Thanks! Ik zal je toevoegen rond de 20e.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Aerox2002 het volgende:
Ik heb gekeken en ik heb die auto inderdaad. 20 februari is oke voor het ruilen voor een F2007.
-edit- PSN: AeroxSchumi
-edit2- moet ik hem nog volledig tunen voor je?
Die koop je toch gelijk als je t geld hebtquote:
Ik heb het geld wel, maar als ik deze alleen online en in de race kan gebruiken is de return on investments nou niet al te hoogquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die koop je toch gelijk als je t geld hebt(gewoon premium)
Die ja, moeilijke baan wel met die scherpe bochten en die flinke bult, maar oh wat is die ring toch weer tof elke keer!quote:
Meh, zijn veel toffere auto's te koop dan die vind ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die koop je toch gelijk als je t geld hebt(gewoon premium)
Dan wil ik een nieuw leven want ik droom ook wel eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:52 schreef woessie het volgende:
Ik wil nieuwe tracks want deze kan ik dromen
Tag-Team met een maat van je ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Sant. het volgende:
Pff de 9 uur van Tsukuba staan op het program, maar heb ik heul geen zin in!
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
Win je er wel een auto mee als je alles goud haalt? Heb er pas 1 gedaan.
Tof. Ik had 18.8 miljoen, omdat ik 20 wilde, zodat ik die dure ferrari kon kopen en big spender ofoiets zou krijgen. Maar toen kocht ik op voorhand ff die F1 '10 maar toen bleek dat je er maar een ton voor kreeg.quote:
Sowieso had je beter de F2007 kunnen kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tof. Ik had 18.8 miljoen, omdat ik 20 wilde, zodat ik die dure ferrari kon kopen en big spender ofoiets zou krijgen. Maar toen kocht ik op voorhand ff die F1 '10 maar toen bleek dat je er maar een ton voor kreeg.
Want? Als je de '10 kiest, krijg je alleen maar '10 tegenstanders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef very het volgende:
[..]
Sowieso had je beter de F2007 kunnen kopen
ik deed de 4WD met de escudoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef very het volgende:
Oh man, gister eventjes al die Seasonals gedaan, en dat was leuk
Voor die 200pk races heb ik een Lupo GTI CupCar gebruikt, voor de 300pk een Amuse S2000, voor de 400pk een Mine's Lancer Evo en voor de F1 races de Ferrari F2007.
Niet getuned, andere banden of wat dan ook. Races waren alsnog niet moeilijk (alles in 1 keer gehaald), maar ik kwam erachter dat die S2000 en die Mine's Evo echt super lekker rijden. Vooral met die Amuse kan je hem lekker de bochten ingooien.
Heerlijk bakkie!
Dat is waar, maar de F2007 is gewoon een snellere, lekkerdere auto.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Als je de '10 kiest, krijg je alleen maar '10 tegenstanders.
jawel hoor dat kan wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Gisteren eindelijk dan GT5 uitgebreid kunnen testen. Allemaal leuk enzo, maar 1 ding is echt een enorme tegenvaller, namelijk dat je niet manual + clutch kan schakelen. En dat is zeer matig imo.
Please vertel me iemand dat ik dat over het hoofd zie?
Ben speciaal voor deze game van xbox360 naar ps3 overgestapt :$
dan heb ik er geen verstand vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb geen stuur, ik gebruik een wired 360 controller via een XCM cross battle adapter.
Zou wel raar zijn dan als het op een gewone controller niet kan, terwijl er wel een clutch in de game zit. Maar bij de controller-instellingen zie ik nergens een clutch staan.
Tjap Tjoy Bai Pangang Fu Yong Haiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb geen stuur, ik gebruik een wired 360 controller via een XCM cross battle adapter.
Dan ga ik niet winnen denk ik, dat zijn fervent CoD Black Ops spelersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Tag-Team met een maat van je ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Chokeme het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tjap Tjoy Bai Pangang Fu Yong Hai
na "...360 controller" is dat voor mij chinees
vanavond de nieuwe seasons maar eens checken, wel jammer dat je er niet zoveel xp en geld voor krijgt. centen heb ik nodig en xp trouwens ook
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken, maar met race games ligt de 360 controller behoorlijk prettiger in de hand dan de PS3 controller. Ik heb gas geven en remmen op de triggers staan en weet dan vooral met endurance races of als ik enkele ronden over de groene hel jaag, niet goed waar ik met mijn rechter duim heen moet. Ligt er altijd dusdanig voorlangs, dat het of pijn doet of met het sturen naar rechts, in de weg ligt. Met de 360 controller heb ik daar geen last van. Het is dat je dan weer met een kabel zit, anders had ik het ook gedaan.quote:
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken...
Wat Tommy hier zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef very het volgende:
[..]
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijk![]()
Maar "bezem" klinkt lang niet zo interessant als een heuse "XCM cross battle adapter" natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat Tommy hier zegt
Voor mijn part speelt ie met een bezem.
Nah, ik weet niet hoe die dingen precies heten, maar er zijn speciale adapters om een Xbox controller op je PS3 aan te sluiten. Zou best kunnen dat het ding zo heet. Een stuur aanschaffen vind ik weer even een stap te ver, speel buiten GT5 en eventueel Forza geen andere serieuze race games. Dan moet het sowieso al een stuurtje zijn die op beide werkt, ik ga geen twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef very het volgende:
[..]
Het ging niet om de controller, maar om het stukje "XCM cross battle adapter" natuurlijk![]()
Maar dan nog; stuurtje FTW
O rly?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoe die dingen precies heten, maar er zijn speciale adapters om een Xbox controller op je PS3 aan te sluiten. Zou best kunnen dat het ding zo heet.
eeeeeh...wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die rapid fire gebruiken zijn sowieso zielig.
Dat adapter ding. Is behalve voor 360-ps3 ook een rapid fire optie.quote:
De 360 controller ligt voor racegames zeker een stuk beter in de hand dan de dualshockquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
[..]
Dat hij een Xbox controller gebruikt kunnen jullie belachelijk willen maken, maar met race games ligt de 360 controller behoorlijk prettiger in de hand dan de PS3 controller. Ik heb gas geven en remmen op de triggers staan en weet dan vooral met endurance races of als ik enkele ronden over de groene hel jaag, niet goed waar ik met mijn rechter duim heen moet. Ligt er altijd dusdanig voorlangs, dat het of pijn doet of met het sturen naar rechts, in de weg ligt. Met de 360 controller heb ik daar geen last van. Het is dat je dan weer met een kabel zit, anders had ik het ook gedaan.
Ik heb een antraciete Golf 3 GTI 16v 2.0 1995 3-deurs. Tis een ouwe pauperbak, maar het motortje doet het geweldig. En hij is standaard.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef very het volgende:
Ik heb zelf een Volkswagen Golf MK3 1.6 CL 1995 3-deurs, maar ik noem het gewoon een golf 3. Snap je me nu een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |