Kan het me voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik er vanaf was, kwam ik niet meer bij die instanties.
Maar je bent die test nu wel aan het doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei het ook in het vorige topic
Mja, ze was wel aardig. Maar ze haalde er allemaal zooi en onzin bij die er in de verste verte niet op leken.quote:
Doorgaan jij !quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja nou ik heb nu eigenlijk geen zin meer
Tja ach, ze proberen zoveel mogelijk he..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ze was wel aardig. Maar ze haalde er allemaal zooi en onzin bij die er in de verste verte niet op leken.
eerst een kwartier gejengeld dat je hem perse wil doen en dan komt het erop aan en wil je het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja nou ik heb nu eigenlijk geen zin meer
ja dat zal het zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
eerst een kwartier gejengeld dat je hem perse wil doen en dan komt het erop aan en wil je het niet
je bent gewoon bang voord de uitkomst
Is ook, maarja niet echt dé manier,quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja ach, ze proberen zoveel mogelijk he..
quote:
Ik weet het, het zou makkelijker zijn als ze *poef* probleem en oplossing zouden wetenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook, maarja niet echt dé manier,
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kwam met hoofdpijn daar en dan krijg je te horen. Dit lijkt op PDDNOS, dit lijkt op autisme. Je krijgt veel te snel een sticker op je bolletje geplakt en vanuit daar redeneren ze verder, terwijl het zo niet werkt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, het zou makkelijker zijn als ze *poef* probleem en oplossing zouden weten
Ohh op die manier, ja dat is wel zwaar overdreven. Ik heb gelukkig dat probleem niet gehad, ben naar de fysio doorgestuurdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kwam met hoofdpijn daar en dan krijg je te horen. Dit lijkt op PDDNOS, dit lijkt op autisme. Je krijgt veel te snel een sticker op je bolletje geplakt en vanuit daar redeneren ze verder, terwijl het zo niet werkt.
Ik was ook blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh op die manier, ja dat is wel zwaar overdreven. Ik heb gelukkig dat probleem niet gehad, ben naar de fysio doorgestuurd
Kan het me voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik er vanaf was.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK HEB DIE TEST VOOR NIKS GEDAAN GODVERDOMME
Teveel antwoorden op controle vragen waren inconsistent
Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK HEB DIE TEST VOOR NIKS GEDAAN GODVERDOMME
Teveel antwoorden op controle vragen waren inconsistent
Nee helemaal geenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Teveel vraagtekens laten staan?
Hahaquote:
Leeukquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef NBT het volgende:
Pfffffffff,ik ben echt te druk, gaat hem vanavond niet worden tinychatten, vriendje komt zo alweer thuis!
Nee, niet echt zin in een vragenlijst. Vertrouw er op dat mijn proffesionele test van 4.5 jaar geleden wel betrouwbaar is.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha
Heb jij de test nog gemaakt Bos?
[..]
Leeuk
Okee, ook leukquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef NBT het volgende:
Pfffffffff,ik ben echt te druk, gaat hem vanavond niet worden tinychatten, vriendje komt zo alweer thuis!
Haha, die zal ongetwijfeld beter zijn, vertrouw dit soort dingen zelf ook nooit echt..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt zin in een vragenlijst. Vertrouw er op dat mijn proffesionele test van 4.5 jaar geleden wel betrouwbaar is.
Ik weet niet eens precies wat neurotypisch of neurotisch isquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha, die zal ongetwijfeld beter zijn, vertrouw dit soort dingen zelf ook nooit echt..
Al ben ik natuurlijk wel heul neurotypisch
Ik vertrouw het ook niet, bij mij kunnen ze niet eens een antwoord verzinnenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha, die zal ongetwijfeld beter zijn, vertrouw dit soort dingen zelf ook nooit echt..
Al ben ik natuurlijk wel heul neurotypisch
Zal ik je een advies gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet, bij mij kunnen ze niet eens een antwoord verzinnen
Ik dacht dus neurotisch, maar neurotypisch schijnt 'normaal' te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens precies wat neurotypisch of neurotisch is
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
CC heeft al 3 of 4 dagen in haar nick staan @werk
draai je overuren?
Ja ik werk altijd, prostituee weet je welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
CC heeft al 3 of 4 dagen in haar nick staan @werk
draai je overuren?
Ik weet het niet, zit er nu zelf niet in..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef NBT het volgende:
heel even naar tinychat dan, omdat ik het eigenlijk had beloofd..... welke room ofzo moet ik hebben?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik werk altijd, prostituee weet je wel
quote:Neil Strauss dook twee jaar onder in een wereld van mannen die iedere vrouw weten te versieren. Mannen met een eigen taalgebruik en eigen erecodes. Nachten achter elkaar benaderde Neil, samen met zijn mentor Mystery, nieuwe 'doelwitten' tot ook hij de kunst bezat om iedere vrouw te strikken. Hij transformeerde van een timide, kalende schrijver in zijn gladde, charmante alter ego: Style. Het spel is een aaneenschakeling van onweerstaanbare anekdotes en diepe inzichten in de verschillen tussen mannen en vrouwen. Het bevat tips om vrouwen te versieren, maar laat ook zien hoe vrouwen dit gemakkelijk kunnen doorzien. Het spel is hét boek voor iedereen die versiert of wórdt versierd!
Heb ik betaald om in het donker te zitten met jou, flik je niksquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik werk altijd, prostituee weet je wel
Wachtwoordquote:
Ja heuj dat heb ik al gezegdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik betaald om in het donker te zitten met jou, flik je niks![]()
Maar ik heb je toch gekocht?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja heuj dat heb ik al gezegd
Heb je CC gekocht?quote:
Ik en CC.quote:
En ik en ikquote:
Veel plezierquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga even naar de wc en dan gelijk douchen totzo.
Nou kheb mijn lesjes geleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je CC gekocht?
Ik dacht dat zij jou had betaald om in het donker te zitten
Okeequote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dus neurotisch, maar neurotypisch schijnt 'normaal' te zijn.
Maar volgens mn uitslag heb een meer neurotypischere uitlag dan 'normaal'
Groep Score Beoordeling
Aspie aanleg 1.2 Minder dan normal
Neurotypische aanleg 9.4 Meer dan normaal
Aspie dwang 0.6 Minder dan normal
Neurotypische dwang 8.2 Meer dan normaal
Aspie activiteitspatroon 1.7 Minder dan normal
Neurotypisch sociaal 9.8 Meer dan normaal
Aspie communicatie 0.0 Minder dan normal
Neurotypische communicatie 9.5 Meer dan normaal
Aspie jagend 0.5 Minder dan normal
Neurotypisch jagend 9.4 Meer dan normaal
Aspie perceptie 0.1 Minder dan normal
Neurotypische perceptie 10.0 Meer dan normaal
Maar vreemd, want je kan toch niet normaler zijn dan normaal?quote:
Geen idee, praat er met een filosoof over ofzo., misschien weet hij.zij wel een passend antwoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar vreemd, want je kan toch niet normaler zijn dan normaal?
Meh, die vinden normaal te burgerlijk, minderwaardig enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, praat er met een filosoof over ofzo., misschien weet hij.zij wel een passend antwoord.
Nee lijkt me nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar vreemd, want je kan toch niet normaler zijn dan normaal?
Maar al mijn neurotypische dingen zijn meer dan normaal maar dat kan heul niet want dan ben ik normaler dan normaal wat ook weer vreemd is, dus ben ik helemaal niet normaalquote:
Iedereen hier is gek, puntquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar al mijn neurotypische dingen zijn meer dan normaal maar dat kan heul niet want dan ben ik normaler dan normaal wat ook weer vreemd is, dus ben ik helemaal niet normaal
Oke, gelukkig, dan hoor ik er weer bijquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen hier is gek, punt
Shoo danquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh komt wel goed schatje
Ik ben gemeen.quote:
Ja precies, ook een reden dat ik de test niet gemaakt heb verderquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Shoo dan
[..]
Ik vond het wel grappig bij die test dat je eerst moet aangeven of je een autist bent.Lekker betrouwbaar dan nog!
quote:
Ook.quote:
Komt doordat je zelf ook gemeen bent.quote:
* Oceanview meldt zich.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt doordat je zelf ook gemeen bent.
DUS WIE WIL ER VECHTeN?
Kutkindquote:
Ik vind het engquote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt doordat je zelf ook gemeen bent.
DUS WIE WIL ER VECHTeN?
Nee dat helptquote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview meldt zich als bodyguard.
quote:
Jeejquote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview meldt zich als bodyguard.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wauw je hoort dingen, ik lees ze.
okquote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wauw je hoort dingen, ik lees ze.
Weet je wel waar je het over hebtquote:
Ik dacht dat ik het over zwangerschap had klopt dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wel waar je het over hebt?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wel waar je het over hebt?
Jij bent minderjarig, dat mag niet.quote:
ik ben ook minderjarigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent minderjarig, dat mag niet.
Met jou ga ik alleen modderworstelen.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent minderjarig, dat mag niet.
quote:
Oke danquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met jou ga ik alleen modderworstelen.
Ik 6.5 gb aan foto'squote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vanaf hier gaat het weer over neuken
Hmm.quote:
Ik heb 17GB muziek verwijderd uit iTunes (ja iTunes omdat iPod) en heb 12 GB terug kunnen vindenquote:
PFff, daar ben ik nu even te krakkemikkig voorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vanaf hier gaat het weer over neuken
Ik heb op een externe hardeschijf nog 100 gb aan muziek staanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb 17GB muziek verwijderd uit iTunes (ja iTunes omdat iPod) en heb 12 GB terug kunnen vinden
Ga dan slapenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PFff, daar ben ik nu even te krakkemikkig voor
Verwijderd, hoezo dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb 17GB muziek verwijderd uit iTunes (ja iTunes omdat iPod) en heb 12 GB terug kunnen vinden
100gbquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb op een externe hardeschijf nog 100 gb aan muziek staanGeen idee wat het allemaal is, ik luister tegenwoordig toch via streams
Dat.quote:
Ziek veelquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb op een externe hardeschijf nog 100 gb aan muziek staanGeen idee wat het allemaal is, ik luister tegenwoordig toch via streams
Omdat te rommelig en bestanden over hele pc verspreid, nu heb ik alles in 1 map overzichtelijkquote:
Aha, okequote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat te rommelig en bestanden over hele pc verspreid, nu heb ik alles in 1 map overzichtelijk
Maar dan heb je wel wat!quote:
Nu luister ik dus nooit meer naar die muziekquote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ziek veel![]()
Ik heb nu iets van 10 gb in mn itunes staan en nog wat andere muziek her en der op de computer
Goed voor je huid, jeweetquote:
Ben niet moe, alleen een beetje beurs van 't vechten.quote:
Kom bij me slapen danquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben niet moe, alleen een beetje beurs van 't vechten.
Allemaalquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Petticoat in roze lila geel of rood
Andere keer, ik ga nu te bed.quote:
lila.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Petticoat in roze lila geel of rood
Met wie heb jij gevochten?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Andere keer, ik ga nu te bed.
Trusten!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trustequote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trusten!
Dan komt het misschien morgen of overmorgenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trusten!
ik ben vanavond pas naar buiten gegaanquote:
was het nog gelukt met je boodschappen?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben vanavond pas naar buiten gegaan
Hahahquote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben vanavond pas naar buiten gegaan
Nee,quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was het nog gelukt met je boodschappen?
oke, balenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee,was pas om 8 uur thuis
Hij ging om 5 over 6 vanochtend de deur uit
Dus dat wordt bij de AH to go eten halen.
Ik niet.quote:
haha alweer ?quote:
Ja ik zeg toch dat ik hem de hele dag wil horenquote:
Je neef.quote:
Ja, vooral omdat het enige eten wat we in huis hebben bestaat uit ingevroren vlees en snoep.quote:
MMA training op maandagavond.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
lila.
[..]
Met wie heb jij gevochten?
quote:
2 maar?quote:
Hihihihihi je zei Zeroquote:
De oudste.quote:
quote:
quote:
Ik doe hem, dus wees blijquote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
Alleen zie ik hem gelukkig niet zo vaak.
Ik wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
Alleen zie ik hem gelukkig niet zo vaak.
Zo, stamboom loopt binnenkort door Fok!.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe hem, dus wees blij
huh?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo, stamboom loopt binnenkort door Fok!.
Hier is het lekker eerder februari dan daarquote:
Tja, als je alles van te voren weet...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Dat was een van mijn kortste baddermomentjes..
Had er even geen zin meer in, Had toch maar beter even kunnen douchen eigenlijk
Hen zijn toch juist 1 uur eerder?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is het lekker eerder februari dan daar
Daar merk ik niet zoveel van als ik slaapquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is het lekker eerder februari dan daar
Ik ook.quote:
Ik ben gewoon hier.quote:
ik heb er een stuk of 10.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Yea voor de rest alleen maar ooms
welke foon heb jij>quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg elke maand gratis 300 sms-jes en 500MB aan internet
Een longcat en je internet is opquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg elke maand gratis 300 sms-jes en 500MB aan internet
Is nog nooit opgegaan. Ik gebruik dan ook de vele gratis Wifi spots die hier bijna overal zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een longcat en je internet is op.
Patserquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
Longcat is looooooong
[..]
Ehm, ik heb ook nog een BBquote:
Nee, in engeland is het nu 21.15 Dus duurt het nog 3 uur voor de nieuwe dag. BIj ons dus nog maar 2quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hen zijn toch juist 1 uur eerder?
En die kun je gewoon zomaar gebruiken?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is nog nooit opgegaan. Ik gebruik dan ook de vele gratis Wifi spots die hier bijna overal zitten
BB als reservedingquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik heb ook nog een BB![]()
Maar dat is meer en reserve ding nu
Die zijn handigquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is nog nooit opgegaan. Ik gebruik dan ook de vele gratis Wifi spots die hier bijna overal zitten
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De meeste wel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En die kun je gewoon zomaar gebruiken?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En die kun je gewoon zomaar gebruiken?
Ik heb een star?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
BB als reservedingik heb een Samsung Touchwiz en een Samsung star als reserveding
Heeft.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Is het hebt u?
of heeft u?
Ik heb heeft maar Word zegt hebt
Ja sommige zoals die van KPN moet je inlog gegevens hebben zoals hierquote:
word faaltquote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Is het hebt u?
of heeft u?
Bij de Mac enzo is het ook gratis.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja sommige zoals die van KPN moet je inlog gegevens hebben zoals hier
http://kennis-en-wetensch(...)heeft-of-u-hebt.htmlquote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Is het hebt u?
of heeft u?
Bedanktquote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://kennis-en-wetensch(...)heeft-of-u-hebt.html
Ligt eraan wie je vriend is, aardige mensen schop ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan mn vriend even schoppen? Hij ligt overdwars in bed, met zn hoofd tegen mijn heup, en ondertussen lig ik in een hoekje met ene kat op mijn benen, tegen de verwarming aan
Hij zit neit op fok he (ja ok hij heeft een account maar geen posts).quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je vriend is, aardige mensen schop ik niet
Jij wou toch net vechten, waarom doe je het nu niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan mn vriend even schoppen? Hij ligt overdwars in bed, met zn hoofd tegen mijn heup, en ondertussen lig ik in een hoekje met ene kat op mijn benen, tegen de verwarming aan
Ik heb al striemen op mijn bovenbeen, bovenarm en sleutelbeen van hem.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij wou toch net vechten, waarom doe je het nu niet?
symptomen van smquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al striemen op mijn bovenbeen, bovenarm en sleutelbeen van hem.
Dat klopt.quote:
Poezenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
nee.quote:
ja hij ligt altijd naast mijn voetenquote:
Doeggquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee.
[..]
ja hij ligt altijd naast mijn voeten
En nu ben ik weg![]()
Doeiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee.
[..]
ja hij ligt altijd naast mijn voeten
En nu ben ik weg![]()
Dan ken ik hem niet dus wil ik hem wel schoppenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit neit op fok he (ja ok hij heeft een account maar geen posts).
Daar waren vroeger aparte topics voor om te meldenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 29292 (gemiddeld 162 per dag)
Eindelijk mis ik zo'n post niet
haha tofquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar waren vroeger aparte topics voor om te melden
Post hier je palindroom postaantal
Hahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw ui ook, dat jongetje! hmm sopsop
Met die katquote:
Ik van poezenquote:
Zero ook jaquote:
Ik had het ook over die poesjesquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet dit het...
[ afbeelding ]
ander soort poesjes
Zero meer dan jijquote:
die zijn wel heel cutequote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet dit het...
[ afbeelding ]
ander soort poesjes
Ja kijk daar gaan we dus de fout in... ik had het over...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het ook over die poesjes
[..]
Zero meer dan jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja kijk daar gaan we dus de fout in... ik had het over...
[ afbeelding ]
WAT DOE JE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zijn een stel haarballen godverdomme
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden Dale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |