Ja, we zitten in het andere topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we zitten in het andere topic.
Dus zowel met schrijven als met presenteren gaat het niet goed. Maar met zijn gezin gelukkig wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry t zat iets anders, http://www.nu.nl/boek/2426265/beau-wil-schrijver.html
Kees was effe rusten.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
Eet smakelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat doet kees dan maar lekker in zn eigen tijd![]()
Zo ff eten wokken...ik heb honger
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.quote:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.
Ik weet dat hij af en toe echt vals zingt maar dat heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoekquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
zoals je hier af en toe sommige afblaft gaat daar alles je lukkenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
Best byzar, ik was afgelopen vrijdag een bakkie wezen doen met oud collega's . Die P&O (HRM tegenwoordig) had me gezien en is lopen vissen bij mijn collega's. Zo doende wist ze dat ik nog werkeloos was. De zelfde avond vernam ze van een leeraar van haar zoon dat ze zitten te springen op hulp. Tis voor HAVO/VWO exame klanten, maar wel met een gebrek. ADHD, Autisten enz....... Maar dat trek ik wel denk ik
Hangt af van persoonlijk functioneren of van je bedrijf / afdeling?quote:
F5 F5 F5 F5 F5quote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
Tis voor HAVO/VWO exame klanten, maar wel met een gebrek. ADHD, Autisten enz....... Maar dat trek ik wel denk ik
Best raar, ik heb altijd voor de klas willen staan en zelfs een opleiding daar voor gevolgd. Na één jaar afgekapt en de IT in gegaan. Lijkt wel me lotquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
Muis voor de klas, geweldig. Ik duim mee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoals je hier af en toe sommige afblaft gaat daar alles je lukken
In mijn tijd, één jaar eerder dus, was dat nog de leraar Nederlands.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
In mijn tijd waren er geen lessen informatica. En was de leraar Geschiedenis altijd de leukste.
Mixed.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hangt af van persoonlijk functioneren of van je bedrijf / afdeling?
Bij ons wel, maar ja voor een nerd als ik was dat natuurlijk b0ring.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
In mijn tijd waren er geen lessen informatica. En was de leraar Geschiedenis altijd de leukste.
Kenjenagaan hoe trendgevoelig dat is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn tijd, één jaar eerder dus, was dat nog de leraar Nederlands.
Jouw tijd is vorig jaar geëindigd.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij ons wel, maar ja voor een nerd als ik was dat natuurlijk b0ring.
Als ik weer het over zou moeten doen zou het geschiedenis zijn. Wat een rukkers die me het probeerde bij te brengen en hoe leuk kan je het brengen ......... Te laat enz..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
Wat een gekat ook richting de producerende partij.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw tijd is vorig jaar geëindigd.
Jij verbeterde die leraar zeker.
Zo te zien en horen bij Blvd was het Nationaal Songfestival op alle fronten een aanfluiting.
Hij kwam de Koningin 750meter aan vlaggetjes aanbieden.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Copycat het volgende:
Paul de Leeuw klonk ook niet echt poeslief bij Giel.
En nu mis ik gewoon het verhaal van Johan V.
Dat is echt iets van de laatste tijd dat ze bij Boulevard de concurrent lopen af te zeiken.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een gekat ook richting de producerende partij.
Zeker geen vriendje van Albert en Winston, stelletje kneuzen.
Hij is de zolder weer aan het opruimen, zeker?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kwam de Koningin 750meter aan vlaggetjes aanbieden.
Oh dat vinden ze geweldig!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is echt iets van de laatste tijd dat ze bij Boulevard de concurrent lopen af te zeiken.
Waarom ook niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
Hij kwam de Koningin 750meter aan vlaggetjes aanbieden.
Voetbalquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dost heeft de arbitragezaak verloren, Propper van Vitesse komt ook niet (bod afgewezen).
Oh...je zit effe in jezelf te lullen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, Dost ondergaat wel alvast de keuring in Amsterdam. Voor 't geval ze eruit gaan komen.
Geen last. Maar ik begrijp het niet. Dat hoort toch in het voetbaltopic?? Daar heb je tenminste gehoor bij je fans.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
En jij hebt er blijkbaar last van?
Aha, service dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh is dat 't, zeg dat dat dan. Dat was puur ter info dat MO geopend is, samen met een linkje naar de MED van yvonne
.
En Pietje ik begrijp ook niet wat de MED is.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh is dat 't, zeg dat dat dan. Dat was puur ter info dat MO geopend is, samen met een linkje naar de MED van yvonne
.
Dank je voor de mededeling Pietje, ik ga zo (nu) even kijken wat Johan ervan vindt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dost heeft de arbitragezaak verloren, Propper van Vitesse komt ook niet (bod afgewezen).
Bij mij wordt het Radar. Als minimumlijâh moet ik wel op blijven letten hè!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je voor de mededeling Pietje, ik ga zo (nu) even kijken wat Johan ervan vindt.
Wat wil Nederland doen dan, boe roepenquote:
Nee maar op z'n minst het vliegtuig van een minister die je uitnodigt laten tanken zodat ie niet weg gaat zonder te praten, eerder overleggen met EU-partners, niet zo diep in de reet van de VS kruipen, niet wachten tot het doodsvonnis is uitgesproken met rechtsbijstand en niet zo huichelachtig zeggen dat je "al het mogelijke" hebt gedaan terwijl iedereen kan zien dat dat niet zo is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat wil Nederland doen dan, boe roepen?
Daar vind ik je eigenlijk 100 procent geschikt voor. Ik hoop dat je het krijgt en ik denk ook dat leerlingen je op handen gaan dragenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
Wat minder in die kont van de VS kruipen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat wil Nederland doen dan, boe roepen?
Sociale netwerken zijn meestal geblokkeerd, gewoon, omdat 't kanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:35 schreef Dementor het volgende:
Controleren of de kinders wel hun opdrachten maken i.p.v. op facebook te zitten.
heel veel geruchten, dus die ga ik niet neerzetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe is het in en rondom Egypte? Hebben die Israëlieten inmiddels de complete Golan hoogte en de Sinaï desert bouwrijp gemaakt voor kolonies?
Regering is vandaag beëdigd? Deze week zal de politie of het militaire apparaat wel een keer huis gaan houden denk ik?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
heel veel geruchten, dus die ga ik niet neerzetten.
Het afwachten is wat er morgen gaat gebeuren.
KLOPT..maar men is er niet van onder de indruk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Regering is vandaag beëdigd? Deze week zal de politie of het militaire apparaat wel een keer huis gaan houden denk ik?
Ik ook, ik begrijp toch niet waarom we ons zo "druk" maken om Egypte hoor? Komkommertijd waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
De dieselprijs vooralsnog stabiel vandaag. Dat vind ik persoonlijk toch wel het allerbelangrijkste aan dit verhaal
Zo, da's best heftig, dat heb ik zo nog nooit gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even een straatje leggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet. Ik wist wel dat men probeerden het mechanisch te doen, soms doen ze het met grijpers, vierkante meter tegelijk, maar dit is wel uniek en mooi om te zien. Soort van breimachinequote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo, da's best heftig, dat heb ik zo nog nooit gezien
Oeh Coos, als het om entertainment gaat zou dat best wel zo kunnen zijn. Maar er gaat wat mij betreft niets boven de pareltjes die de VPRO en de EO af en toe laten zien. De twee betere omroepen in Nederlandquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef Coos het volgende:
Die belgen maken toch echt leukere TV dan de Nederlanders. Zo vind ik aan de Nederlandse versie van Benidorm bastards geen ruk aan terwijl de Belgische versie onwijs leul is.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, ik begrijp toch niet waarom we ons zo "druk" maken om Egypte hoor?
Oké had even niet aan de vpro gedacht en EO kijk ik uit principe niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oeh Coos, als het om entertainment gaat zou dat best wel zo kunnen zijn. Maar er gaat wat mij betreft niets boven de pareltjes die de VPRO en de EO af en toe laten zien. De twee betere omroepen in Nederland
Ik ben de hele dag druk met werk, zit er 's avonds nog regelmatig over te piekeren, moet ook nog af en toe op familiebezoek, huis onderhouden, boodschappen doen, etc, druk, druk, druk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ruim 80 miljoen mede aardbewoners die voor een beetje beter leven gaan en jij zegt ik snap niet waar we ons druk over maken.
Och jongen, je moest is weten waar mensen op deze aarde het allemaal veel slechter hebben dan de Egyptenaren. Dit is vooral een politiek verhaal en het zal hiermee waarschijnlijk anders, maar niet beter worden. Hoop gedoe om weinigquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ruim 80 miljoen mede aardbewoners die voor een beetje beter leven gaan en jij zegt ik snap niet waar we ons druk over maken.
Nou ja, ik gun ze natuurlijk wel allemaal een goed leven, dat staat niet ter discussie. Maar ik slaap er geen minuut minder om als het niet het geval is.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Och jongen, je moest is weten waar mensen op deze aarde het allemaal veel slechter hebben dan de Egyptenaren. Dit is vooral een politiek verhaal en het zal hiermee waarschijnlijk anders, maar niet beter worden. Hoop gedoe om weinig
Ja joh, van mij ook niks dan goeds hoor. Maar er spelen zich ergere drama's af op deze planeet hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik gun ze natuurlijk wel allemaal een goed leven, dat staat niet ter discussie. Maar ik slaap er geen minuut minder om als het niet het geval is.
Had je wel wat hoger ingeschat. Dus ik zal proberen een simpel voorbeeld te geven.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is vooral een politiek verhaal en het zal hiermee waarschijnlijk anders, maar niet beter worden. Hoop gedoe om weinig
Ja en als morgen de hemel naar beneden valt zijn wel allemaal dood .....quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef hondjes het volgende:
En wat als het overslaat naar andere landen in het Midden-Oosten.
En als landen in Europa, zoals landen waar ook grote werkeloosheid is, Spanje, Ierland en Griekenland.
En nog verder, de Verenigde Staten., waar de werkeloosheid ook maar toeneemt, en de tenten steden er wel zijn, maar niet op google streetvieuw.
China en Rusland , ook al gedonder.
En als ze de gasleiding van Egypte naar Israel dichtknijpen, wat doet Israel dan.
Allemaal als, het hoeft niet, maar wie dacht ooit aan Egypte.
Maar tot die tijd, slaap ik ook wel lekker, maar laat me niet in slaap sussen.
Misschien is een flink islamitisch blok wel ok of zo. Kunnen we in plaats van Oost-West lekker Noord-Zuid gaan denken en een nieuw ijzeren gordijn in het leven gaan roepen. Europa Unitied tegen Desert Boerka. Hondjes, de geschiedenis gaat z'n eigen gang, ik ben hier maar even, ze zoeken het maar uit. Als ze in mijn achtertuin staan dan kijk ik wel verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef hondjes het volgende:
En wat als het overslaat naar andere landen in het Midden-Oosten.
En als landen in Europa, zoals landen waar ook grote werkeloosheid is, Spanje, Ierland en Griekenland.
En nog verder, de Verenigde Staten., waar de werkeloosheid ook maar toeneemt, en de tenten steden er wel zijn, maar niet op google streetvieuw.
China en Rusland , ook al gedonder.
En als ze de gasleiding van Egypte naar Israel dichtknijpen, wat doet Israel dan.
Allemaal als, het hoeft niet, maar wie dacht ooit aan Egypte.
Daar hebben we tegenwoordig Cruijff Foundation voorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef Coos het volgende:
Als jij ergens een balletje wil trappen op een veldje en dat is er niet dan begint het politieke verhaal!!
Precies!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef hondjes het volgende:
.
En waar dat veldje mag/moet komen daar gaat geen politiek aan vooraf??quote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig Cruijff Foundation voor![]()
http://www.cruyff-foundation.org/
Altijd een dooddoener naar mensen die je mening niet delen, Coos. Eentje waarmee je ze nimmer over de brug trekt. Als je hem plaatst om te irriteren is het natuurlijk een ander verhaal. In mijn geval is ie dan nutteloos, want ik word daar niet warm of koud van, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Had je wel wat hoger ingeschat. Dus ik zal proberen een simpel voorbeeld te geven.
Het is nl altijd een politiek verhaal!! Als jij ergens een balletje wil trappen op een veldje en dat is er niet dan begint het politieke verhaal!!
En dat Hoop gedoe om weinig zal ik maar negeren!!
Want je niet in slaap laten sussen helpt of zo? Je kunt er immers toch geen moer aan veranderen.quote:
Was een grapje Coosquote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar dat veldje mag/moet komen daar gaat geen politiek aan vooraf??![]()
Niet zo dom lullen Teun!
En met een Fuhrer in opkomst in eigen land sluit ik het op langere termijn hier ook niet uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef hondjes het volgende:
Maar de kans dat de hemel naar beneden valt, schat ik iets lager in, als een grootschalige onrust.![]()
d
Kijk, daar begin ik wel interesse te tonen omdat ik daar heel misschien in mijn directe omgeving een heel klein beetje invloed op heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
En met een Fuhrer in opkomst in eigen land sluit ik het op langere termijn hier ook niet uit.
-------->bakkie thee
Vooral niet nadenken over dat soort zaken. Dat doet tzt de grote blonde leider wel voor je.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd een dooddoener naar mensen die je mening niet delen, Coos. Eentje waarmee je ze nimmer over de brug trekt. Als je hem plaatst om te irriteren is het natuurlijk een ander verhaal. In mijn geval is ie dan nutteloos, want ik word daar niet warm of koud van, kan het ook niet helpen.
In zeven dagen meer dan 140 doden. Ja, lekker ordelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Jian het volgende:
Alsof zich in Egypte complete drama's afspelen. Mensen protesteren massaal, maar alles verloopt, kijkend naar de massaliteit, toch nog redelijk ordelijk.
Ja, maar dat is ook weer zo'n verhaal joh, De enigen die woorden als; Fuhrer, bruinhemden, deportaties, vervolgingen, enfin de 2e wereldoorlog in de mond nemen zijn, wat ik dan noem "Linkse Fanaten" En dan heb je nog een kudde schapen die dat beginnen na te blaten en dan krijg je onrust en onlust. Ik voel me niet geroepen om maar klakkeloos aan zo'n optocht te gaan meedoen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk, daar begin ik wel interesse te tonen omdat ik daar heel misschien in mijn directe omgeving een heel klein beetje invloed op heb.
