Mazda 787, dat geluid als-ie startquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heeft iemand nog wat suggesties voor auto's die ik moet kopen?
Mijn garage : http://www.mygranturismo.net/9147
Ga ik kopen, thx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Mazda 787, dat geluid als-ie start
Die buiging ook op het laatst.quote:
s vettelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Krijg je als je level 35 b-spec bent een gekleurde x2010 of een S.Vettel ?
Wel nieuwe auto's ... maar geen nieuwe seasonal eventsquote:
Bazenautoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ook de cappucino germedvervolgens pink paintjob en de rims groen
dalijk ff fotootje maken als de endurance race klaar is
ze beginnen niet op regenbandenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef PieterBas het volgende:
Zijn die B-spec racers soms bang voor regen.. Rondjes van 7 à 8 minuten op Le mans. Mijn Bob reed lekker ontspannen 4.10 per rondje
Klop ja en als het de race daarna droog is, gaan ze vrolijk beginnen op regenbanden, waardoor ze alsnog de pits weer in moeten om om te wisselen naar normale banden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze beginnen niet op regenbandenmaar idd als het regent hebbie sowieso al gewonnen
quote:
youtube altijdquote:Op zondag 6 februari 2011 11:07 schreef Elkouw het volgende:
Problemen met test A8, de schumacher bocht. Iemand enkele tips?
Kart races heb ik allemaal gewonnen met een controller.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef delano.888 het volgende:
Kut kart races!!!
Advanced, 2e race, autumn ring mini, force feedback op 1, en nog me polsen helemaal dood na 5x, heb hem nu eindelijk goud. Met force feedback normaal (5) of hoger kan je je echt bij de huisarts gaan melden na deze race..
En de eerste race, nog erger, geen polsenkwelling, maar die bocht! 1e worden lukt wel, maar altijd vlieg ik minimaal 1x van de 5 rondes de bocht uit!!!
En ik kan geen youtube filmpje vinden van deze race (die 1e dus)
Begrijpelijk, maar ik heb nog niet 1 race gedaan met de controller dus vandaar. Heb die polsenpijnigende race nu dus wel gehaald, maar tokyo bay niet (vlieg de bocht uit).quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kart races heb ik allemaal gewonnen met een controller.
Hoezo FFB uitzetten? Heb hem standaard op 5 of 6 staan..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
ik heb force feedback standaard op 1 omdat het niet uit kan.... met name in de x2010 is het alleen maar irritant zeker op hoge snelheid (langere rechte stukken bijvoorbeeld. in de bochtend geen last)
Dan moet je ook geen endurance doen met een X2010.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Salatrel het volgende:
force feedback op rechte stukken in een x2010 is echt nutsdan hou ik echt niet een hele endurance vol
welke was dat? want ik heb een lvl 0 in de x2010 gezet en laat hem in ze uppie de 24 uur van le mans rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, mijn lvl-5 bob ging dankzij een endurancerace naar lvl 20
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke was dat? want ik heb een lvl 0 in de x2010 gezet en laat hem in ze uppie de 24 uur van le mans rijden
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je krijgt 2.241.184 XP voor de 24 uur van Le Mans, dus je zou ergens halverwege level 29 moeten komen als ik dat goed zeg
Voor de Lotus race: Zet je TC op 5, ABS op 1 en skid recovery aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
youtube altijd![]()
net ff top gear challenge gedaan. samba bus en kubelwagen had ik binnen een paar pogingen op gold maar die lotuswat een zenuwachtige kutbak is dat zeg
Protip: Wit gemarkeerd cones mag je WEL omrijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Salatrel het volgende:
mjah heb hem nu op zilver. zat vlak achter de #2 maar was allang blij dat ik zonder diskwalificatie bij de finish kwam
daarna maar gelijk gestopt want had geen zin om te ragen
mjah sowieso slaan die tests nergens opquote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ze hadden Lotus in de Advanced moeten zetten en die Jeep race beginners. Echt, de helft wordt er al uitgebotst door gepensioneerde soldaten. Wat een vreemde race was dat
Waarschijnlijk heb je je top speed bereikt met je auto en knalt die in de begrenzer..quote:Op maandag 7 februari 2011 15:28 schreef Glennz het volgende:
Ik heb soms als ik aan het rijden ben in GT5, dat het gas opeens 'losgelaten' word.
Dit terwijl ik de R2-knop gewoon ingedrukt houd. Ik heb gas geven ingesteld op 'R2' want dat vind ik fijner rijden. Maar ook als ik de standaard-instelling aanhoud; dus gewoon de X-knop indruk, gebeurt er precies hetzelfde.. Hebben andere mensen dit probleem ook en wat is hier de oplossing voor?
Voor mensen die me willen toevoegen.. m'n PSN staat in m'n ondertitel.
Als je dat laatste doet trek je wel weer langzamer op, dus je moet de perfecte combi vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Sant. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je je top speed bereikt met je auto en knalt die in de begrenzer..
Situatie is als volgt:
je rijdt 250km/h en dan "valt je gas weg", je snelheid daalt naar 235 km/h en dan ineens kun je weer gas geven tot 250km/h.
Dat herhaalt zich telkens.
Oplossing:
Volledig aanpasbare overbrenging kopen a 20.000 en bvij de instellingen je max speed omhoog zetten.
Ik gebruik zelf een stuurtje, dan is gas 90% induwen ook een handige optie.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Salatrel het volgende:
bij de kubelwagen heb je dat ook (op top gear track) wat ik dan doe is gas loslaten en weer indrukken en dat volhouden. dan blijf je namelijk gewoon op topsnelheid hangen
ik gebruik ook stuur maar komt op zelfde neerquote:Op maandag 7 februari 2011 16:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je dat laatste doet trek je wel weer langzamer op, dus je moet de perfecte combi vinden.
Stel dat je 240 nodig hebt op het rechte stuk, moet je hem meestal wel op 260 zetten gek genoeg, dan gaat t perfect.
[..]
Ik gebruik zelf een stuurtje, dan is gas 90% induwen ook een handige optie.
33 en een kwart na 1 24h racequote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je krijgt 2.241.184 XP voor de 24 uur van Le Mans, dus je zou ergens halverwege level 29 moeten komen als ik dat goed zeg
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:
Ik heb hem vandaag wel ingehaald in de seasonal met de Corvette, en ging er zo hard voorbij dat ik even remde om m te kunnen aanschouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:
Iemand de Citroen GT al gereden? Hoe rijdt ie
[ afbeelding ]
M'n bobs vinden 'm geweldig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:
Iemand de Citroen GT al gereden? Hoe rijdt ie
[ afbeelding ]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een eventquote:Op maandag 7 februari 2011 21:03 schreef CamelNLD het volgende:
Iemand de Citroen GT al gereden? Hoe rijdt ie
[ afbeelding ]
Goed dat je dat zegt. Ik moet een auto hebben die sneller + betere wegligging heeft dan de mclaren uit 94quote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een event
Die overzichtjes zullen op zich wel kloppen. Maar je bewering dat je na de 24 uur van Le Mans ergens in level 29 zit klopt niet, want je kunt de 24 uur van Le Mans pas op level 35 doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaarKloppen die overzichtjes niet dan?
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:22 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Die overzichtjes zullen op zich wel kloppen. Maar je bewering dat je na de 24 uur van Le Mans ergens in level 29 zit klopt niet, want je kunt de 24 uur van Le Mans pas op level 35 doen.
dit dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.
Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstjequote:Op maandag 7 februari 2011 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hijs niet heel snel ofzo... de concept uit prologue is sneller volgens mij. zou hem sowieso niet kopen. je krijgt em ook als reward voor een event
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je met level 35, een coureur neemt van level 0 en dan kijken hoe ver ie omhoog schiet als je een 24 uurs race hebt gedaan.
Ah oké, dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen.quote:
Volgens mij wat ik gister snel ff heb gezocht bij de dreamcar nogwat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstje
Gisteren mijn B-spec Bob laten rijden op de 4 uur nurburgring.
Kwam hij rond de 3 uur en 50 minuten over start finish, dus snel de pits in gestuurd en in de volle zon regenbanden gemonteerd.. laatste rondje ging dus flink langzamer en mooi na 4 uur en 1 minuut over de finish geduwdscheelt weer 7 minuten wachten
dream car championship in B-spec...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Welke race dan? Want deze staat nog op mijn "moet ik hebben" lijstje
Zandvoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef RiKe het volgende:
Ik denk euh...niet?
Hoewel Spa toch wel een HELE leuke aanvulling zou zijn!
Zandvoort zou wel heel cool zijn inderdaad. Kan ik een beetje oefenen voordat ik er weer echt op gaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zandvoort.![]()
Hockenheim lijkt me ook gaaf.
Lijkt me toch knap, tig jaar doen over het spel en dan wel binnen een paar maanden goede updates uitbrengen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd wanneer de nieuwe update uit komt en wat er allemaal in zit....
Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef Sant. het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen nog maar de Bob aan het laten races voor de X2010
Enduro's en Formule GT championship begin ik niet aan voordat ik tussentijds kan saven.
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef very het volgende:
Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien je in het echt ook niet tijdens een 24 uurs race even een bakkie kan gaan doen o.i.d.
Ze zijn er echt hoor. Vast niet veel (in verhouding dan, genoeg gekken natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee OK, maar er is toch ook niemand die zijn enduros's achter elkaar doorknalt.
60 ronden grand valley kan ik wel aan, de rest trek ik niet in mijn eentje.
Peugeot 908 HDi FAPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
Klopt. Het is nergens bevestigd maar het heeft waarschijnlijk te maken met de aankomende update/patch. Heb hier en daar diverse speculaties gelezen, ook dat ze iets weer gelijk willen trekken oidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef jackson het volgende:
Waarschijnlijk twaalf keer aan de orde geweest hier maar die seasonevents zijn dood qua updates?
Waarschijnlijk wel, maar ik heb zelf nog nooit GT-TV bekeken.. die werkte toen nog niet goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef very het volgende:
Is dat niet de docu die je ook op GT-TV kan bekijken?
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Minolta of de F1, dat weet ik niet helemaal zeker
Die kutprototypes zijn snelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
heb het nu geprobeerd met een nissan nsx raybridge maar die faalt op de topsnelheid
De Amuse S2000.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heeft iemand nog wat suggesties voor auto's die ik moet kopen?
Mijn garage : http://www.mygranturismo.net/9147
Waarom zou je in je laatste lap nog banden vervangen en bijtanken? Zie van beide het nut niet echt, tenzij je echt helemaal droog stond maar anders..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef Andyy het volgende:
Ik schrok me gisteren dood, endurance aan het doen, laatste lap dus ik dacht: "nieuwe soft racing tires eronder en tank volgooien", maar de tank was dus bijna leeg en het duurde nogal lang, dacht dat die was vastgelopen
Maar blijkbaar is het normaal als je meer tankt je ook langer stilstaat? Is wel zo logisch natuurlijk.
hier ook de 908 hdi fap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
Minolta.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef CamelNLD het volgende:
Waarmee hebben jullie die dreamcar championship gewonnen? (a-spec)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |