Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
En ik bedoelde de dingen die je tegen mij zei L-E
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?Daar word ik zelf onzeker van, ik kap ermee!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel hoor, truffel. Moet ik nu wéér gaan zeggen hoe mooi je bent?Daar word ik zelf onzeker van, ik kap ermee!
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!
Voor zover ik weet waren er 3quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.
Van de drie moeders die aanwezig waren, bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, jullie staan alletwee in de top 3 mooiste moeders op E_M's feestje!
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
@ Jufu: Ja, gewoon op BBC2
Een soort van Australië tegen Engeland. En Boris Becker was gast.
Ik geloof van niet. Er waren er 3 denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren maar 5 vrouwen ofzo. Vast geen 5 moeders. Of wel? Ik heb niet geteld.
Ik zeg toch verder niksquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!
Damn, ik dacht dat BBC2 een oude uit zou zendenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
@ Jufu: Ja, gewoon op BBC2
Een soort van Australië tegen Engeland. En Boris Becker was gast.
Ik zoek hem ook zo even op via Streetfire.netquote:
Haha nee, écht niet hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik dacht al even dat de hele avond één groot zwart gat voor je was
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Iemand nog iets van Deeltjesversneller/Sander gehoord? Is hij goed thuis gekomen etc?
Neh, was meer een flauw grapje.quote:
Voor zover ik weet komen alle nieuwe uitzendingen op BBC2quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat BBC2 een oude uit zou zenden
[..]
Ik zoek hem ook zo even op via Streetfire.net
Ik weet inmiddels álles van 'm!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu dus eindelijk dat ie Sander heet.
Oh, heette hij zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nu dus eindelijk dat ie Sander heet.
En bedanktquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OI! SPOILERS! Ik zit nog te kijken!
quote:
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, was meer een flauw grapje.
Maar goed, jij wist al dat ik je mooi vindt, en ik heb het MissB van het weekend meerdere keren gezegd.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.
Miss daarentegen gaat nog steeds giechelen als ik zeg hoe mooi ze is.
Je moet er X in gieten. Komtie op gang.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan? Hij was zo stil!
quote:
En daarna noemt ze je een gek mens.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.
Miss daarentegen gaat nog steeds giechelen als ik zeg hoe mooi ze is.
Ik wil je ook wel mamma maken en dan ook om de post gaan roepen hoe mooi je wel niet bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Allemaal mooie mama's hierIk taai maar eens af, denk ik.
Nee, dank je. Ik moet geen kledder.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel mamma maken en dan ook om de post gaan roepen hoe mooi je wel niet bent.
Ja hallo, het mens kreeg me nogal van mijn stukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna noemt ze je een gek mens.
Rare manier van dank je wel zeggen
Je bent mooi, zelfs zonder kledder.quote:
Mja, dat jullie nu die uitzondering op de regel zijn, zegt niet dat ik ook mooi word als ik een kledder uitpoep, dus ik laat het maar als je het niet erg vindtquote:
I'm not the mommy.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Allemaal mooie mama's hierIk taai maar eens af, denk ik.
Gelukkig maar, hoef ik er geen uit te poepenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent mooi, zelfs zonder kledder.
'Mooi blijf' zal je bedoelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat jullie nu die uitzondering op de regel zijn, zegt niet dat ik ook mooi word als ik een kledder uitpoep, dus ik laat het maar als je het niet erg vindt
Ja valt niet mee om complimenten te krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, het mens kreeg me nogal van mijn stuk
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent?
Meeten jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!
Zelfs met je tong uit je mond ben je nog mooi!quote:
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
En ik was niet aan het vissen L-E, probeerde subtiel (
) te achterhalen of je het überhaupt nog wist.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met je tong uit je mond ben je nog mooi!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.
Oeh, leukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef vencodark het volgende:
Over 2 weken mag ik weer naar Enschede afreizen voor een verjaardag van vriendinnetje. Gelukkig kan ik met iemand voor de helft meereizen. Dat scheelt.
Ook met een Droopyface zou ik je doen.quote:
Zeiknek.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofdenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen die gozer ben ik vergeten. Denk ik. En aan het eind hebben Rifoki en ik een uur ofzo slapend zitten knuffelen, toen is er ook het eea langs me heen gegaan, gok ik.
Mooierd!quote:
Ik was wakker en lekker liefdevol, zeg maar, hij sliep af en toe wel hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofden
Zie je wel babsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was wakker en lekker liefdevol, zeg maar, hij sliep af en toe wel hoor.
Jullie hebben met zn allen om ons heen gestaan om te boel te analyseren?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus toch slapend! Er waren mensen die dat niet geloofden
Nu voel je je vast vies en bekeken enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie hebben met zn allen om ons heen gestaan om te boel te analyseren?
Nu moet ik weer scrubben.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu voel je je vast vies en bekeken enzo
Ja, ik was heel erg met anderen bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaaktquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
En het ging nergens over zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik was heel erg met anderen bezig
Peu en ik waren toen bezig met 2 dicussies... Hij 1... en ik 1...
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee waar hij het over had, maar mijn gesprek was superboeiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kodiefiles in de gaten houden maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaakt
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.quote:
Wat? Geen Top Gear op TV?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thee![]()
![]()
Top Gear![]()
Lekker wijf op bed![]()
![]()
Oh.. Wacht..
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik word zojuist door de vriendin van m'n tante toegevoegd op facebook
Whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Omdat ik jou niet kan vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Ik wehel ik wehel ik wehel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Nou, ga eens zoeken danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleenJij bent ook veel te slim he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
Wait, whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Ik heb iig een paar maanden werkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joe![]()
Hoe was je gesprekje dinges iets?
Jaquote:
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSXquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Oeps, ik vergis mij. Het was een andere quote.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |