Kan het me voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik er vanaf was, kwam ik niet meer bij die instanties.
Maar je bent die test nu wel aan het doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei het ook in het vorige topic
Mja, ze was wel aardig. Maar ze haalde er allemaal zooi en onzin bij die er in de verste verte niet op leken.quote:
Doorgaan jij !quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja nou ik heb nu eigenlijk geen zin meer
Tja ach, ze proberen zoveel mogelijk he..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ze was wel aardig. Maar ze haalde er allemaal zooi en onzin bij die er in de verste verte niet op leken.
eerst een kwartier gejengeld dat je hem perse wil doen en dan komt het erop aan en wil je het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja nou ik heb nu eigenlijk geen zin meer
ja dat zal het zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
eerst een kwartier gejengeld dat je hem perse wil doen en dan komt het erop aan en wil je het niet
je bent gewoon bang voord de uitkomst
Is ook, maarja niet echt dé manier,quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja ach, ze proberen zoveel mogelijk he..
quote:
Ik weet het, het zou makkelijker zijn als ze *poef* probleem en oplossing zouden wetenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook, maarja niet echt dé manier,
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kwam met hoofdpijn daar en dan krijg je te horen. Dit lijkt op PDDNOS, dit lijkt op autisme. Je krijgt veel te snel een sticker op je bolletje geplakt en vanuit daar redeneren ze verder, terwijl het zo niet werkt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, het zou makkelijker zijn als ze *poef* probleem en oplossing zouden weten
Ohh op die manier, ja dat is wel zwaar overdreven. Ik heb gelukkig dat probleem niet gehad, ben naar de fysio doorgestuurdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kwam met hoofdpijn daar en dan krijg je te horen. Dit lijkt op PDDNOS, dit lijkt op autisme. Je krijgt veel te snel een sticker op je bolletje geplakt en vanuit daar redeneren ze verder, terwijl het zo niet werkt.
Ik was ook blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh op die manier, ja dat is wel zwaar overdreven. Ik heb gelukkig dat probleem niet gehad, ben naar de fysio doorgestuurd
Kan het me voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik er vanaf was.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK HEB DIE TEST VOOR NIKS GEDAAN GODVERDOMME
Teveel antwoorden op controle vragen waren inconsistent
Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK HEB DIE TEST VOOR NIKS GEDAAN GODVERDOMME
Teveel antwoorden op controle vragen waren inconsistent
Nee helemaal geenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Teveel vraagtekens laten staan?
Hahaquote:
Leeukquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef NBT het volgende:
Pfffffffff,ik ben echt te druk, gaat hem vanavond niet worden tinychatten, vriendje komt zo alweer thuis!
Nee, niet echt zin in een vragenlijst. Vertrouw er op dat mijn proffesionele test van 4.5 jaar geleden wel betrouwbaar is.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha
Heb jij de test nog gemaakt Bos?
[..]
Leeuk
Okee, ook leukquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef NBT het volgende:
Pfffffffff,ik ben echt te druk, gaat hem vanavond niet worden tinychatten, vriendje komt zo alweer thuis!
Haha, die zal ongetwijfeld beter zijn, vertrouw dit soort dingen zelf ook nooit echt..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt zin in een vragenlijst. Vertrouw er op dat mijn proffesionele test van 4.5 jaar geleden wel betrouwbaar is.
Ik weet niet eens precies wat neurotypisch of neurotisch isquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha, die zal ongetwijfeld beter zijn, vertrouw dit soort dingen zelf ook nooit echt..
Al ben ik natuurlijk wel heul neurotypisch
Ik vertrouw het ook niet, bij mij kunnen ze niet eens een antwoord verzinnenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha, die zal ongetwijfeld beter zijn, vertrouw dit soort dingen zelf ook nooit echt..
Al ben ik natuurlijk wel heul neurotypisch
Zal ik je een advies gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet, bij mij kunnen ze niet eens een antwoord verzinnen
Ik dacht dus neurotisch, maar neurotypisch schijnt 'normaal' te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens precies wat neurotypisch of neurotisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |