Jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal!
![]()
Euj, ik ben geen spaarkaart.
Nee? Er mag niet worden gelikt?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
Spaar ze allemaal!
![]()
Euj, ik ben geen spaarkaart.
Eigenlijk niet. d'r is 1 iemand die spaart echt iedereenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
Oh Samzz het is op de laatste plaats waar je zoekt
Betrapt.quote:
Op wat? MSN, Hyves, FB? En wie?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. d'r is 1 iemand die spaart echt iedereen
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rustquote:
Wanneer is iemand een ECHTE bekende?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rust
Ik typte je naam in en je stond bovenaanquote:
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef stbabylon het volgende:
Als hij bij je thuis op de bank heeft gezeten?
Dus glaasjes water halen telt niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij bij je thuis op de bank heeft gezeten?
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rust
Ik ben geen bekende van L-E.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |