Jongens ruimen niet uit zichzelf zonder reden hun kamer opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Zulks wantrouwen jegens de vrucht van mijn lendenen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jongens ruimen niet uit zichzelf zonder reden hun kamer op
Tja, als je je eigen niet kietelt...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik trakteerde mezelf wat te veel geloof ik
je eigenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je je eigen niet kietelt...
Vencoooooooo wat leuk voor je!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je je eigen niet kietelt...
Nee, daar doel ik niet opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gekietel? Ja, nee ik kan er slecht tegen.
Euh... al weer een tijdje vrijgezel, binnenkort een datequote:
Aah ok. Daten kan weer leuk zijn ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... al weer een tijdje vrijgezel, binnenkort een date
Meestal lurk ik hierquote:
Ja, da's niet eerlijk hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meestal lurk ik hier
Ik ben er wel, maar ben er niet
Ik ben gewoon een vieze gluurderquote:
Waar zijn die tieten foto's uit je fobo gebleven?quote:
Ik had alleen een foto van een glas bier tussen m'n tieten, meer nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar zijn die tieten foto's uit je fobo gebleven?
Ja, maar die was juist zo geylquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had alleen een foto van een glas bier tussen m'n tieten, meer niet
Why?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
Samzz ik moest nog aan je denken zaterdag!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik deze kocht voor onze dochter
http://twitpic.com/3uwi5k
Ik heb voor kerst een prinssenjurk voor mijn dochtertje gekocht.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]Maar ze gaat niet op paardrijden?
O dat lijkt me zo mooi kinderen... schattige kleertjes en speelgoed kopen met een goed excuus!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]Maar ze gaat niet op paardrijden?
O dat lijkt me zo mooi kinderen... schattige kleertjes en speelgoed kopen met een goed excuus!
misskind?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Wel stom dat ie nu een mening heeft.
quote:
Over niet al te lange tijd is hij die weer kwijt en bepalen zijn vrouwelijke vrienden wat hij draagtquote:
Huuh, dan maar hopen dat die een beetje smaak hebben dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd is hij die weer kwijt en bepalen zijn vrouwelijke vrienden wat hij draagt
Gaat best goed bij een heleboel mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, dan maar hopen dat die een beetje smaak hebben dan!
Oh god, jij gaat mee in de paardrijtrend?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik deze kocht voor onze dochter
http://twitpic.com/3uwi5k
Dat kan ze aan als ze 3 tot 6 maanden isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, jij gaat mee in de paardrijtrend?
Ik heb er serieus wel eens over nagedacht m'n zwarte rijbroek als gewone broek aan te doen, met m'n laarzen eronderquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
Ja er zijn zat meiden die een paardrijbroek dragen en die niet op paardrijden zitten
Daarbij vind ik het bij volwassen vreselijkAls ze niet gaan paardrijden dus.
Maar deze vond ik zo schattigIk kon hem niet laten hangen.
Ik heb nu ook een bruidsjurkjeZo lief
Voor de bruiloft van mijn zwager.
Zeg eens, met wie heb jij eigenlijk binnenkort een date?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... al weer een tijdje vrijgezel, binnenkort een date
In paardrijtermen is dit een jodphur broek, daar houd ik zelf niet zo vanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ze aan als ze 3 tot 6 maanden isDaarna krijgt ze er geen meer.
Maar deze is zomini
Met jou toch? Of ben je het al weer vergetenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg eens, met wie heb jij eigenlijk binnenkort een date?
Mja ik vind het dus nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er serieus wel eens over nagedacht m'n zwarte rijbroek als gewone broek aan te doen, met m'n laarzen eronder
Maar ik heb het niet gedaan.
O zou best kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
In paardrijtermen is dit een jodphur broek, daar houd ik zelf niet zo van
Sloerie, draai niet om de zaken heen!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met jou toch? Of ben je het al weer vergeten
Maar... maar... ga je nu zeggen dat het allemaal niet doorgaatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sloerie, draai niet om de zaken heen!
Jij zoekt toch alleen labiele vrouwen/meiden uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar... maar... ga je nu zeggen dat het allemaal niet doorgaat
Ja, klopt. Maar goed, ik heb overal een dikke kont in, dus het maakt me niet eens meer uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik vind het dus nietsJe krijgt er zo'n dikke kont in vind ik
[..]
O zou best kunnenJuist omdat het mini is vonden lief en ik het leuk
Ook het enige wat ik in die vreselijke winkel gekocht heb
En dat ben ik niet, dat klopt.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij zoekt toch alleen labiele vrouwen/meiden uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |