Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef Sant. het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen nog maar de Bob aan het laten races voor de X2010
Enduro's en Formule GT championship begin ik niet aan voordat ik tussentijds kan saven.
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef very het volgende:
Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d.
Ze zijn er echt hoor. Vast niet veel (in verhouding dan, genoeg gekken natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.
60 ronden grand valley kan ik wel aan, de rest trek ik niet in mijn eentje.
Peugeot 908 HDi FAPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
Klopt. Het is nergens bevestigd maar het heeft waarschijnlijk te maken met de aankomende update/patch. Heb hier en daar diverse speculaties gelezen, ook dat ze iets weer gelijk willen trekken oidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef jackson het volgende:
Waarschijnlijk twaalf keer aan de orde geweest hier maar die seasonevents zijn dood qua updates?
Waarschijnlijk wel, maar ik heb zelf nog nooit GT-TV bekeken.. die werkte toen nog niet goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef very het volgende:
Is dat niet de docu die je ook op GT-TV kan bekijken?
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zeker
Die kutprototypes zijn snelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheid
De Amuse S2000.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heeft iemand nog wat suggesties voor auto's die ik moet kopen?
Mijn garage : http://www.mygranturismo.net/9147
Waarom zou je in je laatste lap nog banden vervangen en bijtanken? Zie van beide het nut niet echt, tenzij je echt helemaal droog stond maar anders..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef Andyy het volgende:
Ik schrok me gisteren dood, endurance aan het doen, laatste lap dus ik dacht: "nieuwe soft racing tires eronder en tank volgooien", maar de tank was dus bijna leeg en het duurde nogal lang, dacht dat die was vastgelopen
Maar blijkbaar is het normaal als je meer tankt je ook langer stilstaat? Is wel zo logisch natuurlijk.
hier ook de 908 hdi fap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Minolta.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |