Of het fapmateriaal is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hey - lurker meldt zich hier.
Jullie dit gezien?
[..]
Hebben we beeldmateriaal van haar?
Wut? een Goede? soap!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Muridae het volgende:
Het lijkt bijna op een goede soap.
Ik volg dit inmiddels een week.
#Jan25
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef raistlin6 het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
"We're looking for a leader who's stupid, oppressive & been here 30yrs. If u find him pls take him to the airport" protestor on loud speaker
Vanaf 12 uur pas live :/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera haakt nu een beetje af, er gebeurd vrijwel niks meer. De NOS neemt het over
Uhm, ja. Dat heeft te maken met groepsgedrag. Hoe groter de groep, hoe lager het almene IQ & hoe lager de individualiteit. Men denkt niet zelf meer na. Er hoeft er maar 1 te zijn die begint te schreeuwen "we gaan naar Moebie toe, we gaan naar Mobie toe" & ze gaan. Doe je niets aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle mensen op dat plein zomaar allemaal achter elkaar aan gaan lopen? Er is geen enkele leider aanwezig en zolang niemand een tijd afspreekt om te vertrekken zal er niks gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef raistlin6 het volgende:
justimage matthew cassel
Army is throwing flyers to crowd that say they will protect people #Egypt #jan25
Ik gok dit vandaag hun beste kans tot nu toe is, beter dan dat ze even wachten tot ze met meer zijn en het momentum sterker. Misschien dat mubarak weer mee zal werken door wat F16's langs te sturen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef horned_reaper het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de optocht om 9 uur plaatselijke tijd zou zijn
Jah, er zijn altijd mensen die een leidinggevende rol op zich nemen/toegewezen krijgen. Als die persoon roept dat ze gaan, gaan ze, niemand de de stoet dan nog kan stoppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle mensen op dat plein zomaar allemaal achter elkaar aan gaan lopen? Er is geen enkele leider aanwezig en zolang niemand een tijd afspreekt om te vertrekken zal er niks gebeuren.
journaal24: vanaf 10:55 live protesten Egypte.
Demonstraties Egypte #45 gaf het niet weg voor je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n onoriginele TT waardoor ik dit topic pas veel te laat vind. Kom op mensen, dit is de dag, dat kan beter!
Geen idee, zodra ik er iets over zie plaats ik het hier, als tweet zal dat waarschijnlijk zijn dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals; weet iemand of het telefoonverkeer is platgelegd?
Ja.... dat ligt plat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals; weet iemand of het telefoonverkeer is platgelegd?
Klote. Ik moet een bekende zien te bereiken voor een interviewquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja.... dat ligt plat.
De bevolking heeft illegaal een netwerk opgezet waarmee egyptenaren toch nog met elkaar kunnen communiceren.
Ey, niet mutsen over mijn TTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n onoriginele TT waardoor ik dit topic pas veel te laat vind. Kom op mensen, dit is de dag, dat kan beter!
Zijn mijn post boven je!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote. Ik moet een bekende zien te bereiken voor een interview
Dankuquote:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee.... ik weet alleen dat dat het algemene nummer is naar het illegale egyptische netwerk dat is opgezet in Egypte.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dankuen hoe werkt dat precies? Dat hele nummer intoetsen en vervolgens die ik moet bereiken?
Ook maar even geretweetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:01 schreef horned_reaper het volgende:
Let op!: +39 066 220 7294*
Dat is het nummer van het illegale netwerk dat door Egyptische demonstranten is opgezet om het geblokkeerde Egyptische netwerk te ontwijken.
Dit is dus het enige netwerk dat in Egypte momenteel online is, en hier heeft de overheid geen grip op.
[ afbeelding ]
Dat is geen netwerk maar het nummer van Speech-To-Twitter zoals Google dat speciaal voor de Egyptenaren heeft opgezet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:01 schreef horned_reaper het volgende:
Let op!: +39 066 220 7294*
Dat is het nummer van het illegale netwerk dat door Egyptische demonstranten is opgezet om het geblokkeerde Egyptische netwerk te ontwijken.
Dit is dus het enige netwerk dat in Egypte momenteel online is, en hier heeft de overheid geen grip op.
[ afbeelding ]
http://googleblog.blogspo(...)-will-hopefully.htmlquote:Some weekend work that will (hopefully) enable more Egyptians to be heard
1/31/2011 02:27:00 PM
Like many people we’ve been glued to the news unfolding in Egypt and thinking of what we could do to help people on the ground. Over the weekend we came up with the idea of a speak-to-tweet service—the ability for anyone to tweet using just a voice connection.
We worked with a small team of engineers from Twitter, Google and SayNow, a company we acquired last week, to make this idea a reality. It’s already live and anyone can tweet by simply leaving a voicemail on one of these international phone numbers (+16504194196 or +390662207294 or +97316199855) and the service will instantly tweet the message using the hashtag #egypt. No Internet connection is required. People can listen to the messages by dialing the same phone numbers or going to twitter.com/speak2tweet.
We hope that this will go some way to helping people in Egypt stay connected at this very difficult time. Our thoughts are with everyone there.
Posted by Ujjwal Singh, CoFounder of SayNow and AbdelKarim Mardini, Product Manager, Middle East & North Africa
AJE is weer terug live.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit nu NOS24 te kijken, AJE had die staatspropaganda van over de ontwikkeling van het Chinese rechtssysteem op staan.... AJA wilde niet aanfloepen...