Rationeel gezien is het natuurlijk bij zoiets ontzettend in de marge, dat moet je toch ook onderkennenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
In zeven dagen meer dan 140 doden. Ja, lekker ordelijk.
En daar hebben we weer zo'n dooddoener uit de hoge hoedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Vooral niet nadenken over dat soort zaken. Dat doet tzt de grote blonde leider wel voor je.
Mwah, ik ben niet links fanatisch, ik denk dan weer rechts, dan weer links,afhankelijk van het onderwerp, maar ik zie toch ook wel degelijk de glijdende schaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook weer zo'n verhaal joh, De enigen die woorden als; Fuhrer, bruinhemden, deportaties, vervolgingen, enfin de 2e wereldoorlog in de mond nemen zijn, wat ik dan noem "Linkse Fanaten" En dan heb je nog een kudde schapen die dat beginnen na te blaten en dan krijg je onrust en onlust. Ik voel me niet geroepen om maar klakkeloos aan zo'n optocht te gaan meedoen.
Gelukkig is je maandag weer voorbij, slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal gek en lelijk.
Welterusten
Nou hier dan iets om jou wat slechter te doen slapen: Prijs vat olie voor het eerst sinds 2008 boven 100 dollarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook weer zo'n verhaal joh, De enigen die woorden als; Fuhrer, bruinhemden, deportaties, vervolgingen, enfin de 2e wereldoorlog in de mond nemen zijn, wat ik dan noem "Linkse Fanaten" En dan heb je nog een kudde schapen die dat beginnen na te blaten en dan krijg je onrust en onlust. Ik voel me niet geroepen om maar klakkeloos aan zo'n optocht te gaan meedoen.
Gezien de geweldige massa's , valt me dat nog mee ja, Ik ga er zomaar vanuit dat er mensen onder de voet/auto gelopen zijn enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
In zeven dagen meer dan 140 doden. Ja, lekker ordelijk.
Er was ook nog een kudde schapen schreef ikquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet links fanatisch, ik denk dan weer rechts, dan weer links,afhankelijk van het onderwerp, maar ik zie toch ook wel degelijk de glijdende schaal.
Niet zomaar, bewust. Volg het nieuws eens wat meer, bijvoorbeeld in ons nieuwe forum Midden-Oostenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezien de geweldige massa's , valt me dat nog mee ja, Ik ga er zomaar vanuit dat er mensen onder de voet/auto gelopen zijn enzo.
Yes, en morgen gezond en vooral vroeg weer opquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal gek en lelijk.
Welterusten
Dat is dan mooi kut!! En het komt niet eens door gebrek aan olie of door Egypte, maar door die vuige kapitalistische speculanten, gore aasgieren zijn hetquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou hier dan iets om jou wat slechter te doen slapen: Prijs vat olie voor het eerst sinds 2008 boven 100 dollar
Ja, en een hoop mensen zijn expres tegen kogels aan gelopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezien de geweldige massa's , valt me dat nog mee ja, Ik ga er zomaar vanuit dat er mensen onder de voet/auto gelopen zijn enzo.
Ik ben té vaak geschoren om nog voor schaap te kunnen doorgaanquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Er was ook nog een kudde schapen schreef ik
Diezelfde vieze vuige kapitalisten die dictators in het zadel houden over de rug van miljoenen zolang ze er zelf baat bij hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut!! En het komt niet eens door gebrek aan olie of door Egypte, maar door die vuige kapitalistische speculanten, gore aasgieren zijn het
jah, da's een standaard reactie van de markt in dit soort situaties, veelal ingegeven door winstbejag van de Westerese oliemaatschappijen, want echte stagnatie wordt door de Egyptische situatie niet verwacht.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou hier dan iets om jou wat slechter te doen slapen: Prijs vat olie voor het eerst sinds 2008 boven 100 dollar
Ja, dus waarom was de PvdA dan voor die oorlog in Afghanistan en hield men stamhoofd Karzei in het zadel. En waarom lopen we als hondjes achter de VS aan? Zoveel waarom's.....quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Diezelfde vieze vuige kapitalisten die dictators in het zadel houden over de rug van miljoenen zolang ze er zelf baat bij hebben
Zelfde methodiek als Coos, je bent het niet me me eens dus je volgt het nieuws niet, of je snapt het niet, want mijn morele mening is de ultieme waarheid,,,,,,,,, 140 doden is bij de massale "bewegingen" die daar plaatsvinden niet zo veel en dan bezie ik het statistischquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zomaar, bewust. Volg het nieuws eens wat meer, bijvoorbeeld in ons nieuwe forum Midden-Oosten
Heeeej, eenschquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut!! En het komt niet eens door gebrek aan olie of door Egypte, maar door die vuige kapitalistische speculanten, gore aasgieren zijn het
Die gooit straks angry birds er nog even op, neemt nog een heerlijk biertje en slaapt heerlijk tot het wekkertje gaat hoor, wat ik je bromquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dus waarom was de PvdA dan voor die oorlog in Afghanistan en hield men stamhoofd Karzei in het zadel. En waarom lopen we als hondjes achter de VS aan? Zoveel waarom's.....
Maar zeg eens eerlijk, slaap jij één minuut minder omdat er nu 200 en aan het einde van de week misschien 2000 slachtoffers zijn gevallen of ben je dan nog net zo blij met je iPad als vorige week.
Joh, die dingen zijn niet om aan te zien, maar desnoods, als het echt moet, dan koop ik wel zo'n electrische autoquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, das mooi, maar daar koop ik geen diesel voor
Dat denk ik ook al zie ik hem er wel voor aan dat hij echt begaan is. Zo serieus is Remlof wel, daarnaast misschien ook een beetje naïef over wat hij kan betekenen voor één en ander.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gooit straks angry birds er nog even op, neemt nog een heerlijk biertje en slaapt heerlijk tot het wekkertje gaat hoor, wat ik je brom
Ik vind die Leaf van Nissan wel aardig om te zien. Is ook Japans, loop je verder geen risico meequote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, die dingen zijn niet om aan te zien, maar desnoods, als het echt moet, dan koop ik wel zo'n electrische auto
Tuurlijk is ie begaan, net als Coos, maar mensen die zo vreselijk naar één kant hangen, of dat nou naar rechts of naar links is, hebben bijna nooit een echt heldere blik op zaken. Zeker niet als ze aangeven uit "principes" (vervelende dingen zijn dat) niet bereid zijn te luisteren naar afwijkende meningen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook al zie ik hem er wel voor aan dat hij echt begaan is. Zo serieus is Remlof wel, daarnaast misschien ook een beetje naïef over wat hij kan betekenen voor één en ander.
Ze worden steeds interessanterquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind die Leaf van Nissan wel aardig om te zien. Is ook Japans, loop je verder geen risico mee
EN OOK DAT ...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef Coos het volgende:
Tunesië, nu Egypte straks mogelijk Jordanië, Jemen, Sudan, Algerije, Libië daar rommelt het al.
Een half continent in de brand. Niets aan de hand mensen, doorlopen aub.![]()
Maar als het uit de klauw loopt en er geen tanker meer door het Suez kanaal kan, krijgt dat een weerslag op de westerse economie en dus ook op ons leven in vormen waar je nu niet eens aan durft te denken.
Dan varen die tankers maar even om Coos. Maar doe even serieus, dat Suez kanaal blijft echt wel open. Al die landen waar rumoer is, die zijn redelijk arm en leveren het westen zo goed als niets (wat groente, bloemen en economische vluchtelingen, that's it). Je hebt dus hooguit kans dat je boontjes wat prijzig worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef Coos het volgende:
Tunesië, nu Egypte straks mogelijk Jordanië, Jemen, Sudan, Algerije, Libië daar rommelt het al.
Een half continent in de brand. Niets aan de hand mensen, doorlopen aub.![]()
Maar als het uit de klauw loopt en er geen tanker meer door het Suez kanaal kan, krijgt dat een weerslag op de westerse economie en dus ook op ons leven in vormen waar je nu niet eens aan durft te denken.
Daar zit mijn interesse ook hoor Hondjes. Gezonde nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef hondjes het volgende:
Ik ben niet rechts , ik ben niet links, ben gewoon nieuwsgierig hoe het in mekaar steekt.
Wie zitten erachter, waarom, hoe kan plots zo een situatie ontstaan en nog meer dingen.
Ik lees me rot iedere dag die afwijkende meningen. Je moet de commentaren op PVV gerelateerde berichten in de kwaliteitskrant de Telegraaf maar eens een half jaartje lezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie begaan, net als Coos, maar mensen die zo vreselijk naar één kant hangen, of dat nou naar rechts of naar links is, hebben bijna nooit een echt heldere blik op zaken. Zeker niet als ze aangeven uit "principes" (vervelende dingen zijn dat) niet bereid zijn te luisteren naar afwijkende meningen.
Ik slaap er wel minder om, want ik volg nu CNN (en sinds vandaag weer Al Jazeera via UPC op 407) tot ik in slaap val.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dus waarom was de PvdA dan voor die oorlog in Afghanistan en hield men stamhoofd Karzei in het zadel. En waarom lopen we als hondjes achter de VS aan? Zoveel waarom's.....
Maar zeg eens eerlijk, slaap jij één minuut minder omdat er nu 200 en aan het einde van de week misschien 2000 slachtoffers zijn gevallen of ben je dan nog net zo blij met je iPad als vorige week.
Die gaat in m'n sig.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
Vrijheid van meningsuiting! Ja, voor de grote blonde leider.
Maar er kan wel 100 liter in.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ,stel je voor hondjes, geen benzine voor de Porsche
Voorlopig zijn vrijheidsbeperkende maatregelen vooral genomen door het CDA, de PvdA met in het kielzog de VVD. Dat zijn de feiten. Die grote blonde leider moet je in de gaten houden, maar vooralsnog heeft hij niets op zijn gewetenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
Je scoorde hier het afgelopen uur wel een paar punten, vind ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie begaan, net als Coos, maar mensen die zo vreselijk naar één kant hangen, of dat nou naar rechts of naar links is, hebben bijna nooit een echt heldere blik op zaken. Zeker niet als ze aangeven uit "principes" (vervelende dingen zijn dat) niet bereid zijn te luisteren naar afwijkende meningen.
Industrieën van China en Westerse investeerders. Gelukzoekers die voor een dubbeltje op de eerste rang Egyptische werknemers uit zitten te buiten. Prima dat ze het loodje leggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef hondjes het volgende:
Egypte is echt een belangrijk land hoor, met zijn industrieen en inderdaad het Suezkanaal.
Maar de leden hebben geen spreekverbod gekregen. En de grote blonde leider heeft maar een lid. Dat is hijzelf en strooit kwistig met spreekverboden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig zijn vrijheidsbeperkende maatregelen vooral genomen door het CDA, de PvdA met in het kielzog de VVD. Dat zijn de feiten. Die grote blonde leider moet je in de gaten houden, maar vooralsnog heeft hij niets op zijn geweten
De macht/rol van de PVV, binnen het verloop der gebeurtenissen is maar zo gering en zou gewoon in alle rust bezien en tegemoet getreden moeten worden. Ik hoop dat er genoeg bezinning en overleg binnen de politiek bestaat/zal ontstaan om dat adequaat te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lees me rot iedere dag die afwijkende meningen. Je moet de commentaren op PVV gerelateerde berichten in de kwaliteitskrant de Telegraaf maar eens een half jaartje lezen.
Dan weet je precies waarom we zo voorzichtig moeten zijn. Eng! En ze snappen voor geen meter waar ze nu eigenlijk achteraan rennen "die schapen".
Dat dachten Pimmetje en Theo ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
Wij hebben gekeken en ik kan zeggen, bespaar je de moeite. Wat zijn hazelip ermee te maken heeft ontgaat mij dan weer even.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb de Today Show van die hazelip op Comedy Central opgenomen vanavond.
Maar heb geen idee wanneer ik tijd heb om het te kijken
Laat ze Geert ajb niet in de gevangenis zetten nu. Straks gaat ie daar nog een boek schrijven, "Mijn strijd" ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de leden hebben geen spreekverbod gekregen. En de grote blonde leider heeft maar een lid. Dat is hijzelf en strooit kwistig met spreekverboden.
Ik snap trouwen niet dat dat goed gekeurd is door de kiescommissie. De kieslijsten moeten, als ze ingediend worden, voorzien zijn met de handtekening van tenminste twee leden. Ik zeg: valsheid in geschrifte.Dus moven met die hap!
Dat noemde ik alleen omdat ik zijn naam niet kan herinneren en omdat ie er zelf laatst nog een grappige opmerking over maaktequote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben gekeken en ik kan zeggen, bespaar je de moeite. Wat zijn hazelip ermee te maken heeft ontgaat mij dan weer even.
Dat spreekverbod kan hij niet afdwingen. Als mensen vrijwillig niet spreken omdat hij ze dat vraagt, dan is dat zo. Vind ik altijd nog minder erg dan jonge meisjes en jongens naar Afghanistan sturen omdat je zo graag aan wil schuiven bij de G20.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de leden hebben geen spreekverbod gekregen. En de grote blonde leider heeft maar een lid. Dat is hijzelf en strooit kwistig met spreekverboden.
Ik snap trouwen niet dat dat goed gekeurd is door de kiescommissie. De kieslijsten moeten, als ze ingediend worden, voorzien zijn met de handtekening van tenminste twee leden. Ik zeg: valsheid in geschrifte.Dus moven met die hap!
Als hier meer rechtste uitersten zaten zou ik gewoon wat meer naar links hellenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Je scoorde hier het afgelopen uur wel een paar punten, vind ik.![]()
Toch hel je m.i. zelf ook wel flink over af en toe. Bijvoorbeeld: steevast als er debatten op TV zijn álles van "links" afkraken en alles van "rechts" toejuichen. Al is dat deels ook gewoon weer klieren natuurlijk.
En dat Suezkanaal blijft heus wel open. Er is niemand bij gebaat om die sloot dicht te flikkeren.
Nee niet de moeite waard.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat noemde ik alleen omdat ik zijn naam niet kan herinneren en omdat ie er zelf laatst nog een grappige opmerking over maakte
Maar niet de moeite waard dus?
Ik zou dat niet zo zeker durven te stellen. Om hun eisen kracht bij te zetten als "de omwenteling" niet snel genoeg gaat of er wordt teveel bloed vergoten is één tanker overdwars laten zinken goed genoeg om de internationale druk te verhogen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat Suezkanaal blijft heus wel open. Er is niemand bij gebaat om die sloot dicht te flikkeren.
Coos, Israël staat te popelen om op te rukken via de Sinaï naar het Suez kanaal. Dat kanaal blijft echt wel open, wordt simpelweg (tijdelijk) geannexeerd door Westerse landen als het echt fout zou gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo zeker durven te stellen. Om hun eisen kracht bij te zetten als "de omwenteling" niet snel genoeg gaat of er wordt teveel bloed vergoten is één tanker overdwars laten zinken goed genoeg om de internationale druk te verhogen.
Ah yep Jan Jaap van der Wal. Ik mag 'm wel, dus als ik nog een gaatje vind van de week kijk ik nog wel even.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niet de moeite waard.
Ik vond het nogal hard overkomen en nee, ik ben zeker geen fan van Jan Jaap van der Wal.
Dat zei ik vanochtend al, ik heb vannacht in een ruk Waarom is de burger boos van Maarten van Rossum gelezen. Héérlijk zoals hij over de Fabulant Pimmetje een paar hoofdstukken los gaat.quote:
Geen idee. En het kan inderdaad ook komen doordat we hem echt niet grappig vinden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah yep Jan Jaap van der Wal. Ik mag 'm wel, dus als ik nog een gaatje vind van de week kijk ik nog wel even.
Of komt deze show elke dag?
Mmmmm, beetje denigrerend klonk het mij in de oren, zonder die toevoeging was het ook wel duidelijk waarover je het had. Of zijn mensen met een hazenlip minder dan laten we zeggen een moslim ?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat noemde ik alleen omdat ik zijn naam niet kan herinneren en omdat ie er zelf laatst nog een grappige opmerking over maakte
Israeli commandos enter Cairo - wel de bron checken hèquote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos, Israël staat te popelen om op te rukken via de Sinaï naar het Suez kanaal. Dat kanaal blijft echt wel open, wordt simpelweg (tijdelijk) geannexeerd door Westerse landen als het echt fout zou gaan.
Als ie maar niet bij mij in de tuin komt want dan vreet ie al mijn planten op.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmmm, beetje denigrerend klonk het mij in de oren, zonder die toevoeging was het ook wel duidelijk waarover je het had. Of zijn mensen met een hazenlip minder dan laten we zeggen een moslim ?
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmmm, beetje denigrerend klonk het mij in de oren, zonder die toevoeging was het ook wel duidelijk waarover je het had. Of zijn mensen met een hazenlip minder dan laten we zeggen een moslim ?
Ik zag hem in DWDD van de week en daar reageerde ie nogal sportief op hoe hij het zou vinden als er een soap met alleen mensen met hazelip gemaakt zou worden. Omdat ie een soap met alleen mongooltjes ook prima vond.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vaar op intuïtie Remlof, heb niet zo heel veel bronnen nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Israeli commandos enter Cairo - wel de bron checken hè
Maarten van Rossum, scribent pur sangquote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zei ik vanochtend al, ik heb vannacht in een ruk Waarom is de burger boos van Maarten van Rossum gelezen. Héérlijk zoals hij over de Fabulant Pimmetje een paar hoofdstukken los gaat.
Fabulant was voor mij een nieuw woord. Maar Pimmetje leefde in zijn eigen schijnwereld waar hij uiteraard altijd de belangrijkste was.
jij moet eens leren om niet zo vaak zorry te zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
moet eens leren alles terug te lezen voor ik ergens antwoord op geef, sorry liesje had het al netjes neer gezet
pak gelijk maar even een biertje voor me mop.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
iemand nog een stukkie kaas?? [ afbeelding ]
is goed mop, ik hou me effe bij frisdrankquote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
pak gelijk maar even een biertje voor me mop.
Zou je dat nou wel doen? Intuïtie van de Veluwe??quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vaar op intuïtie Remlof, heb niet zo heel veel bronnen nodig
Ein Volk, ein Reich, ein Fanta.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is goed mop, ik hou me effe bij frisdrank![]()
[ afbeelding ]
Dat is Bruno Ganzquote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is goed mop, ik hou me effe bij frisdrank![]()
[ afbeelding ]
okequote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij moet eens leren om niet zo vaak zorry te zeggen
Oorsprong: IJsseldelta Kampen. Met de poten in de klei, gewoon vlees van de slager en niet van "Achmed de ritselaar"quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? Intuïtie van de Veluwe??
Ja, dat is maar iets naar het zuidwesten in diezelfde bible beltquote:Op maandag 31 januari 2011 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oorsprong: IJsseldelta Kampen. Met de poten in de klei, gewoon vlees van de slager en niet van "Achmed de ritselaar"![]()
Dat rendeert ook op de Veluwe goed
Ik denk het niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Jian het volgende:
Geloof mij nou, binnen 6 weken is de rust in Egypte weer hersteld, lullen we weer gewoon over Geert en Job en stellen we de aanschaf van een electrische auto gewoon nog een paar jaar uit.
Heb je die dinges voor je lappie nou al besteld ?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
en ik dacht dat ik het nooit zou toegeven, ik het winterkind van de familie, die gek is op regen, hagel, storm en sneeuw, vooral veel sneeuw..............ik verlang naar de zomer wat een kolerekou is het
Op 14 februari begint er een RLS, dan is het wel klaar hieroquote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Jian het volgende:
Geloof mij nou, binnen 6 weken is de rust in Egypte weer hersteld, lullen we weer gewoon over Geert en Job en stellen we de aanschaf van een electrische auto gewoon nog een paar jaar uit.
Jij hoopt het gewoon niet, want dan heb je niks om je druk over te maken in de trein, maar geen zorgen, je vind wel wat anders, 't zit gewoon in je genen, je Germaanse genenquote:
Real Life Soaps zijn uit, Real Life Revolutions zijn in: Demonstraties in Egypte #44 waar we zoeken naar landlijnen en ticketsquote:Op maandag 31 januari 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op 14 februari begint er een RLS, dan is het wel klaar hiero
Kijk Teun, daar kan ik nou niet van slapenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op 14 februari begint er een RLS, dan is het wel klaar hiero
Ja ik had ook even een flashback momentje.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:56 schreef Coos het volgende:
Paar jaar geleden zeiden we dat tegen Liesje dat ze niet zo vaak sorry moest zeggen.
Effe zoeken
nee, heb een tafeltje krakemikkig ding van de blokker, zo een zitzak voor op schoot, 10 minuten gebruikt en aan kutje gilgraag gegeven, lig nu met l;ap onder me dekbedquote:Op maandag 31 januari 2011 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je die dinges voor je lappie nou al besteld ?
quote:PVV zoekt steun voor gekozen burgemeester
AMSTERDAM - De PVV wil de gekozen burgemeester invoeren als daar na de provinciale statenverkiezingen in de Eerste Kamer genoeg voorstanders voor zijn. Dat bleek maandagavond bij het eerste debat in aanloop naar de Statenverkiezingen op 2 maart.
Ik volg al het nieuws sowieso al, ik verveel me dan ook echt nooit. Maar dit is toch wel een sleuteljaar in de geschiedenis denk ik, net als 1989 en 2001.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hoopt het gewoon niet, want dan heb je niks om je druk over te maken in de trein, maar geen zorgen, je vind wel wat anders, 't zit gewoon in je genen, je Germaanse genen
doe dat dahaaanquote:Op maandag 31 januari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, heb een tafeltje krakemikkig ding van de blokker, zo een zitzak voor op schoot, 10 minuten gebruikt en aan kutje gilgraag gegeven, lig nu met l;ap onder me dekbedgewoon in bed met ALE op en een kop thee naast me gaat prima, moet het nog doen, en eerlijk heb er niet meer aan gedacht
Wel jammer voor hem dat ie alleen D66 mee gaat krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kijk hier dan, democratischer kan het niet![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
We zijn volgens mij allemaal ramptoeristen Remlof. Maar laat ik het bij mijzelf houden, ik ben er ieder geval wel eentje.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Real Life Soaps zijn uit, Real Life Revolutions zijn in: Demonstraties in Egypte #44 waar we zoeken naar landlijnen en tickets
ja gaat ik wel doen, maar zoals ik er nu bij lig met lap op schoot gaat ook primaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe dat dahaaandat ding is perfect
echt waar
En je rookhok.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had ook even een flashback momentje.
Maar inmiddels ben ik wel in deze sc en haar gebruiken gegroeid.
Jij hebt toch sowieso nooit een RLS gevolgd?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Real Life Soaps zijn uit, Real Life Revolutions zijn in: Demonstraties in Egypte #44 waar we zoeken naar landlijnen en tickets
Met ons beperkt vermogen zou het heel misschien een sleuteljaar (genoemd) kunnen worden. In de miljoenen jaren dat de aarde er is is het een een druppeltje op een gloeiende plaat, stelt het geen moer voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik volg al het nieuws sowieso al, ik verveel me dan ook echt nooit. Maar dit is toch wel een sleuteljaar in de geschiedenis denk ik, net als 1989 en 2001.
Mijn Oma heeft nog van die gezellige boeren bordjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef Coos het volgende:
Maar ik vond er nog wel een voor Jian![]()
[ afbeelding ]
Ow jawel, BB1 en BB5quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt toch sowieso nooit een RLS gevolgd?
OMG! Dat was ik alweer vergeten. Volgens mij heb ik er zelfs nog een keer een foto van gemaakt?quote:
Laten ze dat dan maar snel doen zoveel te sneller zijn we van dat crapuul af.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kijk hier dan, democratischer kan het niet![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Geert mag burgemeester worden in de Efteling, hij past zo tussen de kabouters met hun paddestoelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Laten ze dat dan maar snel doen zoveel te sneller zijn we van dat crapuul af.
Want roepen van de zijlijn is een ding. Regeren iets heel anders! Of wordt Greet dan burgemeester in 238 gemeenten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geert mag burgemeester worden in de Efteling, hij past zo tussen de kabouters met hun paddestoelen
Ik eet er dagelijks van, niks mis meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn Oma heeft nog van die gezellige boeren bordjes
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Het crapuul bestaat bij de gratie van falende bestaande politieke partijen. Dat mag je best in je achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Laten ze dat dan maar snel doen zoveel te sneller zijn we van dat crapuul af.
Want roepen van de zijlijn is een ding. Regeren iets heel anders! Of wordt Greet dan burgemeester in 238 gemeenten?
Ik weet je koopt er geen diesel voor, maar dat is wel een dik FEIT, Ja ja Coos, het jarenlange (wan)beleid van het politieke establishmentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het crapuul bestaat bij de gratie van falende bestaande politieke partijen. Dat mag je best in je achterhoofd houden.
Dat zit permanent in mijn achterhoofd en realiseer me dat die partijen ook populistische dingen gaan roepen en beetje bij beetje ook doen bang voor het electorale verlies.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het crapuul bestaat bij de gratie van falende bestaande politieke partijen. Dat mag je best in je achterhoofd houden.
ben je nou niet normaal danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
Dat jij zoiets nog terug kan vinden.![]()
Toen was ik nog normaal.
Gewoon de zoekmachine van Fok!.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
Dat jij zoiets nog terug kan vinden.![]()
Toen was ik nog normaal.
volgens mij is dat ook jou enige redenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga slapen, lekker dromen over Egyptische schonen, ze zijn hier welkom![]()
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk is dat de enige reden. Het leven draait uiteindelijk maar om een paar primaire zaken. De rest is aangeleerde flauwekul.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook jou enige reden![]()
slaap lekker
kut is kut he Teunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga slapen, lekker dromen over Egyptische schonen, ze zijn hier welkom![]()
[ afbeelding ]
Altijd weer boeiend en entertainend, als Maarten van Rossem te gast is bij een praatprogramma.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zei ik vanochtend al, ik heb vannacht in een ruk Waarom is de burger boos van Maarten van Rossum gelezen. Héérlijk zoals hij over de Fabulant Pimmetje een paar hoofdstukken los gaat.
Fabulant was voor mij een nieuw woord. Maar Pimmetje leefde in zijn eigen schijnwereld waar hij uiteraard altijd de belangrijkste was.
geef teun er maar gelijk 3 note=s voor want het is allemaal zijn schuldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Altijd weer boeiend en entertainend, als Maarten van Rossem te gast is bij een praatprogramma.
Als ik een ideale tafel bij P&W zou mogen samenstellen, zit hij er ook bij.
Maar dat wat mijn punt niet. Want dat was: hij kan zijn mening nog steeds geven. Dus als ik dan lees over bruinhemden dit en dat, dan denk ik: Pim is dood. Theo is dood. Geert kan alleen zwaar beveiligd over straat. Ayaan is min of meer gevlucht. Rechts heeft meer te vrezen dan links, als het om agressie gaat.
En als ik dan soms de discussies hier lees, dan zie ik dat gewoon een beetje terug in het soms haast haatdragende fanatisme waarmee het grote eigen gelijk wordt verkondigd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet je koopt er geen diesel voor, maar dat is wel een dik FEIT, Ja ja Coos, het jarenlange (wan)beleid van het politieke establishment
Wat er omheen zit is ook niet onbelangrijk heks. Ik heb meer met dat dan met die twee verticale lippen.quote:
ik was te zachtaardig, te lief en te meelevend, nou vanaf nu ga ik proberen mee te rellenquote:
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Altijd weer boeiend en entertainend, als Maarten van Rossem te gast is bij een praatprogramma.
Maar dat was mijn punt niet. Want dat was: hij kan zijn mening nog steeds geven. Dus als ik dan lees over bruinhemden dit en dat, dan denk ik: Pim is dood. Theo is dood. Geert kan alleen zwaar beveiligd over straat. Ayaan is min of meer gevlucht. Rechts heeft meer te vrezen dan links, als het om agressie gaat.
En als ik dan soms de discussies hier lees, dan zie ik dat gewoon een beetje terug in het soms haast haatdragende fanatisme waarmee het grote eigen gelijk wordt verkondigd.
Ik vind van Rossum een leuk persoon en hoor hem graag praten, maar heeft hij zelf ook niet veel kenmerken van een populist?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Jij heb echt alle kenmerken van populistische volger aldus de omschrijving van Maarten van Rossum.
Als de populisten dan mee mogen besturen blijkt al snel dat ze opgaan in het politieke establishment en ambtelijke cultuur. Als voorbeeld noemt van Rossum de leefbaar populisten die waar je nu niets of nauwelijks nog iets van hoort.
Dus wat heb je met die Broodborden gedaan Heksie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef Toverheks het volgende:
over borden gesproken, tijd geleden had ik mooie gave borden gekocht met zo een verfklodder van Herman brood erop, zijn vierkanten nou eet toch niet zo lekker als een diep rond bord, en ze paste niet in mijn borden stellage in de kast.
wat er om heen zit Teunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat er omheen zit is ook niet onbelangrijk heks. Ik heb meer met dat dan met die twee verticale lippen.
staan in het berghok, heb je interesse stuur ik je ze opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus wat heb je met die Broodborden gedaan Heksie?
slaap lekker FANNquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nog effe voor alle fan's hier![]()
ciao ciao
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nog effe voor alle fan's hier![]()
ciao ciao
Jezus Heks, zak eens over je bezemsteel of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat er om heen zit Teunscheren ze die lippen dan niet, moet je je gezicht in zo een bos haarschaam wringen??? hebben ze ook geen leuke steepjes er gewoon zo boven op, een kut met veel haar vind ik onverzorgd
zakken over me bezemsteel, nou iemand had verleden jaar al die tip, geprobeerd beetje wrikken en doordouwen maar er helemaal past ie er niet in hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus Heks, zak eens over je bezemsteel of zo
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat er om heen zit Teunscheren ze die lippen dan niet, moet je je gezicht in zo een bos haarschaam wringen??? hebben ze ook geen leuke steepjes er gewoon zo boven op, een kut met veel haar vind ik onverzorgd
Nah, blijven proberen. Ik ben nu echt wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zakken over me bezemsteel, nou iemand had verleden jaar al die tip, geprobeerd beetje wrikken en doordouwen maar er helemaal past ie er niet in hoor
ik ben ook weg en gewoon blijven lachen hoor Teunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, blijven proberen. Ik ben nu echt weg
Poetsen zeg je altijd. Heks kan je niet eens een keer als een witte tornado door mijn huis razen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben ook weg en gewoon blijven lachen hoor Teunnu maak ik eens een grapje weer niet goed, wat doe ik wel goed in dit leven
natuurlijk koos, maar neem me eigen ramen lapper mee dan, maken we er een gezellig dagje vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Poetsen zeg je altijd. Heks kan je niet eens een keer als een witte tornado door mijn huis razen?
Is wel een leuke tip ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef Coos het volgende:
Gert dat boekje is een echte aanrader. Ik lag af en toe keihard te lachen in bed.
Buurman Pim zal wel gedacht hebben........
Ik weet nog niet wat ik straks ga lezen. Heb de Bouw beerput nog liggen maar ik weet niet of ik daarvoor in de stemming ben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Is wel een leuke tip ja.
Heb Keith R. uit, en ben gisteren in de nieuwe Kluun begonnen maar na een uur was ik al op de helft. Ja omdat het zo lekker doorleest, maar het is ook wel weinig boek voor 17 fucking 50. Die ex-reclameboys verliezen hun streken niet.
Daarom reageer ik ook niet zo op wat Coos, ingegeven door M. van Rossum zegt over de zijlijn etc. Ik vind hem vaak wat grappig, maar inhoudelijk zo ontiegelijk zwak !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind van Rossum een leuk persoon en hoor hem graag praten, maar heeft hij zelf ook niet veel kenmerken van een populist?
Heb je de witte of de roze?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Is wel een leuke tip ja.
Heb Keith R. uit, en ben gisteren in de nieuwe Kluun begonnen maar na een uur was ik al op de helft. Ja omdat het zo lekker doorleest, maar het is ook wel weinig boek voor 17 fucking 50. Die ex-reclameboys verliezen hun streken niet.
Historisch gezien geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak wat grappig, maar inhoudelijk zo ontiegelijk zwak !
En als dit soort dingen gezegd worden, dan wordt het vaak zo stil aan de linkerkant, daar willen we liever niet over praten...... Een paar dagen geleden stond er een stuk in de krant, reactie van (even de naam kwijt) een linkse lapzwans over het feit dat de militairen beter hier konden blijven om PVV-ers dood te schieten. Hondjes haalde het artikel nog aan. Maar dan blijft het muisstil, geen woord van de fatsoensrakkers Remmie en Coos en eventuele anderen. Zelfs geen topicje in Politiek. Sssssssst, tis niet gebeurd, snel doorlopen!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat was mijn punt niet. Want dat was: hij kan zijn mening nog steeds geven. Dus als ik dan lees over bruinhemden dit en dat, dan denk ik: Pim is dood. Theo is dood. Geert kan alleen zwaar beveiligd over straat. Ayaan is min of meer gevlucht. Rechts heeft meer te vrezen dan links, als het om agressie gaat.
Ik kom ze wel een keer bekijken, truste Heksiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staan in het berghok, heb je interesse stuur ik je ze op
Dequote:
Jij herkent ironie nog niet als het in chocoladeletters gespeld is hèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En als dit soort dingen gezegd worden, dan wordt het vaak zo stil aan de linkerkant, daar willen we liever niet over praten...... Een paar dagen geleden stond er een stuk in de krant, reactie van (even de naam kwijt) een linkse lapzwans over het feit dat de militairen beter hier konden blijven om PVV-ers dood te schieten. Hondjes haalde het artikel nog aan. Maar dan blijft het muisstil, geen woord van de fatsoensrakkers Remmie en Coos en eventuele anderen. Zelfs geen topicje in Politiek. Sssssssst, tis niet gebeurd, snel doorlopen!!!![]()
Wel uitgebreid in Nieuws.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En als dit soort dingen gezegd worden, dan wordt het vaak zo stil aan de linkerkant, daar willen we liever niet over praten...... Een paar dagen geleden stond er een stuk in de krant, reactie van (even de naam kwijt) een linkse lapzwans over het feit dat de militairen beter hier konden blijven om PVV-ers dood te schieten. Hondjes haalde het artikel nog aan. Maar dan blijft het muisstil, geen woord van de fatsoensrakkers Remmie en Coos en eventuele anderen. Zelfs geen topicje in Politiek. Sssssssst, tis niet gebeurd, snel doorlopen!!!![]()
Ik herken meer dan jij vermoedelijk, ooit zal herkennen, maar finesse is een zo volkomen vreemd woord voor jou dat je waarschijnlijk nooit in staat zal zijn bepaalde dingen helemaal te begrijpen. Zelfs met deze reactie bekrachtig je gewoon weer wat er even te voren over je wordt gezegd. Keer op keer wordt je met je eigen gedrag en houding om je oren geslagen en echt van verschillende kanten, openlijk of bedekt. Maar als een muilezel met oogkleppen op blijf je doormodderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij herkent ironie nog niet als het in chocoladeletters gespeld is hè
Denk jij dat de PVV het leger wil inzetten in de steden en pubers met bontkraagjes door de knieën wil schieten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat lijkt mij niet toch, dat ze dat denken?
Vergeefse hoop ben ik bang, want aan die fanatieke linkerkant, zitten net zoveel kneuzen als aan die fanatieke rechterkant. Van hun gelijk overtuigde, starre fanaten, daar gaat het om. Niet om Links of Rechtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel uitgebreid in Nieuws.
Ik hoop maar dat ook de fanatiekelingen dat toch echt een flinke stap te ver vinden gaan. Dat ze niet (al dan niet stiekem) denken dat Ayaan, Theo, Pim of Geert "het verdiend hebben".
Dat vroeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk jij dat de PVV het leger wil inzetten in de steden en pubers met bontkraagjes door de knieën wil schieten?
Je moet echt Van Rossem eens gaan lezen. Als dat lukt met met je tunnelvisie tenminste. Ik sta voor alles open, heb zelfs nog op Bolkestein gestemd. Maar jaren in het buitenland henben mij de ogen geopend. Toen ik terugkwam in deze uithoek van Europa zag ik hoe een kale relnicht met een te groot ego met z'n leugens m'n land totaal had verhufterd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik herken meer dan jij vermoedelijk, ooit zal herkennen, maar finesse is een zo volkomen vreemd woord voor jou dan je waarschijnlijk nooit in staat zal zijn bepaalde dingen helemaal te begrijpen. Zelfs met deze reactie bekrachtig je gewoon weer wat er even te voren over je wordt gezegd. Keer op keer wordt je met je eigen gedrag en houding om je oren geslagen en echt van verschillende kanten, openlijk of bedekt. Maar als een muilezel met oogkleppen op blijf je doormodderen
Het leger niet. Maar er zullen zat van die zultkoppen uit de achterban van de PVV een legitimatie vinden in het feit dat een van hun voormannen dat roept en daar mogelijk naar gaan handelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk jij dat de PVV het leger wil inzetten in de steden en pubers met bontkraagjes door de knieën wil schieten?
Bedoel je Pim Foruin?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet echt Van Rossem eens gaan lezen. Als dat lukt met met je tunnelvisie tenminste. Ik sta voor alles open, heb zelfs nog op Bolkestein gestemd. Maar jaren in het buitenland henben mij de ogen geopend. Toen ik terugkwam in deze uithoek van Europa zag ik hoe een kale relnicht met een te groot ego met z'n leugens m'n land totaal had verhufterd.
Het was een retorische vraag Annelies, laat maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet?
Waarom antwoord je niet gewoon inhoudelijk op Gert en Jian.
En nee, ik denk niet dat de PVV dat wil doen, het gaat hier ook niet over een rechts iemand die een stuk daarover voor de krant schreef.
Ik heet hier liesje, sommige mensen noemen me lies, vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag Annelies, laat maar
Lies ik heb hier altijd gewoond en ben het 100% met Remlof eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je Pim Foruin?
Maar zou het niet kunnen dat je Nederland gewoon ontwend was?
Erik.quote:
Dat bedoel ik, heb je nu echt niet gelezen wat ik net over van Rossem heb gezegd of dringt het gewoon niet door ?????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet echt Van Rossem eens gaan lezen. Als dat lukt met met je tunnelvisie tenminste. Ik sta voor alles open, heb zelfs nog op Bolkestein gestemd. Maar jaren in het buitenland henben mij de ogen geopend.
Gelukkig maar dat ze die kale relnicht dan het zwijgen hebben opgelegd, hèquote:Toen ik terugkwam in deze uithoek van Europa zag ik hoe een kale relnicht met een te groot ego met z'n leugens m'n land totaal had verhufterd.
Dat bedoel ik, daarom was dat stuk over het leger terughalen naar Nederland om op PVVers te schieten ook ongetwijfeld ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Het leger niet. Maar er zullen zat van die zultkoppen uit de achterban van de PVV een legitimatie vinden in het feit dat een van hun voormannen dat roept en daar mogelijk naar gaan handelen.
Het is toch al diep treurig dat er, omdat er het politieke klimaat voor geschapen is, er moskeeën in brand gestoken worden en varkenskoppen aan de deur worden gehangen!
Dat de sfeer in Nederland anders is dan 30 jaar geleden dat geloof ik ook wel. Alleen geloof ik niet dat mannen als geert haat zaaien, maar ze oogsten het. Ze maken slim gebruik van de haat die er is. Haat en angst, vaak uit onwetendheid. En ja dat is best een ernstige ontwikkeling, maar zwaar als sommigen het hier opvatten, ja zo zie ik het gewoon niet. Volgens mij zijn er nog steeds ruim voldoende Nederlanders die totaal geen moeite heeft met bijvoorbeeld Moslims.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ik heb hier altijd gewoond en ben het 100% met Remlof eens.
Ja, dan is het waar natuurlijk, als jullie het eens zijn, god wie durft er dan nog te twijfelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ik heb hier altijd gewoond en ben het 100% met Remlof eens.
Die relnicht die zich eerst bij de CPN had aangeboden waar ze hem vriendelijk vertelden dat hij zij heil maar elders moest zoeken. Toen ging hij bij de pvda, daarna bij de vvd daarna bij leefbaar nederland en tenslotte z'n eigen toko.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet echt Van Rossem eens gaan lezen. Als dat lukt met met je tunnelvisie tenminste. Ik sta voor alles open, heb zelfs nog op Bolkestein gestemd. Maar jaren in het buitenland henben mij de ogen geopend. Toen ik terugkwam in deze uithoek van Europa zag ik hoe een kale relnicht met een te groot ego met z'n leugens m'n land totaal had verhufterd.
Lief.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook zo slapen hoor, zag je naam in de AT en kwam even zwaaien.
Ik heb daar inderdaad geen nacht wakker van gelegen. Dat het ons jarenlang Balkenende heeft opgeleverd is dan achteraf bezien wel weer jammer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heb je nu echt niet gelezen wat ik net over van Rossem heb gezegd of dringt het gewoon niet door ?????
[..]
Gelukkig maar dat ze die kale relnicht dan het zwijgen hebben opgelegd, hè
ow, ik dacht dat ie het echt meende, wat stom van mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom was dat stuk over het leger terughalen naar Nederland om op PVVers te schieten ook ongetwijfeld ironisch bedoeld.
Precies!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Holladijee, ik heb geen moeite met moslims. Wel met tuig. Maar die zijn er in alle kleuren en groepen.
Vrijheid van meningsuiting. Maar niet voor Pim Fortuin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad geen nacht wakker van gelegen. Dat het ons jarenlang Balkenende heeft opgeleverd is dan achteraf bezien wel weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |