quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar goed, ik heb overal een dikke kont in, dus het maakt me niet eens meer uit
Je draait nog steeds om de zaken heen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar... maar... ga je nu zeggen dat het allemaal niet doorgaat
Ik trek ze wel aan jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij zoekt toch alleen labiele vrouwen/meiden uit
???quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Wel stom dat ie nu een mening heeft.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar goed, ik heb overal een dikke kont in, dus het maakt me niet eens meer uit
Heerlijk héquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je draait nog steeds om de zaken heen.
Wie het ook is, ik mag hopen dat het geen labiel kalfje is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel aan ja
En zo labiel was krengetje toch niet?
Zoonlief, bij het kopen van kleding.quote:
Erg stabiel was ze ook niet. Maar daarna had je volgens mij nog een labiele doos toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel aan ja
En zo labiel was krengetje toch niet?
Ik moet zeggen dat ik er niet op letquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar zelfs de magere spijkers hebben dan een dikke reet.
Ik las al verder en snapte het eindelijk haha!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief, bij het kopen van kleding.
Kweenie nooit aangehad. Ik ging wel eens naar de manege maar die dingen heb ik nooit aangetrokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er niet op letRijbroeken zitten gewoon ontzettend fijn
Nou, dat valt wel mee geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie het ook is, ik mag hopen dat het geen labiel kalfje is.
Na haar wel weer ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Erg stabiel was ze ook niet. Maar daarna had je volgens mij nog een labiele doos toch?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik las al verder en snapte het eindelijk haha!
Weet nog wel dat ik dat vreselijk vond, aan moeten trekken wat je ouders leuk vinden..
En dan was het altijd 2 voor de prijs van 1.. En mn zusje was net iets groter, waardoor ik dan weer jaren met precies hetzelfde shirt maar dan een maat groter zat opgescheept
Het ligt toch altijd aan julliequote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee geloof ik
[..]
Na haar wel weer ja.
Waar zijn de normale meiden toch!!![]()
of misschien ligt het allemaal wel aan mij..
Dat denk je van ze allemaalquote:
Die zijn er zat! Je pikt alleen de verkeerdequote:Na haar wel weer ja.
Jaa, deze is misschien wel heel leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee geloof ik
[..]
Na haar wel weer ja.
Wat als Seven met je wil daten?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
Die zijn er zat! Je pikt alleen de verkeerde
Hmz had vroeger toch amper kleren. En te arm om te kopen meestal, dus had uberhaubt geen zeggenschapquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zou ik mijn kids nooit aandoen, had ik er twee gehad.
Maar hij heeft wel inspraak hoor, maar als ik iets lelijk vindt, is de kans klein dat ie het krijgt.
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, deze is misschien wel heel leuk.
Er zijn zeker normale meiden, ik ken er ook een paar!
Ja, sowiesoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ligt toch altijd aan jullie
Laten we hopenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, deze is misschien wel heel leuk.
Er zijn zeker normale meiden, ik ken er ook een paar!
Waar was jij toen jij nog vrijgezel was?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk je van ze allemaalAnders begin je dr niet aan
[..]
Die zijn er zat! Je pikt alleen de verkeerde
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz had vroeger toch amper kleren. En te arm om te kopen meestal, dus had uberhaubt geen zeggenschap
Haha is ergens ook wel ok dat je je bezig houdt met of wat je kinderen dragen echt niet kan of welMaar ze worden toch een keer volwassen he?!
Dan heb je een schizofrene labiele doosquote:
Hij is 10, je hebt nog wel heel even hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er nog niet aan.
Toen zat ik nog in mijn Mama's buik!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Waar was jij toen jij nog vrijgezel was?![]()
Ja, vertel je hem dat ook even?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is 10, je hebt nog wel heel even hoor
Hoi, zit jij in de redactie van de Viva ofzo?quote:
Wanneer ben je eigenlijk prettig gestoord?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef stbabylon het volgende:
Normale meiden
(prettig) Gestoorde meiden![]()
![]()
Minipuber, je BENT nog niet volwassen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, vertel je hem dat ook even?
De gemiddelde man komt pas zo rond zijn 65ste van zijn moeder af (als ze het graf in gaat)quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is 10, je hebt nog wel heel even hoor
Als je dat in je Relatieplanet profiel zetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk prettig gestoord?
Dan had hij er bij gezet: Met een pittig kapsel!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, zit jij in de redactie van de Viva ofzo?
Als je niet opgepakt hoeft te worden?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk prettig gestoord?
Hier missb, nou hoor je hetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gemiddelde man komt pas zo rond zijn 65ste van zijn moeder af (als ze het graf in gaat)
Ik zal het hem morgen laten lezen. Ben benieuwd of hij het van je aanneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minipuber, je BENT nog niet volwassen.
Nee.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, zit jij in de redactie van de Viva ofzo?
Daar wel je toch echt niet aan beginnen héquote:
Dat zal ook niemand ontkennenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef vencodark het volgende:
Ik zou mezelf nooit beschrijven als prettig gestoord. Ik ben namelijk ongelooflijk saai.
Ja maar ikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het hem morgen laten lezen. Ben benieuwd of hij het van je aanneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |