146,418
Escudo 1,947,920
Clio Renault Super Trophy RC 111,370 Mercedes 190 E 2.5-16 TC 1,474,312
FGT 4,929,325
Luier dan een pamper
pi_92584210
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef very het volgende:

[..]

Als je nog een weekje geduld hebt kan ik wel een auto met je ruilen, ik heb beide F1 Ferrari's.
Wat voor auto's wil je nog hebben? Kan ik kijken of ik er 1 van heb...
pi_92584439
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:14 schreef Aerox2002 het volgende:

[..]

Wat voor auto's wil je nog hebben? Kan ik kijken of ik er 1 van heb...
-Gillet Vertigo Race Car ‘04
-Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00
-Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10
-Ford AU 2000 Ford Falcon XR8 '00
-Panoz Esperante GTR-1 Race Car '98
-Pescarolo Sport Courage C60 - Peugeot Race Car '03
-Pescarolo Sport Pescarolo-Courage - Judd GV5 Race Car '04
-Camaro LM Race Car
-Peugeot 905 Race Car ‘92
People assume too much.
pi_92584977
Ford AU 2000 Ford Falcon XR8 '00

volgens mij heb ik die. wil deze wel ruilen tegen de mazda 787b als je die hebt :P
pi_92585098
Hoe halen jullie die laatste race in die NASCAR challenge? 2 ronden op Daytona, achteraan beginnen en als eerste eindigen?

Ik kom met moeite met een topspeed van 310 uit de bocht, waar de rest veel harder uit die bocht komen... zowel boven in de bocht als onderin de bocht...

HELLUP!!!
Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?
pi_92585127
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Michiel706 het volgende:
Hoe halen jullie die laatste race in die NASCAR challenge? 2 ronden op Daytona, achteraan beginnen en als eerste eindigen?

Ik kom met moeite met een topspeed van 310 uit de bocht, waar de rest veel harder uit die bocht komen... zowel boven in de bocht als onderin de bocht...

HELLUP!!!
racing soft. ABS en traction control uit.
pi_92585144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Michiel706 het volgende:

HELLUP!!!
Slipstreaming is the key to succes.
pi_92585225
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef Salatrel het volgende:
Ford AU 2000 Ford Falcon XR8 '00

volgens mij heb ik die. wil deze wel ruilen tegen de mazda 787b als je die hebt :P
Ik zeg: prima! Wat is je PSN?
Je staat geplanned op de 19e. Dit zou misschien nog eens uit kunnen lopen hoor, lastig plannen zover vooraf.
Mocht je mijn up-to-date schema in de gaten willen houden:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=155213

(BTW: zou er nog steeds geen animo zijn voor een apart auto-ruil topic?)
People assume too much.
pi_92585295
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef very het volgende:

[..]

Ik zeg: prima! Wat is je PSN?
Je staat geplanned op de 19e. Dit zou misschien nog eens uit kunnen lopen hoor, lastig plannen zover vooraf.
Mocht je mijn up-to-date schema in de gaten willen houden:

(BTW: zou er nog steeds geen animo zijn voor een apart auto-ruil topic?)
mijn psn is gewoon Salatrel of met een kleine s weet niet of caps gevoelig is. ik laat vanavond wel ff weten of het inderdaad die ford is volgens mij wel. stond gisteren in de occasion shop :P
pi_92585409
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mijn psn is gewoon Salatrel of met een kleine s weet niet of caps gevoelig is. ik laat vanavond wel ff weten of het inderdaad die ford is volgens mij wel. stond gisteren in de occasion shop :P
Prima!
People assume too much.
pi_92586326
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef very het volgende:

[..]
-Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00
Zo uit mijn hoofd heb ik deze wel, das die zilvere DTM met D2 erop toch? Die wil ik wel ruilen voor 1 van die Ferrari F1 cars (zal thuis even kijken welke ik wil)
pi_92586845
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef Aerox2002 het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd heb ik deze wel, das die zilvere DTM met D2 erop toch? Die wil ik wel ruilen voor 1 van die Ferrari F1 cars (zal thuis even kijken welke ik wil)
Dat is inderdaad die auto ja.
En ik vind het prima. Alleen is het vroegst dat ik je kan sturen wel pas 20 februari.
Laat maar weten of de deal doorgaat.
People assume too much.
pi_92598325
Ik heb gekeken en ik heb die auto inderdaad. 20 februari is oke voor het ruilen voor een F2007.

-edit- PSN: AeroxSchumi
-edit2- moet ik hem nog volledig tunen voor je?

[ Bericht 16% gewijzigd door Aerox2002 op 10-02-2011 18:44:25 ]
pi_92598984
Nieuwe seasonal events? Je kan dus eindelijk je Ferrari F1 gebruiken :o
pi_92601875
Hoe komt iedereen aan die F1...
pi_92602328
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:51 schreef very het volgende:

[..]

Prima!
het is em inderdaad
pi_92602469
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Aerox2002 het volgende:
Ik heb gekeken en ik heb die auto inderdaad. 20 februari is oke voor het ruilen voor een F2007.

-edit- PSN: AeroxSchumi
-edit2- moet ik hem nog volledig tunen voor je?
Thanks! Ik zal je toevoegen rond de 20e.
Wat betreft dat tunen, als je alleen verse olie kan geven en race soft banden, dan ben ik blij :)

Je staat in mijn schema...mocht je dat willen volgen:

@Salatrel:
Mooi, ook jou zal ik toevoegen rond de ruildag.
People assume too much.
pi_92603415
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe komt iedereen aan die F1...
Die koop je toch gelijk als je t geld hebt :D (gewoon premium)
pi_92612363
Damn, ik heb maar 2 miljoen dus ik moet eerst urenlang grinden voor ik uberhaubt de F1 events kan doen 8)7

En je krijgt er ook nog eens zo goed als niks voor terug, de XP die je krijgt helpt geen fluit als je level 35 bent, zoals ik.
pi_92613777
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb het geld wel, maar als ik deze alleen online en in de race kan gebruiken is de return on investments nou niet al te hoog :)
pi_92621172
Hoe heet die track met die zijwaartse cirkel ook weer? Kan er ff niet op komen.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 februari 2011 @ 01:06:12 #260
145146 Andyy
pi_92621343
Zijwaarste cirkel?
Cape ring?
pi_92624752
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:06 schreef Andyy het volgende:
Zijwaarste cirkel?
Cape ring?
Die ja, moeilijke baan wel met die scherpe bochten en die flinke bult, maar oh wat is die ring toch weer tof elke keer!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 11 februari 2011 @ 08:29:06 #262
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92624805
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Meh, zijn veel toffere auto's te koop dan die vind ik. :@
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:52:15 #263
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_92625157
Ik wil nieuwe tracks want deze kan ik dromen
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_92625179
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:52 schreef woessie het volgende:
Ik wil nieuwe tracks want deze kan ik dromen
Dan wil ik een nieuw leven want ik droom ook wel eens :P
pi_92625481
Pff de 9 uur van Tsukuba staan op het program, maar heb ik heul geen zin in!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:30:44 #266
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_92625883
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Sant. het volgende:
Pff de 9 uur van Tsukuba staan op het program, maar heb ik heul geen zin in!
Tag-Team met een maat van je ofzo?

Heeft er iemand een F1 Ferrari te leen? :P
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 09:58:58 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92626564
Ik ben klaar met GT5. Ik doe de seasonals nog wel, maar meer niet. Het is niet meer leuk als je (bijna) alles hebt gedaan...levellen duurt echt schandalig lang en b-spec kost je een dag kijken en wachten voor elk level.
Was ook wel teleurgesteld in de nieuwe seasonals moet ik zeggen. Win je er wel een auto mee als je alles goud haalt? Heb er pas 1 gedaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 11 februari 2011 @ 10:04:32 #268
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92626709
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
Win je er wel een auto mee als je alles goud haalt? Heb er pas 1 gedaan.
Nee.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 10:05:29 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92626728
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Nee.
Tof. Ik had 18.8 miljoen, omdat ik 20 wilde, zodat ik die dure ferrari kon kopen en big spender ofoiets zou krijgen. Maar toen kocht ik op voorhand ff die F1 '10 maar toen bleek dat je er maar een ton voor kreeg.
pi_92626729
Oh man, gister eventjes al die Seasonals gedaan, en dat was leuk :)

Voor die 200pk races heb ik een Lupo GTI CupCar gebruikt, voor de 300pk een Amuse S2000, voor de 400pk een Mine's Lancer Evo en voor de F1 races de Ferrari F2007.

Niet getuned, andere banden of wat dan ook. Races waren alsnog niet moeilijk (alles in 1 keer gehaald), maar ik kwam erachter dat die S2000 en die Mine's Evo echt super lekker rijden. Vooral met die Amuse kan je hem lekker de bochten ingooien.

Heerlijk bakkie!
People assume too much.
pi_92626759
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tof. Ik had 18.8 miljoen, omdat ik 20 wilde, zodat ik die dure ferrari kon kopen en big spender ofoiets zou krijgen. Maar toen kocht ik op voorhand ff die F1 '10 maar toen bleek dat je er maar een ton voor kreeg.
Sowieso had je beter de F2007 kunnen kopen ;)
People assume too much.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 10:09:23 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92626842
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef very het volgende:

[..]

Sowieso had je beter de F2007 kunnen kopen ;)
Want? Als je de '10 kiest, krijg je alleen maar '10 tegenstanders.
pi_92626878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef very het volgende:
Oh man, gister eventjes al die Seasonals gedaan, en dat was leuk :)

Voor die 200pk races heb ik een Lupo GTI CupCar gebruikt, voor de 300pk een Amuse S2000, voor de 400pk een Mine's Lancer Evo en voor de F1 races de Ferrari F2007.

Niet getuned, andere banden of wat dan ook. Races waren alsnog niet moeilijk (alles in 1 keer gehaald), maar ik kwam erachter dat die S2000 en die Mine's Evo echt super lekker rijden. Vooral met die Amuse kan je hem lekker de bochten ingooien.

Heerlijk bakkie!
ik deed de 4WD met de escudo :')
pi_92627015
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Want? Als je de '10 kiest, krijg je alleen maar '10 tegenstanders.
Dat is waar, maar de F2007 is gewoon een snellere, lekkerdere auto.
People assume too much.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 februari 2011 @ 12:23:44 #275
145146 Andyy
pi_92631547
Ik had de 400 pk awd met een 300 pk Impreza gedaan en was ze in de eerste lap allemaal al voorbij :') Wat een uitdaging.
pi_92631726
wel jammer dat je niet meer zoveel geld en xp krijgt voor de seasonals :')
pi_92631802
Dat is inderdaad wel jammer...want ik ga nogal losjes met die centjes om :P
People assume too much.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:41:14 #278
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_92637367
Gisteren eindelijk dan GT5 uitgebreid kunnen testen. Allemaal leuk enzo, maar 1 ding is echt een enorme tegenvaller, namelijk dat je niet manual + clutch kan schakelen. En dat is zeer matig imo.
Please vertel me iemand dat ik dat over het hoofd zie?

Ben speciaal voor deze game van xbox360 naar ps3 overgestapt :$
It's okay to be white
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:42:29 #279
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_92637423
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Gisteren eindelijk dan GT5 uitgebreid kunnen testen. Allemaal leuk enzo, maar 1 ding is echt een enorme tegenvaller, namelijk dat je niet manual + clutch kan schakelen. En dat is zeer matig imo.
Please vertel me iemand dat ik dat over het hoofd zie?

Ben speciaal voor deze game van xbox360 naar ps3 overgestapt :$
jawel hoor dat kan wel.

Heb een G25 en je hoeft niks in te stellen, werkt automatisch hier. Dus wat voor stuur enzo heb je?

ps bedoel je niet dat je Prologue hebt? Want dan moet je na het startsignaal nog op 'driehoekje' duwen

[ Bericht 6% gewijzigd door woessie op 11-02-2011 14:52:07 ]
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:51:57 #280
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_92637823
Ik heb geen stuur, ik gebruik een wired 360 controller via een XCM cross battle adapter.
Zou wel raar zijn dan als het op een gewone controller niet kan, terwijl er wel een clutch in de game zit. Maar bij de controller-instellingen zie ik nergens een clutch staan.
It's okay to be white
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:52:33 #281
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_92637849
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb geen stuur, ik gebruik een wired 360 controller via een XCM cross battle adapter.
Zou wel raar zijn dan als het op een gewone controller niet kan, terwijl er wel een clutch in de game zit. Maar bij de controller-instellingen zie ik nergens een clutch staan.
dan heb ik er geen verstand van :+
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:53:31 #282
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_92637887
Jammer, in elk geval goed te horen dat het met een stuurtje wel kan, zou ik eventueel nog eens zo'n stuurtje aan kunnen schaffen.
It's okay to be white
pi_92638295
quote:

Tjap Tjoy Bai Pangang Fu Yong Hai
na "...360 controller" is dat voor mij chinees :)

vanavond de nieuwe seasons maar eens checken, wel jammer dat je er niet zoveel xp en geld voor krijgt. centen heb ik nodig en xp trouwens ook :)
pi_92638432
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Kilt-Lifter het volgende:

Tag-Team met een maat van je ofzo?
Dan ga ik niet winnen denk ik, dat zijn fervent CoD Black Ops spelers :r
Ik moet ze nu niet meer :')

Ze kunnen trouwens ook voor geen meter racen, laatst rondjes gedaan over de Deep Forest raceway.
Zij met de Zonda R, ik met een Audi R8 en ik ben achteruit gefinished, if you get what i mean
pi_92640019
quote:
People assume too much.
pi_92642177
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef very het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
fijn plaatje :')
pi_92642411
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Sant. het volgende:

[..]

Tjap Tjoy Bai Pangang Fu Yong Hai
na "...360 controller" is dat voor mij chinees :)

vanavond de nieuwe seasons maar eens checken, wel jammer dat je er niet zoveel xp en geld voor krijgt. centen heb ik nodig en xp trouwens ook :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef very het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken, maar met race games ligt de 360 controller behoorlijk prettiger in de hand dan de PS3 controller. Ik heb gas geven en remmen op de triggers staan en weet dan vooral met endurance races of als ik enkele ronden over de groene hel jaag, niet goed waar ik met mijn rechter duim heen moet. Ligt er altijd dusdanig voorlangs, dat het of pijn doet of met het sturen naar rechts, in de weg ligt. Met de 360 controller heb ik daar geen last van. Het is dat je dan weer met een kabel zit, anders had ik het ook gedaan.
pi_92642742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken...
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijk :+

Maar dan nog; stuurtje FTW
People assume too much.
pi_92643270
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef very het volgende:

[..]

Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijk :+

Wat Tommy hier zegt :')

:)
Voor mijn part speelt ie met een bezem.
pi_92643609
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Sant. het volgende:

[..]

Wat Tommy hier zegt :')

Voor mijn part speelt ie met een bezem.
Maar "bezem" klinkt lang niet zo interessant als een heuse "XCM cross battle adapter" natuurlijk

People assume too much.
pi_92644650
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef very het volgende:

[..]

Maar dan nog; stuurtje FTW
Nah, ik weet niet hoe die dingen precies heten, maar er zijn speciale adapters om een Xbox controller op je PS3 aan te sluiten. Zou best kunnen dat het ding zo heet. Een stuur aanschaffen vind ik weer even een stap te ver, speel buiten GT5 en eventueel Forza geen andere serieuze race games. Dan moet het sowieso al een stuurtje zijn die op beide werkt, ik ga geen twee aanschaffen.
pi_92644993
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]

Nah, ik weet niet hoe die dingen precies heten, maar er zijn speciale adapters om een Xbox controller op je PS3 aan te sluiten. Zou best kunnen dat het ding zo heet.
O rly?

Ik heb zelf een Volkswagen Golf MK3 1.6 CL 1995 3-deurs, maar ik noem het gewoon een golf 3. Snap je me nu een beetje?

Beetje jammer dat ik het uit moet leggen...snap eigenlijk niet waarom ik het doe :p
De "grap" was sowieso al suf.
People assume too much.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:28:01 #293
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_92647973
Niemand jaloers dus op mijn stoere adapter :'(
En ik maar interessant doen.
It's okay to be white
pi_92649456
Mensen die rapid fire gebruiken zijn sowieso zielig.
pi_92649569
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die rapid fire gebruiken zijn sowieso zielig.
eeeeeh...wat?
People assume too much.
pi_92649820
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef very het volgende:

[..]

eeeeeh...wat?
Dat adapter ding. Is behalve voor 360-ps3 ook een rapid fire optie.
pi_92650243
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]

[..]

Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken, maar met race games ligt de 360 controller behoorlijk prettiger in de hand dan de PS3 controller. Ik heb gas geven en remmen op de triggers staan en weet dan vooral met endurance races of als ik enkele ronden over de groene hel jaag, niet goed waar ik met mijn rechter duim heen moet. Ligt er altijd dusdanig voorlangs, dat het of pijn doet of met het sturen naar rechts, in de weg ligt. Met de 360 controller heb ik daar geen last van. Het is dat je dan weer met een kabel zit, anders had ik het ook gedaan.
De 360 controller ligt voor racegames zeker een stuk beter in de hand dan de dualshock
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 februari 2011 @ 11:14:01 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92672403
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef very het volgende:
Ik heb zelf een Volkswagen Golf MK3 1.6 CL 1995 3-deurs, maar ik noem het gewoon een golf 3. Snap je me nu een beetje?
Ik heb een antraciete Golf 3 GTI 16v 2.0 1995 3-deurs. Tis een ouwe pauperbak, maar het motortje doet het geweldig. En hij is standaard. O+.
pi_92677933
Die nieuwe season events vallen qua cash flink tegen :(
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:14:27 #300
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_92680003
Ben nu bezig met de Laguna Seca endurance, vind het al een hele zit... ronde 30/90 nu. FF een break :)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 12 februari 2011 @ 15:15:31 #301
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92680040
Je krijgt trouwens een auto als je jarig bent. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')