Op AJE is dat nu afgelopen. Ze zijn weer terug bij Egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit nu NOS24 te kijken, AJE had die staatspropaganda van over de ontwikkeling van het Chinese rechtssysteem op staan.... AJA wilde niet aanfloepen...
Ze moeten wel rantsoeneren hoor.quote:nolanjazeera Woman behind me screaming "down with regime" so loudly her voice is almost finished for the day! Its midday #Egypt
quote:This tells us how the world is changing and it starts with the youth and young people. One big plus for America in this is that the youth all over the world really love America and what it has done..They have taken up American technology and created social networks to transform their countries..Twitter and Facebook and Google all Amrrican made have really changed the world. American technology has really changed the world..Revolutions are now technology driven. Technology has changed many aspects in people lives and have them organize for change. One telling thing is in Tunisia and Egypt whos leaders have been supported by America notice how the people in these countries have not burnt an American flag or the presidents effigy..That is very telling.
Whats happening is the world has now become a global interconnected market place where a new generation of young all over the world is now interconnected and shading their fathers and grandfathers stereotypes of its us against them.
Okee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Axia het volgende:
[..]
Op AJE is dat nu afgelopen. Ze zijn weer terug bij Egypte
Ja, geld is macht.quote:Mohammed Elshamy Melshamy Ruling Party plans to bring out demonstrations on friday in support of mubarak by paying each participant 100 pounds #Egypt
Denk dat er weinig te melden valt als ik zo even heb terug gelezen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef Pien85 het volgende:
Niemand een update voor mij van de afgelopen 2 en half uur?
Behalve dat er nog steeds mensen de stad binnenkomen en het aantal mensen dus toeneemt op het plein is er helemaal niets gebeurt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef Pien85 het volgende:
Niemand een update voor mij van de afgelopen 2 en half uur?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef Janena het volgende:
"Some men see things as they are and say why. I dream things that never were and say why not."
Mooie uitspraak van Robert Francis Kennedy
Ah okquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig te melden valt als ik zo even heb terug gelezen!
Dat is wel het plan.... maar alle wegen zijn geblokkeerd door het leger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef Noelle06 het volgende:
Gaan ze vandaag nou wel of niet richting paleis ?
+1quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef raistlin6 het volgende:
We kunnen niet heel veel doen, maar voor de mensen met Twitter. Post deze even:
service by google for egyptians: Leave voicemail for instant tweet: +16504194196 or +390662207294 or +97316199855 #Jan25 RT!
RT'dquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef raistlin6 het volgende:
service by google for egyptians: Leave voicemail for instant tweet: +16504194196 or +390662207294 or +97316199855 #Jan25 RT!
Welke dienst is dit ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef raistlin6 het volgende:
quote:EenVandaag-verslaggeefster Marijn Duintjes Tebber vergeleek de sfeer in een tweet zelfs met Lowlands: ' 'Is dit Lowlands of Egypte? Ongekend goede sfeer op Tahrirplein. Tentjes en thee. Veel gezinnen.'
Die Iraniër?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Axia het volgende:
Mooie kapsel heeft die man die nu op AJE is...
quote:Riy Riyaad Minty
Hang on... Did #Iran just say they support the protests in #Egypt?
Donequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef raistlin6 het volgende:
Done, wacht op retweets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef raistlin6 het volgende:
De revolutie wordt mede mogelijk gemaakt door FOK!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:18 schreef raistlin6 het volgende:
En hij wordt inmiddels in Egypte al geretweet, netjes.
Nope, ww laten onthouden in OSX & een slecht geheugen... Geen goede combiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Gevolg van dagenlang AJE en AJA volgen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef gehotseflotst het volgende:
"March starting in Tahrir Square" op oranje balk AJE? Las ik dat nou goed?
Geplaatst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef raistlin6 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef gehotseflotst het volgende:
And heading to presidential palace in Cairoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef gehotseflotst het volgende:
Wilde het ook posten maar dan kwam er weer tekst langs zeggende dat ze nog aan het verzamelen zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef gehotseflotst het volgende:
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya reporter in Tahrir: Egyptian Army distributes pamphlets that reassuring its respect for the people's demands & general security
Toch niet naar paleis?quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya speaking to source at Tahrir: Protesters have distributed pamphlets asking everyone to remain in Meydan Tahrir #Jan25
Power to the people. Als je overheid niets doet, moet je het zelf doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De revolutie wordt mede mogelijk gemaakt door FOK!
AJ had het er over dat ze wachten op een "critical mass", wat logisch is. Zodra die bereikt is, gaat het snel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef _The_General_ het volgende:
Hebben ze zelf door dat ze het moment verliezen. Ze moeten opstomen naar het Paleis.
Ergens vandaag ben ik met je eens. Maar niet per se NU NU NU. Kan ook over een paar uur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef _The_General_ het volgende:
Hebben ze zelf door dat ze het moment verliezen. Ze moeten opstomen naar het Paleis.
Idd, dit moet toch de laatste kans zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ben benieuwd of AJ door heeft dat dit (van origine) uit NL komtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef horned_reaper het volgende:
AJArabic: RT @AJArabic: ( +16504194196 +390662207294 +97316199855 #jan25 #Egypt
quote:De regering van Mubarak biedt inmiddels 100 pond voor mensen die tegendemonstraties willen organiseren
Denk dat ze dat ook wel gaan doen, want als ze nog een keer veel mensen bij elkaar willen hebben weet ik niet of het ze lukt, als er vandaag niets verandert...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef _The_General_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |