Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
En ik bedoelde de dingen die je tegen mij zei L-E
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?Daar word ik zelf onzeker van, ik kap ermee!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?Daar word ik zelf onzeker van, ik kap ermee!
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!
Voor zover ik weet waren er 3quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.
Van de drie moeders die aanwezig waren, bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
@ Jufu: Ja, gewoon op BBC2
Een soort van Australië tegen Engeland. En Boris Becker was gast.
Ik geloof van niet. Er waren er 3 denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.
Ik zeg toch verder niksquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!
Damn, ik dacht dat BBC2 een oude uit zou zendenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
@ Jufu: Ja, gewoon op BBC2
Een soort van Australië tegen Engeland. En Boris Becker was gast.
Ik zoek hem ook zo even op via Streetfire.netquote:
Haha nee, écht niet hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik dacht al even dat de hele avond één groot zwart gat voor je was
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Iemand nog iets van Deeltjesversneller/Sander gehoord? Is hij goed thuis gekomen etc?
Neh, was meer een flauw grapje.quote:
Voor zover ik weet komen alle nieuwe uitzendingen op BBC2quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat BBC2 een oude uit zou zenden
[..]
Ik zoek hem ook zo even op via Streetfire.net
Ik weet inmiddels álles van 'm!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu dus eindelijk dat ie Sander heet.
Oh, heette hij zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu dus eindelijk dat ie Sander heet.
En bedanktquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!
quote:
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, was meer een flauw grapje.
Maar goed, jij wist al dat ik je mooi vindt, en ik heb het MissB van het weekend meerdere keren gezegd.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.
Miss daarentegen gaat nog steeds giechelen als ik zeg hoe mooi ze is.
Je moet er X in gieten. Komtie op gang.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan? Hij was zo stil!
quote:
En daarna noemt ze je een gek mens.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.
Miss daarentegen gaat nog steeds giechelen als ik zeg hoe mooi ze is.
Ik wil je ook wel mamma maken en dan ook om de post gaan roepen hoe mooi je wel niet bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Allemaal mooie mama's hierIk taai maar eens af, denk ik.
Nee, dank je. Ik moet geen kledder.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel mamma maken en dan ook om de post gaan roepen hoe mooi je wel niet bent.
Ja hallo, het mens kreeg me nogal van mijn stukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna noemt ze je een gek mens.
Rare manier van dank je wel zeggen
Je bent mooi, zelfs zonder kledder.quote:
Mja, dat jullie nu die uitzondering op de regel zijn, zegt niet dat ik ook mooi word als ik een kledder uitpoep, dus ik laat het maar als je het niet erg vindtquote:
I'm not the mommy.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Allemaal mooie mama's hierIk taai maar eens af, denk ik.
Gelukkig maar, hoef ik er geen uit te poepenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent mooi, zelfs zonder kledder.
'Mooi blijf' zal je bedoelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat jullie nu die uitzondering op de regel zijn, zegt niet dat ik ook mooi word als ik een kledder uitpoep, dus ik laat het maar als je het niet erg vindt
Ja valt niet mee om complimenten te krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, het mens kreeg me nogal van mijn stuk
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent?
Meeten jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!
Zelfs met je tong uit je mond ben je nog mooi!quote:
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
En ik was niet aan het vissen L-E, probeerde subtiel (
) te achterhalen of je het überhaupt nog wist.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met je tong uit je mond ben je nog mooi!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.
Oeh, leukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef vencodark het volgende:
Over 2 weken mag ik weer naar Enschede afreizen voor een verjaardag van vriendinnetje. Gelukkig kan ik met iemand voor de helft meereizen. Dat scheelt.
Ook met een Droopyface zou ik je doen.quote:
Zeiknek.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofdenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.
Mooierd!quote:
Ik was wakker en lekker liefdevol, zeg maar, hij sliep af en toe wel hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofden
Zie je wel babsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was wakker en lekker liefdevol, zeg maar, hij sliep af en toe wel hoor.
Jullie hebben met zn allen om ons heen gestaan om te boel te analyseren?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofden
Nu voel je je vast vies en bekeken enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie hebben met zn allen om ons heen gestaan om te boel te analyseren?
Nu moet ik weer scrubben.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu voel je je vast vies en bekeken enzo
Ja, ik was heel erg met anderen bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaaktquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
En het ging nergens over zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik was heel erg met anderen bezig
Peu en ik waren toen bezig met 2 dicussies... Hij 1... en ik 1...
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee waar hij het over had, maar mijn gesprek was superboeiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kodiefiles in de gaten houden maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaakt
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.quote:
Wat? Geen Top Gear op TV?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thee![]()
![]()
Top Gear![]()
Lekker wijf op bed![]()
![]()
Oh.. Wacht..
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik word zojuist door de vriendin van m'n tante toegevoegd op facebook
Whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Omdat ik jou niet kan vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Ik wehel ik wehel ik wehel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Nou, ga eens zoeken danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleenJij bent ook veel te slim he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
Wait, whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Ik heb iig een paar maanden werkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joe![]()
Hoe was je gesprekje dinges iets?
Jaquote:
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSXquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Oeps, ik vergis mij. Het was een andere quote.![]()
Baby vond ik te gekquote:
Das beter dan niets!quote:
I noticed, baby.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSX
Ik las 'Gratis'quote:
Ik zag de edit pas toen ik al op verzenden had gedruktquote:
Mooi!quote:
Nou, lijkt me vaag als jij je werkgever moet betalen om te mogen werkenquote:
Het is ook vrijwilligerswerk toch Joe?quote:
Ik had gemist dat je deze had gepost, ben blij dat iemand het herkende.quote:
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had gemist dat je deze had gepost, ben blij dat iemand het herkende.
En wat Tally ook zei, I love Baby!
I'm easy.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh maar je bent wel makkelijk te vinden, A.T.
Nou ja, ik denk dat de intermediair ook wel wat meepiktquote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, lijkt me vaag als jij je werkgever moet betalen om te mogen werken![]()
En zij dan Not the mamma!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?
Damn you womanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet iedereen te weten.
Ja zeg! Nu wil ik jou ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet iedereen te weten.
Zoek en gij zult vinden. Al moet je dat niet via mij doen, want ik heb Vencotje niet in mijn lijstjequote:
Wat heb je gezien dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Vind ge niet, dan is het zoek.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden. Al moet je dat niet via mij doen, want ik heb Vencotje niet in mijn lijstje
Jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal!
![]()
Euj, ik ben geen spaarkaart.
Nee? Er mag niet worden gelikt?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
Spaar ze allemaal!
![]()
Euj, ik ben geen spaarkaart.
Eigenlijk niet. d'r is 1 iemand die spaart echt iedereenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
Oh Samzz het is op de laatste plaats waar je zoekt
Betrapt.quote:
Op wat? MSN, Hyves, FB? En wie?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. d'r is 1 iemand die spaart echt iedereen
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rustquote:
Wanneer is iemand een ECHTE bekende?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rust
Ik typte je naam in en je stond bovenaanquote:
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef stbabylon het volgende:
Als hij bij je thuis op de bank heeft gezeten?
Dus glaasjes water halen telt niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij bij je thuis op de bank heeft gezeten?
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rust
Ik ben geen bekende van L-E.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.
Denk dat dat hyves wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.Ik dacht trouwens dat ik jou wel erin had?
[Autimode aan]quote:
Soms ook en als ik je aardig vind.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.
Jij bent echt de uitzondering in mijn faceboekvriendjesbestand.quote:
Ja, die snapte ik niet echt, aangezien ik geen ontsteking of pijn hadquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs paracetamol aangeboden, dat schept toch een band.
Wij zouden nog steeds een keer meetenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms ook en als ik je aardig vind.
[..]
Jij bent echt de uitzondering in mijn faceboekvriendjesbestand.Nooit ontmoet en niet eens intensief contact online zeg maar.
Aardig vinden is criterium twee.quote:
Ik hoorde dat je ziek was. Dan komt de zuster in mij naar boven, sorry.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik niet echt, aangezien ik geen ontsteking of pijn had
Yeah, I know. Het is ook gewoon zo druk.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij zouden nog steeds een keer meeten
Bijdeze iig welquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je ziek was. Dan komt de zuster in mij naar boven, sorry.
Ziekjes? Of gewoon koud?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
I got chiiiiils, they're multiplying..
Misschien dat m'n thee dat oplost
Komt wel een keerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah, I know. Het is ook gewoon zo druk.Amper tijd voor mijn directe vrienden.
Ik wilde helpen, kon verder ook niets bedenken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was sowieso lief, ook al was het wat onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoi!!!![]()
Vermoeid denk ik eerderquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.Ik dacht trouwens dat ik jou wel erin had?
Dat is vroegquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vermoeid denk ik eerder
't hele weekend druk geweest, vanmorgen vroeg opgestaan voor werk.. (wekker ging om half 4..)
Was liefquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde helpen, kon verder ook niets bedenken.
Hoiquote:
PM over 2 minutenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Ja, werken. Voor hete roddels mogen jullie me smsen.
En nu er voor zorgen dat hij dat jaren volhoudt!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak me zorgen! Kleine man is daarstraks uit zichzelf 1,5 uur bezig geweest zijn kamer op te ruimen, alle kasten netjes, al zijn oude tijdschriften bij het oud papier. Kwam hij daarna vragen of ik even wilde stofzuigen.
Hij heeft iets nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak me zorgen! Kleine man is daarstraks uit zichzelf 1,5 uur bezig geweest zijn kamer op te ruimen, alle kasten netjes, al zijn oude tijdschriften bij het oud papier. Kwam hij daarna vragen of ik even wilde stofzuigen.
Hij heeft een vriendinnetje?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
*telefoon zoekt*quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Ja, werken. Voor hete roddels mogen jullie me smsen.
Hier nog 1. Maar ik heb zo'n vriend die graag trakteert en lekkere dingen voor me koopt. Laatst voor 18 euro bij de bakker aan koeken en cake. Ook voor familie.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]ik ben aangekomen, ik mag geen koekjes meer van mezelf
Ik trakteerde mezelf wat te veel geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier nog 1. Maar ik heb zo'n vriend die graag trakteert en lekkere dingen voor me koopt. Laatst voor 18 euro bij de bakker aan koeken en cake. Ook voor familie.
Jongens ruimen niet uit zichzelf zonder reden hun kamer opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Zulks wantrouwen jegens de vrucht van mijn lendenen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jongens ruimen niet uit zichzelf zonder reden hun kamer op
Tja, als je je eigen niet kietelt...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik trakteerde mezelf wat te veel geloof ik
je eigenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je je eigen niet kietelt...
Vencoooooooo wat leuk voor je!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je je eigen niet kietelt...
Nee, daar doel ik niet opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gekietel? Ja, nee ik kan er slecht tegen.
Euh... al weer een tijdje vrijgezel, binnenkort een datequote:
Aah ok. Daten kan weer leuk zijn ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... al weer een tijdje vrijgezel, binnenkort een date
Meestal lurk ik hierquote:
Ja, da's niet eerlijk hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meestal lurk ik hier
Ik ben er wel, maar ben er niet
Ik ben gewoon een vieze gluurderquote:
Waar zijn die tieten foto's uit je fobo gebleven?quote:
Ik had alleen een foto van een glas bier tussen m'n tieten, meer nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar zijn die tieten foto's uit je fobo gebleven?
Ja, maar die was juist zo geylquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had alleen een foto van een glas bier tussen m'n tieten, meer niet
Why?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
Samzz ik moest nog aan je denken zaterdag!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik deze kocht voor onze dochter
http://twitpic.com/3uwi5k
Ik heb voor kerst een prinssenjurk voor mijn dochtertje gekocht.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]Maar ze gaat niet op paardrijden?
O dat lijkt me zo mooi kinderen... schattige kleertjes en speelgoed kopen met een goed excuus!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]Maar ze gaat niet op paardrijden?
O dat lijkt me zo mooi kinderen... schattige kleertjes en speelgoed kopen met een goed excuus!
misskind?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Wel stom dat ie nu een mening heeft.
quote:
Over niet al te lange tijd is hij die weer kwijt en bepalen zijn vrouwelijke vrienden wat hij draagtquote:
Huuh, dan maar hopen dat die een beetje smaak hebben dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd is hij die weer kwijt en bepalen zijn vrouwelijke vrienden wat hij draagt
Gaat best goed bij een heleboel mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, dan maar hopen dat die een beetje smaak hebben dan!
Oh god, jij gaat mee in de paardrijtrend?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik deze kocht voor onze dochter
http://twitpic.com/3uwi5k
Dat kan ze aan als ze 3 tot 6 maanden isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, jij gaat mee in de paardrijtrend?
Ik heb er serieus wel eens over nagedacht m'n zwarte rijbroek als gewone broek aan te doen, met m'n laarzen eronderquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
Ja er zijn zat meiden die een paardrijbroek dragen en die niet op paardrijden zitten
Daarbij vind ik het bij volwassen vreselijkAls ze niet gaan paardrijden dus.
Maar deze vond ik zo schattigIk kon hem niet laten hangen.
Ik heb nu ook een bruidsjurkjeZo lief
Voor de bruiloft van mijn zwager.
Zeg eens, met wie heb jij eigenlijk binnenkort een date?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... al weer een tijdje vrijgezel, binnenkort een date
In paardrijtermen is dit een jodphur broek, daar houd ik zelf niet zo vanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ze aan als ze 3 tot 6 maanden isDaarna krijgt ze er geen meer.
Maar deze is zomini
Met jou toch? Of ben je het al weer vergetenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg eens, met wie heb jij eigenlijk binnenkort een date?
Mja ik vind het dus nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er serieus wel eens over nagedacht m'n zwarte rijbroek als gewone broek aan te doen, met m'n laarzen eronder
Maar ik heb het niet gedaan.
O zou best kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
In paardrijtermen is dit een jodphur broek, daar houd ik zelf niet zo van
Sloerie, draai niet om de zaken heen!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met jou toch? Of ben je het al weer vergeten
Maar... maar... ga je nu zeggen dat het allemaal niet doorgaatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sloerie, draai niet om de zaken heen!
Jij zoekt toch alleen labiele vrouwen/meiden uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar... maar... ga je nu zeggen dat het allemaal niet doorgaat
Ja, klopt. Maar goed, ik heb overal een dikke kont in, dus het maakt me niet eens meer uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik vind het dus nietsJe krijgt er zo'n dikke kont in vind ik
[..]
O zou best kunnenJuist omdat het mini is vonden lief en ik het leuk
Ook het enige wat ik in die vreselijke winkel gekocht heb
En dat ben ik niet, dat klopt.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij zoekt toch alleen labiele vrouwen/meiden uit
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar goed, ik heb overal een dikke kont in, dus het maakt me niet eens meer uit
Je draait nog steeds om de zaken heen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar... maar... ga je nu zeggen dat het allemaal niet doorgaat
Ik trek ze wel aan jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij zoekt toch alleen labiele vrouwen/meiden uit
???quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Wel stom dat ie nu een mening heeft.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar goed, ik heb overal een dikke kont in, dus het maakt me niet eens meer uit
Heerlijk héquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je draait nog steeds om de zaken heen.
Wie het ook is, ik mag hopen dat het geen labiel kalfje is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel aan ja
En zo labiel was krengetje toch niet?
Zoonlief, bij het kopen van kleding.quote:
Erg stabiel was ze ook niet. Maar daarna had je volgens mij nog een labiele doos toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel aan ja
En zo labiel was krengetje toch niet?
Ik moet zeggen dat ik er niet op letquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar zelfs de magere spijkers hebben dan een dikke reet.
Ik las al verder en snapte het eindelijk haha!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief, bij het kopen van kleding.
Kweenie nooit aangehad. Ik ging wel eens naar de manege maar die dingen heb ik nooit aangetrokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er niet op letRijbroeken zitten gewoon ontzettend fijn
Nou, dat valt wel mee geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie het ook is, ik mag hopen dat het geen labiel kalfje is.
Na haar wel weer ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Erg stabiel was ze ook niet. Maar daarna had je volgens mij nog een labiele doos toch?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik las al verder en snapte het eindelijk haha!
Weet nog wel dat ik dat vreselijk vond, aan moeten trekken wat je ouders leuk vinden..
En dan was het altijd 2 voor de prijs van 1.. En mn zusje was net iets groter, waardoor ik dan weer jaren met precies hetzelfde shirt maar dan een maat groter zat opgescheept
Het ligt toch altijd aan julliequote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee geloof ik
[..]
Na haar wel weer ja.
Waar zijn de normale meiden toch!!![]()
of misschien ligt het allemaal wel aan mij..
Dat denk je van ze allemaalquote:
Die zijn er zat! Je pikt alleen de verkeerdequote:Na haar wel weer ja.
Jaa, deze is misschien wel heel leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee geloof ik
[..]
Na haar wel weer ja.
Wat als Seven met je wil daten?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
Die zijn er zat! Je pikt alleen de verkeerde
Hmz had vroeger toch amper kleren. En te arm om te kopen meestal, dus had uberhaubt geen zeggenschapquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zou ik mijn kids nooit aandoen, had ik er twee gehad.
Maar hij heeft wel inspraak hoor, maar als ik iets lelijk vindt, is de kans klein dat ie het krijgt.
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, deze is misschien wel heel leuk.
Er zijn zeker normale meiden, ik ken er ook een paar!
Ja, sowiesoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ligt toch altijd aan jullie
Laten we hopenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, deze is misschien wel heel leuk.
Er zijn zeker normale meiden, ik ken er ook een paar!
Waar was jij toen jij nog vrijgezel was?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk je van ze allemaalAnders begin je dr niet aan
[..]
Die zijn er zat! Je pikt alleen de verkeerde
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz had vroeger toch amper kleren. En te arm om te kopen meestal, dus had uberhaubt geen zeggenschap
Haha is ergens ook wel ok dat je je bezig houdt met of wat je kinderen dragen echt niet kan of welMaar ze worden toch een keer volwassen he?!
Dan heb je een schizofrene labiele doosquote:
Hij is 10, je hebt nog wel heel even hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er nog niet aan.
Toen zat ik nog in mijn Mama's buik!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Waar was jij toen jij nog vrijgezel was?![]()
Ja, vertel je hem dat ook even?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is 10, je hebt nog wel heel even hoor
Hoi, zit jij in de redactie van de Viva ofzo?quote:
Wanneer ben je eigenlijk prettig gestoord?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Normale meiden
(prettig) Gestoorde meiden![]()
![]()
Minipuber, je BENT nog niet volwassen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, vertel je hem dat ook even?
De gemiddelde man komt pas zo rond zijn 65ste van zijn moeder af (als ze het graf in gaat)quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is 10, je hebt nog wel heel even hoor
Als je dat in je Relatieplanet profiel zetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk prettig gestoord?
Dan had hij er bij gezet: Met een pittig kapsel!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, zit jij in de redactie van de Viva ofzo?
Als je niet opgepakt hoeft te worden?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk prettig gestoord?
Hier missb, nou hoor je hetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gemiddelde man komt pas zo rond zijn 65ste van zijn moeder af (als ze het graf in gaat)
Ik zal het hem morgen laten lezen. Ben benieuwd of hij het van je aanneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minipuber, je BENT nog niet volwassen.
Nee.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, zit jij in de redactie van de Viva ofzo?
Daar wel je toch echt niet aan beginnen héquote:
Dat zal ook niemand ontkennenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef vencodark het volgende:
Ik zou mezelf nooit beschrijven als prettig gestoord. Ik ben namelijk ongelooflijk saai.
Ja maar ikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het hem morgen laten lezen. Ben benieuwd of hij het van je aanneemt.
Saai =quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef vencodark het volgende:
Ik zou mezelf nooit beschrijven als prettig gestoord. Ik ben namelijk ongelooflijk saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |