Baby vond ik te gekquote:
Das beter dan niets!quote:
I noticed, baby.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSX
Ik las 'Gratis'quote:
Ik zag de edit pas toen ik al op verzenden had gedruktquote:
Mooi!quote:
Nou, lijkt me vaag als jij je werkgever moet betalen om te mogen werkenquote:
Het is ook vrijwilligerswerk toch Joe?quote:
Ik had gemist dat je deze had gepost, ben blij dat iemand het herkende.quote:
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had gemist dat je deze had gepost, ben blij dat iemand het herkende.
En wat Tally ook zei, I love Baby!
I'm easy.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh maar je bent wel makkelijk te vinden, A.T.
Nou ja, ik denk dat de intermediair ook wel wat meepiktquote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, lijkt me vaag als jij je werkgever moet betalen om te mogen werken![]()
En zij dan Not the mamma!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?
Damn you womanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet iedereen te weten.
Ja zeg! Nu wil ik jou ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet iedereen te weten.
Zoek en gij zult vinden. Al moet je dat niet via mij doen, want ik heb Vencotje niet in mijn lijstjequote:
Wat heb je gezien dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Vind ge niet, dan is het zoek.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden. Al moet je dat niet via mij doen, want ik heb Vencotje niet in mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |