Ja, we zitten in het andere topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we zitten in het andere topic.
Dus zowel met schrijven als met presenteren gaat het niet goed. Maar met zijn gezin gelukkig wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry t zat iets anders, http://www.nu.nl/boek/2426265/beau-wil-schrijver.html
Kees was effe rusten.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
Eet smakelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat doet kees dan maar lekker in zn eigen tijd![]()
Zo ff eten wokken...ik heb honger
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.quote:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.
Ik weet dat hij af en toe echt vals zingt maar dat heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoekquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
zoals je hier af en toe sommige afblaft gaat daar alles je lukkenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
Best byzar, ik was afgelopen vrijdag een bakkie wezen doen met oud collega's . Die P&O (HRM tegenwoordig) had me gezien en is lopen vissen bij mijn collega's. Zo doende wist ze dat ik nog werkeloos was. De zelfde avond vernam ze van een leeraar van haar zoon dat ze zitten te springen op hulp. Tis voor HAVO/VWO exame klanten, maar wel met een gebrek. ADHD, Autisten enz....... Maar dat trek ik wel denk ik
Hangt af van persoonlijk functioneren of van je bedrijf / afdeling?quote:
F5 F5 F5 F5 F5quote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
Tis voor HAVO/VWO exame klanten, maar wel met een gebrek. ADHD, Autisten enz....... Maar dat trek ik wel denk ik
Best raar, ik heb altijd voor de klas willen staan en zelfs een opleiding daar voor gevolgd. Na één jaar afgekapt en de IT in gegaan. Lijkt wel me lotquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
Muis voor de klas, geweldig. Ik duim mee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoals je hier af en toe sommige afblaft gaat daar alles je lukken
In mijn tijd, één jaar eerder dus, was dat nog de leraar Nederlands.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
In mijn tijd waren er geen lessen informatica. En was de leraar Geschiedenis altijd de leukste.
Mixed.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hangt af van persoonlijk functioneren of van je bedrijf / afdeling?
Bij ons wel, maar ja voor een nerd als ik was dat natuurlijk b0ring.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
In mijn tijd waren er geen lessen informatica. En was de leraar Geschiedenis altijd de leukste.
Kenjenagaan hoe trendgevoelig dat is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn tijd, één jaar eerder dus, was dat nog de leraar Nederlands.
Jouw tijd is vorig jaar geëindigd.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij ons wel, maar ja voor een nerd als ik was dat natuurlijk b0ring.
Als ik weer het over zou moeten doen zou het geschiedenis zijn. Wat een rukkers die me het probeerde bij te brengen en hoe leuk kan je het brengen ......... Te laat enz..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:
Wat een gekat ook richting de producerende partij.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw tijd is vorig jaar geëindigd.
Jij verbeterde die leraar zeker.
Zo te zien en horen bij Blvd was het Nationaal Songfestival op alle fronten een aanfluiting.
Hij kwam de Koningin 750meter aan vlaggetjes aanbieden.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Copycat het volgende:
Paul de Leeuw klonk ook niet echt poeslief bij Giel.
En nu mis ik gewoon het verhaal van Johan V.
Dat is echt iets van de laatste tijd dat ze bij Boulevard de concurrent lopen af te zeiken.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een gekat ook richting de producerende partij.
Zeker geen vriendje van Albert en Winston, stelletje kneuzen.
Hij is de zolder weer aan het opruimen, zeker?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kwam de Koningin 750meter aan vlaggetjes aanbieden.
Oh dat vinden ze geweldig!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is echt iets van de laatste tijd dat ze bij Boulevard de concurrent lopen af te zeiken.
Waarom ook niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
Hij kwam de Koningin 750meter aan vlaggetjes aanbieden.
Voetbalquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dost heeft de arbitragezaak verloren, Propper van Vitesse komt ook niet (bod afgewezen).
Oh...je zit effe in jezelf te lullen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, Dost ondergaat wel alvast de keuring in Amsterdam. Voor 't geval ze eruit gaan komen.
Geen last. Maar ik begrijp het niet. Dat hoort toch in het voetbaltopic?? Daar heb je tenminste gehoor bij je fans.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
En jij hebt er blijkbaar last van?
Aha, service dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh is dat 't, zeg dat dat dan. Dat was puur ter info dat MO geopend is, samen met een linkje naar de MED van yvonne
.
En Pietje ik begrijp ook niet wat de MED is.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh is dat 't, zeg dat dat dan. Dat was puur ter info dat MO geopend is, samen met een linkje naar de MED van yvonne
.
Dank je voor de mededeling Pietje, ik ga zo (nu) even kijken wat Johan ervan vindt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dost heeft de arbitragezaak verloren, Propper van Vitesse komt ook niet (bod afgewezen).
Bij mij wordt het Radar. Als minimumlijâh moet ik wel op blijven letten hè!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je voor de mededeling Pietje, ik ga zo (nu) even kijken wat Johan ervan vindt.
Wat wil Nederland doen dan, boe roepenquote:
Nee maar op z'n minst het vliegtuig van een minister die je uitnodigt laten tanken zodat ie niet weg gaat zonder te praten, eerder overleggen met EU-partners, niet zo diep in de reet van de VS kruipen, niet wachten tot het doodsvonnis is uitgesproken met rechtsbijstand en niet zo huichelachtig zeggen dat je "al het mogelijke" hebt gedaan terwijl iedereen kan zien dat dat niet zo is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat wil Nederland doen dan, boe roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |