Meeten jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!
Zelfs met je tong uit je mond ben je nog mooi!quote:
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
En ik was niet aan het vissen L-E, probeerde subtiel (
) te achterhalen of je het überhaupt nog wist.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met je tong uit je mond ben je nog mooi!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.
Oeh, leukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef vencodark het volgende:
Over 2 weken mag ik weer naar Enschede afreizen voor een verjaardag van vriendinnetje. Gelukkig kan ik met iemand voor de helft meereizen. Dat scheelt.
Ook met een Droopyface zou ik je doen.quote:
Zeiknek.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofdenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.
Mooierd!quote:
Ik was wakker en lekker liefdevol, zeg maar, hij sliep af en toe wel hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofden
Zie je wel babsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was wakker en lekker liefdevol, zeg maar, hij sliep af en toe wel hoor.
Jullie hebben met zn allen om ons heen gestaan om te boel te analyseren?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofden
Nu voel je je vast vies en bekeken enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie hebben met zn allen om ons heen gestaan om te boel te analyseren?
Nu moet ik weer scrubben.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu voel je je vast vies en bekeken enzo
Ja, ik was heel erg met anderen bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaaktquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
En het ging nergens over zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik was heel erg met anderen bezig
Peu en ik waren toen bezig met 2 dicussies... Hij 1... en ik 1...
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee waar hij het over had, maar mijn gesprek was superboeiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kodiefiles in de gaten houden maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaakt
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.quote:
Wat? Geen Top Gear op TV?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thee![]()
![]()
Top Gear![]()
Lekker wijf op bed![]()
![]()
Oh.. Wacht..
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik word zojuist door de vriendin van m'n tante toegevoegd op facebook
Whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Omdat ik jou niet kan vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Ik wehel ik wehel ik wehel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Nou, ga eens zoeken danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleenJij bent ook veel te slim he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
Wait, whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Ik heb iig een paar maanden werkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joe![]()
Hoe was je gesprekje dinges iets?
Jaquote:
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSXquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Oeps, ik vergis mij. Het was een andere quote.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |