Okeequote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dus neurotisch, maar neurotypisch schijnt 'normaal' te zijn.
Maar volgens mn uitslag heb een meer neurotypischere uitlag dan 'normaal'
Groep Score Beoordeling
Aspie aanleg 1.2 Minder dan normal
Neurotypische aanleg 9.4 Meer dan normaal
Aspie dwang 0.6 Minder dan normal
Neurotypische dwang 8.2 Meer dan normaal
Aspie activiteitspatroon 1.7 Minder dan normal
Neurotypisch sociaal 9.8 Meer dan normaal
Aspie communicatie 0.0 Minder dan normal
Neurotypische communicatie 9.5 Meer dan normaal
Aspie jagend 0.5 Minder dan normal
Neurotypisch jagend 9.4 Meer dan normaal
Aspie perceptie 0.1 Minder dan normal
Neurotypische perceptie 10.0 Meer dan normaal
Maar vreemd, want je kan toch niet normaler zijn dan normaal?quote:
Geen idee, praat er met een filosoof over ofzo., misschien weet hij.zij wel een passend antwoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar vreemd, want je kan toch niet normaler zijn dan normaal?
Meh, die vinden normaal te burgerlijk, minderwaardig enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, praat er met een filosoof over ofzo., misschien weet hij.zij wel een passend antwoord.
Nee lijkt me nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar vreemd, want je kan toch niet normaler zijn dan normaal?
Maar al mijn neurotypische dingen zijn meer dan normaal maar dat kan heul niet want dan ben ik normaler dan normaal wat ook weer vreemd is, dus ben ik helemaal niet normaalquote:
Iedereen hier is gek, puntquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar al mijn neurotypische dingen zijn meer dan normaal maar dat kan heul niet want dan ben ik normaler dan normaal wat ook weer vreemd is, dus ben ik helemaal niet normaal
Oke, gelukkig, dan hoor ik er weer bijquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen hier is gek, punt
Shoo danquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh komt wel goed schatje
Ik ben gemeen.quote:
Ja precies, ook een reden dat ik de test niet gemaakt heb verderquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Shoo dan
[..]
Ik vond het wel grappig bij die test dat je eerst moet aangeven of je een autist bent.Lekker betrouwbaar dan nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |